چگونه یک کمد لباس کلاسیک داشته باشیم؟

چگونه یک کمد لباس کلاسیک داشته باشیم؟

چگونه یک کمد لباس کلاسیک داشته باشیم؟ اگر هر یک از آن سوالات آشنا به نظر می رسد، من هم همین احساس را دارم! اولا نمی دانستم چه لباسی بخرم. من فقط چیزی را که دوست داشتم خریدم، فکر نمی کردم که آیا با چیز دیگری در کمد من مطابقت دارد یا خیر. اگر یک تاپ یا یک شلوار با طرح زیبا دیدم، آنها را خریدم.

چگونه یک کمد لباس کلاسیک داشته باشیم؟

چگونه یک کمد لباس کلاسیک داشته باشیم؟

من هم خیلی لباس های مد روز خریدم. یک روز، متوجه شدم که در کمد لباس هایم زیاد است… به هم ریخته بود! کمد من پر از لباس و کفش بود.

همه چیز با کشف “کمد لباس کپسولی” تغییر کرد. تصمیم گرفتم بیشتر در مورد آن تحقیق کنم و آن را در کمد خود آزمایش کنم. چندین ماه طول کشید تا به آن دست پیدا کنم، تا بفهمم چه لباس هایی کارآمد هستند و باید از کدام لباس ها اجتناب کنم.

ببینید، زمانی که من یک کمد لباس کپسولی را راه اندازی کردم، اطلاعاتی در مورد آن در اینترنت وجود داشت، اما من ساعت ها در مورد آنها تحقیق کردم و ماه ها را صرف آزمایش مفهوم کمد لباس کپسولی کردم .

چیزی که ممکن است ندانید، این است که اگر در کمد لباس‌های خود چندین وسیله اصلی کمد دارید، 100 گزینه برای لباس دارید !

آن لوازم اصلی کمد به عنوان “کلاسیک” در نظر گرفته می شود که هرگز از مد نمی افتد و پایه های سازنده کمد لباس شما هستند . اگر آن وسایل ضروری را در کمد خود دارید، می توانید فقط از آن وسایل برای ایجاد لباس های زیادی استفاده کنید. یا می توانید فقط چند لباس و کفش مد روز در رنگ های تاکیدی مورد علاقه خود اضافه کنید تا امکانات بیشتری برای لباس ایجاد کنید.

چگونه یک کمد لباس کلاسیک داشته باشیم؟

لباس های سبک ساده

چیزی که در مورد داشتن یک کمد کپسولی کلاسیک شگفت انگیز است این است که وقتی آن وسایل ضروری را داشتید، دیگر نیازی به خرید لباس ندارید. شما فقط می‌توانید از آن لباس‌ها و کفش‌ها برای کمد لباسی در تمام طول سال استفاده کنید، بنابراین با عدم نیاز به خرید لباس، ۱۰۰ دلار یا ۱۰۰۰ دلار صرفه‌جویی می‌کنید!

کمد کپسولی ملزومات کمد هسته‌ای تمام طول سال شامل یک طرح کمد کامل از ملزومات کمد اصلی است تا بتوانید یک کمد کپسولی کلاسیک داشته باشید ! به علاوه، بیش از 400 ایده برای لباس برای هر 4 فصل سال وجود دارد، بنابراین شما همیشه می دانید چه بپوشید.

لباس های سبک ساده

چگونه یک کمد لباس کلاسیک بسازیم

بالا و پایین

برای تاپ ها، روی لباس های تک رنگ در رنگ های خنثی، مانند مشکی، سفید، خاکستری، بژ و آبی جین تمرکز کنید. توصیه می‌کنم تیشرت آستین کوتاه و  آستین بلند در رنگ‌های مشکی، سفید و خاکستری و به سبک مناسب داشته باشید.

شما می توانید این لباس ها را در لباس های غیر رسمی خود و همچنین در لباس های کار خود بپوشید. یک پیراهن مجلسی آستین کوتاه و آستین بلند اضافه کنید ، که به کمد لباس شما رنگی می بخشد، در حالی که هنوز خنثی است.

حتماً چند بلوز اضافه کنید که بتوانید به‌صورت رسمی یا شیک بپوشید. همچنین یک تی شرت راه راه آستین کوتاه و آستین بلند ست کنید . اگرچه راه راه ها یک الگو هستند اما سادگی الگو خنثی می ماند و می توان آن را با بسیاری از استایل دیگر در کمد لباس خود پوشید.

برای کتانی‌ها، شلوار جین یک اصل است. همیشه یک شلوار جین آبی و شلوار مشکی در کمد لباس خود داشته باشید. شلوار جین دیگری که می توانید ست کنید خاکستری و سفید هستند.

شلوارک جین، شلوارک مشکی و شلوارک بژ برای پوشیدن در تابستان عالی هستند. با ست کردن چند دامن، مانند دامن مدادی ، دامن خاکستری و دامن میدی، کتانی های خود را کامل کنید.

چگونه یک کمد لباس کلاسیک بسازیم

لایه ها و لباس ها

لایه ها در اکثر فصول سال به جز در ماه های بسیار گرم ضروری هستند. آنها نه تنها گرما را فراهم می کنند بلکه به لباس های شما نیز علاقه می بخشند.

لایه های کلاسیک که همیشه شیک هستند عبارتند از کت جین , ژاکت کش باف پشمی بژ , کت ترنچ و کت چرم . مطمئن شوید که یک لباس مشکی کوچک به کمد لباس خود ست کنید که به اندازه کافی ساده باشد تا آن را با لباس های تخت بپوشید یا لباس های تلمبه ای بپوشید.

کفش

هنگامی که کفش را به کمد لباس خود ست می کنید، کاربردی ترین آنها کفش های مشکی ، کفش های تخت مشکی ، کفش های کتانی معمولی ، صندل های قهوه ای و نیم بوت های مشکی هستند برای ماه های سرد، بهتر است یک جفت بوت  قهوه ای یا مشکی نیز بپوشید.

کفش

اکسسوری

برای تکمیل لباس های خود، توصیه می کنم 2 (یا بیشتر) کیف دستی در کمد لباس خود داشته باشید. یک کیف کلاسیک ساختاری مشکی مانند این برای لباس‌های شیک شما عالی است و یک کت و شلوار قهوه‌ای یا نود برای لباس‌های غیررسمی شما نیز کاربردی خواهد بود!

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد همچنین شما میتوانید با کلیک برروی نحوه شروع یک کمد لباس کپسولی | راهنمای تصویری این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *