17 ایده لباس برای قرار قهوه که شیک هستند!

17 ایده لباس برای قرار قهوه که شیک هستند!

17 ایده لباس برای قرار قهوه که شیک هستند! آیا نمی دانید برای یک قرار قهوه چه بپوشید ؟ فهرست ایده‌های لباس یک قرار دوستانه را بررسی کنید تا ظاهری باکلاس و شیک داشته باشید!

انتخاب لباس برای یک قرار قهوه

قرار قهوه راهی عالی برای آشنایی با کسی در محیطی آرام است. وقتی انتخاب می‌کنید برای یک قرار قهوه چه لباسی بپوشید چیزی می‌خواهید که با فضای آرام کافی‌شاپ مطابقت داشته باشد اما همچنین شما را شیک نشان می‌دهد و شخصیت‌تان را به رخ می‌کشد.

من عاشق ست کردن یک کت شتری بلند با یک ژاکت بافتنی، شلوار جین مایل به سفید و بوت هستم. راحت است اما هنوز هم با کلاس است و برای کافی شاپ در روزهای سرد پاییز یا زمستان عالی است.

17 ایده لباس برای قرار قهوه که شیک هستند!

برای قرار قهوه چی میپوشی؟

در زیر تعدادی از لباس های مورد علاقه من برای پوشیدن در یک قرار قهوه برای ظاهری غیررسمی و شیک آورده شده است:

✅شلوار جین
✅لباس کژوال
✅دامن میدی
✅ژاکت یا ژاکت کش باف پشمی
✅تاپ های مانند مشکی و سفید
✅کت بلند یا پشمی
✅کت جین یا چرم

شما می توانید با هر ترکیبی از این قطعات یک لباس خیره کننده ایجاد کنید. البته همیشه می‌توانید کفش‌های راحت را با کفش‌های پاشنه بلند با حالتی عوض کنید. و شما می توانید هر ظاهری را با اکسسوری های مانند جواهرات و کیف های شیک مد کنید.

در زیر ایده‌های مورد علاقه‌ام را در مورد اینکه چه چیزی برای یک قرار قهوه در سال 2024 بپوشم به اشتراک می‌گذارم!

17 ایده لباس برای قرار قهوه که شیک هستند!

ژاکت  + کفش کتانی

این ظاهر قطعا حال و هوای آرامی دارد که من آن را دوست دارم دامن ساده ، کفش‌های کتانی و کت جین، همگی برای یک لباس آرام ست شده‌اند که برای یک قرار قهوه عالی است.

یک کت جین را انتخاب کنید که ظاهری منحصر به فرد دارد و آن را با یک دامن میدی ست کنید تا جذابیت بیشتری داشته باشید.

17 ایده لباس برای قرار قهوه که شیک هستند!

شلوار جین، کت کمربند + کفش کتانی.

شلوار جین و کفش های کتانی برای راحت ماندن در بیرون مناسب هستند در حالی که ژاکت و ژاکت یقه دار مطمئنا شما را گرم و دنج نگه می دارند.

اگر می‌خواهید ظاهری زنانه‌تر و شیک‌تر داشته باشید پیشنهاد می‌کنم کفش‌های کتانی را با کفش‌های پاشنه بلند عوض کنید.

17 ایده لباس برای قرار قهوه که شیک هستند!

ست کت شلوار کتان + پاشنه

لباس بعدی ما به اندازه کافی کژوال برای یک قرار قهوه است اما همچنین دارای حسی ظریف و جذاب دارد. برای ست این ظاهر، یک شلوار کتان راحت بردارید و یک تاپ خنثی به آن اضافه کنید.

17 ایده لباس برای قرار قهوه که شیک هستند!

ژاکت رنگ عاج فیلی + شلوار جین با کت بلند

بعدی در لیست من از لباس های برای یک قرار قهوه ظاهری شیک برای دختری آرام است که دوست دارد مد را با ست کند. یک ژاکت عاجی و شلوار جین ست کنید و رنگ خاص کل لباس را بیش از پیش بالا می برد.

17 ایده لباس برای قرار قهوه که شیک هستند!

شلوار چرمی، کفش راحتی + کت

اگر به دنبال یک لباس جسورانه و شیک هستید به نظر من واقعاً نمی توانید با یک شلوار چرمی اشتباه کنید. رنگ‌های تیره به این لباس ظاهری هیجان‌انگیز می‌دهند اما لباس‌های لوفر، کت و پلیور چند لایه، این لباس را ثابت نگه می‌دارند.

با شلوار چرمی به‌عنوان پایه‌ی لباس‌تان شروع کنید سپس روی یک ژاکت دنج و کت بلند بپوشانید تا حسی راحت داشته باشید.

من عاشق این هستم که چگونه کت و شلوارهای مشکی لباس را به هم ست میکنند و آن را به نظر می رسد که برای اولین بار قرار گرفته و غیررسمی به نظر برسد.

شلوار چرمی، کفش راحتی + کت

شلوار جین، ژاکت + جلیقه پف دار

وقتی به یک قرار قهوه می روید چرا با رنگ های قهوه ای خاص و زیبا لباس نپوشید؟ من کاملاً این ظاهر استایل را دوست دارم کت قهوه ای ، ژاکت بافتنی ، شلوار جین آبی و اکسسوری قهوه ای مجلل.

شلوار جین، ژاکت + جلیقه پف دار

شلوار جین + جلیقه

بعدی یک لباس دنج و آرام است که برای یک روز ابری مناسب است من گردنبند درشت را دوست دارم زیرا در عین حال که لباس غیر رسمی را حفظ می کند یک استایل شیک ودوستانه به آن اضافه می کند.

همچنین یک جفت بوت چلسی، کفش‌های کتانی یا کفش ورزشی را توصیه می‌کنم.

شلوار جین + جلیقه

ژاکت بافتنی، شلوار جین

این یکی از ظاهرهای مورد علاقه من در لیست است. من حال و هوای راحت ژاکت راه راه با شلوار جین تیره را دوست دارم. این برای یک ظاهر غیررسمی مناسب است که می توانید برای پیاده روی در پارک پس از قهوه نیز بپوشید.

ژاکت بافتنی، شلوار جین

یقه اسکی + جین

اگر به دنبال ظاهری زنانه و مد روز در میهمانی قهوه خود هستید این ترکیب ژاکت و دامن ماکسی را امتحان کنید  دامن های جین ماکسی در فشن شوهای آماده بهار 2024 دیده شد بنابراین می دانم که این ترند در سال آینده قوی خواهد بود!

این لباس حسی دنج دارد که برای یک حال و هوای آرام عالی است اما همچنان جلا به نظر می رسد رنگ خنثی ژاکت یقه اسکی را می توان به راحتی ست کرد و همچنین می توانید کفش های پاشنه بلند را نیز به این ظاهر اضافه کنید.

یقه اسکی + جین

کت چرم، شلوار جین + بوت های پاشنه دار

کت چرمی که با شلوار جین راحت ست شده است، حال و هوای دهه 90 را ایجاد می کند که من آن را دوست دارم. این ظاهر احساسی هیجان‌انگیز دارد اما به اندازه کافی راحت است که روز را در آن بگذرانید. اگر قرار قهوه شما به زمان ناهار یا شام هم کشیده شود، این یک انتخاب عالی است.

نکته : این یک ظاهر عالی برای قرار ملاقات دوستانه نیز است به هر حال، مجرد بودن هم مزایا و هم معایبی دارد، و اگر هنوز یک قرار عاشقانه در نظر نگرفته‌اید نگران نباشید!

کت چرم، شلوار جین + بوت های پاشنه دار

شلوار چرمی، بوت + بلیزر

ترکیب شلوار چرمی و نیم بوت با کت بلیزر شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد و حال و هوای بسیار شیک دارد. رویه سفید به ایجاد تعادل در ظاهر کمک می کند اگرچه می توانید به راحتی آن را با رنگ شتری یا قرمز جایگزین کنید تا رنگی به آن اضافه شود.

شلوار چرمی، بوت + بلیزر

شلوار جین، بلیزر + بوت 

این لباس بعدی ظاهر جذابتری دارد من شخصاً این را می پوشم که از یک قرار قهوه معمولی گرفته تا روزی که در موزه ها، فروشگاه های قدیمی، یا گالری های هنری کاوش می کنم با قرار ملاقاتم بگذرم.

شلوار جین کلاسیک حال و هوای غیر رسمی را به من اضافه می کند در حالی که تکه های مشکی لباس را شیک نگه می دارند.

شلوار جین، بلیزر + بوت 

ست لباس بافتنی + کفش کتانی

این ست کژوال فوق العاده شیک است لباس میدی و کفش‌های کتانی حالتی آرام دارند و ژاکت کش باف پشمی برش‌شده ، حسی جذاب به آن می‌بخشد ست های تطبیق در حال حاضر رایج هستند.

ست لباس بافتنی + کفش کتانی

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی چگونه در قرار اول ملاقات جذاب بنظر برسیم؟ این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *