استایل کلاسیک کژوال برای پاییز | کمد کپسولی پاییزی

استایل کلاسیک کژوال برای پاییز | کمد کپسولی پاییزی

استایل کلاسیک کژوال برای پاییز | کمد کپسولی پاییزی : همه چیز را در کمد لباس کپسولی پاییز 2024 خودم که شامل بالاپوش، پایین، لایه‌ها و کفش است در رنگ‌های عمدتا خنثی و سبک‌های مینیمالیستی و کلاسیک ببینید. کمد کپسولی من بر اساس سبک ساده شده: کمد کپسولی کژوال کلاسیک ، به علاوه چند مورد پرطرفدار برای این فصل است. من همه چیز را در کمد لباس شخصی خودم در کمد خود نشان می دهم.

استایل کلاسیک کژوال برای پاییز | کمد کپسولی پاییزیاستایل کلاسیک کژوال برای پاییز | کمد کپسولی پاییزی

برای کسانی از شما که وبلاگ شیک و در عین حال مد روز را دنبال می کنید می دانید که من چندین سال است که از کمد لباس کپسولی در کمد خود استفاده می کنم. من کاملاً عاشق استفاده از کمد لباس کپسولی در هر فصل هستم، زیرا به من کمک می کند هر روز سریع و راحت لباس بپوشم.

کمد کپسولی مجموعه‌ای کوچک از لباس‌ها و کفش‌ها است که همگی با هم ست می‌شوند بنابراین می‌توانید ده‌ها ست لباس آماده برای پوشیدن داشته باشید. استفاده از کمد لباس کپسولی به شما امکان می دهد بر روی چیزهای مهم تر زندگی خود تمرکز کنید و استرس لباس پوشیدن را از بین ببرید.

شغل تمام وقت من کار در خانه است که کمدهای کپسولی و محتوایی در کلاسی و در عین حال مد روز ایجاد می کند. از آنجایی که من در خانه کار می‌کنم دوست دارم استایل‌های غیر رسمی مانند شلوار جین، شلوار، تاپ و لایه‌های بلند بپوشم. از آنجایی که فصل پاییز معتدل است و دمای ما می تواند بین گرم و سرد متفاوت باشد من معمولا تاپ هایی با لایه های سبک و کفش های راحت می پوشم.

استایل کلاسیک کژوال برای پاییز | کمد کپسولی پاییزی

استایل کلاسیک کژوال

برای فصل پاییز من مشکی را به عنوان رنگ پایه برای کمد لباس کپسولی خود انتخاب کردم. من مشکی را به عنوان ترجیح شخصی خودم انتخاب کردم، بنابراین اگر به این پست اشاره می کنید تا کمد لباس کپسولی خود را برای فصل ایجاد کنید، از رنگ خنثی مورد علاقه خود استفاده کنید (سایر رنگ های پایه می توانند سرمه ای، خاکستری، قهوه ای و غیره باشند)

کمدهای کپسولی که هر فصل از کمد خودم به اشتراک می گذارم لباس هایی هستند که در کمد خودم دارم و سبک شخصی من است. هر کسی سبک شخصی خود و همچنین ترجیح رنگ در لباس ها را دارد و ممکن است بر اساس آب و هوای محل زندگی شما باشد، بنابراین ممکن است کمد لباس شما با من متفاوت باشد.

با خیال راحت از کمدهای کپسولی من در اینجا در وبلاگ به عنوان الهام بخش برای ایجاد کمد لباس های خود استفاده کنید!

استایل کلاسیک کژوال برای پاییز | کمد کپسولی پاییزی

استایل مینیمالیستی

سبک های مورد علاقه من آنهایی هستند که کلاسیک، ساده و مینیمال هستند من ترجیح می دهم بیشتر رنگ های یکدست و خنثی بپوشم و به ندرت از الگوها استفاده کنم.

من از پوشیدن الگوها لذت می برم (مورد علاقه من راه راه است) و گاهی اوقات مانند گل ها، نقطه ها و غیره، اما بیشتر رنگ های یکدست می پوشم، بنابراین این ها همان هایی هستند که عمدتاً در کمد لباس های کپسولی خود استفاده می کنم.

از آنجایی که رنگ های مورد علاقه من عمدتا خنثی هستند من این رنگ ها را در درجه اول برای پالت رنگم انتخاب کردم! این فصل سبز زیتونی هم اضافه کردم. رنگ های تاکیدی مورد علاقه من آنهایی هستند که تحت تاثیر طبیعت قرار گرفته اند: آبی و سبز!

اگر به یک کمد لباس کامل برای فصل نیاز دارید، ممکن است از استفاده از یکی از کمدهای کپسولی “آماده برای پوشیدن” من در سبک های دیگر موجود در فروشگاه کمد کپسولی لذت ببرید!

استایل مینیمالیستی

سبک شخصی من چیست؟

اولین و مهمترین سبک مورد علاقه من “کلاسیک” با کمی سبک ” مینیمالیست فرانسوی ” است که ممکن است شامل تک رنگ، پیراهن های دکمه دار، شلوارهای غیررسمی، شلوار جین، ژاکت های پشمی، ژاکت های جین، کفش های راحتی و تخت باشد.

سبک “کلاسیک” چیست؟ سبک کلاسیک شامل طرح‌های بی‌انتها است که در آزمون زمان مقاومت می‌کنند هرگز از مد نمی‌افتند و بیشتر رنگ‌های یکدست و خنثی هستند.

من عاشق سادگی سبک های مینیمالیستی و کلاسیک هستم و از پوشیدن این سبک بیشتر لذت می برم. من به سمت رنگ هایی که در طبیعت یافت می شوند، مانند آبی و سبز جذب می شوم.

سبک شخصی من چیست؟

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی استایل اسمارت کژوال چیست؟ | کمد مینی کپسولی پاییزی این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *