بهترین شلوار جین برای تیپ اندام شما

بهترین شلوار جین برای تیپ اندام شما

بهترین شلوار جین برای تیپ اندام شما : شلوار جین در کمد لباس هر خانمی ضروری است اما از آنجایی که شلوار جین بسیار محبوب است مدل‌های متنوعی از جین در بازار وجود دارد که خرید یک جین ایده‌آل می‌تواند مانند یک ورزش سخت به نظر برسد.

اگر با همه انتخاب‌های موجود گیج شده‌اید، وقت آن است که گزینه‌ها را محدود کنید و به اصول اولیه بازگردید. هنگامی که بدانید کدام مدل‌ها و مدل‌ها مناسب تیپ بدن شما هستند، خرید جین مناسب برای شما بسیار آسان‌تر می‌شود. ما راهنمای ضروری شما را برای بهترین شلوار جین برای هر تیپ بدنی، به علاوه پیشنهادهایی برای مارک ها و مدل هایی که می توانید خریداری کنید، دریافت کرده ایم.

بهترین شلوار جین برای بدن ساعت شنی

اگر ساعت شنی هستید نیم تنه کامل و نیمه پایینی انحنا دار و کمر کوچکتر دارید. ما عاشق یک جین بوت‌کات یا شلوار جین هستیم  که از طریق ران‌ها قرار می‌گیرد و سپس به سمت لبه‌های پهن‌تر که از زانو شروع می‌شود، ظاهر می‌شود  شما را متملق می‌کند، زیرا پایین‌های پهن‌تر باسن سخاوتمندانه شما را متعادل می‌کند، در حالی که بالاتنه راحت به نشان دادن بهترین دارایی‌هایتان کمک می‌کند.

برای جذاب کردن اندام زنانه‌تان، می‌توانید یک جین بوت‌کات یا شلوار جین بخرید که به‌طور خاص برای تیپ بدنی منحنی شما طراحی شده است. بسیاری از طراحان استایل‌هایی را ارائه می‌دهند که دارای انحنا می‌باشند، از جمله ویژگی‌هایی مانند کمربندهای که برای پوشش بهتر در پشت بالا می‌آیند)، دوخت محکم و کشش زیاد در پارچه جین ، برای صاف کردن خطوط بدن و نشان دادن منحنی‌های جذاب شما.

از چه چیزهایی باید اجتناب کرد: از شلوار جین بدون کشش دوری کنید برای اینکه شلوار جین از انحنای شما پیروی کند و از شکاف در ناحیه کمر جلوگیری کند به آن نیاز دارید.

بهترین شلوار جین برای تیپ اندام شما

بهترین شلوار جین برای اندام گلابی شکل

زنانی با شکل گلابی در شلوار جینی که پاها را بلند می کند و اندام سنگین پایین را صاف می کند عالی به نظر می رسند. اگر از ناحیه باسن، پایین و ران‌ها پر هستید و بالای کمر کوچک‌تر هستید، یک شلوار جین انتخاب کنید تا یک خط طولانی و پیوسته از باسن تا لبه‌ها ایجاد کنید.

این شلوار جین پیچیده برای تقلید از شلوارهای سنتی طراحی شده است، با کمری پهن، مناسب در پشت، جیب‌های پشتی درزدار و پاهای پهن‌تر، بنابراین استایل کردن آن برای محل کار و همچنین لباس‌های غیررسمی آسان است.

اگر گلابی هستید که ظاهر شلوار جین تنگ را دوست دارید پیشنهاد می کنیم آن را با شلوار جین راسته امتحان کنید. این شلوار جین به گونه ای برش خورده است که شکل باریکی داشته باشد که در بدن گلابی شکل “لاغرتر” به نظر می رسد.همچنین میتوانید با کلیک برروی 10 راه برای اینکه در شلوار جین لاغرتر به نظر برسید این مقاله را هم بخوانید.

بهترین شلوار جین برای تیپ اندام شما

از چه چیزهایی باید اجتناب کرد: لباس های جین سبک تر توجه را به پایین تنه بزرگتر شما جلب می کند. در عوض به شلوار جین تیره لاغری بچسبید. همچنین به اندازه جیب پشتی توجه داشته باشید. جیب‌های بزرگ‌تر به اندازه کافی پشت سرتان را صاف می‌کنند، در حالی که جیب‌های کوچک‌تر باعث می‌شوند عقب شما بزرگ‌تر به نظر برسد.

بهترین شلوار جین برای اندام سایز درشت

اگر سایز درشت شلوار جین عالی شما به تعادل باسن و پشت و پاهای کشیده شما کمک می کند، در حالی که بر روی منحنی های خود می نشینید (بر خلاف فشار دادن آنها). در حالی که می‌توانید به راحتی مدل‌های بوت‌کات و شلوار بپوشید، ما یک شلوار جین صاف را برای شما دوست داریم.

راز این برش این است که به گونه ای طراحی شده است که در یک خط بلند و باریک به سمت پایین بدن بیفتد و شکل شما را بدون له کردن پاها تغییر دهد. برش مناسب این شلوار جین همچنان برای متعادل کردن باسن و ران ها کار می کند تا جلوه ای باریک به طور کلی داشته باشد، به خصوص زمانی که جین شستشوی تیره را انتخاب می کنید.

بیشتر بخوانید: چند نکته برای خرید شلوار جین مناسب

بهترین شلوار جین برای تیپ اندام شمابهترین شلوار جین برای تیپ اندام شما

از چه چیزهایی باید اجتناب کرد: مدل های برش داده شده می توانند پاهای شما را کج به نظر برسانند، بنابراین به طول شلوار توجه کنید – برای اینکه به پاهایتان جلوه بلندتری بدهد، به شلوار جین نیاز دارید که از کف پوشیده شود.

وقتی نوبت به تناسب اندام می رسد، هم از شلوارهای جین کم قد که به شما مافین می دهد و هم از مدل های کمر بلند که می تواند شکم شما را برجسته کند، اجتناب کنید. یک سبک کلاسیک و متوسط ​​برای شما بهترین کار را خواهد داشت.

بهترین شلوار جین برای اندام پسرانه

اگر شما یک پسر باسن باریک هستید، احتمالاً شلوار جینی می‌خواهید که بهترین ویژگی‌های شما را به نمایش بگذارد و کمی حالت خمیده‌تر ایجاد کند. بسیاری از زنان با این تیپ بدنی باسن صاف تری نیز دارند و شلوار جین مناسب می تواند به تقویت اندام شما کمک کند.

در شلوار جین تنگ یا فوق‌العاده‌ای که بدن شما را محکم بغل می‌کند، با پاهای بسیار مخروطی در پایین، تا پاهای خوش فرم جعلی و ایجاد یک شبح منحنی‌تر از بالا به پایین، بهترین ظاهر را خواهید داشت. همچنین می‌توانید شلوار جین با روکش لاغری را که ظاهری مانند شلوارهای چرمی شیک دارند، بدون برچسب قیمت سنگین بپوشید.

بهترین شلوار جین برای تیپ اندام شما

جیب‌هایی که بالاتر روی باسن قرار می‌گیرند – بدون اینکه تا بالای ران‌ها امتداد پیدا کنند – به پایین صاف یا آویزان نیز جلوه بصری می‌دهند. نکات تکمیلی را در مورد نحوه انتخاب بهترین جیب پشت شلوار جین برای بدن خود مشاهده کنید.

از مواردی که باید اجتناب کنید: اگر بدن شما صاف به سمت بالا و پایین است، از مدل هایی با لبه های پهن دوری کنید. به بلند شدن نیز دقت کنید – می‌خواهید یک شلوار جین بلندتر بخرید تا انحنای باسن و پشت‌تان ایجاد کند و از کمرهای خیلی بلندی که بدنتان در آن گم می‌شود دوری کنید.

بهترین شلوار جین برای اندام بلند

وقتی قدتان بلند است نکته کلیدی پیدا کردن شلوار جین با درز بلند است که شبیه سیل روی شما نباشد. در حالت ایده‌آل پاچه‌های شلوار جین باید تا پایین پاشنه‌های شما در پشت بیفتند. خوشبختانه برای شما، بسیاری از طراحان جین اکنون شلوار جین را با درز بلندتر (تا 36 اینچ) می سازند.

در مورد اینکه چه سبکی بهتر عمل می کند، می توانید تقریباً از هر سبکی استفاده کنید. مدل جین مورد علاقه ما برای شما ممکن است یک شلوار جین ساق بلند یا بوت‌کات باشد که ساقه‌های بلند شما را نشان می‌دهد در حالی که روی پاهایتان می‌چرخید بدون اینکه خیلی تنگ باشد. شما همچنین در لباس‌های بلند یا متوسط ​​به نظر می‌رسید که جلوه انحنای دلپذیری به باسن و پایین بدن شما می‌دهد.

شلوار جین زنانه

از چه چیزی اجتناب کنید: ممکن است بخواهید از مدل های جین فوق العاده لاغر و همچنین دوست پسرهای آرام خودداری کنید. یک سیلوئت صاف یا بوت‌کات واقعاً جذاب‌ترین گزینه برای جلب توجه به پاهای بلند شماست. اگر در هوای گرم‌تر شلوار جین کوتاه‌تر می‌پوشید، از جفت‌های بلند تا مچ پا پرهیز کنید – اینها ممکن است به نظر برسید که شلوار جین را اشتباه خریده‌اید – و از قد وسط ساق پا استفاده کنید.

شلوار جین مناسب برای خانم‌های کوتاه‌قد ساق‌ها را بلندتر می‌کند و به شما ظاهری بلندتر و بلندتر می‌دهد چه لاغر طبیعی باشید و چه دارای تیپ بدنی با انحنا. ما یک شلوار جین راسته را برای شما دوست داریم. این سبک در یک خط عمودی طولانی از باسن تا لبه‌ها قرار می‌گیرد که نیمه پایینی شما را از نظر بصری دراز می‌کند.

شلوار جین زنانه

برای به حداکثر رساندن جلوه، جین شستشوی تیره‌تر را انتخاب کنید، به جای پاستیل‌های محو شده و آبی کم‌رنگ‌تر، که می‌تواند نیمه پایینی شما را بی‌حوصله نشان دهد. اطمینان حاصل کنید که شلوار جین شما نیز به خوبی به تن شما می آید، زیرا فریم کوچک شما به راحتی در مدل های گشاد گم می شود. وقتی شک دارید، جفتی بخرید که محکم به هم بچسبد، زیرا اکثر شلوارهای جین به مرور زمان کمی تاثیر می‌گذارند.

از چه چیزهایی اجتناب کنید: در حالی که شلوار جین باریک برای شما جذاب است از شلوار جین تنگ یا هر مدلی که لبه‌های بسیار باریک دارد دوری کنید. همچنین از شلوار جین کوتاه (برش در مچ پا یا بالاتر) که می تواند پاهای ریزه اندام را کوتاه تر نشان دهد نیز اجتناب کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *