چگونه در زمستان گرم و شیک بمانیم

چگونه در زمستان گرم و شیک بمانیم

چگونه در زمستان گرم و شیک بمانیم : با یک لایه نازک از زیر شروع کنید. شما معمولاً لباس هایی می خواهید که کمی گشادتر روی بدن شما باشند. این لایه ها باید به از بین بردن عرق یا رطوبت دیگر در داخل کمک کنند، که شما را خشک و گرم تر نگه می دارد. اگر سفت باشند، ممکن است در عرق خیس شوند و سنگین‌تر شوند.

چگونه در زمستان گرم و شیک بمانیم

لباس های گرم بپوشید

این اولین لایه‌ای است که مردم می‌بینند، بنابراین به دنبال یک پیراهن یا بلوز زیبا در یک محیط حرفه‌ای باشید، یا لباس دیگری که با نگاه کردن مردم به شما راحت باشد.

همچنین می‌توانید لایه‌بندی را برعکس در نظر بگیرید، یعنی ابتدا لایه‌های ضخیم‌تر را با لباس‌های نازک گشاد در بالا قرار دهید. پوشیدن یک تی شرت روی یک پیراهن آستین بلند یا یک دامن روی شلوار می تواند به لباس شما در هوای گرم زندگی بیشتری بدهد.

جوراب شلواری یک لایه نازک خوب برای پوشیدن به پوست شما است و معمولاً می تواند زیر هر چیزی قرار بگیرد. آنها همچنین می توانند به لباس هایی که ممکن است در غیر این صورت نتوانید بپوشید، مانند شلوار جین ، جان بیشتری ببخشند.

چگونه در زمستان گرم و شیک بمانیم

یک جلیقه یا ژاکت بپوشید

وظیفه اصلی این لایه کمک به ایجاد حفظ بیشتر و به دام انداختن گرما است. این احتمالاً یک لایه قابل مشاهده خواهد بود، بنابراین به دنبال چیزی باشید که با پیراهن و دیگر کمد لباس شما مطابقت داشته باشد. یک ژاکت پشمی نیز می تواند یک مکمل خوب برای یک محیط حرفه ای تر باشد.

این لایه ها باید از الیاف طبیعی  ساخته شوند. این شامل پارچه های پشمی زیباتر مانند ترمه  می شود. اینها مواد ضخیم تری هستند که گرما را فراهم می کنند در حالی که خیلی سنگین نیستند.

جلیقه ها به پوشاندن و گرم نگه داشتن تنه شما کمک می کنند و می توانند لایه ای زیبا در زیر پالتو یا سایر ژاکت های هوای سرد باشند. از آنجایی که آنها هیچ آستینی ندارند، می‌توانید بازوهای خود را راحت‌تر حرکت دهید.

چگونه در زمستان گرم و شیک بمانیم

یک کت زمستانی خوب تهیه کنید

این تنها لباسی است که همیشه دوست دارید در هوای سردتر داشته باشید، مهم نیست چند لایه بپوشید، بنابراین ارزش سرمایه گذاری را دارد.

انواع مختلفی از مانتوهای زمستانی وجود دارد، بنابراین شما گزینه های زیادی برای پیدا کردن مانتوهای مناسب خود خواهید داشت. به دنبال چیزی ضخیم، اما به اندازه کافی جادار باشید که بتوانید زیر آن را لایه برداری کنید.

چگونه در زمستان گرم و شیک بمانیم

به دنبال رنگ های مختلف باشید

اگر به دنبال متمایز شدن در میان مردم هستید، به رنگ مشکی سنتی‌تر پایبند نباشید. در عوض، چیزی روشن و رنگارنگ بیابید که از جمعیت بی‌نظم متمایز شود.

کتی را انتخاب کنید که وسط آن کمربند یا کراوات دارد به این ترتیب، اگر می‌خواهید فرم بیشتری داشته باشید، می‌توانید آن را از ناحیه کمر بچسبانید، یا می‌توانید آن را باز کنید یا کت را باز بگذارید تا حالت جعبه‌ای راحت‌تری داشته باشد.

حتی می توانید کت ها را لایه لایه کنید. اطمینان حاصل کنید که ژاکت داخلی باریک تر و محکم تر است تا از حجیم شدن جلوگیری شود. پوشش بیرونی باید بزرگتر و جادارتر باشد تا لایه های اضافی زیر آن را در بر بگیرد.

به دنبال رنگ های مختلف باشید

کلاه

شما مقدار زیادی گرما را از سر خود از دست می دهید. بعلاوه، بخش حساسی از بدن است، بنابراین با کاهش دما واقعا آن را احساس خواهید کرد. مطمئن شوید که چیزی دارید که سرتان را گرم نگه دارد و از شما در برابر باد محافظت کند.

یکی از هدگیرهای خوب برای استایل، روسری است. گوش ها و بالای سر شما را می پوشاند، در حالی که صورت شما را برای دیدن افراد باز نگه می دارد. وقتی کسی نمی تواند چهره شما را ببیند، احساس شیک بودن سخت است.

کلاه

دستان خود را گرم نگه دارید

شما نمی خواهید دستان خود را در جیب خود به عنوان تنها راه گرم نگه دارید. در عوض، آنها را با پوشاندن دستکش گرم نگه دارید.

هر کدام می توانند کار کنند اما برای موقعیت های مختلف بهتر هستند. دستکش‌ها دست‌های شما را گرم‌تر نگه می‌دارند. از سوی دیگر، دستکش به شما آزادی بیشتری برای حرکت و استفاده از انگشتان می دهد.

دستان خود را گرم نگه دارید

کفش مناسب تهیه کنید

کفش شما باید نوعی آج داشته باشد زمستان فصل یخ، برف و گل و لای است و در حین راه رفتن هیچ چیز شیکی در مورد سر خوردن وجود ندارد. بوت ها نیز ضخیم تر هستند و به نگه داشتن گرما در اطراف پاها و مچ پا کمک می کنند.
برای خانم‌ها، بوت های بلندتری را در نظر بگیرید که بیشتر از پاهای شما می‌آیند. پوشش اضافی این آزادی را به شما می دهد که دامن کوتاه تری را در نظر بگیرید و ظاهری کمی متفاوت از بوت های بارانی یا برفی ارائه می دهد.
اگر در برف نمی‌روید، همچنان می‌توانید در زمستان کفش‌های تخت بپوشید، به شرطی که چسبندگی پایینی داشته باشند. همچنین باید از پاهای خود با جوراب شلواری، جوراب بلند یا شلوار جین ست کنید.

کفش مناسب تهیه کنید

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی 9 ملزومات لباس زمستانی زنانه که هر کمد به آن نیاز دارد! این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *