با شلوار جین جذب یا اسکینی چه بپوشیم؟

با شلوار جین جذب یا اسکینی چه بپوشیم؟

با شلوار جین جذب یا اسکینی چه بپوشیم؟ : شلوار جین تنگ که زمانی یک ترند محسوب می شد، اکنون به سبک کلاسیک و کمد لباس اصلی تبدیل شده است. یک کالای سریع و قابل استفاده برای روزهای خارج از کار، آنها را می توان به راحتی و بدون فکر کردن استفاده کرد. اگرچه این سادگی آنها را به یک وسیله ضروری برای کمد هر خانمی تبدیل می کند، اما آنها را در برابر گرفتار شدن در یک سبک شیک آسیب پذیر می کند.

اگر مقصر هستید که به طور مداوم شلوار جین لاغر خود را با یک تی شرت ست می کنید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که از یک استایل الهام بگیرید. وقتی شلوار جذبتان را به شیوه‌ای جدید بپوشید، شگفت‌زده خواهید شد که چقدر شیک و امروزی می‌شوند.

نحوه مدل دادن به شلوار جین تنگ

اگر در مورد شلوار جذب مورد علاقه‌تان به سبک استایل گیر افتاده‌اید، همه چیز را با این ایده‌های شیک ترکیب کنید. ترکیب اصلی تی شرت و دمپایی را فراموش کنید و به جای آن چیز جدیدی را امتحان کنید. از لباس‌های رنگی و بلیزر گرفته تا چکمه‌ها و کفش‌های پاشنه بلند، در اینجا نحوه مدل دادن به شلوار جین تنگ آمده است.

لباس های رنگی را انتخاب کنید

برای اینکه به شلوار جین تنگ قدیمی خود جان تازه ای ببخشید، آنها را با لباس های رنگی استایل کنید. رنگ‌های پررنگ، مانند قرمز، کبالت، فوشیا و طلایی، می‌توانند دقیقاً همان چیزی باشند که لباس شما برای تغییر ظاهر شما از بی‌تفاوت به جسورانه نیاز دارد.

با شلوار جین جذب یا اسکینی چه بپوشیم؟

آن را با پیراهن بپوشید

ست کردن شلوارهای جذب با پیراهن یک راه سریع و آسان برای تبدیل شلوار جین از کژوال به شیک است. ظاهر کلاسیک دکمه‌دار، لبه‌ای پیچیده به جین اضافه می‌کند که می‌تواند به راحتی برای مناسبت‌های غیررسمی هوشمندانه کار کند. نیازی به گفتن نیست که این ترکیب با کفش های پاشنه دار به بهترین شکل جفت می شود.

با شلوار جین جذب یا اسکینی چه بپوشیم؟

با پلیور به آن مدل دهید

شلوار جین اسکینی یک مدل عالی برای پوشیدن در دماهای سردتر است. آنها نه تنها با پلیورها بسیار شیک به نظر می رسند، بلکه شکل باریک آنها به متعادل کردن ضخامت لباس بافتنی کمک می کند. فقط کافی است چند چکمه و عینک آفتابی برای ظاهری عالی در پاییز اضافه کنید.

با شلوار جین جذب یا اسکینی چه بپوشیم؟

آنها را با یک کت چرم ست کنید

با پوشیدن شلوار جین جذب خود با یک ژاکت چرم، ظاهر اصلی مدل خارج از کار را بازسازی کنید. ترفند کارآمد کردن این لباس این است که ترکیبی بین تند و شیک ایجاد کنید. با ژاکت دوچرخه‌سواری، رنگ‌های تیره و میخ‌ها همه چیز را سخت نگه دارید، اما با لباس‌های لاغر زیبا، تاپ روان و پاشنه‌های پاشنه بلند، زنانه بمانید.

بیشتر بخوانید: بهترین استایل های زنانه با کت چرم

با شلوار جین جذب یا اسکینی چه بپوشیم؟

بلیزر با شلوار جین

ترکیب یک بلیزر دوخته شده با شلوار جین تنگ، استایلی تند و پیچیده ایجاد می کند. برای ظاهری جذاب و غیررسمی سعی کنید این جفت را با یک ژاکت و چکمه یقه‌پشتی طراحی کنید. برای لباس های شیک تر، کفش های پاشنه بلند و پیراهن بهترین کار را خواهند داشت.

با شلوار جین جذب یا اسکینی چه بپوشیم؟

اکسسوری

افزودن لوازم جانبی می تواند فوراً هر لباسی را با شلوار جین تنگ شیک تر کند. خواه کلاه، روسری یا عینک آفتابی باشد، این افزودنی های آسان سطحی از تلاش و مد را نشان می دهند که لباس های بدون اکسسوری اغلب فاقد آن هستند. آنها همچنین یک راه فوق العاده برای کمک به تطبیق شلوار جین تنگ شما با ظاهرهای مختلف مانند سبک های راکر، بوهمی و وینتیج هستند.

با شلوار جین جذب یا اسکینی چه بپوشیم؟

کفش های مناسب برای پوشیدن با شلوار جین تنگ

ایجاد یک لباس شیک با شلوارهای جذب شامل انتخاب کفش مناسب برای پوشیدن است. اینکه چکمه بپوشید، کفش پاشنه بلند یا کفش کتانی بپوشید بستگی به ظاهری دارد که می خواهید.

بوت با شلوار جین تنگ

پوشیدن شلوار جین تنگ با چکمه، ظاهری شیک ایجاد می‌کند که بین سبک‌های معمولی و شیک‌تر قرار می‌گیرد. ایده آل برای گرم نگه داشتن شما در دماهای سردتر، پوتین ها و لباس های لاغر به خوبی با کت های استریت ست می شوند.

بیشتر بخوانید:آموزش استایل جین با بوت

با شلوار جین جذب یا اسکینی چه بپوشیم؟

کفش پاشنه بلند با شلوار جین تنگ

کفش های پاشنه بلند فوراً شلوار جین تنگ شما را به سطح بالاتری از لباس می رساند. این ترکیب که هم برای روز و هم برای شب عالی است، لباسی را ایجاد می کند که هم پیچیده و هم غیررسمی است. سعی کنید این ظاهر را با یک تی شرت راه راه و یک کت یا کت دوز مناسب برای یک ظاهر شیک ترکیب کنید.

با شلوار جین جذب یا اسکینی چه بپوشیم؟

کفش کتانی با شلوار جین

برای بهترین مد غیررسمی، شلوار جین تنگ خود را با کفش های کتانی شریک کنید. به لطف ترند ورزشی، کفش‌های کتانی لحظات مهمی را سپری می‌کنند و می‌توانند به لاغرهای شما ظاهری شاداب و اسپرت ببخشند. فقط یک جامپر معمولی و یک کوله پشتی اضافه کنید تا ظاهر آرام و آخر هفته را به پایان برسانید.

با شلوار جین جذب یا اسکینی چه بپوشیم؟

کلام آخر:

همانطور که مشاهده کردید استایل های متفاوتی با شلوارهای جذب یا اسکینی وجود دارد که میتوانید با آن ها درخشان باشید. همچنین می توانید بخوانید: با هر نوع شلوار جین چه لباسی بپوشیم؟

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *