آموزش جامع استایل با بوت مشکی

  • توسط مریم
  • ۲ سال پیش
  • 0
آموزش جامع استایل با بوت مشکی

آموزش جامع استایل با بوت مشکی

آموزش جامع استایل با بوت مشکی : ممکن است به این فکر کنید که بوت های کوتاه می توانند ممکن است شما را قد کوتاه نشان دهند. اما باید بدانید که اگر به درستی ست شده و با لباس های مناسبی پوشیده شوند می توانند جزو درخشانترین استایل ها باشند. همراه ما باشید تا در این مطلب به صورت جامع نحوه استایل با بوت مشکی را به شما آموزش دهیم.

چرا شلوار جین مشکی و چکمه های مشکی ترکیبی عالی هستند؟

اگر عنوان این پست شما را به اندازه کافی مجذوب خود کرد که روی آن کلیک کنید، مستقیماً به سر اصل مطلب می رویم. ساده ترین راه برای پوشیدن چکمه های مشکی با شلوار جین مشکی است. شلوار جین مشکی در سطح جهانی جذاب است. آنها برای زنانی که دارای انحنا، لاغر یا اندام متوسط ​​هستند کاربرد دارد. مشکی لاغرکننده است و با تناسب مناسب می تواند شما را بلندتر و لاغرتر نشان دهد. و هنگامی که چکمه های مشکی را با شلوار جین مشکی ست می کنید، یک خط نازک بلند ایجاد می کنند. این ترکیب شما را بلندتر، لاغرتر و ناگفته نماند بسیار شیک نشان می دهد.

آموزش جامع استایل با بوت مشکی

نمی گوییم که نمی توانید چکمه های مشکی را با شلوار جین آبی یا دامن بپوشید، اما این ترکیب مشکی روی مشکی قطعا ساده ترین است.

✅ مدل شلوار جین مشکی بسیار مهم است. مطمئن شوید که شلوار جین رنگ و رو رفته نخرید. شلوار جین مشکی را با هر شست و شوی عجیب و غریب یا با تزئینات نخرید. فقط  مشکی ساده را انتخاب کنید. 

✅ اگر می خواهید چکمه های مشکی خود را به رخ بکشید، شلوار جین تنگ مشکی را انتخاب کنید. شما می توانید سجاف را کمی بند بزنید تا چکمه ها نمایان شوند. نباید شلوار جین تنگ روی چکمه ها برود یا در برابر چکمه ها جمع شود. این باعث می شود لباس شلخته به نظر برسد. به دنبال ظاهری شیک باشید، بنابراین مطمئن شوید که شلوار با طول مناسب را خریداری کنید.

✅ به جای بستن شلوار جین، می توانید از سبک پاره شده شلوار جین استفاده کنید. این سبک از شلوار جین دارای لبه پاره شده است، این شلوار جین دقیقاً به چکمه ختم می شود. یا می توانید یک شلوار جین با بوت مشکی انتخاب کنید، اما این چکمه های زیبای مشکی شما را پنهان می کند، بنابراین فقط اگر به نشان دادن چکمه های خود اهمیتی نمی دهید، شلوار جین بوت کات بپوشید.

آموزش جامع استایل با بوت مشکی

بیشتر بخوانید: چگونه لباس جین خود را زاپ دار کنیم؟

چگونه بوت مشکی مناسب خود را پیدا کنیم؟

هنگام خرید یک جفت چکمه مشکی کامل، این چند سوال را باید از خود بپرسید.

✅ چکمه پاشنه دار می خواهید یا تخت؟
✅ اگر پاشنه پا می خواهید، چه مدلی از پاشنه پا دارید؟ باریک، بلوکی، انباشته؟
✅ چه قد پاشنه را ترجیح می دهید؟
✅ دنبال چه پارچه ای هستید؟
✅ آنها را کجا می پوشید؟
✅ آیا شما یک استایل مجلسی یا غیر رسمی می خواهید؟
✅ آیا این یک چکمه گران است یا به دنبال چیزی مقرون به صرفه هستید؟
✅ کلاسیک یا مد روز؟
✅ آیا این یک چکمه هوای سرد خواهد بود یا می خواهید آن را در بهار و تابستان نیز بپوشید؟

آموزش جامع استایل با بوت مشکی

ممکن است سوالات زیادی به نظر برسد، اما همه اینها موارد مهمی هستند که باید در نظر گرفته شوند. شما باید پاسخ هر یک از این سوالات را بدانید تا چکمه مشکی مناسب خود را تهیه کنید و چیزی را از روی انگیزه یا هدر دادن پول نخرید. علاوه بر این، هنگام جستجوی چکمه‌های مشکی، مطمئن شوید که از هر چیزی شلخته و صاف خودداری کنید. 

مطلب مرتبط: چگونه بوت های کوتاه را استایل کنیم؟

از هر گونه چکمه مشکی که دارای انتهای خیلی بلند است خودداری کنید. جذاب ترین چکمه های مشکی آنهایی هستند که به باریک ترین قسمت مچ پا ختم می شوند. اگر قصد دارید چکمه های مشکی خود را با هر چیز دیگری غیر از شلوار جین مشکی بپوشید، این امر بسیار مهم است. اگر آنها بالاتر از لاغرترین قسمت مچ پای شما قرار گیرند، می تواند باعث شود که پاهای شما ضخیم تر از آنچه واقعا هستند به نظر برسند. اگر خیلی قد بلند هستید و پاهای مدل دارید، این مورد صدق نمی کند.

نحوه پوشیدن بوت مشکی با شلوار جین

✅ چکمه های مشکی را با یک پیراهن چهارخانه ست کنید و با یک پلیور بافتنی استایلی لایه لایه را برای خود طراحی کنید. 

آموزش جامع استایل با بوت مشکی

✅ می توانید چکمه های مشکی خود را با یک ژاکت شیک و تی شرت سفید ست کنید.

آموزش جامع استایل با بوت مشکی

✅ اگر هنوز آنقدرها سرد نیست، فقط یک پیراهن چهارخانه بپوشید و آستین‌ها را برای یک استایل پاییزی بالا بزنید.

آموزش جامع استایل با بوت مشکی

✅ اگر وقت ندارید یا نمی خواهید به لباس خود فکر کنید اما همچنان می خواهید شیک به نظر برسید، چکمه های مشکی خود را با یک تی شرت و شنل ست کنید. 

آموزش جامع استایل با بوت مشکی

سخن آخر:

امیدواریم از این مطلب استفاده کرده و بتوانید بهترین استایل ها را با بوت های مشکی داشته باشید. همچنین می توانید مطلب بعد را نیز خوانده و نظر خود را با ما در میان بگذارید: آموزش استایل جین با بوت

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *