15 بلیزر مشکی شیک برای پوشیدن در همه جا

15 بلیزر مشکی شیک برای پوشیدن در همه جا

15 بلیزر مشکی شیک برای پوشیدن در همه جا : بلیزر مشکی یک لباس اصلی و همه کاره است که باید در هر کمد لباسی باشد اگر به دنبال راه‌های جدیدی برای استایل دادن به این لباس هستید راهنمای ما در مورد اینکه با کت مشکی چه لباسی بپوشید را بررسی کنید.

روش‌های مختلف بی‌شماری برای استایل کردن یک کت مشکی وجود دارد این لباس کلاسیک را می‌توان برای ظاهری هوشمندانه در محل کار، به‌صورت غیررسمی در آخر هفته پوشید یا با چیزی جذاب‌تر برای یک ظاهر شبانه ترکیب کرد!

اگر قبلاً یک کت مشکی دارید یا به فکر اضافه کردن آن به کمد خود هستید ممکن است به دنبال راه‌های جالب و شیک برای استایل دادن به این لباس باشید اینجاست که این راهنمای سبک به کارتان می‌آید!

این مقاله نشان می‌دهد که با کت بلیزر چه چیزی بپوشید تا بتوانید لباس‌های شیک و مناسبی برای هر موقعیتی بسازید. ما 15 لباس مختلف را گنجانده‌ایم بنابراین چیزی متناسب با هر سبک شخصی وجود دارد.

15 بلیزر مشکی شیک برای پوشیدن در همه جا

15 بلیزر مشکی شیک برای پوشیدن در همه جا

1. شلوار جین

با ست کردن یک بلیزر مشکی کلاسیک با شلوار جین آبی مورد علاقه خود و یک تی شرت سفید ظاهری عالی برای آخر هفته ایجاد کنید خیلی شیک! این ظاهر شیک بدون زحمت بسیار همه کاره است و برای ماه های بهار و پاییز عالی است.

سپس می‌توانید با اکسسوری‌ها بازی کنید تا با استایل شخصی‌تان مطابقت داشته باشد ظاهری جذاب با جواهرات فراوان و کیف رنگارنگ داشته باشید یا با یک جفت کفش کتانی مشکی، کیف دستی مشکی و عینک آفتابی مشکی که در عکس می‌بینید، مینیمالیست شوید.

15 بلیزر مشکی شیک برای پوشیدن در همه جا

2. شلوار گشاد

بلیزرها روشی آسان برای ایجاد ظاهر کاری هوشمندانه و پیچیده هستند درست مانند لباسی که در بالا می بینید.

در اینجا می توانید ببینید که این بلیزر سایز بزرگ با شلوارهای گشاد سفید با دوخت بی عیب و نقص و یک تاپ ساده سیاه و سفید برای ظاهری تک رنگ زیبا که هرگز از مد نمی افتد، ست شده است.

با اکسسوری مانند عینک آفتابی مشکی طرح دار، کیف دستی شانل مشکی، و کفش ، کمی تجمل به آن اضافه کنید جواهرات را ساده نگه دارید و حلقه های طلا و گردنبند زنجیر را انتخاب کنید.

15 بلیزر مشکی شیک برای پوشیدن در همه جا

3. شلوارک کژوال

بلیزرها در کمد لباس در ماه‌های تابستان جا نمی‌مانند برای داشتن ظاهری شیک و در عین حال غیررسمی، آن را با چند شلوارک جین ست کنید. شلوار جین با بلیزر مشکی طراحی شده است.

این یک راه عالی برای خنک ماندن در هوای گرم است اما همچنان زیبا و جلا به نظر می رسد عینک های آفتابی مشکی رنگ نهایی براقی برای این ظاهر هستند.

15 بلیزر مشکی شیک برای پوشیدن در همه جا

4. بلیزر مشکی سایز بزرگ

با رفتار کردن با بلیزر مشکی سایز بزرگ خود مانند یک لباس ظاهری شیک داشته باشید! این لباس برای ماه‌های بهار و تابستان ایده‌آل است یا می‌تواند یک تیپ عالی برای شب ملاقات باشد و یک روش کاملاً چشمگیر و شیک برای استایل کردن بلیزر های خود است.

این بلیزر بلند مشکی دارای یک پیراهن دکمه دار در زیر است تا پوشش بیشتری داشته باشد و سپس با بوت های چرمی تا بالای زانو یک کیف دستی سفید و یک کمربند برای چسباندن به کمر برای ایجاد یک سیلوئت فوق العاده جذاب تزئین شده است. این ظاهر را با یک عینک آفتابی مشکی و یک گردنبند طلا به پایان برسانید.

15 بلیزر مشکی شیک برای پوشیدن در همه جا

5. بلیزر مشکی با دامن کوتاه

ست بلیزر مشکی بلند و بزرگ و یک دامن مینی فوق العاده زیبا غیرقابل مقاومت است این ظاهر صیقلی و کلاسیک برای جلسات مهم یا یک روز کاری ایده آل خواهد بود همراه با کتانی مشکی جذاب برای تکمیل لباس.

این مجموعه تک رنگ شامل یک بلیزر مشکی یک دامن مینی خاکستری، یک تی شرت ساده سفید و یک کیف دسته دار مشکی است.

افزودن جواهرات طلای مورد علاقه تان کمی زرق و برق بیشتری می بخشد در حالی که عینک آفتابی چشم گربه ای زیبایی براق و صیقلی را تضمین می کند.

15 بلیزر مشکی شیک برای پوشیدن در همه جا

6. بلیزر مشکی با لباس کوتاه سفید

کنار هم قرار دادن یک لباس کوتاه سفید زنانه با یک بلیزر شیک ظاهری فوق العاده شیک ایجاد می کند!

لباس سفید توری و ورقه‌ای زیر بلیزر مشکی بزرگ که با دکمه‌های طلایی درخشان تکمیل شده است واقعاً جلوه می‌کند در حالی که بوت های رزمی درشت مشکی و کیف کراس‌بادی به این لباس غیررسمی‌تری می‌دهد و آن را برای پوشیدن آخر هفته‌ها در شرایط آب و هوایی ایده‌آل می‌کند. 

بلیزر مشکی با لباس کوتاه سفید

7. بلیزر مشکی با ساق

در طول ماه های پاییز و زمستان می توانید بلیزر مشکی خود را با لایه های دنج بپوشید تا گرم بمانید و در عین حال شیک به نظر برسید! این ظاهر تمام مشکی بسیار زیبا است و در طول هفته و یا برای قهوه در آخر هفته قابل پوشیدن است.

بلیزر کلاسیک مشکی با یک پلیور یقه رول بافتنی ضخیم ساق شلواری با ظاهر چرمی و بوت های مشکی چلسی ست شده است.

بلیزر مشکی با ساق

8. بلیزر مشکی با جلیقه ژاکت

رنگ‌های خنثی این لباس دنج ظاهری پیچیده و شیک را تضمین می‌کند در حالی که هنوز هم فوق‌العاده راحت است.

بلیزر مشکی شیک روی یک پیراهن دکمه دار سفید و جلیقه ژاکتی به رنگ شنی قرار گرفته است و سپس با شلوار لی مشکی برای ظاهری غیررسمی تکمیل شده است.

جوراب‌های سفید ضخیم و کفش‌های کتانی حجیم در حال حاضر واقعاً مد هستند و این لباس را برای روزهای شلوغی که تمام روز روی پاهای خود هستید ایده‌آل می‌کنند.

بلیزر مشکی با جلیقه ژاکت

9. بلیزر مشکی با سبز زیتونی

این لباس مناسب برای محل کار یا جلسات مهم است که بسیار شیک به نظر می رسد و در ماه های زمستان و پاییز شما را گرم نگه می دارد.

بلیزر کلاسیک مشکی بدون عیب و نقص با شلوار سبز زیتونی دوخته شده برای ظاهری مینیمالیستی و بی‌صدا می‌آید و با یک ژاکت یقه‌دار مشکی تکمیل می‌شود.

اکسسوری‌های مشکی از جمله کتانی سیاه، کیف دستی و عینک آفتابی، در بقیه لباس‌ها به این معنی است که شلوار سبز زیتونی تکه‌ای از این ظاهر کلاسیک است اکسسوری های طلایی جلوه ای از زرق و برق را به این لباس ساده می بخشد.

بلیزر مشکی با سبز زیتونی

10. شلوار جین سفید

یک راه آسان برای پوشیدن بلیزر مشکی مورد علاقه تان، ایجاد ظاهری تک رنگ با شلوار جین سفید و تاپ مشکی است  بسیار چشمگیر و بی دردسر.

این یک ظاهر عالی برای آخر هفته است که برای ماه های بهار ایده آل است یک تی شرت ساده مشکی را در شلوار جین صاف یا لاغر سفید خود قرار دهید و روی آن یک بلیزر مشکی بزرگ بپوشانید تا ظاهری غیررسمی خیره کننده ایجاد کنید.

شلوار جین سفید

11. استایل کژوال با بلیزر مشکی

این ست بلیزر مشکی بسیار صیقلی و ظریف است و ظاهری بی‌نقص در کار را ایجاد می‌کند. پالت تمام مشکی به طور خودکار به این لباس ظاهری تیز و براق می بخشد.

استایل کلاسیک یک بلیزر مشکی با دامن مشکی، ژاکت مشکی و بوت های پاشنه دار چرمی مشکی بسیار خیره کننده است! یک کیف دستی مشکی ساختار یافته و عینک آفتابی مشکی رنگ های تکمیلی بی عیب و نقص این لباس هستند.

استایل کژوال با بلیزر مشکی

12. بلیزر مشکی با لباس کژوال

راحت ترین لباس های غیر رسمی خود را با یک بلیزر مشکی بپوشید تا ظاهری شیک و زیبا داشته باشید این لباس بسیار متنوع است و می توان آن را در آخر هفته در یک شب قرار ملاقات یا برای شام بیرون پوشید.

بلیزر مشکی سایز بزرگ در بالای لباس راه راه زیبا به نظر می رسد سپس با یک کیف کراس بادی مشکی و عینک آفتابی چشم گربه ای مشکی به پایان می رسد این ظاهر را با دمپایی برای داشتن ظاهری در روز یا با کفش های پاشنه صندل مشکی برای زیبایی بیشتر در شب ست کنید.

بلیزر مشکی با لباس کژوال

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی 9 مدل بلیزر که باید در کمد لباس خود داشته باشید! این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *