انتخاب عینک آفتابی با توجه به فرم صورت

انتخاب عینک آفتابی با توجه به فرم صورت

انتخاب عینک آفتابی با توجه به فرم صورت :اکنون که هوای گرم در راه است، ممکن است بخواهید به فکر عینک آفتابی باشید. اما با طرح‌های بسیار متفاوتی که وجود دارد، چگونه می‌دانید که کدام فریم‌ها با فرم صورت شما مطابقت دارند و ویژگی‌های شما را تکمیل می‌کنند، و کدام یک چیز زیادی باقی می‌ماند؟ خوشبختانه ما بیشتر کارهای اساسی را برای شما انجام داده ایم.

شکل صورت من چگونه است؟

اولین قدم این است که تصمیم بگیرید شکل صورت شما چگونه باشد – مربع، قلب، بیضی یا گرد هم همینطور. از خود مستقیماً رو به دوربین عکس بگیرید و از یک تکه کاغذ ردیابی برای ترسیم لبه صورت خود استفاده کنید تا شکل صورت خود را مشخص کنید. سپس به آینه نگاه کنید و با یک خودکار پاک‌شدنی (یا حتی مقداری رژ لب)، طرح کلی صورت خود را روی آینه بکشید – هر کاری که انجام می‌دهید، فقط مطمئن شوید که می‌توانید بعد از آن آن را پاک کنید! در غیر این صورت، آزمون زیر را انجام دهید تا سریعاً بفهمید فرم صورت شما چیست.

بیشتر بخوانید: مدل بستن روسری براساس فرم صورت

صورت قلبی شکل

شخصی که صورت قلب دارد معمولاً ابروی بزرگ و چانه کوچکتری دارد و بهترین گزینه برای صورت شما عینک آفتابی با قاب چشم گربه ای یا یک جفت فریم کوچک است زیرا گزینه های بزرگتر صورت شما را تحت تأثیر قرار می دهد. استایلیست‌ها لنزها و فریم‌های رنگ‌های روشن‌تری را با بازوها و چاپ‌های رنگی پررنگ‌تر توصیه می‌کنند که ناحیه چشم شما را برجسته می‌کند و همچنین قسمت پایینی صورت شما را نرم می‌کند.

انتخاب عینک آفتابی با توجه به فرم صورت

صورت گرد

صورت های گرد معمولاً دارای عرض و ارتفاع مساوی هستند. هنگام انتخاب فریم های عالی، می خواهید جفتی را انتخاب کنید که فریم پهن تری نسبت به پهن ترین قسمت صورت شما داشته باشد. از فریم های گرد خودداری کنید زیرا این فریم ها با فرم صورت شما سازگاری ندارند و در عوض، شکل های مستطیلی و مربعی را برای اضافه کردن زاویه انتخاب کنید. و اگر عاشق تزیین هستید، پس این عالی است زیرا نه تنها شیک به نظر می رسد، بلکه به صورت گردتر زیبایی بصری می بخشد.

انتخاب عینک آفتابی با توجه به فرم صورت

شکل صورت بیضی

آیا قصد دارید تابستان امسال زمان زیادی را در ساحل بگذرانید؟ خوب، هر مناسبتی که باشد، شما خانم بسیار خوش شانسی هستید، زیرا در مورد فریم عینک آفتابی، صورت های بیضی تقریباً برای هر سبکی مناسب است. مزایای داشتن فرم صورت بیضی این است که به خوبی متعادل است، اما قبل از انتخاب یک عینک آفتابی عالی، حتما مدل مو و رنگ پوست خود را در نظر بگیرید. به طور کلی، فریم های بزرگ و تیره بسیار جذاب هستند و تمایل دارند تا استخوان گونه های صورت بیضی شکل را تکمیل کنند.

انتخاب عینک آفتابی با توجه به فرم صورت

شکل صورت مربعی

آیا صورت مربعی دارید؟ خوب، این چیزی است که باید بدانید: صورت مربعی شکل با پیشانی پهن، گونه های پهن و خط فک قوی مشخص می شود. اگر ویژگی های قوی دارید، مطمئن شوید که عینک آفتابی شما بزرگ است و بالعکس. فقط به خاطر داشته باشید که از اشکالی که بیش از حد زاویه دار هستند دوری کنید زیرا این کار صورت شما را سفت می کند.

انتخاب عینک آفتابی با توجه به فرم صورت

سخن آخر: 

امیدواریم از این مطلب استفاده کرده باشید و بتوانید با توجه به فرم صورت خود عینک آفتابیتان را انتخاب کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم بخوانید: مدل فریم عینک آفتابی متناسب با صورت شما!

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *