انواع مختلف شلوار جین برای تیپ اندام شما

انواع مختلف شلوار جین برای تیپ اندام شما

انواع مختلف شلوار جین برای تیپ اندام شما : غیرقابل انکار است که شلوار جین یک استایل واقعی برای بشریت است و آنها هستند تا برای همیشه با ما بمانند. شلوار جین راحت و شیک، مورد علاقه همه است. به همین دلیل است که آنها در طول زمان دستخوش دگرگونی قابل توجهی شده اند و انواع مختلف شلوار جین وجود خود را در بین ما ایجاد کرده است.

از شلوار جین تنگ گرفته تا شلوارهای گشاد، از جین های مام استایل تا جین های بوی فرند، جین همه چیز را دیده است. به غیر از رنگ های استاندارد آبی و مشکی، رنگ های زیادی روی این شلوار آزمایش شده است.

و بهترین بخش این است که آنها همیشه عالی هستند. بنابراین با آگاهی از اهمیت شلوار جین، امروز قصد داریم شما را با انواع شلوار جین موجود آشنا کنیم. 

انواع مختلف شلوار جین برای تیپ اندام شما

1. شلوار جین تنگ

شلوار جین تنگ، همانطور که از نامش پیداست، پوست را در آغوش می‌کشد و به خوبی به تن شما می‌آید. آنها شکل پاهای شما را می گیرند و تمام طول آن را ردیابی می کنند.

اگر پاهای لاغر و جذابی دارید که نمی توانید صبر کنید تا آنها را به رخ بکشید اینها برای شما هستند. شلوار جین اسکینی دارای برش‌های کمری کم، متوسط ​​و بلند هستند که همگی معمولاً کش‌پذیر هستند – که باعث می‌شود دو برابر بهتر شوند.

مناسب برای خانم هایی با فرم بدن ساعت شنی، ریزه اندام یا هر کسی که پاهای باریکی دارد می تواند شلوار جین تنگ بپوشد. اما اگر بدنی گرد یا گلابی شکل دارید.همچنین میتوانید با کلیک برروی آموزش استایل برای تیپ بدن ساعت شنی این مقاله را هم بخوانید.

2. شلوار جین اسکینی 

شلوار جین اسکینی بسیار شبیه به شلوار جین تنگ معمولی است با این تفاوت که قبل از ساق پا به پایان می رسد. برخی از آنها دارای چین خوردگی هستند که به زیبایی شناسی می افزاید. از نظر طرح و تکنیک تفاوت چندانی بین این شلوارهای جین تنگ معمولی وجود ندارد. شلوار جین ، سفید و مشکی در رده ی اسکنی کراپ انتخاب های عالی هستند.

مناسب برای  خانم هایی با فرم بدن ساعت شنی، آنهایی که ریزه اندام هستند یا هرکسی که پاهای لاغری دارد می تواند شلوار جین کوتاه یا نازک بپوشد.

اجتناب کنید اگر بدن شما گرد یا گلابی شکل است.

انواع مختلف شلوار جین برای تیپ اندام شما

3. شلوار جین راسته

آیا عاشق شلوار جینی هستید که تن شما را بغل کند؟ اما شما بدن و اعتماد به نفسی ندارید که بتوانید  “لاغرها” را بکشید. ما پاسخ را داریم – شلوار جین راسته، آنها بین شلوار جین لاغر و پسرانه یا برش های گشاد هستند. آنها پاهای شما را بلندتر از آنچه هستند نشان می دهند.

مناسب نوع طراحی آنها با اکثر تیپ های بدنی مناسب هستند.

اجتناب کنید – اگر لازم نیست نگران این موضوع باشید.

انواع مختلف شلوار جین برای تیپ اندام شما

بیشتر بخوانید: با هر نوع شلوار جین چه لباسی بپوشیم؟

4. لگینگ

شلوار جین اساساً ساق شما در پارچه جین است. بنابراین، شما از همان الگوی یک ظاهر طراحی شده با لگینگ پیروی می کنید. اگر هوشیار هستید، تاپ‌هایی بپوشید که کمی زیر باسن شما قرار دارند، اما می‌توانید مانند شلوار جین فوق‌العاده‌تان با آن‌ها رفتار کنید. اکثر خانم ها به آنها قسم می خورند زیرا آنها فوق العاده راحت هستند و به جای سیستم دکمه های استاندارد یک کمربند دارند.

آنها همچنین برای خانم های باردار مناسب هستند زیرا به شکم فشار نمی آورند اما به همان اندازه شیک به نظر می رسند. اینها به دلایل زیادی در زمستان نیز عالی هستند – به راحتی با چکمه های زمستانی پوشیده می شوند و شما را گرم و راحت نگه می دارند.

انواع مختلف شلوار جین برای تیپ اندام شما

6. شلوار جین دمپا گشاد

این شلوار جین در ابتدا به عنوان یک مد دهه نود محبوبیت پیدا کرد و اکنون با جذابیت بازگشته است. در حالی که شلوار جین برش بوت به آرامی تا زیر زانو باز می شود، این سبک به معنای واقعی کلمه ظاهر می شود. آنها جایی در بین شلوارهای برش بوت و شلوار ته زنگی قرار می گیرند.

مناسب برای – آنها برای زنان قد بلند و انحنا دار، آنهایی که گلابی شکل هستند و دارای اندام های گرد هستند، بهترین ظاهر را دارند.

اجتناب کنید اگر کوتاه قد و دارای انحنا هستید.

انواع مختلف شلوار جین برای تیپ اندام شما

بیشتر بخوانید: 10 راه برای اینکه در شلوار جین لاغرتر به نظر برسید

7. شلوار جین فاق کوتاه

 قبل از اینکه بفهمید چه اتفاقی می‌افتد، شلوار جین کوتاه و تاپ کوتاه در همه جا مرسوم بود. آن‌ها برای خانم‌هایی با کمر مشخص عالی به نظر می‌رسند، زیرا کمی زیر ناف شما شروع می‌شوند.

این سبک به خوبی با الگوهای طراحی لاغر، صاف و فوق العاده لاغر ترکیب می شود. پریشان و کم پا، برش راسته و کم پا، و شلوار جین پسر و کم پا همه انتخاب های خوبی هستند.

مناسب برای – خانم هایی که ریزه اندام هستند، شکل ساعت شنی دارند یا تیپ بدنی مثلثی معکوس دارند.
اجتناب کنید – اگر اطراف ناحیه میانی انحنا دارید یا رویه مافین دارید زیرا برآمدگی نامطلوب ایجاد می کند و بر خلاف نوع بدن شما عمل می کند.

انواع شلوار جین

8. جین بوی فرند

اینها به شما تناسب بسیار خوبی در نزدیکی ناحیه کمر و باسن شما می دهند و با حرکت به سمت پایین کمی گشاد می شوند. شلوار جین پسر یا شلوار جین پسرانه هر دو گزینه‌های عالی برای خانم‌های دارای انحنا هستند.

✅ مناسب برای – خانم هایی که دارای انحنا هستند یا دارای تیپ های بدن گلابی یا سیبی هستند.
✅ اجتناب کنید – اگر ریزه اندام یا کوتاه قد هستید، زیرا ممکن است شما را کوتاهتر نشان دهند.

انواع شلوار جین

9. شلوار جین سیگاری

شلوار جین سیگاری دوباره بسیار شبیه به شلوار جین تنگ شماست و در همان دسته قرار می گیرد. با این حال، آنها تمام بلند نیستند و کمی بالاتر از ساق پا می ایستند.

درست مانند شلوارهای سیگاری، شلوار جین برش سیگار محبوبیت پیدا کرده است و شیک است. اینها پوست را در آغوش می گیرند و نرم می کنند، بنابراین اگر ران های بزرگی دارید بهتر است از آنها اجتناب کنید.

مناسب برای – خانم هایی با فرم بدن ساعت شنی، آنهایی که ریزه اندام هستند یا هرکسی که پاهای باریکی دارد می تواند شلوار جین سیگاری بپوشد.
اجتناب کنید – اگر بدنی گرد دارید یا ران های بزرگی دارید.

انواع شلوار جین

نکات جالب در مورد شلوار جین

شلوار جین در سراسر جهان به عنوان لباس راحتی و راحتی مورد علاقه مردم است. هر کسی حداقل یک شلوار جین تیره دارد. اما با وجود پوشیدن شلوار جین در تمام عمر، چند نفر از ما از تاریخچه آنها آگاه هستیم؟ ما در زیر یک اینفوگرافیک جالب با نکات جالب در مورد شلوار جین داریم. آن را بررسی کنید!

ما قبول داریم که وقتی صحبت از انواع شلوار جین موجود در بازار می شود، واقعاً از نظر انتخاب ضعیف هستیم. فقط به انواع مختلف شلوار جین ذکر شده در بالا نگاه کنید! آیا تنوع شگفت انگیز نیست؟

چرا حتی باید هر روز به این فکر کنیم که چه بپوشیم و چه نه؟ طراحان ما را با گزینه های بی پایان برکت داده اند. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که از آنها آگاه باشیم.

ما در لیست بالا همه اینها را برای شما پوشش داده ایم، از شلوار جین تنگ گرفته تا برش بوت، شلوار جین کم قد و موارد دیگر. بنابراین، آنهایی را انتخاب کنید که قلب شما را به دست آورده اند و آنها را در سفر بعدی خود به نمایش بگذارید.

انواع شلوار جین

سوالات متداول

شلوار جین معمولی چیه؟

شلوار جین معمولی مستقیماً از باسن تا ران مناسب است. آنها معمولاً متوسط ​​هستند و دهانه پاهایشان گشاد است.

چگونه چربی شکم را با شلوار جین کمر بلند پنهان کنیم؟

بسیار مهم است که یک شلوار جین فاق بلند پیدا کنید که کاملاً متناسب با تیپ بدن شما باشد. بند کمر باید به خوبی دور شکم شما قرار بگیرد بدون اینکه ناراحت کننده یا بیش از حد سفت باشد. علاوه بر این، هیچ برآمدگی در بالای آنها وجود ندارد و یک اینچ زیر ناف شما قرار می گیرند.

اگر پیراهنی پوشیده اید، بهتر است آنقدر گشاد باشند که بتوانید در آن ها خم شوید بدون اینکه احساس کنید خیلی در معرض دید قرار گرفته اید. به خاطر داشته باشید که برای اطمینان از راحتی، شلوار جین ساخته شده از پارچه قابل کشش را انتخاب کنید.

شلوار جین راحت چیست؟

اصطلاح “راحت” به تناسب شل تر از حد معمول اما نه گشاد اشاره می کند. در مقایسه با شلوار جین استاندارد، شلوار جین راحت و شلوار دارای نشیمنگاه و ران پهن‌تر و بلندتر است. شلوار جین راحت معمولا تناسب راحتی دارد.

آیا شلوار جین مام فیت برای ران های بزرگ خوب است؟

قطعا! زنان با ران های بزرگ اغلب باسن بزرگی نیز دارند. آنها شکل بدن گلابی و ساعت شنی را چاپ می کنند. دوخت راحت آنها برای ران های ضخیم ایده آل است زیرا احساس راحتی می کنند و می توانید بدون محدودیت در آنها حرکت کنید.

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *