20 لباس زیبا و راحت با کفش تابستانی 2023

20 لباس زیبا و راحت با کفش تابستانی 2025

20 لباس زیبا و راحت با کفش تابستانی 2025: تابستان از راه رسیده است، و این بدان معناست که وقت آن رسیده است که کفش های گرم را با چیزی خنک، راحت و آماده برای هوای گرم عوض کنید. در حالی که صندل های تخت یک وسیله آسان و کاربردی هستند، هیچ چیز مانند کفش تابستانی در قلب من جای نمی گیرد.

کفش های تابستانی جایگزین مورد علاقه من برای کفش‌های پاشنه‌دار هستند زیرا قد و استایل را بدون از بین بردن راحتی ارائه می‌کنند. کفش تابستانی از دهه 1930 وجود داشته است و از آن زمان به طور مداوم شیک باقی مانده است.

اما هر سال مدلها، جنس، رنگ‌ها و روش‌های متفاوتی برای استایل دادن به کفش برای فصل نشان می‌دهد. بیایید نگاهی به داغ ترین مدل های گوه ای برای تابستان بیندازیم تا بتوانید این کفش زیبا را در ظاهر خود در این فصل بگنجانید.

20 لباس زیبا و راحت با کفش تابستانی 2023

کفش تابستانی+ لباس گلدار

سارافون‌های گلدار و کفش مانند با هم ست می‌شوند – ترکیبی جاودانه و همیشه زیبا. کفش پا را کشیده و برجسته می‌کنند.

کفش های نود  تقریباً هر لباس گلدار رنگارنگی را تکمیل می کند. وقتی شک دارید، هرگز با یک جفت کفش نود با کیفیت بالا اشتباه نخواهید کرد.

با استفاده از کفش های  ساده با جزئیات منحصر به فرد، مانند این  که توجه را به مچ پا جلب می کنند تا جلوه ای بلندتر را به خود جلب کنید، به لباس خود جذابیت بدهید.

این کفش ها همچنین دارای جزئیات مشبک خیره کننده در جلو هستند که انگشتان پا را خنک نگه می دارد و در عین حال جذابیت بصری را به آن اضافه می کند.

20 لباس زیبا و راحت با کفش تابستانی 2023

20 لباس زیبا و راحت با کفش تابستانی 2023

20 لباس زیبا و راحت با کفش تابستانی 2023

بند مچ پا + شلوارک فاق بلند

برای یک تیپ غیررسمی تابستانی، بند مچ پا را با شلوارک فاق بلند ست کنید. با کمر بلند کمر را برجسته می کند و بند مچ پا باعث بلندتر شدن ساق پا می شود.

ظاهر را با یک حرفه ای به پایان برسانید بلوز برای کاریا یک تاپ یا سه راهی برای یک روز بیرون از خانه با دوستان.

شورت های کیسه ای کاغذی هر سال یک محصول تابستانی هستند و با یک جفت بند مناسب به نظر می رسند. پاپیون روی شلوارک حسی زنانه می‌افزاید، در حالی که قاچ‌ها پاها را بلندتر می‌کنند تا نمایه‌ای خیره‌کننده داشته باشید. احساس اعتماد به نفسهر بار که آن را پرتاب می کنید.

20 لباس زیبا و راحت با کفش تابستانی 2023

20 لباس زیبا و راحت با کفش تابستانی 2023

کفش تابستانی با شلوار جین

شلوارک یک گزینه واضح برای هوای گرم است، اما شلوار جین لازم نیست در کمد لباس زمستانی شما پنهان بماند. هنگامی که جین با یک بلوز شاداب و کفش های زیبا طراحی شود، می تواند یک گزینه عالی در تمام طول سال باشد.

کفش تابستانی با شلوار جین

بیشتر بخوانید: 11 مدل لباس تابستانی دورهمی 

کفش با شلوار جین برای تابستان 

کفش ها ، شلوار جین کوتاه و تاپ تابستانی مورد علاقه‌تان برای یک لباس زنانه و جذاب که به راحتی کنار هم می‌آیند و تقریباً برای هر کار غیر رسمی کار می‌کند، گرد هم می‌آیند.

کفش با شلوار جین برای تابستان 2023

کفش با شلوار جین

یک تاپ کوتاه، شلوار جین، و کت و شلوار بپوشید تا ظاهری غیر رسمی برای خرید در مرکز شهر در روزهای گرم داشته باشید. یک کت بلیزر برای فضایی شیک و پیچیده که شما را به ساعت خوشی می برد، ست کنید.

کفش با شلوار جین

کت و شلوار جین بلیزر برای تابستان 

اگرچه بسیاری از مردم فکر می‌کنند که شلوار جین باریک یا برش‌دار را با برش بپوشند، اما از ست کردن با برش‌های برش نترسید. این شلوار جین گشاد، جلوه‌ای به همراه کفش دارد و حسی مدرن با آن حال‌وهوای تابستانی آزاد و مفرح ایجاد می‌کند.

کت و شلوار جین بلیزر برای تابستان 2023

اسپادری + لباس ماکسی

کفش اسپادریل یک کفش تابستانی کلاسیک است که تقریباً با هر لباسی در هوای گرم مطابقت دارد. با یک لباس ماکسی ست کنید تا ظاهری شیک، راحت، شاداب و زنانه داشته باشید.

ویژگی اصلی کفش های اسپادری بند بافته شده در اطراف کف پا و پاشنه پا است. این به آن حالتی ذاتاً ساحلی ایده آل برای روزهای تعطیلات می دهد.

اسپادری + لباس ماکسی

با جفت کردن کفش های اسپدریل با سایر اکسسوری بندی یا بوهو، مانند کلاه حصیری، کیف طناب، و عینک آفتابی بزرگ، ظاهری منسجم ایجاد کنید. بعلاوه، اسپادری‌ها همان حال و هوای تابستانی را به شما می‌دهند، چه لباس ماکسی، چه میدی بپوشید.

اسپادری + لباس ماکسی

اگر به دنبال جذابیت بیشتر با کفش های خود هستید، کفش های بند دار مخصوصاً برای آنها مد روز هستند تابستان . من عاشق این هستم که چگونه این کفش‌های توری بین خط لبه لباس را پر می‌کنند و در عین حال پوست را نشان می‌دهند.

اسپادری + لباس ماکسی

کفش  رنگارنگ + لباس خنثی

کفش های رنگارنگ، رنگ‌های جذابی را برای تابستان می‌افزایند. لباس‌های خنثی سفید، بژ یا سرمه‌ای یک بوم تابستانی همه کاره هستند که به کفش‌های شما اجازه می‌دهند حرف‌هایتان را بزنند.

رنگ‌های خنثی ظاهری ظریف می‌دهند، در حالی که رنگ‌های پاپ، ظاهری پر از شخصیت را ایجاد می‌کنند.

کفش  رنگارنگ + لباس خنثی

کفش های مرجانی تابستان 

و نگاه کنید که این لباس سیاه و سفید زمستانی با لباس مرجانی و یک کیف دستی چقدر راحت تابستانی می‌شود برای پرسه زدن در ساحل در آن روزهای سردتر!

یکی دیگر از راه های عالی برای اظهار نظر، استفاده از الگوها است.چاپ های حیوانیهمیشه شیک هستند و پالت رنگ خنثی آنها بافت و طراحی را ست  می کند.

این کفش طرح یوزپلنگ کاملاً با رنگ‌های آبی و مشکی لباس او مطابقت دارند، اما این الگوی جذابیت بصری را ست می‌کند.

کفش های مرجانی تابستان 2023

نحوه پوشیدن کفش تابستانی

همیشه مورد علاقه تابستان خواهد بود. آنها قد و استایل را بدون به خطر انداختن راحتی اضافه می کنند. از لباس‌های گلدار گرفته تا شلوارک جین، می‌توانید تقریباً با هر چیزی که در کمد لباستان باشد بپوشید!

شروع به خرید کنیدجفت کفش تابستانی بعدی شما اینجاست! خرید کفش در محموله به این معنی است که کفش‌های طراحی با کیفیت بالا و بادوام را با کسری از قیمت اصلی خود دریافت می‌کنید. 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *