نحوه پوشیدن ژاکت پیراهن چهارخونه به 4 روش

نحوه پوشیدن ژاکت پیراهن چهارخونه به 4 روش

نحوه پوشیدن ژاکت پیراهن چهارخونه به 4 روش : ژاکت پیراهن در پاییز امسال بسیار مورد توجه است! من اینفلوئنسرهای مد زیادی را می بینم که آنها را در اینستاگرام می پوشند. کت‌های پیراهنی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند که طرح چهارخانه محبوب‌ترین و کرم رنگ‌ترین رنگ ثابت است.

نحوه پوشیدن ژاکت پیراهن چهارخونه به 4 روش

من چند ایمیل از مشترکین دریافت کرده ام که نیاز داشتند بدانند چگونه کت پیراهن بپوشند و تفاوت آنها با پیراهن فلانل چیست، زیرا بسیار شبیه به نظر می رسند.

پیراهن فلانل به دلیل سبک بودن شبیه کت است، اما کت پیراهن از مواد ضخیم ساخته شده است که حجیم تر از پیراهن فلانل است. طول استاندارد این ژاکت ها فقط تا باسن شما می آید، اما من آنها را به اندازه طول ران دیده ام.

یک کت پیراهن یک لایه عالی برای پوشیدن پاییز امسال است، اما اگر کت پیراهنی سبک شما نیست لوازم اصلی کمد لباس شما کلاسیک هستند و همیشه شیک هستند، مانند ژاکت چرمی ، ژاکت کاربردی ، جلیقه یا کت.

نحوه پوشیدن ژاکت پیراهن چهارخونه به 4 روش

چگونه یک ژاکت پیراهن بپوشیم

مدل ژاکت پیراهن آسان است از آنجایی که حالتی غیررسمی دارد با شلوار جین یا ساق شلوار عالی به نظر می رسد، اما می توانید برای یک ظاهر غیررسمی با شلوار، تاپ و بوت های مجلسی یا شلوار آن را کمی بپوشید.

کت پیراهن فلانل در رنگ سفید که من می پوشم از نظر اندازه محدود است (از آنجایی که آنها اخیراً فروش داشته اند) بنابراین به بررسی مجدد برای ذخیره مجدد ادامه دهید من چندین کت پیراهن دیگر پیدا کردم که ممکن است دوست داشته باشید.

لباس اول برای پوشیدن در یک بازی فوتبال، برای صرف غذا با دوستان یا در خرید آخر هفته بسیار عالی خواهد بود! تی شرت آستین بلند ، شلوار جین و کفش های کتانی معمولی برای پوشیدن در تمام طول روز راحت هستند و کت پیراهن شما را در بیرون از خانه گرم نگه می دارد.

نحوه پوشیدن ژاکت پیراهن چهارخونه به 4 روش

ممکن است قبلاً یک تی شرت آستین بلند سفید ، شلوار جین تیره و کفش های کتانی معمولی در کمد خود داشته باشید، زیرا اینها از لوازم اصلی کمد لباس هستند و این را به ساده ترین لباس برای کنار هم قرار می دهند.

من این کفش های کتانی  هر دوی آنها مستقیماً از جعبه راحت هستند و آنها را در تمام طول روز بدون هیچ مشکلی پوشیده اند! این کفش های کتانی که یک خرید مقرون به صرفه هستند و همچنین با این لباس عالی به نظر می رسند!

نحوه پوشیدن کت کت پیراهن چهارخونه

جزئیات لباس من:

تی شرت هنری آستین بلند سفید / شلوار جین شطرنجی دکمه ای تیره / ژاکت پیراهن ساده به رنگ سفید شطرنجی / کفش ورزشی غیررسمی سفید گوشواره طلا / گردنبند سکه طلا

نحوه پوشیدن ژاکت پیراهن چهارخونه به 4 روش

نحوه پوشیدن کت کت پیراهنی 

من چهار کلاژ لباس با روش های مختلف برای پوشیدن یک ژاکت پیراهن ایجاد کردم. از آنجایی که کت پیراهن یک الگوی رنگ خنثی است، می توانید خنثی ها یا رنگ های دیگری را با آن بپوشید!

لباس کلاژ شماره 1 لباسی است که من در عکس ها در بالا می پوشم (من دقیقا تی شرت سفید، ژاکت پیراهن و کفش ورزشی و شلوار جین مشابه از کپسولی پاییز خود را می پوشم). من این کیف کراس بادی مشکی فلپ را که یک خرید مقرون به صرفه است، به علاوه این گردنبند اولیه آویز طلا را اضافه کردم !

این لباس شامل این لباس بدن با رنگ خنثی است ، اما هر بادی خنثی یا رنگی با این لباس ست می کند! من در عکس های بالا یک جفت شستشوی تیره از آنها پوشیده ام . 

نحوه پوشیدن کت کت پیراهنی 

اگر سبک ورزشی را دوست دارید، در اینجا یک لباس ورزشی برای پوشیدن با ژاکت پیراهن است که شامل این تی شرت آستین بلند مشکی ، این ساق بلند مشکی فاق بلند و این کفش ورزشی آدیداس  است . یک جفت از این گوشواره های نقره ای را اضافه کنید.

نحوه پوشیدن کت کت پیراهنی 

در اینجا روش دیگری برای پوشیدن این ژاکت پیراهن وجود دارد، با این ژاکت آستین پفی آجدار ، این شلوار جین باریک و این بوت های پاشنه مشکی . این ست دستبند طلا و این کیف چرم جیر زنجیری را برای تکمیل لباس اضافه کنید.

نحوه پوشیدن کت کت پیراهنی 

سخن پایانی:

امیدوارم از این پست لذت برده باشید! شما همچنین میتوانید با کلیک برروی کالکشن جذاب ژاکت چهارخونه دخترانه ترند این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *