12 نکته ی مهم در استایل برای شیک و جذاب بودن

12 نکته ی مهم در استایل برای شیک و جذاب بودن

12 نکته ی مهم در استایل برای شیک و جذاب بودن : اگر کمد لباس شما شلوغ است اما هرگز چیزی برای پوشیدن ندارید ممکن است زمان آن رسیده که نحوه لباس پوشیدن خود را ساده کنید.

آیا می خواهید راز این که برخی از خانم ها همیشه شیک به نظر می رسند را بدانید؟ همه اینها به استعداد آنها برمی گردد که در لباس های ساده شیک به نظر می رسند.

ایجاد یک کمد کپسولی از وسایل ضروری همه چیز به این بستگی دارد که چگونه استایل را با هم ترکیب می کنند. انتخاب ظاهری صاف تر، سایه های بی انتها و رنگ های خنثی، کمد لباسی سخت کوش به شما می دهد که همیشه لوکس به نظر می رسد.

بسیاری از ما کمدهایی داریم که پر از لباس هستند با این حال فقط چند مورد خاص را بارها و بارها می پوشیم. انتخاب بیش از حد ممکن است در هنگام تلاش برای جمع کردن یک لباس شیک شود و نحوه لباس پوشیدن ساده اما شیک را تقریبا غیرممکن می کند.

داشتن یک رویکرد ظریف برای لباس پوشیدن به این معنی است که سبک شخصی خود را بشناسید و اطمینان حاصل کنید که کمد لباس شما مملو از استایلی  است که بدون زحمت با هم هماهنگ می شوند.

12 نکته ی مهم در استایل برای شیک و جذاب بودن

12 مورد برای یادگیری نحوه لباس پوشیدن ساده

برای شروع ساده اما شیک لباس پوشیدن کمی کار می‌خواهد اما وقتی این مراحل را انجام دادید متوجه خواهید شد که هر روز لباس پوشیدن به جای استرس‌زا، لذت بخش می‌شود. این نکات تخصصی همچنین به شما کمک می‌کند کمتر بخرید بهتر خرید کنید کمد لباس‌های کپسولی مینیمالیستی شیک ایجاد کنید چه چیزی را دوست ندارید؟

و به جای این که در مورد لباس های خسته کننده باشد یادگیری نحوه شیک به نظر رسیدن در لباس های ساده به شما کمک می کند تا اصول اولیه را به حداکثر برسانید، هر زمان که می خواهید استایل مبتنی بر ترند یا بیان را اضافه کنید، اما واقعاً فرسودگی را از اجزای سازنده آن خارج کنید. 

12 نکته ی مهم در استایل برای شیک و جذاب بودن

12 نکته ی مهم در استایل برای شیک و جذاب بودن

1. کیفیت را به کمیت انتخاب کنید

چند بار برای خرید چیزی به دلیل تخفیف وسوسه شده اید؟ یا در نهایت چیزی را خریدید که به آن نیاز نداشتید زیرا با قیمت ارزان بلیط برنده شدید؟ هرگز چیزی نخرید فقط به این دلیل که یک معامله عالی است اگر هرگز آن را نپوشید قطعاً یک معامله نیست!

میراندا هولدر ، استایلیست و مربی مد، توصیه می‌کند : «سرمایه‌گذاری بر روی استایل کلاسیک و بی‌نقص  پارچه‌های زیبا که در آزمون مقاومت می‌کنند شلوغی کمد شما را کاهش می‌دهد و پایه‌ای ظریف ایجاد می‌کند که از طریق آن می‌توانید استایل خود را توسعه دهید.

لباس های ارزان‌تر اغلب به این معنی است که کیفیت آن‌ها خوب نیست بنابراین اگر چیزی را پیدا کنید که دوست دارید و آن را به طور مکرر بپوشید ممکن است فقط یک سال یا بیشتر دوام بیاورد، به این معنی که هزینه و فایده آن کوتاه مدت است.

سرمایه گذاری بر روی اجناس با کیفیت خوب که از پارچه های طبیعی ساخته شده اند شرط خوبی برای ماندگاری لباس است.

بله بهترین ژاکت های کشمیری به اندازه ژاکت های دست ساز خود ارزان نیستند اما ماندگاری بیشتری خواهند داشت وست کردن آن ها بسیار زیباتر است. به علاوه اگر مبلغی را که برای خرید ژاکت‌های ارزان‌تر هزینه کرده‌اید جمع کنید احتمالاً قیمت یک جامپر با کیفیت را قبلاً خرج کرده‌اید.

این امر به ویژه در مورد مواردی که زیاد می پوشید مانند کت یا کفش صادق است. انواع پالتوهایی را که متناسب با سبک زندگی شما هستند را انتخاب کنید و سپس حداکثر هزینه را بکنید. در مورد کفش و بوت هم همینطور.

در حالی که زمانی ترمه با بودجه نسبتاً دست نیافتنی بود حالا یافتن بافتنی های ترمه با کیفیت خوب از مارک های مستقیم به بازار نسبتاً آسان است. ژاکت کش باف پشمی یک سرمایه گذاری هوشمندانه است زیرا برای پوشیدن لباس روی لباس یا پوشیدن آن به جای ژاکت ایده آل است.

پیراهن‌های ابریشمی سبک و قابل تنفس به تنظیم دمای بدن شما کمک می‌کنند و همیشه براق به نظر می‌رسند. بهترین پیراهن ها برای خرید پیراهن هایی هستند که تاریخ ندارند بنابراین رنگ خنثی را انتخاب کنید.

12 نکته ی مهم در استایل برای شیک و جذاب بودن

2.موارد ضروری را در کمد لباس خود بگنجانید

کمد لباسی که پر از جدیدترین ترندها باشد همیشه خوب است، اما ابتدا باید روی لوازم ضروری کمد به عنوان بلوک های سازنده کمد خود سرمایه گذاری کنید. استایلی که به شما کمک می کند لباس پوشیدن را ساده کنید و استایل خود را ساده کنید.

این ملزومات بسته به سبک زندگی و محل زندگی شما متفاوت خواهد بود اما اصول اولیه مانند بهترین تی شرت سفید ، شلوار جین مناسب و یک ژاکت با کیفیت باید در لیست قرار بگیرند.

سایر موارد ضروری که می توانید برای کمک به ظاهر خود بخرید عبارتند از:

لباس: هر مدل لباسی که انتخاب می کنید رنگ یا طرح خنثی را انتخاب کنید تا بتواند با هر چیز دیگری در کمد لباس شما ست شود.

پیراهن سایز بزرگ: یک پیراهن سایز بزرگ یکی از ملزومات مدرن است و می تواند فصل به فصل شما را ببرد. شما فقط باید بیاموزید که چگونه پیراهن های سایز بزرگ را مدل دهید تا بیشترین استفاده را از آنها ببرید اما وقتی یکی را تهیه کردید هرگز به گذشته نگاه نخواهید کرد.

کت بلیزر: بهترین بلیزر آن است که با کمد لباس و استایل شما مناسب باشد. اگر دوست دارید در ترند باشید به سراغ مدلی بروید که کمی بزرگتر است، با این حال، اگر ریزه اندام هستید مراقب بزرگتر شدن باشید زیرا پارچه زیاد می تواند قاب شما را غرق کند.

12 نکته ی مهم در استایل برای شیک و جذاب بودن

3. مراقب لباس های خود باشید

اگر از آنها مراقبت نکنید هیچ لباسی حتی گرانترین آنها ظاهر خوبی ندارند.

همه چیز از نحوه شستن آنها شروع می شود. برای مراقبت از لباس‌ها و محیط‌ زیست، کمتر بشویید اما وقتی آن‌ها را می‌شویید مطمئن شوید که برچسب‌های مراقبت را خوانده‌اید.

این روزها مواد شوینده به قدری خوب هستند که می توانید از دمای پایین برای بیشتر موارد استفاده کنید این به حفظ مدت طولانی تری لباس شما کمک می کند.

و اگر می توانید از خشک شویی اجتناب کنید این کار را انجام دهید زیرا برای سیاره و پارچه ها مهربان تر است (مگر اینکه پارچه به طور خاص نیاز به تمیز کردن خشک داشته باشد) شستن پارچه های ظریف با دست مانند ترمه و ابریشم به همین خوبی کار می کند و بسیار ارزان تر است حتی اگر کمی بیشتر طول بکشد.

در صورت امکان در هوا خشک شود خشک کن نه تنها باعث کاهش انرژی می شود بلکه می تواند پارچه های خاصی را نیز منقبض کند. اگر هوای خشک کردن خوبی ندارید، یک دستگاه خشک کن هوای گرم جایگزین عالی و ملایم تری است.

آویزهای چوبی را انتخاب کنید تا از بدشکل شدن آنها جلوگیری کنید. و به یاد داشته باشید که کمد لباس خود را پر از لباس نکنید این فقط چین و چروک های زیادی ایجاد می کند و رنگ می تواند از لباس ست شود. اگر متوجه شدید که کمد شما بیش از حد بار شده است یاد بگیرید که چگونه کمد خود را سازماندهی کنید تا فضا را به حداکثر برسانید.

12 نکته ی مهم در استایل برای شیک و جذاب بودن

4. کمد لباس خود را امتحان کنید

ممکن است بدانید در کمد لباس شما چه چیزی وجود دارد اما آیا هنوز هم مناسب است؟ یا متناسب با سبک فعلی شما؟ وقتی صحبت از نحوه لباس پوشیدن ساده اما شیک به میان می آید ساده کردن کمد لباس شما کاملاً کلیدی است زیرا به شما کمک می کند واقعاً ببینید چه چیزی در آن وجود دارد.

5. از شر هر چیزی که مناسب نیست قدیمی یا فرسوده هست خلاص شوید

اگر می خواهید در نحوه لباس پوشیدن ساده اما شیک مهارت داشته باشید مهم است که به کمد لباس خود نگاهی بیندازید و ببینید واقعاً چه چیزی می پوشید. آیتم های زیادی وجود خواهند داشت که دیگر مناسب نیستند، آسیب دیده اند یا دیگر مد نیستند.

یک خیاط خوب می تواند موارد دلخواه فصل گذشته را اصلاح کند و همچنین مواردی را که از مد افتاده اند تغییر دهد. برداشتن یک جفت شلوار برای اینکه ظاهری بریده به آن‌ها بدهد آن‌ها را امروزی‌تر نشان می‌دهد در حالی که یک لباس ماکسی را می‌توان به راحتی به یک لباس میدی کوتاه کرد تا پوشیدنی‌تر شود.

هنگامی که کمد لباس خود را به شکلی درآورید مطمئن شوید که به طور منظم انجام دهید تا ظاهری ساده و شیک داشته باشید. همیشه روی بلوک های سازنده تمرکز کنید، زیرا این موارد کلیدی هستند که چگونه در لباس های ساده شیک به نظر برسید.

اگر متوجه شدید که لباسی دارید که نمی‌دانید با آن‌ها چه کار کنید، آن‌ها را با سایر لباس موجود در کمد خود امتحان کنید، اگر به این نتیجه رسیدید که کالایی برای شما مناسب نیست، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که نحوه فروش آنلاین لباس را یاد بگیرید.

از شر هر چیزی که مناسب نیست قدیمی یا فرسوده هست خلاص شوید

6. وقتی شک دارید رنگ خنثی را انتخاب کنید

در حالی که رنگ به هر لباسی شادی می بخشد تطبیق رنگ های براق یا پاستلی می تواند مشکل ساز باشد به خصوص اگر در زمان متغیر هستید. همچنین وجود دارد که چه رنگی برای من مناسب است ؟ در هنگام کار کردن سایه ها برای خرید در نظر گرفته شود.

رنگ‌های خنثی، از مشکی گرفته تا سرمه‌ای تا خاکستری زغالی، همه با هم ست می‌شوند و وقتی با هم ترکیب می‌شوند، زیبایی منحصر به فردی ایجاد می‌کنند.

7. یک لباس ساده بخرید

اگر دوست دارید با مد سرگرم شوید فکر یک کمد لباس کپسولی می تواند خسته کننده باشد با این حال اگر عناصر را به درستی دریافت کنید می تواند به شما در ایجاد یک لباس شخصی کمک کند.

مزیت لباس ساده مینیمال این است که می دانید برای شما مناسب است همه چیز با هم پیش می رود و می توانید در زمان کوتاهی آماده شوید. این چیزی نیست که مجبور باشید برای همیشه در آن زندگی کنید به طور خاص آخر هفته ها و رویدادهای خاص فرصت هایی را برای فکر کردن به خارج از کمد لباس کپسولی شما ارائه می دهند.

یک لباس ساده بخرید

8. از یک اکسسوری خوب استفاده کنید

هیچ‌گاه قدرت کارهای نهایی را دست کم نگیرید تا ظاهری را در کنار هم قرار دهید و کمی شخصیت را منعکس کنید و یک لباس ساده را بسیار خاص‌تر کنید.

چه یک کیف دستی است که کمی به سبک زنانه می‌آورد یا یک گردنبند جسور که یک تی شرت سفید ساده را به چیزی جالب‌تر تبدیل می‌کند، اکسسوری‌ها بهترین دوست مد شما هستند و راهی عالی برای خلاقیت و با آن‌ها هستند.

برای اینکه یک لباس ساده اما شیک و متفکرانه‌تر به نظر برسد، اکسسوری‌ها نیز راهی هستند که می‌توانید هویت خود را بر روی اصول کمد لباس تطبیق دهید. بافت های مختلف، رنگ های روشن یا اشکال غیر معمول را انتخاب کنید تا کمی لذت ببرید.

9. خریدار بهتری شوید

ساده‌سازی کمد لباس‌هایتان و درک درستی از نحوه لباس پوشیدن ساده اما شیک با خرید شروع می‌شود. اگر فقط آنچه را که نیاز دارید بخرید یا چیزی را که واقعاً دوست دارید تضمین می کند که کمد لباسی هماهنگ و شادی آور خواهید داشت.

فقط برای یک مناسبت چیزی نخرید: چند بار برای یک رویداد چیز جدیدی خریده اید؟ وقتی یک مناسبت خاص در راه است گرفتن لباس جدید وسوسه انگیز است، اما مقرون به صرفه نیست. یا اگر به دنبال خرید جدید هستید، مطمئن شوید که می‌توانید آن را بیش از یک بار بپوشید. به همین ترتیب اگر روی خرید موارد خنثی بیشتر تمرکز کنید این کار با گذشت زمان آسان‌تر می‌شود زیرا این موارد را می‌توان به راحتی با اکسسوری تغییر داد و دوباره پوشید.

چیزی را که مناسب نیست نخرید: همه ما این کار را انجام داده ایم معامله‌ای را دیدم که کمی سخت است و فکر می‌کردم در آن کم می‌شویم. یا XL را خریدیم، حتی با وجود اینکه ما را با این ایده که آن را نزد یک خیاط ببریم. واقعیت این است که شما احتمالاً آن را تغییر نمی‌دهید و نگه داشتن لباس‌هایی که در حال حاضر مناسب ما نیستند می‌تواند واقعاً بر احساس ما نسبت به خود تأثیر بگذارد. لباس بپوشید و برای اندامی که اکنون دارید خرید کنید و فقط با خرید آنچه مناسب است در زمان، پول و انرژی احساسی خود صرفه جویی کنید.

چیزی را که از قبل دارید نخرید: ممکن است بدیهی به نظر برسد اما اگر چیزی برای تاپ های راه راه یا لباس های طرح پلنگی دارید این احتمال وجود دارد که بارها و بارها به سمت آنها کشیده شوید. و در حالی که اینها اصول بسیار خوبی برای شیک به نظر رسیدن در لباس های ساده هستند احتمالاً قبلاً به اندازه کافی از آنها دارید.

وقتی چیز جدیدی می‌خرید از شر چیز قدیمی خلاص شوید: یک کمد لباس ساده و شیک باید بر اساس سیستم یک‌درون، یک بیرون کار کند. به این ترتیب با لباس های زیاد غرق نمی شوید. و اگر واقعاً نمی‌توانید یک مورد دلخواه قدیمی را برای خرید جدید خود رها کنید احتمالاً نشانه آن است که به اندازه کافی آن کالای جدید را دوست ندارید.

از یک اکسسوری خوب استفاده کنید

10. مطالعه کنید

یادگیری نحوه لباس پوشیدن ساده اما شیک کمی کار می خواهد و مطالعه این هنر یک راه مطمئن برای بهتر شدن در این برنامه است. اما این بر خلاف هر مطالعه دیگری است که شما انجام داده اید. یک تابلوی پینترست از ظاهر مورد علاقه خود ایجاد کنید یا چند اینفلوئنسر را برای دنبال کردن در اینستاگرام پیدا کنید.

همگام شدن با ترند مد ایده خوبی است نیازی نیست که آنها را دنبال کنید اما به شما کمک می‌کند تا بفهمید که خط مد برای این فصل کجا هستند.

همچنین می توانید سعی کنید مکان های خرید خود را متنوع کنید تا به تغییر ظاهر خود کمک کنید و مارک هایی را کشف کنید که در زیبایی شناسی ساده تر تخصص دارند.

مطالعه کنید

11. کفش می تواند یک لباس را بسازد یا آن را خراب کند

نحوه لباس پوشیدن ساده اما شیک به پایه محکمی از کفش های کلاسیک متکی است و در حالی که برای رقابت با کمد کفش نیاز ندارید، داشتن چند جفت که با اکثر لباس های شما هماهنگ است به این معنی است. لباس پوشیدن در صبح راحت تر خواهد بود.

درست مانند کمد لباس های کپسولی خود، روی بهترین کیفیتی که می توانید بخرید سرمایه گذاری کنید و به آن فکر کنید که شامل کفش ورزشی، کفش مجلسی، چکمه (چه تا مچ پا یا تا زانو بلند) و نوعی تخت باشد.

کفش‌های شما هم لازم نیست کسل‌کننده باشند استفاده از جدیدترین ترندهای کفش 2025 می‌تواند ایده‌های تازه‌ای به شما بدهد و به لباس‌های قدیمی روح ببخشد. با این حال وقتی نوبت به ترندها می‌رسد پول نقد نریزید، پول خود را برای سبک‌های کلاسیک‌تری که هرگز قدیمی نمی‌شوند نگه دارید.

کفش می تواند یک لباس را بسازد یا آن را خراب کند

12. مو و آرایش خود را فراموش نکنید

هر خانم شیک پوشی می‌داند که آخرین نقطه ظاهر آرایش مو و آرایش است. داشتن موهای خوب یا آرایش ظریف نه تنها باعث می‌شود که شما ظاهری شیک‌تر داشته باشید بلکه باعث می‌شود احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *