چگونه بوت های کوتاه را استایل کنیم؟

چگونه بوت های کوتاه را استایل کنیم؟

چگونه بوت های کوتاه را استایل کنیم؟ :نمی توان انکار کرد که نیم بوت ها یک عضو اصلی برای کمد لباس خانم ها هستند. عملی، راحت و شیک، این چکمه های عالی در سطوح مختلف عالی هستند. آنها نه تنها برای تقریباً هر زمان از سال ایده آل هستند، بلکه می توانند با طیف وسیعی از لباس ها هم ست شوند و به راحتی می توان آنها را ست کرد.

بنابراین، اگر از نیم بوت‌های خود به‌طور کامل استفاده نمی‌کنید، وقت آن است که تجربه کنید این کفش‌ها چقدر می‌توانند همه کاره باشند. خوشبختانه، ما الهامات زیادی برای نحوه پوشیدن نیم بوت داریم. از لباس‌های جین کژوال گرفته تا لباس‌های اداری پیچیده، این مجموعه‌های شیک تضمین می‌کنند که این کفش‌ها گزینه کفش مورد علاقه سال شما هستند.

با نیم بوت چه بپوشیم؟

یکی از بهترین چیزها در مورد نیم بوت این است که آنها به طور جدی همه کاره هستند. این کفش‌های شیک به لطف استایل جذاب و طول کاربردی‌شان، می‌توانند برای بسیاری از ظاهرها مناسب باشند. چه شلوار جین، شلوار، دامن، لباس یا کت و شلوار بپوشید، چکمه های مچ پا می توانند گزینه ای عالی برای کفش باشند.

چگونه بوت های کوتاه را استایل کنیم؟

به این ترتیب، هنگام تکان دادن این چکمه‌ها نباید از آزمایش کردن لباس‌هایتان بترسید. حتی چیزی غیرمنتظره مانند شلوار ورزشی می تواند با چکمه های مچ پا به طرز شگفت انگیزی شیک به نظر برسد. در حالی که پوشیدن نیم بوت برای یک بیرون شب کار سختی نیست، این کفش‌ها برای مجموعه‌های غیررسمی، به‌ویژه در پاییز و زمستان عالی هستند.

استایل با نیم بوت

اگرچه چکمه‌های مچ پا می‌توانند برای طیف وسیعی از لباس‌ها مناسب باشند، ما چندین مورد از بهترین‌ها را گردآوری کرده‌ایم تا الهام‌بخشی کامل به شما ارائه کنیم. چه بخواهید در آخر هفته چکمه های خود را تکان دهید، چه در یک شب یا حتی سر کار، ما یک ظاهر شیک برای شما داریم. فقط به خاطر داشته باشید که برای رسیدن به ظاهری عالی به استایل و ارتفاع کفش خود توجه کنید.

چگونه بوت های کوتاه را استایل کنیم؟

با توجه به محبوبیت آنها، نیم بوت های بی شماری در بازار وجود دارد و هر کدام چیز متفاوتی را به لباس شما اضافه می کنند. بنابراین، اگر به دنبال مجموعه‌ای شیک و شیک هستید، یک چکمه رکابی می‌تواند بهترین باشد. از طرف دیگر، اگر به دنبال یک زیبایی شناسی آرام هستید، یک چکمه تخت ممکن است گزینه ایده آلی باشد.

نیم بوت با شلوار جین

چکمه‌های مچ پا و شلوار جین یک مسابقه ساخته شده در بهشت ​​هستند. هر دو کلاسیک و غیررسمی هستند و در عین حال شیک و جذاب هستند. به این ترتیب، ترکیبی است که همیشه خوب به نظر می رسد و برای موقعیت های آرام مناسب است. بیشتر نیم بوت‌ها به دلیل ظاهر باریکشان بهتر است با شلوار جین تنگ یا تنگ تکمیل شوند.

چگونه بوت های کوتاه را استایل کنیم؟

یک شلوار جین باریک، یک پیراهن دکمه دار و یک کت و شلوار ، گزینه ای شیک است که به خوبی با نیم بوت ست می شود. فقط حواستان به بلندی شلوار جینتان باشد. انتخاب طرح کوتاه یا بستن شلوار در قسمت پایین، چکمه‌های شما را به بهترین شکل نشان می‌دهد و ظاهری متعادل به شما می‌دهد.

نیم بوت با شلوار برش خورده و کولوت

شلوارهای برش خورده و کالوت در حال حاضر بسیار محبوب هستند و با چکمه های مچ پا فوق العاده به نظر می رسند. برخلاف کفش‌های کتانی، که اغلب در هنگام ست کردن با کفش‌های کتانی باعث می‌شوند شما کوتاه‌قد و ناهنجار به نظر برسند، نیم بوت‌های پاشنه دار می‌توانند قد شما را افزایش دهند تا ظاهری جذاب‌تر داشته باشید. اگرچه می‌توانید نتایج مشابهی برای بلند کردن ساق پاها از پمپ‌های پاشنه بلند بدست آورید، چکمه‌های مچ پا راحت‌تر و کاربردی‌تر هستند.

چگونه بوت های کوتاه را استایل کنیم؟

آنها همچنین برای پوشیدن در طول روز و زمستان ایده آل تر هستند و به خوبی استایل مد روز culottes را تکمیل می کنند. برای لباسی که مد روز و عالی است، سعی کنید یک جفت ژاکت سرمه ای را با چکمه های مچ پا مشکی، یک تی شرت سفید و یک کت چرم شریک کنید.

نیم بوت با پیراهن و دامن

وقتی صحبت از کمد لباس‌های کلاسیک مانند چکمه‌های مچ پا به میان می‌آید، همه ما ممکن است مقصر باشیم که با لباس‌هایمان دچار مشکل شده‌ایم. بعد از اینکه بارها و بارها چکمه های مطمئن خود را با شلوار جین ست کردید، تصور اینکه آنها را با چه چیز دیگری بپوشید دشوار است. از امتحان کردن چیزی متفاوت نترسید. تاب دادن نیم بوت‌های خود با لباس یا دامن می‌تواند گزینه‌ای فوق‌العاده باشد که برای ظاهری شیک در روز و شب‌های غیررسمی مناسب است.

چگونه بوت های کوتاه را استایل کنیم؟

برای زیباتر کردن ظاهر، سعی کنید از میدی استفاده کنید. با انجام این کار، پوستی شیک بین چکمه ها و خط پاچه به شما می دهد که لباس شما را متعادل می کند. شما همچنین به طور جدی در روند به نظر خواهید رسید.

نحوه پوشیدن نیم بوت در محل کار

فکر می کنید نیم بوت فقط برای آخر هفته خوب است؟ دوباره فکر کن. این کفش های همه کاره را می توان در هر روز هفته، حتی زمانی که به دفتر کار می روید، پوشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ظاهر خود را هوشمندانه و شیک نگه دارید تا چکمه های مچ پای خود را برای کسب و کار مناسب تر کنید. با انتخاب یک جفت چرم شروع کنید.

چگونه بوت های کوتاه را استایل کنیم؟

پرداخت صاف و تمیز، زیبایی شناسی صیقلی را ارائه می دهد که برای کار ایده آل است. سپس، چکمه های خود را با قطعاتی که هم جدی و هم شیک هستند شریک کنید. یک جفت شلوار مناسب، پیراهن مناسب و کت بلند انتخابی عالی است، اما از امتحان یک لباس یا کت و شلوار نترسید.

چگونه نیم بوت های تخت را بپوشیم؟

در حالی که نیم بوت های پاشنه دار برای بالا بردن لباس های غیررسمی ایده آل هستند، چکمه های تخت برای ارائه یک زیبایی شناسی آرام مناسب هستند. انجام این کار از ظاهر ساده یا خسته کننده این چکمه های ساده جلوگیری می کند.

چگونه بوت های کوتاه را استایل کنیم؟

حتی می‌توانید یک جفت سگک یا گل میخ انتخاب کنید تا شیک‌تر و پررنگ‌تر شوند. از آنجایی که نیم بوت‌های صاف نسبت به کفش‌های پاشنه‌دار جذابیت کمتری دارند، به یاد داشته باشید که با کفش‌های پایین باریک همراه باشید. شلوار جین تنگ مشکی یک گزینه عالی است و همچنین به داشتن ظاهری شیک و شیک کمک می کند.

نحوه پوشیدن نیم بوت

نیم بوت های پاشنه سنگی برای جلوه دادن به لباس های غیر رسمی.
چکمه های مچ پا تخت را برای زیبایی آرام یا هیجانی انتخاب کنید.
نیم بوت و شلوار جین را برای یک ظاهر شیک در آخر هفته ترکیب کنید.

چگونه بوت های کوتاه را استایل کنیم؟

از شریک شدن نیم بوت های خود با یک لباس یا دامن برای یک لباس پیچیده در روز یا یک مجموعه غیر رسمی عصرانه نترسید.
برای پوشیدن نیم بوت در دفتر، یک جفت چرمی انتخاب کنید و با یک لباس شیک و هوشمندانه شریک شوید.
سعی کنید چکمه های مچ پا خود را با شلوار یا شلوار کوتاه بپوشید تا یک لباس مد روز داشته باشید.

سخن آخر:

امیدواریم از این مطلب استفاده کرده و بتوانید بهترین استایل ها را با نیم بوت های خود داشته باشید. همچنین پیشنهاد می کنیم بخوانید: چگونه با بوت چلسی استایل مناسبی داشته باشیم؟

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *