10 استایل شیک برای ست کردن شلوار جین تنگ مشکی

10 استایل شیک برای ست کردن شلوار جین تنگ مشکی

10 استایل شیک برای ست کردن شلوار جین تنگ مشکی : لباس های خاصی وجود دارد که هر خانمی باید برای داشتن یک کمد لباس کامل داشته باشد و این لیست کاملاً شامل شلوار جین تنگ مشکی است.

آنها به همان اندازه که شیک هستند همه کاره هستند می توانید یک شلوار جین باریک مشکی بپوشید تا در یک قرار ملاقات، برای استراحت در دفتر، برای آخر هفته های معمولی و فراتر از آن، جذاب به نظر برسید. از مجموعه ما از بهترین لباس‌های جین تنگ مشکی برای بیرون رفتن، به محل کار و تمام روزهای مرخصی خود لذت ببرید.

شلوار جین تنگ مشکی و هودی

شلوار جین لاغر مشکی شیک که روی جوراب‌های مشکی جذاب و اکسسوری‌ های طراحی شده همانطور که در اینجا مشاهده می‌کنید با پوشیدن آن‌ها با موها و آرایش‌های نامرتب، در طراحی ظاهری شیک و شیک خود پیشقدم شوید.

10 استایل شیک برای ست کردن شلوار جین تنگ مشکی

شلوار جین تنگ مشکی و استایل خیابانی بلیزر مشکیچ

لباس‌های الهام‌گرفته بسیار شیک و مدرن هستند  به‌ ویژه زمانی که از شلوارهای سنتی صرفنظر می‌کنید و یک شلوار جین تنگ مشکی انتخاب می‌کنید، همانطور که در اینجا با لباسی فوق‌العاده زیبا نشان داده شده است. تا زمانی که تمام قطعات به خوبی به تن شما می آیند، این یک لباس فوق العاده برای تمام فرم های بدن است.

با اکسسوری‌های براق مانند گوشواره‌های کریستالی، یک دستبند زیبا و کفش‌های پاشنه بلند از چرم لاکی، طعم و مزه‌ای به آن اضافه کنید.

یا به طور کامل از ست کردن صرفنظر کنید و با استفاده از کفش‌های لوفر الهام گرفته از لباس‌های مردانه، موهای برس‌کشیده شده و آرایشی با جلوه‌های طبیعی ، مینیمال را انتخاب کنید.

10 استایل شیک برای ست کردن شلوار جین تنگ مشکی

لباس قهوه ای پاییزی یا زمستانی با شلوار جین تنگ مشکی

میت‌آپ‌های قهوه آخر هفته، لباس‌هایی را می‌طلبند که استایل شما را به رخ بکشد و در عین حال بدون زحمت در کنار هم به نظر برسید. وقتی در ماه‌های سردتر برای یک قرار روزانه لباس می‌پوشید با این لباس معمولی اشتباه نمی‌کنید.

شلوار جین تنگ مشکی و یک پلیور نرم ترکیبی آسان و شیک است که همیشه درست به نظر می رسد برای جلای و گرمای بیشتر یک کت شتری کوتاه اضافه کنید و برای پیاده روی در پارک، قرار ملاقات در سینما یا صرف قهوه با هم لباس بپوشید.

10 استایل شیک برای ست کردن شلوار جین تنگ مشکی

لباس مشکی و صورتی با شلوار جین تنگ

مشکی و صورتی ترکیب رنگی مد روزی هستند که هرگز از مد خارج نشده است (به نمادهای مد از آدری هپبورن تا نیکی میناژ مراجعه کنید). همه ما در مورد ظاهر شلوار جین و ژاکت آماده در تصویر هستیم.

یک ژاکت یقه اسکی صورتی با شلوار جین تنگ مشکی، با یک ژاکت مشکی غیررسمی، شیرینی را به یک لباس شیک می‌افزاید.

شما می توانید این ظاهر را به راحتی با نیم بوت های مشکی بپوشید یا مانند این لباس استایل خیابانی، کاری متفاوت انجام دهید. گوشواره های بلند و آویزان نیز با این لباس ساده و شیک که برای روزهای سردتر مناسب است، زیبا به نظر می رسند.

10 استایل شیک برای ست کردن شلوار جین تنگ مشکی

شلوار جین تنگ مشکی و ژاکت خز مصنوعی

ما طرفداران پر و پا قرص خز مصنوعی هستیم ، به خصوص وقتی با شلوار جین پوشیده می شود. وقتی یک ژاکت خز مصنوعی مجلل را با شلوار جین تنگ مشکی و ژاکت معمولی خود ست می کنید برای روز پر زرق و برق به نظر می رسید.

10 استایل شیک برای ست کردن شلوار جین تنگ مشکی

 شلوار جین تنگ مشکی و کتانی روشن

در اینجا یک شلوار جین صیقلی و بدون دردسر وجود دارد که می‌توانید در تمام طول سال در جمعه‌های معمولی (و سایر روزهای کاری مناسب با جین) در دفتر خود بپوشید.

شلوار جین تنگ مشکی (برای اینکه برای کار مناسب به نظر برسند، یک جفت باریک اما نه خیلی تنگ انتخاب کنید) با یک پیراهن باریک دکمه دار و یک بلیزر در سایه ملایم و خنثی، مانند بژ، صورتی غروب، یا تخته سنگ.

خاکستری اکسسوری باکیفیت، مانند تخت ساده و مشکی ، یک ساعت درشت و یک لباس چرم خنثی را اضافه کنید تا یک لباس کاری جذاب و آرام داشته باشید که همچنان حال و هوای حرفه ای را به شما منتقل می کند.

 شلوار جین تنگ مشکی و کتانی روشن

 کت جین و شلوار جین تنگ مشکی

در اینجا یک لباس بامزه و غیررسمی در طول روز وجود دارد که در هر شهر شیک دنیا در خانه است هنگامی که شلوار جین تنگ مشکی را با یک کت جین کلاسیک که روی یک تی شرت سفید پوشیده شده است، یک لباس شیک ساده برای آخر هفته های پاییز یا بهار بسازید. همانطور که در اینجا نشان داده شده است.

 کت جین و شلوار جین تنگ مشکی

شلوار جین تنگ مشکی و بلوز سفید

هنگامی که شلوار جین تنگ مشکی را با یک بلوز سفید زیبا، همانطور که در اینجا می بینید، ست می کنید، یک ژست شیک و زنانه بگیرید.

بلوزی را با جزئیات زیبا و دخترانه انتخاب کنید (مانند توری و سایر پارچه‌های شفاف، روفله‌ها، چشم‌بند یا جزئیات گلدوزی شده)، که همگی به طرز شگفت‌آوری با حال و هوای ساده و مدرن شلوار جین مشکی باریک همخوانی دارند.

یک شلوار جین بلند بپوشید و تاپ خود را بپوشانید تا دور کمر و منحنی های زنانه خود را نشان دهید برای روزهای سردتر یا شب‌ها، یک کت ویژه (مانند این سبک برجسته قرمز، سفید و آبی) شما را پوشش می‌دهد و چیزی خاص به ظاهر شما می‌افزاید.

شلوار جین تنگ مشکی و بلوز سفید

شلوار جین تنگ مشکی و کت چرم

در اینجا یک لباس شیک و بی اشتباه وجود دارد که می توانید به راحتی از فصلی به فصل دیگر به سادگی با تغییر اکسسوری های خود تغییر دهید یک ژاکت دوچرخه سواری چرمی مشکی، همراه مناسبی برای شلوار جین تنگ مشکی و یک تی شرت ساده سفید است.

شلوار جین تنگ مشکی و کت چرم

لباس اداری براق با شلوار جین مشکی

اگر دفتر شما روزهای مناسبی برای لباس های جین دارد، با انتخاب شلوار جین تنگ مشکی به جای بلوز نیلی معمولی، از میان جمعیت آب سردکن متمایز شوید. یک ژاکت یقه گاو با رنگ خنثی (مانند بژ، همانطور که در اینجا نشان داده شده است) به زیبایی روی شلوار جین مشکی باریک قرار می گیرد.

بسته به استایل خود، این لباس جین کار پسند را با پوتین های مشکی کلاسیک یا نیم بوت بپوشید. البته، شما می خواهید یک کت زمستانی زرق و برق دار (ما دوست داریم شماره کرم رنگ و خز مصنوعی را که در اینجا نشان داده شده است) و یک کیف دستی باکیفیت اضافه کنید تا تاثیری در آمد و شد داشته باشید.

لباس اداری براق با شلوار جین مشکی

شلوار جین تنگ مشکی و تی شرت سفید بپوشید

چیزی که باعث می‌شود این لباس غیررسمی در حال حاضر احساس تازگی کند ظاهر ساده آن است. شلوار جین مشکی فوق‌العاده لاغر با یک تی شرت سفید برای به نمایش گذاشتن اندام و همچنین استایل شما عالی است.

یکی دیگر از ویژگی‌های مدرن، افزودن کیف‌های چرم با رنگ‌های روشن است که به زیبایی و مد روز اضافه می‌کند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *