استایل شخصی

7 نکته استایلی که باید بدانید | چگونه شیک لباس بپوشیم

7 نکته استایلی که باید بدانید | چگونه شیک لباس بپوشیم : آیا وقت آن رسیده است که سبک خود را تغییر دهید؟ کمی پیچیدگی و کلاس را به لباس های روزمره خود اضافه کنید؟ شاید شغل جدیدی داشته باشید و به لباس‌های غیررسمی تجاری و باکلاس نیاز داشته باشید، شاید به شهر جدیدی نقل مکان کرده‌اید، یا شاید فقط نیاز به تغییر داشته باشید تا نشان دهید که چه کسی شده‌اید.

آیا نمی‌دانید چگونه این تغییر را انجام دهید و چگونه شیک بپوشید؟ من شما را از طریق طراحی خود با استایل پیچیده‌تر، شیک‌تر و درجه یک‌تر که می‌توانید برای سال‌های آینده راهنمایی می‌کنم.

ایجاد لباس های باکلاس در کنار هم قرار دادن عناصر مهم و اطمینان از اینکه استایل و اعتماد به نفس شما نیز به خوبی می درخشد است. بنابراین اگر آماده هستید که به یک ظاهر باکلاس جدید بپردازید و به این سوال پاسخ دهید که چگونه شیک بپوشید، بیایید شروع کنیم.

7 نکته استایلی که باید بدانید | چگونه شیک لباس بپوشیم

7 نکته استایلی که باید بدانید | چگونه شیک لباس بپوشیم

استایل شخصی چیزی است که هر یک از ما داریم. ما فقط باید آن را شناسایی کنیم آن را درک کنیم و سپس آن را زندگی کنیم. خلق و خو، شخصیت و شما را به عنوان یک کل نشان می دهد و علایق، سبک زندگی، الهامات و گذشته شما را منعکس می کند.

وقتی سبک شخصی خود را پیدا کردید، می دانید که عالی به نظر می رسید و وقتی خانه خود را ترک می کنید احساس اعتماد به نفس می کنید. فرقی نمی‌کند سبک بوهمی، خیابانی، مد بالا، مینیمال یا کلاسیک را ترجیح می‌دهید، می‌توانید استایل خود را در مواقعی که مناسبت لازم است، شیک جلوه دهید.

از خیلی از خانم ها می شنوم که می گویند سبک شخصی ندارند یا نمی دانند سبک خودشان چیست. هر وقت این را می شنوم توصیه می کنم به کمد خود نگاهی بیندازند. اگر می‌خواهید سبک شخصی خود را پیدا کنید، در اینجا یک نکته سریع وجود دارد که می‌توانید همین الان انجام دهید. قطعات مورد علاقه خود را از کمد لباس خود بیرون بیاورید.

7 نکته استایلی که باید بدانید | چگونه شیک لباس بپوشیم

لباس های خود را در کدام دسته می بینید؟ آیا لباس‌های شما به سمت آزاداندیشی، شاید غیرمتعارف‌تر می‌آموزد؟ یا پر از مداد رنگی در رنگ‌های سیاه، سفید و سرمه‌ای در خطوط براق و تناسب کامل است؟

به طور معمول سبک های کلاسیک و مینیمالیستی همیشه شیک به نظر می رسند سبک های کلاسیک و مینیمالیستی معمولاً به سمت پالت های رنگی خنثی، اشکال، پارچه ها می آموزند که ترکیب لباس های درجه یک را آسان تر می کند. اما فقط به این دلیل که سبک بوهمی یا استایل خیابانی را ترجیح می دهید فکر نکنید که شیک پوشیدن مورد بحث نیست.

7 اصل سبک کلاسیک

شماره 1 لباسی بپوشید که از پارچه های کلاسیک ساخته شده اند

لباس‌های کلاسیک که از مواد ساخته شده‌اند و تا دهه آینده به خوبی دوام خواهند داشت، چیزی است که باید به دنبال اضافه کردن آن به کمد لباس ضروری خود باشید. به پنبه، پشم، کتان و ابریشم فکر کنید. این چهار پارچه اساسی در صورت مراقبت صحیح در آزمون زمان مقاومت خواهند کرد. اقلامی که از این پارچه‌ها ساخته شده‌اند تمیز و فشرده شده‌اند و به خودی خود حالتی باکلاس از خود می‌دهند.

این پارچه ها همچنین دارای تنوع هستند که به شما امکان می دهد کمد لباس خود را گسترش دهید. جین نمونه‌ای از پارچه‌های نخی است که تمام خطوط سبک، از خیابان گرفته تا بوهو و مینیمالیست را کاور می‌دهد.

برچسب ها را بخوانید و به درستی از آنها مراقبت کنید تا ماندگار شوند. در حالی که پنبه بدون چروک بیشتر در دسترس است، بیشتر اقلام پنبه ای نیاز به اتو کشیدن دارند. (لباس های درجه یک چروک نیستند!) پشم، کتان و ابریشم اغلب باید خشک شویی یا با دست شسته شوند.

7 نکته استایلی که باید بدانید | چگونه شیک لباس بپوشیم

2: لباس های خنثی بپوشید

الگوها جسورانه قطعاً می‌توانند در ظاهری پیچیده و باکلاس کار کنند، اما اگر به تازگی در ژورنال استایل کلاسیک خود شروع کرده‌اید، ممکن است با چنین الگوهایی راحت نباشید. خنثی ها در این مورد دوست شما هستند.

رنگ های خنثی معمولی سفید/ کرم، مشکی و خاکستری یا طوسی هستند. حالا، فکر نکنید که مجبور نیستید سر تا پا سیاه (یا خنثی دیگر) بپوشید. تک رنگ (سایه های مختلف یا ته رنگ های یک رنگ) به شما این امکان را می دهد که یک رنگ را تغییر دهید اما درجه یک باقی بمانید.

یا می‌توانید مدل های کوچکی را اضافه کنید که می‌تواند یک فرم را به چیزی چشم نواز تبدیل کند، مانند یک کمربند ، یک روسری یا یک جفت کفش قرمز.

7 نکته استایلی که باید بدانید | چگونه شیک لباس بپوشیم

شماره 3 تناسب اندام کلید اصلی است

لباس‌های شیک معمولاً دوخت و متناسب هستند (خیلی تنگ نیستند، اما می‌توانید اندام خود را به رخ بکشید). دامن‌ها باید دقیقاً بالای زانو یا زیر زانو قرار بگیرند.

لازم نیست هر چیزی که می پوشید کاملاً طراحی شده و متناسب باشد. می‌توانید استایل بدون ساختار را با هم ست کنید تا حالتی آرام‌تر داشته باشید. یک تی شرت راه راه آبی را با ژاکت و یک ژاکت جین یا یک دامن ماکسی با یک پیراهن دکمه دار سفید شفاف ست کنید (آستین ها را بالا بزنید تا جذابیت بیشتری داشته باشید!).

تناسب اندام کلید اصلی است

4. هرگز بیش از حد خودنمایی نکنید

شیک پوشی نیاز به کمی تواضع دارد  بدون بالاتنه های نمایان ، دکلته یا دامن های کوتاه.

خطوط گردن معمولاً یقه دار، یقه قایقی، یقه خدمه یا یقه V هستند. برای تنوع، می‌توانید یقه‌های چهارگوش، و اسکوپی را نیز امتحان کنید. برای موقعیت‌های رسمی‌تر، یقه‌های نامتقارن نیز عالی هستند.

هرگز بیش از حد خودنمایی نکنید

زیاده روی در اکسسوری

زیورآلات ساده بهترین راه برای رسیدن به یک استایل شیک هستند. توصیه های من عبارتند از:

گوشواره ها: حلقه های کوچک نقره ای یا طلایی، میخ های مروارید یا الماسی.
دستبند: النگو نقره یا طلا (یکی سنگین یا چند ظریف)، ساعت (طلایی یا نقره با نوار فلزی یا چرمی).
گردنبند: آویزهای بلند، مروارید.

و کفش های خود را فراموش نکنید. بله، کفش یک اکسسوری است!  رنگ خنثی ، مانند کرم، سرمه‌ای یا مشکی، بهترین گزینه برای شما هستند. همه با انبوهی از لباس‌ها همراه هستند.

اما فکر نکنید که نمی توانید در انتخاب کفش خود جرات داشته باشید، هر زنی باید یک جفت کفش قرمز داشته باشد.

زیاده روی در اکسسوری

به موهای خود حالت دهید

حالا که رنگ ها، پارچه ها، تناسب و اکسسوری را پوشش دادیم، بیایید به سراغ موهای شما برویم! نمی توانم بدون گفتن بگویم زیرا می خواهم تمام اصول اولیه را در بر داشته باشم. حتما موهای خود را حالت دهید. اگر به این فکر می کنید که چگونه با کلاس لباس بپوشید و ظاهری شیک داشته باشید، مطمئن شوید که زمان کمی را برای حالت دادن به موهای خود صرف کرده اید.

اگر صبح ها وقتتان کم است یا دوست ندارید موهایتان را حالت دهید، یک مدل موی ساده یا مدل مویی را انتخاب کنید که بتوانید سریع آن را اصلاح کنید. منظورم از مدل موی شیک یک موی دم اسبی است.

مدل مویی را پیدا کنید که هر روز برای شما راحت باشد و مدل مویی که دوستش دارید نیز باشد!

7 نکته استایلی که باید بدانید | چگونه شیک لباس بپوشیم

آرایش تفاوت ایجاد می کند

شما به آخرین نکته در مورد نحوه شیک پوشیدن رسیدید! آره، ممنون که اینجا رو درست کردی من این یکی را برای آخر گذاشتم زیرا، صادقانه بگویم، این یکی است که با آن بیشترین مشکل را دارم. من اغلب آرایشم را انجام نمی‌دهم، و این نکته‌ای است که به طور مداوم روی آن کار می‌کنم.

اگر شما هم مثل من هستید و زمان زیادی را برای آرایش خود صرف نمی کنید، روی این سه مورد تمرکز کنید که ظاهر باکلاس شما را تغییر می دهد.

اگر فقط 5 دقیقه وقت دارید باید روی چشم ها، گونه ها و لب ها تمرکز کنید. مقداری ریمل بزنید تا چشمانتان باز شود، مقداری رژگونه بزنید تا به چهره‌تان جان و بُعد بدهد، و یک لب تا رنگی به لب هایتان داده شود. این سه چیز ظریف هستند اما تفاوت بزرگی در کامل بودن ظاهر درجه یک شما ایجاد می کنند.

7 نکته استایلی که باید بدانید | چگونه شیک لباس بپوشیم

برای شیک پوشی به پول زیادی نیاز ندارید

برخلاف تصور رایج، لباس‌های شیک نیازی به شکست دادن ندارند. بله، شما می توانید 200 دلار برای یک پیراهن دکمه دار با برچسب طراح خرج کنید، اما همچنین می توانید یکی از آن ها را با کیفیت و ظاهر مشابه با قیمت 68 دلار پیدا کنید.

روی اصول اولیه با کیفیت خوب سرمایه گذاری کنید که به خوبی متناسب باشند و بتوانید آنها را با هم ترکیب کنید. اکسسوری – که بسیار ارزان‌تر از لباس هستند – می‌توانند به تغییر ظاهر شما کمک کنند و این اصول اولیه را حتی بیشتر گسترش دهند.

همانطور که در اولین نکته در مورد انتخاب پارچه های کلاسیک به آن اشاره کردم، به دنبال اشکال کلاسیک و منگنه های کمد کلاسیک همیشگی باشید. پول خود را برای لباس های مد روز که فقط یک فصل می پوشید هدر ندهید.

7 نکته استایلی که باید بدانید | چگونه شیک لباس بپوشیم

مدل ناخن ها

مانیکور معمولی را چه در خانه و چه در سالن انجام دهید. ناخن ها را کوتاه تا متوسط ​​نگه دارید، شکل گرد یا بیضی زیبا، با لاک شفاف یا نود را انتخاب کنید. از ناخن های استیلتو و رنگ های تند یا نئون و همچنین هنر ناخن و جواهرات دوری کنید.

توجه: در صورت پوشیدن صندل یا کفش های کوتاه، پدیکور ضروری است. به نظر من رنگ‌های براق ساده یا نود بهترین کارایی را دارند، اما همیشه می‌توانید رنگ‌های قرمز یا صورتی کلاسیک را انتخاب کنید.

7 نکته استایلی که باید بدانید | چگونه شیک لباس بپوشیم

به جزئیات توجه کنید

ترفند پوشیدن لباس های پیچیده این است که همه چیز را مرتب، تمیز و ساده نگه دارید. مطمئن شوید که لباس‌ها بر روی شما جذاب هستند و رنگ‌ها و طرح‌ها متعادل هستند.

همه استایل باید بدون چین و چروک و با رنگ هماهنگ باشند. پاره بودن، نخ‌های شل، دکمه‌های از دست رفته یا خط سجاف فرسوده را بررسی کنید. از رنگ‌های خنثی با رنگ‌های پررنگ اینجا و آنجا استفاده کنید. بیش از حد از اکسسوری استفاده نکنید. با حداقل جواهرات ساده مانند یک جفت گوشواره و یک ساعت یا گوشواره و یک گردنبند آویز بچسبانید.

مو و آرایش شما نیز در ظاهر کلی شما نقش دارد باز هم مرتب و تمیز. از سایه چشم های متالیک در رنگ های تند دوری کنید، مراقب باشید در استفاده از رژگونه یا برنزر زیاده روی نکنید و با لب های خنثی یا روشن بچسبانید.

به جزئیات توجه کنید

چگونه با کلاس و استایل شخصی خود لباس بپوشیم

شیک پوشیدن لازم نیست سخت باشد، اما مدتی طول می کشد تا استایل شخصی شما را با روش پیچیده جدید لباس پوشیدن ترکیب کنید. لباس هایی را که از قبل در کمد خود دارید به صورت خودکار تخفیف ندهید. ممکن است بتوانید اقلام را به روش هایی که فکر نمی کردید ادغام کنید.

سبک من بیشتر کلاسیک و مینیمالیستی است، اما دوست دارم تا حد امکان رنگ اضافه کنم. همانطور که در این پست لباس می بینید، من یک لباس درجه یک پوشیده ام اما با طرحی که شخصیت را فریاد می زند. رنگ های کوچک لباس یا من را تحت تأثیر قرار نمی دهد، بلکه به ظاهر من می افزاید.

این لباس دارای تمام جزئیاتی است که در بالا ذکر کردم، سجاف آن دقیقاً بالای زانوها به پایان می رسد، یک یقه خدمه، و متناسب است اما تنگ نیست.

اگر احساس می کنید از سبکی به سبک دیگر می پرید و کمد لباسی ندارید که نشان دهنده جایگاه شما در زندگی شما باشد، شروع کنید به ادغام نکات سبکی که در این پست ذکر کردم! لباسی را بخرید که بتوانید آنها را بیشتر از یک فصل بپوشید و به یاد داشته باشید که یک خیاط خوب ارزش هر پنی را دارد.

چگونه با کلاس و استایل شخصی خود لباس بپوشیم

سخن پایانی:

امیدوارم به تمام سوالات لباس های باکلاس شما پاسخ داده باشم و اکنون در مورد نحوه شیک پوشیدن بیشتر بدانید. اگر چیزی را از دست دادم برای من کامنت بگذارید و من مستقیماً به شما پاسخ خواهم داد!

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *