9 مدل مختلف شلوار جین برای خانم ها | راهنمای استایل راحت

9 مدل مختلف شلوار جین برای خانم ها | راهنمای استایل راحت

9 مدل مختلف شلوار جین برای خانم ها | راهنمای استایل راحت : این راهنمای مفید به شما کمک می کند تا لباس جین مورد علاقه خود را از میان بسیاری از انواع دیگر انتخاب کنید.

غیرقابل انکار است که شلوار جین نعمتی واقعی برای بشریت است و آنها اینجا هستند تا برای همیشه با ما بمانند. شلوار جین راحت و فوق العاده شیک، مورد علاقه همه است. به همین دلیل است که آنها در طول زمان دستخوش دگرگونی قابل توجهی شده اند و انواع مختلف شلوار جین وجود خود را در بین ما ایجاد کرده است.

از شلوار جین تنگ گرفته تا شلوارهای گشاد از جین های مامان تا جین های دوست پسر شلوار جین همه چیز را دیده است به غیر از رنگ‌های استاندارد آبی و مشکی، رنگ‌های زیادی روی این شلوار آزمایش شده است.

و بهترین بخش این است که آنها همیشه عالی هستند بنابراین با آگاهی از اهمیت شلوار جین، امروز قصد داریم شما را با انواع شلوار جین موجود آشنا کنیم. حالا بدون هیچ مقدمه ای، ادامه دهید و قطعه را بخوانید!

9 مدل مختلف شلوار جین برای خانم ها | راهنمای استایل راحت

9 مدل مختلف شلوار جین برای خانم ها | راهنمای استایل راحت

 

1. شلوار جین تنگ

شلوار جین تنگ، همانطور که از نامش پیداست، پوست را در برمیگیرد و به خوبی به تن شما می‌آید. آنها شکل پاهای شما را می گیرند و تمام طول آن را ردیابی می کنند.

اگر پاهای لاغر و جذابی دارید که نمی توانید صبر کنید تا آنها را به رخ بکشید اینها برای شما هستند شلوار جین اسکینی دارای برش‌های کمری کم، متوسط ​​و بلند هستند که همگی معمولاً قابل کشش هستند .

مناسب برای – خانم هایی با فرم بدن ساعت شنی، ریزه اندام یا هرکسی که پاهای باریکی دارد می تواند شلوار جین تنگ بپوشد.
اجتناب کنید – اگر بدنی گرد یا گلابی شکل دارید.

9 مدل مختلف شلوار جین برای خانم ها | راهنمای استایل راحت

حتما بخوانید: 10 استایل شیک برای ست کردن شلوار جین تنگ مشکی

2.نوع شلوار جین اسکین

شلوار جین اسکین کراپ بسیار شبیه به شلوار جین تنگ معمولی است، با این تفاوت که قبل از ساق پا به پایان می رسد. برخی از آنها دارای چین خوردگی هستند که به زیبایی شناسی می افزاید. از نظر طرح و تکنیک تفاوت چندانی بین این شلوارهای جین تنگ معمولی وجود ندارد.

✅ مناسب برای – خانم هایی با فرم بدن ساعت شنی، آنهایی که ریزه اندام هستند یا هرکسی که پاهای لاغری دارد می تواند شلوار جین کوتاه یا نازک بپوشد.

9 مدل مختلف شلوار جین برای خانم ها | راهنمای استایل راحت

2. شلوار جین راسته

آیا عاشق شلوار جینی هستید که تن شما را بغل کند؟ اما شما بدن و اعتماد به نفسی ندارید که بتوانید بکشید. ما پاسخ را داریم  آنها یک لطف نجات دهنده هستند. آنها بین شلوار جین لاغر و پسرانه یا برش های گشاد هستند.

9 مدل مختلف شلوار جین برای خانم ها | راهنمای استایل راحت

 

3 شلوار جین مام استایل 

چیزی که در ابتدا به عنوان شلوار جین مام استایل در نظر گرفته می شد، به تدریج به محبوبیت داغ در بین زنان در تمام گروه های سنی تبدیل شد. با این حال، شلوار جین مام استایل  جدید، با در نظر گرفتن ترند نسبت به مدل های اصلی بوت برش، باریک تر است.

اینها با یک تناسب عالی تا زانو می آیند و سپس به آرامی از کنار عضلات ساق پا باز می شوند. شما همچنین اینها را به صورت برش خورده دریافت می‌کنید و کمی بالای ساق پاتان می‌تابند.

✅  مناسب برای – برای همه تیپ های بدنی مناسب است زیرا فرم بدن شما را می گیرند و به خوبی تناسب اندام دارند.

شلوار جین مام استایل 

4. شلوار جین دمپا گشاد

این شلوار جین در ابتدا به عنوان یک بیانیه مد دهه نود محبوبیت پیدا کرد و اکنون با جذابیت بازگشته است. در حالی که شلوار جین گشاد به آرامی تا زیر زانو باز می شود، این سبک به معنای واقعی کلمه ظاهر می شود. آنها جایی در بین شلوارهای برش بوت و شلوار ته زنگی قرار می گیرند.

✅  مناسب برای – آنها برای خانم های قد بلند و دارای انحنا، آنهایی که گلابی شکل هستند و دارای اندام های گرد هستند، بهترین ظاهر را دارند.

✅  اجتناب کنید – اگر کوتاه قد و دارای انحنا هستید.

5. شلوار جین فاق کوتاه 

شلوار جین فاق کوتاه مثل سونامی به ما ضربه زد، قبل از اینکه بفهمید چه اتفاقی می‌افتد، شلوار جین کوتاه و تاپ کوتاه در همه جا مرسوم بود. آن‌ها برای خانم‌هایی با کمر مشخص عالی به نظر می‌رسند، زیرا کمی زیر ناف شما شروع می‌شوند. این سبک به خوبی با الگوهای طراحی لاغر، صاف و فوق العاده لاغر ترکیب می شود.همچنین میتوانید با کلیک برروی استایل با شلوار جین فاق بلند این مقاله را هم بخوانید.

✅ مناسب برای – خانم هایی که ریزه اندام، شکل ساعت شنی یا تیپ بدنی مثلثی معکوس دارند.
✅ اجتناب کنید – اگر در ناحیه میانی انحنا دارید.

شلوار جین فاق کوتاه 

6. شلوار جین دوست پسر

مردم شروع به صدا زدن این شلوار جین دوست پسر کردند زیرا به نظر می رسد که از او قرض گرفته شده اند کاملا به معنای واقعی کلمه! با این حال، تناسب با گذشت زمان شروع به بهتر شدن کرد، و اکنون، اینها بسیار شیک در نظر گرفته می شوند.

از باند فرودگاه گرفته ، همه از اینها استفاده می کنند اینها به شما تناسب بسیار خوبی در نزدیکی ناحیه کمر و باسن شما می دهند و با حرکت به سمت پایین کمی گشاد می شوند. شلوار جین پسر یا شلوار جین پسرانه هر دو گزینه‌های عالی برای خانم‌های دارای انحنا هستند.

✅ مناسب برای – خانم هایی که دارای انحنا هستند یا دارای تیپ های بدن گلابی یا سیبی هستند.

حتما بخوانید: انواع مختلف شلوار جین برای تیپ اندام شما

شلوار جین

9. شلوار جین چسبان

شلوار جین چسبان دوباره شباهت زیادی به شلوار جین تنگ شما دارد و در همان دسته قرار می گیرد. با این حال، آنها تمام طول نیستند و کمی بالاتر از ساق پا می ایستند. درست مانند شلوارهای تنگ ، شلوار جین چسبان محبوبیت پیدا کرده است و شیک  است. اینها پوست را در آغوش می گیرند و نرم می کنند، بنابراین اگر ران های بزرگی دارید بهتر است از آنها اجتناب کنید.

✅مناسب برای – خانم هایی با فرم بدن ساعت شنی، آنهایی که ریزه اندام هستند یا هرکسی که پاهای باریکی دارد

✅ اجتناب کنید – اگر بدنی گرد دارید یا ران های بزرگی دارید.

شلوار جین

شلوار جین به عنوان لباس راحتی و راحتی مورد علاقه مردم در سراسر جهان است. هر کسی حداقل یک شلوار جین تیره دارد. اما با وجود پوشیدن شلوار جین در تمام عمر، چند نفر از ما از تاریخچه آنها آگاه هستیم؟ ما در زیر یک اینفوگرافیک جالب با نکات جالب در مورد شلوار جین داریم. آن را بررسی کنید!

ما قبول داریم که وقتی صحبت از انواع شلوار جین موجود در بازار می شود واقعاً از نظر انتخاب ضعیف هستیم فقط به انواع مختلف شلوار جین ذکر شده در بالا نگاه کنید! آیا تنوع شگفت انگیز نیست؟

چرا حتی باید هر روز به این فکر کنیم که چه بپوشیم و چه نه؟ تنها کاری که باید انجام دهیم این است که از آنها آگاه باشیم ما در لیست بالا همه اینها را برای شما پوشش داده ایم، از شلوار جین تنگ گرفته تا برش بوت، شلوار جین کم قد و موارد دیگر. بنابراین، آنهایی را انتخاب کنید که قلب شما را به دست آورده اند و آنها را در سفر بعدی خود به نمایش بگذارید.

حتما بخوانید: بهترین شلوار جین برای تیپ اندام شما

شلوار جین

سوالات متداول

شلوار جین معمولی چیه؟

شلوار جین معمولی مستقیماً از باسن تا ران مناسب است. آنها معمولاً متوسط ​​هستند و دارای دهانه گشاد هستند.

چگونه چربی شکم را با شلوار جین کمر بلند پنهان کنیم؟

بسیار مهم است که یک شلوار جین فاق بلند پیدا کنید که کاملاً متناسب با تیپ بدن شما باشد. بند کمر باید به خوبی دور شکم شما قرار بگیرد بدون اینکه ناراحت کننده یا بیش از حد سفت باشد.

علاوه بر این هیچ برآمدگی در بالای آنها وجود ندارد و یک اینچ زیر ناف شما قرار می گیرند اگر پیراهنی پوشیده اید بهتر است آنقدر گشاد باشند که بتوانید بدون اینکه بیش از حد در معرض دید قرار بگیرید، در آنها خم شوید.

آیا شلوار جین مام استایل برای ران های بزرگ خوب است؟

قطعا! زنان با ران های بزرگ اغلب باسن بزرگی نیز دارند. آنها شکل بدن گلابی را به ساعت شنی  تغییر میدهند. برش گشاد آنها برای ران های تپل ایده آل است زیرا احساس راحتی می کنند و می توانید بدون محدودیت در آنها حرکت کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *