انتخاب لباس عروس براساس فرم بدن + تصاویر لباس عروس

انتخاب لباس عروس براساس فرم بدن + تصاویر لباس عروس

انتخاب لباس عروس براساس فرم بدن + تصاویر لباس عروس : انتخاب مدل لباس عروس یکی از مهم ترین و در عین حال سخت ترین کارهایی است که عروس خانم ها باید به خوبی انجام دهند. اما مهم ترین مسئله در انتخاب لباس عروس مناسب، در نظر گرفتن فرم و اندام بدن است. این مقاله ار تیپزا به انتخاب لباس عروس براساس فرم بدن + تصاویر لباس عروس پرداختیم که امیدواریم مورد پسند شما قرار بگیرد.

برای انتخاب یک لباس عروس شیک و مناسب باید فرم و اندام خود را بشناسید و برای اینکه بدانید کدام فرم و اندام شما به کدام دسته تعلق دارد باید از شخصی بخواهید که عرض شانه ها، دور سینه را اندازه گیری کند.

انتخاب لباس عروس براساس فرم بدن + تصاویر لباس عروس

اندام کشیده یا ورزشکاری یا مستطیلی

اگر اندازه دور شانه یا عرض شانه، دور سینه و دور باسن شبیه یا نزدیک به هم هستند و دور کمر شما خیلی باریک نیست، شکل و فرم بدنتان کشیده یا ورزشی یا مستطیلی است.

اندام های مثلثی

اگر عرض شانه‌ها یا دور سینه بزرگ‌تر از دور باسن باشد آن وقت شکل و فرم اندام شما مثلثی است.

اندام گلابی

اگر دور باسن شما از عرض شانه یا دور سینه پهن‌تر است، فرم بدن شما گلابی شکل است.

انتخاب لباس عروس براساس فرم بدن + تصاویر لباس عروس

اندام سیب

اندام سیب اندامی است که در آن بالاتنه به طور کلی بزرگتر از پایین تنه است. به عبارت دیگر در اندام های سیبی شکل، دور شانه، دور سینه و دور کمر بزرگتر از دور باسن است.

بیشتر بخوانید: 26 مدل لباس عروس بسیار زیبا سال 2022

اندام ساعت شنی

اگر عرض شانه ها، دور سینه و دور باسن شما یکسان باشد و اندازه دور کمر شما 25 درصد کمتر از دور باسن باشد، شکل و فرم بدن شما ساعت شنی است.

حالا که با انواع فرم و شکل بدن مختلف بدن آشنا شدید، انتخاب لباس عروس مناسب با فرم و اندام برای شما راحت تر خواهد بود و قطعا می توانید انتخابی شیک و منحصر به فرد داشته باشید. برای انتخاب بهتر لباس عروس مناسب بد نیست راهنمای انواع لباس عروس مناسب با فرم و اندام را مرور کنیم.

هر 5 فرم و مدل لباس عروس در سرتاسر دنیا شناخته شده و محبوب هستند و اکثر برندهای معروف لباس عروس محصولات خود را بر اساس این 5 مدل معروف عرضه می کنند.

انتخاب لباس عروس براساس فرم بدن + تصاویر لباس عروس

این مدل لباس عروس که برای اندام گلابی شکل و ساعت شنی مناسب است یکی از مدل های لباس عروس ساده و بسیار پرطرفدار است. در لباس عروس مدل امپراطور معمولا قسمت بالاتنه کار شده و به صورت دکلته می باشد.

برشی که در قسمت بالا تنه و زیر سینه این لباس عروس است پاها را کشیده‌تر و در نتیجه قد شما را بلندتر نشان می‌دهد. از سوی دیگر مدل دامن لباس عروس مدل امپراطور ساده و راسته است

به همین دلیل آن را به یک لباس عروس مناسب با فرم و شکل اندام افرادی است که قد بلندی ندارند و به این ترتیب قد را کشیده‌تر نشان می‌دهد. اگر قد بلندی دارید بهتر است مدل امپراطور را به عنوان لباس عروس انتخاب نکنید.

انتخاب لباس عروس براساس فرم بدن + تصاویر لباس عروس

لباس عروس مدل A-LINE

این مدل لباس عروس که در قسمت بالاتنه چسبان شده از کمر به پایین و در قسمت دامن به تدریج تبدیل به فون می شود. این مدل برای اندام های گلابی شکل، مثلثی و آنهایی که پاهای پر دارند نیز بسیار مناسب است

زیرا تعادل خوبی بین عرض شانه و دور باسن ایجاد می کنند. از طرفی لباس مدل پرنسسی یک لباس عروس مناسب با فرم و اندام افرادی است که اندامی کشیده دارند.

انتخاب لباس عروس براساس فرم بدن + تصاویر لباس عروس

لباس عروس ماهی، پری دریایی یا شیپوری

این مدل لباس عروس محبوب برای اندام های ساعت شنی و مثلثی بسیار شیک و برازنده است. در واقع این مدل لباس عروس که به پری دریایی، ماهی یا شیپور معروف است، لباس عروسی مناسب با فرم و اندام افرادی است که اندامی خوش فرم و متناسب دارند.

معمولا پارچه این مدل لباس عروس طرح دار است و مانند سنگ دوزی روی آن کار دستی انجام نمی شود. لباس عروس پری دریایی یکی از پرطرفدارترین و جدیدترین مدل های لباس عروس 2021 است که به نظر می رسد در سال 2022 همچنان در بازار رواج داشته باشد.

انتخاب لباس عروس

بیشتر بخوانید» جدیدترین مدل لباس عروس یقه قایقی 2022

مدل لباس عروس دامن پفی یا پرنسسی جدید

کلاسیک ترین مدل لباس عروس، لباسی با دامن پفی و به اصطلاح پرنسسی است. این مدل کلاسیک و زیبا برای اندام های گلابی، مثلثی، سیبی و ساعت شنی و البته اندام های کشیده و ورزشی مناسب است. اگر لباس پرنسسی پفی انتخاب می کنید بهتر است از تاج های کوتاه استفاده کنید.

تور عروس برای لباس های پرنسسی هم کوتاه است. یک لباس عروس مناسب با فرم و اندام افرادی که نیم تنه پر دارند و مانند لباس مدل پرنسسی، یک لباس پرنسسی یقه هفت با آستین بلند است تا بالاتنه را درازتر نشان دهد.

مدل لباس عروس پرنسسی یکی از مدل های محبوب در بین لباس عروس های جدید ایرانی است. به یاد داشته باشید که برای دختر بچه ها مدل پرنسسی و پفی پرطرفدارترین مدل لباس عروس دخترانه و بچه گانه است.

انتخاب لباس عروس

مدل ساده و راسته با کمی دنباله

این مدل لباس ساده و کلاسیک بهترین گزینه برای اندام های ساعت شنی است برای افرادی که اندامی متناسب دارند و کمی لاغر هستند، یک لباس عروس اروپایی ساده و راسته انتخاب خوبی برای آنهاست.

بالاتنه این مدل لباس عروس به سلیقه شما بستگی دارد. مدل لباس عروس ساده و راسته با یقه و آستین و همچنین با یقه قایق و آستین بلند و حتی انواع یقه جذاب و یقه هفت یا وی از پشت، یقه ساده و قلب و هفت و در کل با انواع تاپ مدل ها راحت است. پارچه این مدل لباس عروس معمولا گیپور است.

انتخاب لباس عروس

انتخاب لباس عروس

تصاویری از مدل لباس عروس جدید 2022

لباس عروس 2022

لباس عروس 2022

لباس عروس 2022

لباس عروس 2022

لباس عروس 2022

لباس عروس 2022

سخن پایانی» 

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد همانطور که مشاهده کردید بهتر است برای انتخاب لباس عروس بسیار دقت کنید چون شب خاص برای شما محسوب میشود تا به زیبایی مهتاب بدرخشید شما همچنین میتوانید با کلیک برروی جدیدترین مدل لباس عروس یقه قایقی 2022 این مقاله را هم بخوانید. نظرات و یا پیشهادات خودتون رو برای ما در پایین همین پست در قسمت ارسال نظر به اشتراک بگذارید

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *