8 نکته استایل که اعتماد بنفستان را افزایش میدهد

8 نکته استایل که اعتماد بنفستان را افزایش میدهد : همه ما می خواهیم راز اعتماد به نفس را بدانیم. برخی افراد بر این باورند که همه چیز در مورد داشتن نگرش ذهنی مثبت است، در حالی که برخی دیگر ثروت و موفقیت را به چشم انداز مطمئن نسبت می دهند. اینجا ما معتقدیم که اعتماد به نفس با نحوه لباس پوشیدن شما ارتباط دارد، زیرا این راز نیست که لباسی که می پوشید بر احساس شما تأثیر می گذارد: ما می گوییم خوب لباس بپوشید، احساس خوبی داشته باشید! اما لباس پوشیدن با اعتماد به نفس چیزی بیش از پوشیدن آخرین روند مد است. این به معنای احساس خوب بودن در لباسی است که می پوشید و در همه موقعیت ها از خود مطمئن باشید.  

بر بهترین ویژگی اندام خود تمرکز کنید

هیچ کس کامل نیست، و هیچ کس انتظار ندارد که شما هم باشید. همه چیزهایی در مورد بدن خود دارند که دوست دارند و از آنها متنفرند، بنابراین همه چیز در مورد یافتن بهترین دارایی های شما و به نمایش گذاشتن آنهاست. با برجسته کردن مناطقی که دوست دارید، با دانستن اینکه این چیزی است که به نمایش گذاشته خواهد شد، احساس اطمینان خواهید کرد.

8 نکته استایل که اعتماد بنفستان را افزایش میدهد

اگر پاهای شگفت انگیزی دارید، دامن چاک دار یا شلوار جذب بپوشید تا شکل پاهایتان را برجسته کنید. اگر قاب کوچکی دارید، خطوط ساده و بدون پارگی با حداقل پارچه به درازتر شدن اندام شما کمک می کند. چهره های ساعت شنی باید سعی کنند کمر کوچک خود را برجسته کنند، در حالی که شکل گلابی بهتر است از سایه های تیره در نیمه پایینی خود استفاده کنند تا توجه را به سمت بالا جلب کند. هر چه هست، با آنچه دارید و به نفع خود کار کنید.

استایل های مختلف را امتحان کنید

همه چیز در مورد آزمون و خطا است. طیف وسیعی از سبک‌ها و برش‌های مختلف را آزمایش کنید تا ایده‌ای در مورد اینکه چه چیزی روی شکل شما بهتر عمل می‌کند، به دست آورید. در یک سبک گیر نکنید: ذهنی باز داشته باشید، چیزهای جدید را امتحان کنید و ریسک کنید – ممکن است خودتان را شگفت زده کنید!

8 نکته استایل که اعتماد بنفستان را افزایش میدهد

بیشتر بخوانید:7 نکته مهم برای ست کردن کیف و کفش زنانه

همه ترندها به یک اندازه برای شما مناسب نیستند

هر سبک یا ترندی مناسب هر شکلی نیست، بنابراین فقط به این دلیل که “مد” است به این معنی نیست که باید آن را بپوشید. با انتخاب گرایش‌هایی که بهترین ویژگی‌های شما را نشان می‌دهند، با درایت لباس بپوشید. سایه‌هایی را انتخاب کنید که صاف‌تر، برش‌هایی که استتار می‌کنند و پارچه‌هایی که عیوب شما را پنهان می‌کنند و برجسته نمی‌شوند. همیشه متناسب با مد لباس بپوشید و به یاد داشته باشید که برخی از روندها برای همه مناسب نیستند.

8 نکته استایل که اعتماد بنفستان را افزایش میدهد

پارچه همه چیز است

همه پارچه ها خواص متفاوتی دارند و به طور متفاوتی روی بدنه های مختلف قرار می گیرند و می افتند، بنابراین ممکن است برخی برای شما مناسب نباشند. برای به حداقل رساندن نواحی نگران کننده، از پارچه های براق پرهیز کنید، که نور را جذب می کنند و گاهی اوقات می توانند شما را در این قسمت ها بزرگتر نشان دهند، ناگفته نماند که درخشش چشم را به اینجا جلب می کند، بنابراین به جای کم رنگ کردن این مناطق، پارچه های مات را انتخاب کنید.

8 نکته استایل که اعتماد بنفستان را افزایش میدهد

پارچه های براق را برای مناطقی که می خواهید برجسته کنید، رزرو کنید. اگر انحنا دارید، باید پارچه‌های باکیفیتی پیدا کنید که چین‌خوردگی داشته باشند و بدون اینکه بیش از حد در معرض دید قرار گیرند، روی بدنتان می‌لغزند. پارچه مناسب در رنگ و برش مناسب می تواند به راحتی چند کیلو را از بین ببرد.

از رنگ نترسید

وقتی صحبت از رنگ می شود، هیچ ناحیه خاکستری وجود ندارد. مردم به رنگ‌ها واکنش نشان می‌دهند و رنگ‌های خاصی باعث ایجاد حالات و واکنش‌های خاصی می‌شوند، بنابراین بیاموزید که کدام رنگ‌ها خلق و خوی فوری و اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهند. بدانید چه رنگ هایی به شما می آید و چگونه از آنها به نفع خود استفاده کنید.

8 نکته استایل که اعتماد بنفستان را افزایش میدهد

ترفندهای سبک رنگ مورد علاقه من استفاده از رنگ تیره در کنار تنه برای کوچکتر نشان دادن کمر و استفاده از رنگ های روشن برای جلب توجه به قسمت هایی است که دوست دارم. به یاد داشته باشید که یک رژ لب روشن می تواند کل لباس را تغییر دهد و اعتماد به نفس مورد نیاز برای مقابله با دنیا را به شما افزایش دهد.

مطلب مرتبط: 14 نکته مهم برای اینکه شیک پوش باشید

اگر همه چیز جواب نداد، سیاه را انتخاب کنید

هیچ چیز جذاب تر از رنگ مشکی روی مجموعه مشکی نیست و مشکی بهترین رنگ برای افزایش اعتماد به نفس است. اگر اهل سبک هستید، فقط روی استایل ها و شکل ها تمرکز کنید و مشکی و مشکی را در کنار هم قرار دهید تا ظاهری آسان و در عین حال جذاب به شما بدهد. با مخلوط کردن بافت‌ها و پارچه‌های لوکس مختلف به تمام مجموعه‌های مشکی عمق دهید یا یک پمپ برهنه یا سفید را امتحان کنید که می‌تواند ظاهری کاملا مشکی را تازه کند و آن را به طور غیرمنتظره‌ای شیک نشان دهد.

8 نکته استایل که اعتماد بنفستان را افزایش میدهد

لباس را برای راحتی انتخاب کنید

اگر در لباس‌هایی که می‌پوشید احساس راحتی نمی‌کنید، به احتمال زیاد احساس اعتماد به نفس نخواهید داشت. اول از همه، مطمئن شوید که مقدار مناسب پوست را نشان می دهید، زیرا قرار گرفتن در معرض بیش از حد یکی از راه هایی است که می توانید بلافاصله احساس ناراحتی کنید. بدیهی است که لباس پوشیدن راحت به شما احساس راحتی و آرامش می دهد، اما مهم پوشیدن لباس راحت نیست، بلکه راحت بودن در لباسی است که می پوشید.

8 نکته استایل که اعتماد بنفستان را افزایش میدهد

هرکسی سطوح مختلفی از راحتی دارد و برخی صادقانه در پوشیدن لباس راحت‌تر احساس می‌کنند، بنابراین آنچه را که شما را راحت می‌کند پیدا کنید و همه چیز در جای خود قرار می‌گیرد!

با یک پایه خوب شروع کنید

مانند یک خانه، لباس های شما به پایه های مناسب برای ساختن نیاز دارند. شما باید مجموعه ای از سوتین های مناسب در لباس های نود و مشکی و شورت های شیک، اسپانکس و اسلیپ داشته باشید. من را نانا صدا کن، اما لباس‌ها با لباس‌های زیر مناسب‌تر هستند. یک جفت اسپانکس می تواند یک لباس را بسازد یا آن را خراب کند و بدن شما را چنان شگفت انگیز نشان می دهد که هیچ بهانه ای برای اینکه مطمئن ترین خودتان نباشید نخواهید داشت!

8 نکته استایل که اعتماد بنفستان را افزایش میدهد

سخن آخر:

این نکات را استفاده کنید و در ان صورت متوجه خواهید شد که چگونه با استایل خود معجزه خواهید کرد. همچنین پیشنهاد می کنیم بخوانید: نکته های مهم برای لباس پوشیدن به سبک مینیمال

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *