9 مدل بلیزر که باید در کمد لباس خود داشته باشید!

9 مدل بلیزر که باید در کمد لباس خود داشته باشید!

9 مدل بلیزر که باید در کمد لباس خود داشته باشید! بلیزرها جزء اصلی کمد هستند که می توانند به محض بیرون رفتن شما را از ورزش به محل مناسب دفتر و از خارج از کار به محل کار ببرند. 

پس چه چیزی باعث می شود بلیزرها اینقدر شگفت انگیز باشند؟ ست پذیری آنها، برای مثال اما این واقعیت نیست که بلیزرها می توانند لباس های مختلفی را تکمیل کنند که آنها را بسیار جذاب می کند. این است که نوع متفاوتی از کت بلیزر تقریباً برای هر فرهنگ مد وجود دارد.

سیندی کانروی، استایلیست مشهور و متخصص مد، تأیید می کند: «هر کت بلیزر شخصیت متفاوتی را نشان می دهد. 

9 مدل بلیزر که باید در کمد لباس خود داشته باشید!

نابراین هنگام خرید این لباس مهم است که بپرسید “امروز می خواهم چه کسی باشم؟” کانروی می‌گوید : «اگر علاقه‌مند به شیک بودن و جذاب بودن هستید با یک کراپ بلیزر بیرون بیایید. اگر استایل شما کلاسیک‌تر است از یک کت دوبله، شنل یا بلیزر چین خورده استفاده کنید.

انتخاب یک بلیزر مناسب اغلب به تناسبات و خطوط منحصر به فرد بدن شما بستگی دارد. به عنوان مثال، بلیزرهای سرشانه پددار خطوط مناسبی را برای متعادل کردن شانه‌های باریک ایجاد می‌کنند.

در آخر، کانروی اشاره می کند که شانه های بلیزر باید در جایی قرار بگیرند که شانه طبیعی شما به پایان می رسد. او می‌گوید: «اگر درز بلیزر بالا یا پایین است از آن فاصله بگیرید.

و به یاد داشته باشید اگر کاملاً در شانه‌ها قرار می‌گیرد اما در آستین‌ها خیلی گشاد است یا قد آن خیلی بلند است یک خیاط بهترین دوست شما برای آن ظاهر واقعاً سفارشی است.

9 مدل بلیزر که باید در کمد لباس خود داشته باشید!

9 مدل بلیزر که باید در کمد لباس خود داشته باشید!

بلیزر کلاسیک

کت بلیزر کلاسیک همان چیزی است که کانروی آن را “ملیله هر کمد لباس خوب” می نامد. دارای یک استایل بلند و فرم مناسب است.

اگرچه این کت شبیه یک کت و شلوار رسمی است اما می توان آن را به صورت غیررسمی پوشید . از نظر طول تا ران امتداد می یابد و از نظر پالت رنگ گزینه های زیادی دارند.

چند راه وجود دارد که می‌توانید برای استایل کردن یک بلیزر کلاسیک استفاده کنید اما به خاطر داشته باشید که نحوه استایل شما به هر لباس باید حس شخصی شما از سبک را منعکس کند.

9 مدل بلیزر که باید در کمد لباس خود داشته باشید!

مدل کراپ بلیزر

کراپ بلیزر کت کلاسیک است. اگر می توانید یک دامن ست پیدا کنید، کانروی ترجیح می دهد یک کت بلند را به عنوان یک ست مدل کند.

کراپ بلیزر را روی تی‌شرتی بپوشید که در شلوار جین کوتاه و کمر بلند قرار گرفته است سپس ظاهر را با یک بوت کامل کنید.

بلیزر بلند

بلیزر بلند که به آن کت بلیزر نیز گفته می شود کاملاً در تضاد با کراپ بلیزر است دقیقاً همان چیزی است که نامش نشان می دهد: یک نسخه فوق العاده بلند از یک کت بلیزر کلاسیک.

بلیزر مدل شنل 

در حالی که توصیه می کنیم بلیزرهای چاک دار را با یک لباس ست کنید تا جذابیت را در اوج نگه دارید راه های زیادی برای استایل دادن به کت شنل وجود دارد.

9 مدل بلیزر که باید در کمد لباس خود داشته باشید!

بلیزر مدل یقه آبشاری

یکی از موارد مورد علاقه شخصی این نویسنده بلیزر آبشاری دارای یقه هایی است که به زیبایی در امتداد نیم تنه قرار می گیرند و در طول کت کمتر چشمگیر می شوند.

بلیزر مدل یقه آبشاری

بلیزر چین دار

هیچ چیز مانند یک بلیزر چین دار باعث جذابیت نمی شود ادعای شهرت این استایل، انحنای حجیم آن در کمر است که ظاهری شبیه به ساعت شنی را میدهد.

بلیزر چین دار  دارای استایل بسیار خوبی است بنابراین هنگام استایل کردن این ویژگی را در ذهن داشته باشید.

بلیزر چین دار

بلیزر چهار دکمه

بلیزر چهار دکمه  یک کت بلیزر کلاسیک اما با پیچ و تاب دارد. بلیزر چهار دکمه بازی دکمه است.این ژاکت نه یک، بلکه دو ردیف دکمه موازی با یقه‌های جلویی روی هم دکمه دارد.

درست کردن کت بلیزر برای لباس رسمی آسان است، بلیزر چهار دکمه برای استایل خیابانی ساخته شده است. ترکیب این ژاکت با کمر بلند می‌تواند ست جذاب باشد.

بلیزر چهار دکمه

لباس بلیزر

لباس‌های بلیزر لباس‌های اصلی روز تا شب هستند این لباس‌ها که با الهام از لباس‌های مردانه با رنگ‌های زنانه ساخته شده‌اند می‌توانند در دفتر، شب ملاقات یا شام با دوستان بپوشید.

برخی از آنها کمربند بسته می شوند یا از ناحیه کمر بسته می شوند در حالی که کات اوت در حال حاضر بیشتر از همیشه رایج است. سبک های دیگر عبارتند از تاکسیدو بلند و…

9 مدل بلیزر که باید در کمد لباس خود داشته باشید!

بلیزر کمربندی

این تنوع از بلیزر اساساً یک استایل کلاسیک با کمربند است که روی آن قرار گرفته است این جزئیات لایه‌بندی شده را اضافه می‌کند.

ست کردن یک بلیزر با کمربند با یک لباس شیک و شلوار و گوشواره های بزرگ این استایل را بیشتر جذاب می کند. این لباس برای تکمیل ظاهر به یک کفش یا بوت عالی نیاز دارد.

بلیزر کمربندی

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی 8 مورد از بهترین استایل زیر بلیزر برای خانم ها این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *