20 ایده برای لباس های کراپ بلیزر

20 ایده برای لباس های کراپ بلیزر

20 ایده برای لباس های کراپ بلیزر : آیا به دنبال راه های شیک برای استایل یک لباس کراپ بلیزر هستید؟ شما این لیست از 12 ایده لباس بلیزر را دوست خواهید داشت که به شما کمک می کند یاد بگیرید چگونه یک کت کوتاه را به روش های شیک و مدرن ست کنید!

20 ایده برای لباس های کراپ بلیزر

چگونه با کراپ بلیزر استایل جذاب داشته باشیم؟

کراپ بلیزر در چند سال اخیر مد شده اند و این لباس شیک راهی عالی برای ست حال و هوای ظریف و مدرن به هر ظاهری است. چیزی که ما در مورد یک کراپ بلیزر دوست داریم این است که می‌توانید آن را برای یک مجموعۀ غیررسمی یا برای آرایش کردن لباس خود برای یک شب یا یک شام رسمی بپوشید.

اگر برایتان سوال بود که چگونه یک کت کوتاه برش را استایل کنید ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم این راهنمای سبک دارای ایده‌های شیک و نکاتی در مورد نحوه ترکیب این محصول در هر ظاهری است!

بیشتر بخوانید: 13 بلیزر به رنگ خاکستری برای خانم ها

20 ایده برای لباس های کراپ بلیزر

20 ایده برای لباس های کراپ بلیزر

ایده های لباس کت و شلوار کراپ 

ما ظاهری ساده لباس‌های زنانه و مجموعه‌های جلا و ترکیب‌شده را در فهرست ایده‌های لباس‌های کراپ بلیزر خود داریم. بنابراین مهم نیست که سبک شما چیست، ما به دنبال شما هستیم!

لوفرهای دو رنگ یک استایل زرق و برق دار هستند و به خوبی با کت بلیزر ست میشوند یا اگر می‌خواهید رنگی زنانه به آن ست کنید می‌توانید کفش پاشنه‌دار را انتخاب کنید.

بلیزر شطرنجی قطعاً ظاهری شیک دارد و انتخاب یک کت شلوار بریده شده راهی عالی برای ترکیب استایل کلاسیک با ترندهای مدرن است.

شلوار جین انتخابی عالی برای ست کردن با این کراپ بلیزر است و رنگ ظریف دیگری به آن اضافه می کند. برای داشتن حال و هوای شیک و در عین حال زنانه که برای یک شب قرار شام مناسب است.

20 ایده برای لباس های کراپ بلیزر

20 ایده برای لباس های کراپ بلیزر

با شلوار

شلوار پارچه ای در حال حاضر محبوبیت زیادی دارند و یک لباس مدرن عالی برای ست کردن یک کت بلند کوتاه هستند. ما ترکیب این دامن میدی را با کت جیر کراپ دوست داریم  و این تکه ها برای پاییز عالی هستند!

اگر می‌خواهید در بهار یا تابستان به این تیپ بپردازید یک بلیزر ساخته شده از جنس سبک وزن مانند کتان یا پنبه را انتخاب کنید و دامن میدی را با مینی عوض کنید فرقی نمی‌کند برای چه فصلی به این مدل لباس می‌دهید.

بیشتر بخوانید: 13 بلیزر به رنگ خاکستری برای خانم ها

20 ایده برای لباس های کراپ بلیزر

20 ایده برای لباس های کراپ بلیزر

آیا کراپ بلیزر جذاب هستند؟

کراپ بلیزر بسیار جذاب هستند! کراپ بلیزر به ویژه برای هر کسی که شکل ساعت شنی دارد عالی است. اگر به سراغ یک بلیزر سایز بزرگ می روید آن را با یک شلوار جین گشاد یا شلوار پلیسه دار ست کنید تا به تعادل بالاتنه جعبه ای و در عین حال برجسته کردن کمرتان کمک کند.

شما همچنین می توانید این لباس را با شلوارهای فاق بلند ست کنید زیرا اینها نیز چشم را به سمت منحنی های شما جلب می کنند. و یک کت کوتاه برش برای لایه برداری روی لباس ها یا دامن های میدی عالی است.

20 ایده برای لباس های کراپ بلیزر

استایل با بلیزر

کت برش + ست دامن

همیشه می توانید با انتخاب قطعات تک رنگ یا یک ست همسان، ظاهری شیک و بدون زحمت ایجاد کنید. دامن مینی و صندل ها حالتی آرام و جوان دارند، اما کت و شلوار و رنگ های هماهنگ ظاهری ظریف به آن می بخشد.

این لباس برای شب شما ضروری است! صندل های بند دار برای یک شب پیاده روی در مرکز شهر عالی هستند اگرچه اگر می خواهید ظاهری کلاسیک داشته باشید می توانید کفش های پاشنه دار را انتخاب کنید. همچنین اگر می‌خواهید پوشش بیشتری داشته باشید یا در هوای سرد بیرون بروید می‌توانید دامن مینی را با یک دامن میدی سیاه ابریشمی تعویض کنید.

استایل با بلیزر

استایل با بلیزر

استایل کژوال

وقتی صحبت از هوای سرد شد، یک کت کوتاه یک لایه بندی فوق العاده برای پاییز است! من عاشق حالات این لباس هستیم و همه چیز از ژاکت یقه‌دار گرفته تا بلیزر با تن گرم حسی دنج دارد.

استایل با بلیزر

استایل با بلیزر

آیا کراپ بلیزر مناسب است؟

یک کراپ بلیزر قطعا می تواند یک قطعه مناسب برای استایل شما باشد. کراپ بلیزر خود را با سایر لباس های رسمی مانند شلوار جین ، دامن های میدی یا لباس های درجه یک ست کنید. و کفش را فراموش نکنید.

نکته دیگر برای پوشیدن لباس بلیزر در محل کار  یک ترکیب رنگ خنثی را انتخاب کنید یا یک ظاهر تک رنگ را انتخاب کنید. این یک لباس شیک و پیچیده ایجاد می کند که برای یک روز در دفتر مناسب است.

استایل با بلیزر

استایل با بلیزر

 

بلیزر  + کفش بلند

با ست کردن آن با کفش های بلند و براق با به لباس بلیزر خود ظاهری شیک و مدرن ببخشید این استایل بسیار جدید است و شما قطعا می توانید آن را برای یک شب مهمانی یا به عنوان یک لباس کنسرت زمستانی بپوشید می‌توانید برای هماهنگی با رنگ کفش ها به سراغ یک کراپ بلیزر مشکی بروید.

ست رنگ به لباس شما همیشه یک راه عالی برای به دست آوردن ظاهری جسورانه و جلب توجه است این بلیزر سبز رنگ پاستلی حسی بهاری دارد و شلوارک جین روشن و تاپ کلاسیک آن کل مجموعه را به بهترین انتخاب برای روزهای گرمتر یا آب و هوای انتقالی در اوایل بهار تبدیل کرده است.

استایل با بلیزر

استایل با بلیزر

همچنین می توانید در پاییز یا زمستان به سراغ یک ظاهر رنگارنگ مانند این بروید سایه‌های تیره برای ماه‌های خنک‌تر عالی هستند بنابراین یک بلیزر سرمه‌ای، سبز زمردی برای این فصل از سال عالی است و شلوار جین مشکی یا آبی تیره، ظاهری مشابه به شما می دهد و در عین حال شما را گرم نگه می دارد.

آخرین لباس کراپ بلیزر در لیست ما ظاهری شیک است ما در اینجا کت دکمه دار را به عنوان یک تاپ دوست داریم، اگرچه در صورت گرم شدن می توانید از زیر آن یک تاپ بپوشید شلوار با حس کلاسیک بلیزر مطابقت دارد در حالی که کفش های کتانی مشکی و سفید آن را ساده نگه می دارند.

این لباس برای گذراندن یک روز بیرون از خانه با عزیزانتان باشد عالی است لایه های بلند این استایل را برای روزهای خنک نیز انتخابی عالی کرده است. 

استایل با بلیزر

استایل با بلیزر

سخن پایانی:

ما امیدواریم که این لیست از ایده های لباس کت و شلوار برش برای شما مفید بوده باشد و الهام خوبی برای استایل کردن ظاهر کت های برش دار شیک خود داشته باشید!

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *