6 استایل غیررسمی برای مهمانی های دوستانه!

6 استایل غیررسمی برای مهمانی های دوستانه!

6 استایل غیررسمی برای مهمانی های دوستانه! با نزدیک شدن به هوای گرم زمان آماده شدن برای مهمانی های دوستانه و غیررسمی فرا رسیده است ما این راهنما را در مورد اینکه در یک مهمانی چه بپوشید تهیه کرده ایم تا به شما کمک کند لباس مناسب را انتخاب کنید!

مهمانی های دورهمی و رویدادهای فضای باز بسیار سرگرم کننده هستند قرار گرفتن با دوستان و خانواده، استراحت در آفتاب تابستانی و یک نوشیدن خنک اما گاهی اوقات انتخاب لباس مناسب برای مهمانی باغ می تواند یک چالش باشد.

تلاش برای یافتن چیزی که راحت باشد شما را خونسرد نگه دارد، و متناسب با حال و هوای مهمانی باشد، همیشه آسان نیست، اما اینجاست که ما برای کمک به آن وارد می شویم!

در اینجا یک راهنمای در مورد لباس پوشیدن در یک مهمانی وجود دارد تا به شما کمک کند لباس مناسبی را برای هر مهمانی که در پیش دارید انتخاب کنید. ما 6 لباس زیبا را گرد هم آورده‌ایم که کاملاً با زیبایی تابستانی و فضای باز یک مهمانی می‌آیند اما همچنان راحت هستند و به سبک شخصی شما می‌آیند. بیایید شروع کنیم به پیدا کردن ظاهر مهمانی باغ بعدی شما!

6 استایل غیررسمی برای مهمانی های دوستانه!

برای مهمانی دورهمی و غیررسمی چه بپوشیم؟

1. لباس ساتن خال خالی

طرح های خال خالی بسیار جذاب هستند و فقط برای یک مهمانی عالی هستند! اگر مهمانی در باغ کمی رسمی‌تر است، می‌توانید یک لباس خال‌خالی نخی راحت‌تر برای یک مهمانی شام غیررسمی انتخاب کنید یا چیزی کمی هوشمندانه‌تر انتخاب کنید مانند این لباس مینی خال‌خالی ساتن.

این لباس سرمه ای خالدار، خیره کننده است و با کفش های پاشنه بلند مری جین و جواهرات طلا ست شده است.

6 استایل غیررسمی برای مهمانی های دوستانه!

2. لباس های کوتاه

در آفتاب تابستان یک لباس کوتاه همیشه یک گزینه عالی است! با وجود بسیاری از لباس‌های مینی مختلف به راحتی می‌توانید لباسی را پیدا کنید که مناسب آب و هوا، حال و هوای مهمانی و استایل شخصی شما باشد. به رنگ‌های پاستلی و طرح‌های گل‌دار یا گیاه‌شناسی تکیه کنید تا کاملاً با زیبایی تابستانی مطابقت داشته باشد، سپس اکسسوری‌ و کیف سبدی را برای تکمیل ظاهر ست کنید.

6 استایل غیررسمی برای مهمانی های دوستانه!

3. ست لباس

اگر به دنبال لباسی هستید که بدون دردسر شیک به نظر برسد ست های هماهنگ گزینه عالی هستند. این ست مینیمالیستی شامل یک جلیقه و شلوار گشاد است تا لباسی شیک و زیبا به نظر برسد که در عین حال خنک و راحت به نظر می رسد. فقط صندل های تخت و عینک آفتابی مشکی را اضافه کنید تا این ظاهر مهمانی را تکمیل کنید.

ست لباس

4. لباس ساتن لوکس

اگر به یک مهمانی جشن می روید که در آن باید شیک و زیبا به نظر برسید این لباس ساتن برای شما مناسب است! دامن ماکسی ساتن رنگی از لوکس و مجلل را به لباس می بخشد در حالی که رویه کریستالی مشکی تزیین شده کمی زرق و برق بیشتر می کند تا ظاهری چشمگیر و شیک را تضمین کند. جواهرات طلایی و اکسسوری های مشکی رنگ های تکمیلی عالی هستند.

لباس ساتن لوکس

5. آبی + سفید

این پیراهن دکمه دار و شلوار گشاد آبی و سفید برای یک مهمانی آرام تر در باغ بسیار زیبا و عالی است. پیراهن راه راه دکمه دار با یقه باز برای ظاهری آرام باقی مانده است، سپس با شلوار گشاد نخی سفید ست می شود تا ظاهری ظریف داشته باشید که تضمین می کند در گرمای تابستان خنک بمانید.

این لباس را با صندل های تخت، یک گردنبند و یک کیف دسته بالا به پایان برسانید تا ظاهری خیره کننده برای یک مهمانی شام غیررسمی ایجاد کنید.

آبی + سفید

6. لباس سفید کلاسیک

شما هرگز نمی توانید با یک لباس سفید کلاسیک اشتباه کنید و مدل های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، بنابراین می توانید به راحتی یکی را پیدا کنید که کاملاً با استایل شخصی شما مطابقت دارد. یک لباس سفید نخی یا کتانی برای یک مهمانی در باغ ایده آل است و به شما کمک می کند تا خنک بمانید و در عین حال شیک و به نظر برسید. 

لباس سفید کلاسیک

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی  21 مدل لباس غیررسمی زنانه برای دورهمی این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *