مدل های جذاب شلوارک جین دخترانه و پسرانه

مدل های جذاب شلوارک جین دخترانه و پسرانه

مدل های جذاب شلوارک جین دخترانه و پسرانه : شلوار جین یا شلوار شلوارک دخترانه یا پسرانه که به تازگی واژه جورتز (Jorts=Jeans+Shorts) برای آن در زبان انگلیسی معروف شده است ، لباس تابستانی بسیار مناسبی برای کسانی است که علاقه زیادی به شلوار جین یا شلوار لی اسپرت دارند.پس تا آخر این مقاله با تیپزا همراه باشید.

مدل های جذاب شلوارک جین دخترانه و پسرانه

مدل های جذاب شلوارک جین دخترانه و پسرانه

مدل‌ شلوارک لی دخترانه و پسرانه متفاوت است. شلوار جین پسرانه معمولاً بلند است و شلوار جین دخترانه در سایزهای تک یا ست با انواع بلوز و تی شرت در بازار به فروش می رسد.
شلوار جین یکی از محبوب ترین انواع شلوارک در کل دنیا است. این شلوار محبوب را می توان با اکثر استایل‌ها ترکیب کرد و در تمام فصول سال از آن استفاده کرد. شلوارک لی مدل های مختلفی است و در طرح های کوتاه یا بلند ، شلوار جین لاغر ، شلوار جین اسپرت و … استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: مدل تاپ و نیم تنه ورزشی زنانه 2021

شلوارک جین

ممکن است تصور کنید شلوارهای جین مناسب فصل تابستان نیستند، چرا که گرمای هوا را به خود جذب می‌کنن اگر این طور فکر می‌کنید و در عین حال می‌خواهید وفاداری خود را به شلوار جین حفظ کنید، می‌توانید شلوارک جین یا جورتز را جایگزین شلوار بلند جین در تابستان و بهار کنید.

شلوارک جین اسپرت مانند شلوار بلند جین با اکثر تیشرت‌ها، پیراهن‌ها و حتی بلوزها سِت می‌شود و شما می‌توانید در عین خوش‌پوش بودن، از گرمای تابستان هم لذت ببرید.
این تنها شلوارک لی دخترانه نیست که طرفداران زیادی دارد بلکه، شلوارک جین پسرانه هم بسیاری را مجذوب کرده است و آقایان نیز می‌توانند در مهمانی، سفر یا خانه شلوارک جین بپوشند و با پیراهن یا تیشرت مورد علاقه خود سِت کنند.

مدل های جذاب شلوارک جین دخترانه و پسرانه

آیا شلوارک جین هنوز برای دختران یا پسران مد است؟

بگذارید خیال شما را راحت کنم ، شلوار جین و شلوارک جین هرگز از مد نمی افتد و همیشه مورد استقبال آقایان و خانم ها در هر سنی در سراسر جهان قرار می گیرد.
در واقع ، هر نوع پارچه در جهان محبوب می شود ، شلوار جین محبوبیت خود را از دست نمی دهد.

پارچه جین در سال 1873 توسط ژاکوب دیویس ، کالوین راجرز و لوی اشتراوس ساخته شد و به دلیل مقاومت زیاد در برابر پارچه های دیگر ، برای اولین بار توسط ملوانان و معدنچیان استفاده شد.
از سال ۱۹۵۰ شلوار و شلورک جین میان نوجوان‌ها مرسوم شد و از آن پس هیچ‌گاه جایگاه خود را میان خانم‌ها و آقایان از دست نداد.

بیشتر بخوانید: 80 مدل دامن کوتاه جدید و شیک 2021

مدل های جذاب شلوارک جین دخترانه و پسرانه

شلوارک جین پسرانه

از شلوار جین در انواع طرح ها و رنگ ها استفاده می شود. با این حال ، محبوب ترین رنگ برای شلوار جین آبی ، سرمه‌ای ، سفید ، مشکی و طوسی است.
یکی از دلایلی که شلوار جین اسپرت همیشه مورد استقبال قرار می گیرد و هرگز محبوبیت خود را از دست نمی دهد این است که این مدل با انواع تی شرت ، بلوز و پیراهن در طرح ها و رنگ های مختلف ست می شود.
هرچند به نظر می‌رسد اکثر مردم شلوارک جین را با لباس‌های اسپرت می‌پوشند، اما اگر شما می‌خواهید همیشه خوشتیپ باشید و استایل خاص خودتان را داشته باشید، از متفاوت بودن نترسید.

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل های دستبند ست دختر و پسر 

نکات مهم در پوشیدن شلوارک جین

اگرچه شلوار جین و شلوارک در سایزها و سنین مختلف برای همه مناسب است ، اما بهتر است قبل از خرید شلوارک دخترانه و پسرانه لی نکاتی را رعایت کنید.

مدل های جذاب شلوارک جین دخترانه و پسرانه

اندازه شلوار جین

قبل از خرید شلوارک جین باید به اندازه شلوارک‌تان خود توجه کنید. در واقع همان نکاتی را که هنگام خرید شلوار جین رعایت می کنید ، باید هنگام خرید شلوارک جین نیز در نظر داشته باشید.
شلوار جین باید متناسب با اندازه بدن شما باشد و حتی کمی گشاد باشد.

زیرا باید در لباس های خود احساس راحتی کنید تا در راه رفتن و نشستن دچار مشکل نشوید.
اگر شما قد بلندی دارید، از شلوارک‌های جینی که زرق و برق یا تزئینات کم‌تری دارند، استفاده کنید. همچنین قد شلوارک جین شما باید بلندتر باشد، زیرا شلوارک لی کوتاه اندازه پاهایتان را بلندتر از معمول نشان می‌دهد.

افرادی که قد کوتاه‌تری دارند، باید از شلوارک‌هایی که سایز کوتاه‌تری دارند استفاده کنند تا قدشان بلندتر به نظر برسد. اگر نمی‌خواهید شلوارک لی‌تان کوتاه باشد، از شلوارک‌های جین آزادتری استفاده کنید.

مدل های جذاب شلوارک جین دخترانه و پسرانه

رنگ شلوارک جین

شلوارک جین در رنگ های متنوعی وجود دارند اما رنگ های جین معمولی مانند آبی، سرمه‌ای، سفید، مشکی، طوسی از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر رنگ ها برخوردار هستند. زیرا ست کردن شلوار جین در رنگ های خنثی راحت تر است.
اگر دوست دارید شلوارک دخترانه و پسرانه بپوشید باید به مدل و رنگ تی شرت یا پیراهن خود توجه کنید. البته در تابستان استفاده از رنگهای متنوع به استایل‌ظاهری تازه و خاص به شما می بخشد. توصیه می کنیم اگر می خواهید شلوار جین رنگی بپوشید یک تی شرت سفید انتخاب بهتری است.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره استایل مینیمال مخصوص آقایان

شلوارک جین

شلوارک جین آبی

شلوارک جین آبی بسیار محبوب است و همه حداقل یک جفت شلوار جین آبی در کمد خود دارند. بنابراین اگر نمی خواهید در میان رنگ های شلوار جین سردرگم شوید ، رنگ آبی رنگ خوبی است.به طور معمول ، شلوار جین آبی با انواع تی شرت ها و پیراهن ها در رنگ های مختلف پوشیده می شود. اما اکنون یکی از استایل های شیک ترکیب شلوار جین با یک تی شرت سفید است.

شلوارک جین مشکی

بعد از شلوارک جین آبی  شلوارک جین مشکی طرفداران زیادی دارد. شلوارک جین مشکی به خصوص در بین آقایان محبوب است.
افرادی که استایل مینیمال یا تک رنگ را دوست دارند می توانند از شلوارک جین مشکی در استایل خود استفاده کنند. شلوارک جین مشکی در هر رنگی وجود دارد ، حتی در رنگ های متضاد مانند سفید.

شلوارک جین

شلوارک جین طوسی

طوسی یک رنگ خنثی بین سفید و مشکی است. شلوارک جین طوسی مناسب فصل بهار و تابستان است. چرا که از رنگ طوسی سبک‌تر از رنگ مشکی است.اگر از رنگ‌های معمول شلوارک جین اسپرت خسته شده‌اید، می‌توانید از رنگ طوسی استفاده کنید تا یک جلوه تازه‌ای به استایل خود بدهید.

شلوارک جین

شلوارک جین سفید

شلوارک جین سفید پس از مشکی و خاکستری مورد استقبال قرار می گیرد. زیرا رنگ سفید چرک تاب است و هر کسی جرات پوشیدن لباس یا شلوارک جین سفید را ندارد.
اما این تابستان زمان آشتی با رنگ سفید است ، پس شجاعت پوشیدن شلوارک جین سفید را داشته باشید. زیرا می توانید شلوارک های سفید را با هر رنگی ست کنید و جلوه ای متفاوت به استایل خود ببخشید.

بیشتر بخوانید: نکات مهم برای انتخاب شلوار ورزشی مردانه

شلوارک جین را با چه لباسی بپوشیم؟

مناسب ترین فصل شلوارک جین دخترانه تابستان است. اگر می خواهید تابستانی خنک را تجربه کنید شلوارک جین یکی از راحت ترین و شیک ترین لباس های تابستانی است.اگر شلوارک جین را با تی شرت یا پیراهن های متناسب بپوشید و از اکسسوری مناسب استفاده کنید استایل خاص و شیکی خواهید داشت.

شلوارک جین

ترکیبی از شلوارک جین دخترانه و کیمونو

خانم هایی که دوست دارند استایل خاص و شیکی داشته باشند می توانند به جای ترکیب شلوارک لی دخترانه با لباس های معمولی از تی شرت و کیمونو استفاده کنند.منظور از کیمونو، کیمونوی بلند و سنتی ژاپنی نیست. این روزها کیمونوی کوتاه در طرح‌ها و رنگ‌های شاد و روشن، طرفدارن بسیاری در فشن پیدا کرده است.

ترکیب شلوارک جین و تیشرت

اگر می خواهید شلوارک لی را با یک تی شرت ست کنید ، بهتر است از تی شرت های ساده و یکدست و رنگ های روشن مانند سفید استفاده کنید.
شلوارک لی یک استایل غیر رسمی است ، بنابراین نگران انتخاب یک ست تی شرت و شلوار جین مناسب نباشید.

اگر می خواهید از لباس های طرح دار استفاده کنید توصیه می کنیم از پوشیدن تی شرت های گلدار نترسید. زیرا هر تابستان و بهار از تی شرت های گلدار استقبال خوبی می شود.سعی کنید در بهار و تابستان کمتر از تی شرت های تیره استفاده کنید و یک هدیه تابستانی رنگارنگ با رنگ های روشن به خود هدیه دهید.

شلوارک جین

ترکیب شلوارک جین و پیراهن‌های دکمه‌دار

پیراهن های دکمه دار را می توان در کمد لباس هر خانم و آقایی یافت. اگر می خواهید پیراهن دکمه دار را با شلوارک جین ست کنید ، سعی کنید از پیراهن تک رنگ استفاده کنید.خانم‌ها می‌توانند پیراهنشان را داخل شلوارک قرار دهند یا پایین پیراهن را گره بزنند. آقایان می‌توانند پیراهن دکمه‌دار را روی شلوارک جین قرار دهند و به صورت ساده به تن کنند.

ترکیب شلوارک جین و کت جین

اگر می خواهید شلوار جین را با کت جین بپوشید ، رنگ های مختلفی را که انتخاب می کنید امتحان کنید.
به عنوان مثال ، اگر شلوار جین شما مشکی است ، کت جین آبی بپوشید و یک تی شرت سفید یا رنگ یکدست بپوشید. اگر می خواهید شلوارک و ژاکت جین شما آبی باشد سعی کنید از دو طیف آبی مختلف استفاده کنید.
از ترکیب دو لباس جین نترسید. خاصیت جین در این است که با هر جنس پارچه، حتی پارچه جین هم ست می‌شود.

شلوارک جین

ترکیبی از شلوار جین دخترانه و یک تی شرت طرح دار

هر ساله مدل های تی شرت های طرح دار تغییر می کنند. گاهی اوقات کارتونی است ، گاهی تصویر یک سلبریتی است ، گاهی فیلم یا سریال پرطرفداری است و گاهی طرح راه راه.تنوع باعث می شود استایل متفاوتی نسبت به سایرین داشته باشید ، اما باید برای ترکیب رنگ تی شرت با شلوار جین به ترکیب رنگ توجه کنید.

بیشتر بخوانید: شیک ترین استایل تابستانه دخترانه

ترکیب شلوار جین و پیراهن گل دار

یکی از طرح هایی که هر تابستان یا بهار مد می شود  پیراهن گلدار است که حتی در مانتو های بهار و تابستان نیز با استقبال خوبی روبرو شده است.پیراهن های گلدار به استایل شما ظاهری شاد و تابستانی / بهاری می بخشند. بهاره به استایل شما می‌بخشد. شلوارک لی به همراه پیراهن گل‌دار حتی احساس سرزندگی را به دیگران نیز القا می‌کند.

شلوارک جین

چگونه در خانه شلوار جین درست کنیم؟

شما می‌توانید به سادگی در خانه با شلوارهای جین کهنه خود شورتک لی دخترانه تازه‌ای بسازید و یک استایل خاصی به خودتان هدیه کنید.

تبدیل شلوار جین کهنه به شلوارک لی کوتاه

  • یک شلوار جین کهنه بردارید و تا اندازه‌ای که می‌خواهید قد شلوارک را کوتاه کنید، با خودکار یا صابون خیاطی علامت بگذارید.
  • پاچه شلوار جین را روی هم قرار دهید و دو سانتی‌متر پایین‌تر از علامت با قیچی ببرید. (مراقب باشید پاچه‌های شلوارک جین‌تان یک اندازه باشد.)
  • اگر می‌خواهید پایین پاچه شلوارک‌تان مرتب باشد، می‌توانید با نخ و سوزن لبه‌های شلوارک جین را به داخل کوک بزنید.
  • اگر می‌خواهید یک استایل جدید به شلوارک جین خود بدهید، می‌توانید با موچین لبه شلوارک جین را ریش‌ریش کنید یا با لبه قیچی به آرامی روی لبه پایین شلوارک بکشید تا ریش‌ریش شود.

شلوارک جین

سخن آخر:

امیدواریم این مطالب مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد همچنین میتوانید 65 مدل شلوار اسلش دخترانه را مطالعه کنید.در صورت تمایل میتوانید نظرات و پیشنهادات خودتون رو برای ما بفرستید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *