لباس مناسب

20 روش برای استایل کردن لباس های دکمه دار

20 روش برای استایل کردن لباس های دکمه دار : هرگز نمی توانید با یک پیراهن آکسفورد سفید اشتباه کنید. تاپ های دکمه دار لباس های فوق العاده ابتدایی و همه کاره هستند. اگر بخواهید می توانند به راحتی یک لباس رسمی یا حتی غیر رسمی ست کنید. این لباس ها برای همیشه کلاسیک و مد روز باقی می‌مانند، زیرا مدل‌سازی و خرید آسان‌ترین آنهاست! یک بالاتنه دکمه دار را می توان در دفتر کار، جشن تولد یا حتی برای انجام امور استفاده کرد.

20 روش برای استایل کردن لباس های دکمه دار

پیراهن دکمه دار را می توان به روش های مختلفی استایل کرد آن را با شلوار جین، شلوارک، روی لباس و غیره بپوشید تنها چیزی که باید مطمئن شوید این است که لباسی را که می پوشید دوست دارید و در آن راحت هستید.

برخی از مردم ممکن است فکر کنند که بالاتنه های دکمه دار به اندازه کافی دخترانه نیستند اما این درست نیست. پیراهن دکمه دار یک حرکت قدرتمند هستند و هر خانم رئیسی می داند که چگونه یکی را تکان دهد.

همیشه باید بدانید که قدرت شما در اعتماد به نفس شما نهفته است و اعتماد شما چیزی است که شما را در زندگی به جلوتر می برد پس با نهایت نترس لباسی را که می پوشید و هرگز از انتخاب های خود خجالت نکشید.

چگونه پیراهن های دکمه دار را به روش های مختلف بپوشیم؟

پیراهن دکمه دار شیک و در عین حال شیک هستند آن ها را با شلوار جین آبی گشاد ست کنید تا ظاهری غیررسمی داشته باشید و با شلوارهای رسمی برای ظاهر شیک ست کنید. در صورت تمایل می توانید پیراهن دکمه دار را حتی هر روز بپوشید.

این بهترین چیز در مورد آنهاست آنها یک تکه لباس اساسی هستند و حتی اگر آنها را هر روز بپوشید اما سبک متفاوتی از آنها داشته باشید هیچ کس نمی تواند بگوید که همان پیراهنی را می پوشید که روز قبل پوشیده بودید. یک پیراهن مجلسی با لباس یا شنل بپوشید، مهم نیست که چه اتفاقی می افتد، خوب به نظر می رسد!

اگر جسور هستید و دوست دارید رنگ ها را آزمایش کنید سعی کنید چند پیراهن لباس رنگارنگ و چاپ شده بخرید. آنها در انواع چاپی، گلدار، نواری، خال خالی و حتی رنگ کراوات موجود هستند. 

20 روش برای استایل کردن لباس های دکمه دار

20 روش برای استایل کردن لباس های دکمه دار

باید و نباید برای دکمه های پایین

• آنچه را که دوست دارید بپوشید.

• مطمئن باشید.

• با لباس های مختلف آزمایش کنید.

• به آنچه مردم در مورد لباس شما می گویند گوش نکنید

• لباس پوشیدن مطابق با آب و هوا را فراموش نکنید.

• لبخند را فراموش نکنید.

↓ 20 – چگونه یک پیراهن مشکی آکسفورد بپوشیم

پیراهن دکمه دار مشکی ضروری است. این پیراهن یک لباس بسیار اساسی است که همه باید داشته باشند یک پیراهن ساده مشکی دکمه دار به همراه شلوار رسمی سفید گشاد بپوشید اگر دوست دارید این لباس را با موکاسین یا حتی کفش پاشنه بلند ست کنید. دکمه های بالا را باز بگذارید تا حال و هوای جذاب تری داشته باشید و چند گردنبند نیز بپوشید!

20 روش برای استایل کردن لباس های دکمه دار

↓ 19 – آن را با دامن خال خالی بپوشید

یک پیراهن ساده دکمه دار سفید با دامن خال خالی مشکی و سفید بپوشید. این یک ظاهر سرگرم کننده و زیبا برای زمانی است که شما مجبور هستید در یک رویداد روزانه شرکت کنید یا با خانواده و دوستان خود درگیر شوید.

اگر می‌خواهید یک گردنبند درشت با آن بپوشید و چند کفش پاشنه‌دار هم بپوشید تا حال و هوای خنک‌تری داشته باشید.

 

↓ 18 – پیراهن دکمه دار با دامن مدادی

یک پیراهن دکمه دار مشکی را با یک دامن مدادی ست کنید و شاید آن را دوست داشته باشید! این ظاهر ترکیبی  است و می توانید آن را در هر کجا که بخواهید بپوشید. آن را با یک جفت تخت برای ظاهری غیررسمی یا کفش پاشنه بلند برای حالتی رسمی تر بپوشید. آن را ساده و بدون آرایش یا جواهرات نگه دارید یا انتخاب کنید دختران همه چیز را انتخاب کنید!

↓ 17 – مدل ظاهری کندال جنر 

کندال یک پیراهن ساده سفید دکمه دار به همراه یک زیرپیراهن سفید ساده و شلوار جین آبی پوشیده بود. او انتخاب می کند که پیراهن را از روی لباس باز بگذارد و بسیار راحت به نظر می رسد. کندال کیف کوچکی را روی شانه‌اش حمل می‌کرد و صندل‌های بنددار به همراه عینک آفتابی به‌نظر می‌رسید. شما همچنین باید پست مفصل من را در مورد استایل پیراهن سفید بررسی کنید.

↓ 16 – چگونه به یک دکمه ابریشمی حالت دهید

ابریشم ماده‌ای است که گاهی به سختی می‌توان به آن مدل داد، اما غیرممکن نیست. یک دکمه ابریشمی پاستلی به همراه چند شلوار رسمی سفید ساده بپوشید تا ظاهری رسمی زیبا داشته باشید. این را در دفتر یا در یک جشن تولد بپوشید و تماشا کنید که همه عاشق لباس شما می شوند. جواهرات شیک بهترین دوست شما برای چنین لباس هایی خواهند بود.

20 روش برای استایل کردن لباس های دکمه دار

↓ 15 – سفید و بژ

این پیراهن دکمه دار گره خورده و داخل آن جمع شده است. ظاهر متفاوتی دارد و همه با پوشیدن آن راحت نخواهند بود، اما اگر اعتماد به نفس دارید، آن را دنبال کنید. آن را با یک شلوار بژ و چند پاشنه ست کنید این لباس وقتی ساده به نظر می رسد بهترین به نظر می رسد، اما انتخاب شماست که چگونه می خواهید به آن استایل بدهید.

20 روش برای استایل کردن لباس های دکمه دار

↓ 14 – Simple Tucked In Look

ساده ترین راه برای مدل دادن به پیراهن دکمه دار این است که آن را در شلوار جین یا شلوار خود قرار دهید. یک پیراهن دکمه دار سفید ساده با شلوار جین آبی و چند صندل بپوشید تا ظاهری آسان و عالی داشته باشید.

به نظر می رسد که شما تلاش زیادی برای لباس خود انجام داده اید در حالی که در واقعیت، این کار زیاد طول نکشیده است! موهای خود را به صورت کش بلند کنید تا ظاهری بدون دردسر داشته باشید.

20 روش برای استایل کردن لباس های دکمه دار

↓ 13 – آن را زیر لباس بپوشید

آیا تا به حال سعی کرده اید که پیراهن دکمه دار زیر لباس بپوشید؟ خب، این شانس تو است. یک پیراهن سفید ساده زیر لباس بند اسپاگتی بپوشید و آن را با چند بوت ست کنید. این بهترین لباسی است که تا به حال دیده شده است و شما همیشه از مردم خواهید پرسید که آن را از کجا تهیه کرده اید.

20 روش برای استایل کردن لباس های دکمه دار

↓ 12 – برش دکمه پایین

دکمه های برش خورده فوق العاده خنک هستند و برای فصل تابستان خوب هستند. شما می توانید خوب به نظر برسید و همچنین احساس گرما فوق العاده ای نداشته باشید. یک دکمه برش خورده سفید ساده را با چند شلوار جین آبی و یک کیف قرمز برای کمی تضاد ست کنید. کلاه های بیسبال این روزها مرسوم هستند، برای حفظ یک روز بد مو یا فقط برای داشتن حال و هوای باحال، یکی از آن ها را بپوشید!

20 روش برای استایل کردن لباس های دکمه دار

↓ 11 – یک طرف جمع شده است

 برخی از افراد حتی ممکن است نتوانند آن را به انجام برسانند اما شما فقط باید به یاد داشته باشید که اعتماد به نفس داشته باشید و می توانید آن را انجام دهید! در اینجا نحوه انجام این کار آمده است به سادگی یک پیراهن دکمه دار سفید را با چند شلوار جین تنگ بپوشید و یک طرف آن را داخل آن قرار دهید و طرف دیگر را بیرون بگذارید. این را با یک کیف شانه زنجیری زیبا و جواهرات هماهنگ ست کنید.

20 روش برای استایل کردن لباس های دکمه دار

↓ 10- لباس دکمه دار

اگر دوست دارید دامن بپوشید این لباس مناسب شماست از دور شبیه یک لباس است که حتی بهتر است. این لباس حالت بسیار پرنسسی دارد، بنابراین اگر دوست دارید لباس بپوشید این چیزی است که دوست دارید.

لباس مناسب

↓ 9- چگونه یک پیراهن آکسفورد را با شلوارک بپوشیم

شلوارک برای تابستان مناسب است این لباس را با یک پیراهن دکمه دار سفید ساده و چند شلاوارک جین امتحان کنید تا آن را رسمی کنید. با این لباس چند کفش پاشنه دار بپوشید و آن را در جشن تولد یا شام بپوشید. برخی از گوشواره های حلقه ای بزرگ با این تناسب زیبا به نظر می رسند.

چگونه یک پیراهن آکسفورد را با شلوارک بپوشیم

↓ 6- لباس پیراهن دکمه مشکی سلنا گومز

سلنا یک دکمه مشکی ساده با چند شلوار رسمی و پاشنه مشکی پوشیده بود. سلنا ظاهرش را با کمترین آرایش و جواهرات ساده نگه داشت اما ترجیح داد موهایش را ریز کند.

او همچنین یک کیف دستی مشکی به همراه داشت تا ظاهر باکلاس خود را تکمیل کند سلنا هرگز در تحت تاثیر قرار دادن شکست نمی خورد. شما می توانید این ظاهر را در یک شام رسمی، جشن تولد یا حتی یک جلسه بپوشید و مانند سلنا گومز جذاب به نظر برسید!

لباس پیراهن دکمه مشکی سلنا گومز

↓ 5- پیراهن دکمه دار گره دار

سعی کنید یک دکمه را از جلو به گره بزنید زیر آن یک برالت زیبا بپوشید تا جذاب به نظر برسد. شلوار بژ یا هر نوع شلوار رسمی با این پیراهن زیبا به نظر می رسد یک جفت کفش پاشنه بلند یا کفش کتانی زیبا و یک کیف دستی کوچک برای تکمیل ظاهر را فراموش نکنید!

پیراهن دکمه دار گره دار

↓ 7 – قرمز و مشکی

رنگ های سرمه ای و مشکی همیشه به عنوان یکی از بهترین ترکیب رنگ ها شناخته می شوند. برای داشتن ظاهری شیک، یک دکمه قهوه ای رنگ با شلوار جین تنگ مشکی بپوشید. این ظاهر برای روز ولنتاین عالی خواهد بود! بستن کمربند چرمی مشکی ظاهر شما را نیز متحول می کند. سعی کنید از یک گردنبند و چند حلقه استفاده کنید.

پیراهن‌های راه راه دکمه‌دار نیز یک انتخاب عالی برای لباس‌های کار هستند، زیرا می‌توانید به راحتی آن‌ها را با شلوار جین، شلوار یا حتی با دامن بپوشید و برای ظاهری کاملاً حرفه‌ای، آن‌ها را با یک کت بلند بپوشید!

و نکته آخر اینکه یک پیراهن راه راه دکمه دار تقریباً با هر رنگی با شلوار جین سفید بسیار شیک به نظر می رسد.

 

قرمز و مشکی

↓ 1 – چگونه یک پیراهن دکمه دار سفید را استایل کنید

یک پیراهن ساده دکمه دار سفید با جین آبی بپوشید این لباس را با کفش های پاشنه دار مشکی یا کفش کتانی بپوشید و یک کیف دستی مشکی به همراه داشته باشید. شما می توانید این لباس را در یک جشن تولد یا یک قرار ناهار بپوشید. گوشواره های حلقه ای طلا در کنار این لباس عالی به نظر می رسند.

سوالات متداول

س. آیا پیراهن دکمه دار لباس زنانه هستند یا مردانه؟

پاسخ: این سوال با توجه به اینکه سال 2021 است بسیار عجیب است. لباس زنانه چیست و مردانه چیست؟ هر کسی می تواند هر چیزی که دوست دارد بپوشد. اگر فکر می کنید می توانید پیراهن آکسفورد را فقط به خاطر مردانه بودن بپوشید.

س. تفاوت بین پیراهن دکمه دار و بدون دکمه چیست؟

الف. پیراهن های دکمه دار اساساً پیراهن هایی هستند که دکمه هایی از جلو دارند و پیراهن های دکمه دار یکسان هستند اما دکمه های اضافی روی یقه دارند.

س. آیا پیراهن دکمه دار رسمی هستند یا غیر رسمی؟

الف. پیراهن  دکمه دار می توانند هم رسمی و هم غیر رسمی باشند اگر ترجیح می‌دهید رسمی بپوشید این پیراهن می‌توانند رسمی باشند، اما اگر ترجیح می‌دهید آن را غیررسمی نگه دارید، فقط می‌توانید آن را با شلوار جین یا یک شلوار کوتاه بپوشید. پیراهن دکمه دار را می توان به روش های مختلف پوشید و برخی از لباس های رسمی شامل پوشیدن این پیراهن  با کت یا شلوار رسمی است.

سخن پایانی:

این مقاله شامل 20 روش منحصربه‌فرد برای استایل دادن به بالاتنه‌های دکمه‌دار است، امیدواریم که روش‌های خوب را پیدا کنید. شما هچنین میتوانید با کلیک برروی 7 نکته استایلی که باید بدانید | چگونه شیک لباس بپوشیم این مقاله را هم بخوانید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *