10 استایل کلاسیک که هر مردی برای پاییز و زمستان به آن نیاز دارد!

10 استایل کلاسیک که هر مردی برای پاییز و زمستان به آن نیاز دارد!

10 استایل کلاسیک که هر مردی برای پاییز و زمستان به آن نیاز دارد! اساساً استایل کلاسیک برابر است با زیبایی شناسی که بدون توجه به سن شما یا جهتی که ترندهای مد معاصر می وزند، شیک و پیچیده به نظر می رسد. از نسل ها فراتر می رود به همین دلیل است که ما هنوز هم به افرادی مانند جیمز دین، پل نیومن، آلن دلون و استیو مک کوئین به عنوان نمادهای استایل شیک نگاه می کنیم زیرا چیزی که آنها بیش از نیم قرن پیش می پوشیدند امروز نیز زیبا به نظر می رسد.

خیلی ساده به نظر می رسد اما سعی کنید کمد لباسی پیدا کنید که برای یک فرد ۲۵ ساله و ۵۵ ساله به همان اندازه خوب باشد.

در هسته استایل کلاسیک چند اصل بسیار ساده وجود دارد: پارچه های عالی، استایل کلاسیک، یک پالت کم رنگ و آن مهارت گریزان ایتالیایی، sprezzatura هنر ایجاد ظرافت.

برندی وجود دارد که این سبک لباس پوشیدن را دلیل وجودی خود ساخته است و آن لوکا فالونی نام دارد. برش‌های عالی، طرز فکر طنزآمیز به کار رفته با ذوق بی‌نظیر اروپایی، و پارچه‌های ممتاز عالی، زیربنای رویکرد فالونی به لباس‌های مردانه است. در نتیجه لباس‌های آن به اوج مورد نظر ما می‌رسند.

10 استایل کلاسیک که هر مردی برای پاییز و زمستان به آن نیاز دارد!

بنابراین ما برخی از لباس‌های مورد علاقه خود را از مجموعه جدید Luca Faloni انتخاب کرده‌ایم که لباس‌های شما را دقیقاً با همان استایل کلاسیک شیکی که برای تبدیل شدن به نمادی از لباس مردانه در زندگی خود به آن نیاز دارید تقویت می‌کند.

10 مورد ضروری کمد لباس برای پاییز/زمستان

همانطور که تابستان کاهش می یابد و شما از پیراهن های کتان مورد علاقه خود دور می شوید ماه های پاییز نیاز به پارچه ای گرم تر و کمی سنگین تر را ایجاد می کند.

چیزی که بلافاصله در مورد این پارچه توجه شما را جلب می کند، لباس بافتی یا به عبارت دیگر دسته همیشه خزدار است که در برابر پوست احساس خوبی دارد.

آنها در هر دو مدل باریک و معمولی عرضه می شوند در صورتی که اولی را با خیاطی راحت دوست دارید در حالی که دومی برای پوشیدن غیررسمی تر عالی است.

10 استایل کلاسیک که هر مردی برای پاییز و زمستان به آن نیاز دارد!

پیراهن جین

پیراهن جین در ابتدا زندگی خود را به عنوان یک لباس یقه آبی آغاز کرد که توسط کارگران راه‌آهن به دلیل استحکام آن مورد توجه قرار گرفت. این لباس به نماد آمریکایی تبدیل شد و هنوز هم یکی از رایج ترین لباس های امروزی در لباس مردانه است.

اما در کنار کیفیت پارچه های جین نیز تکامل یافته است همانطور که توسط لوکا فالونی تکرار شده است. فالونی تعدادی مدل جین مختلف تولید می کند که همگی در شمال ایتالیا با استفاده از پارچه کارخانه معروف آلبینی ساخته شده اند.

10 استایل کلاسیک که هر مردی برای پاییز و زمستان به آن نیاز دارد!

پلیور بافتنی آستین بلند

پلیور های بافتنی در سال‌های اخیر منفجر شده‌اند شاید به دلیل رویکرد آرام‌تر به طنز بازی، که باعث شده است پیراهن و کراوات جای خود را برای لباس‌های معمولی باز کنند.

اندازه‌گیری ظریف، سبک وزن و کاملاً برش یک لایه ایده‌آل و غیررسمی را در پاییز و زمستان ایجاد می‌کنند. طیف رنگ های کم رنگ به این معنی است که آنها به معنای واقعی کلمه با همه چیز در کمد لباس شما نیز کار می کنند.

10 استایل کلاسیک که هر مردی برای پاییز و زمستان به آن نیاز دارد!

10 استایل کلاسیک که هر مردی برای پاییز و زمستان به آن نیاز دارد!

ژاکت جیر

همانطور که ژاکت های انتقالی پیش می روند، از کت جیر پیچیده تر نمی شوند اگر کاپشن چرمی مشکی برای سوار شدن به دنیا آمده باشد پس ژاکت جیر به عنوان یک فلانور جذابیت پیدا می کند و به طرز غیرممکنی جذاب به نظر می رسد.

10 استایل کلاسیک که هر مردی برای پاییز و زمستان به آن نیاز دارد!

پیراهن نخی

در حالی که بسیاری از برندهای معاصر در مجموعه‌های پیراهن‌های خود، سیلوئت‌های جعبه‌ای بزرگ را انتخاب کرده‌اند، اما علامت «کلاسیک» را نمی‌زنند. یک پیراهن کلاسیک عالی باید چهره را جذاب کند.

هر کمد لباسی باید در هسته خود یک پیراهن سفید شفاف داشته باشد که بتواند طیف وسیعی از زیبایی‌شناسی را در طیف‌های هوشمند و غیررسمی ارائه دهد، و سبک پیکه پنبه‌ای فالونی گواهی بر این موضوع است.

این پیراهن همچنین دارای رنگ های خنثی مانند سبز مریم گلی، قهوه ای شکلاتی، آبی روشن و هلویی است.

10 استایل کلاسیک که هر مردی برای پاییز و زمستان به آن نیاز دارد!

تی شرت کژوال گرم

پیراهن یقه‌دار آستین کوتاه سنتی که زمانی صرفاً یک لباس ورزشی بود تکرارهای جدیدی را برای مخاطبان باهوش‌تر، به‌ویژه مشتری لوکا فالونی، ایجاد کرده است.

طرح این لباس کلاسیک مردانه را در نظر گرفته است و با استفاده از پارچه ابریشمی-پنبه ای خیره کننده سطح بالایی را افزایش داده است. جالب اینجاست که بیشتر ابریشم است تا پنبه، بنابراین فقط می توانید تصور کنید که چه حس خوبی در برابر پوست دارد. برش راحت و در عین حال ظریف است با درزهای پنهان برای پرداخت مینیمالیستی.

این یکی از آن لباس هایی است که به تنهایی یا با یک ژاکت کش باف پشمی سبک می پوشید اما می‌توانید به راحتی آن را با یک کت بلیزر بدون ساختار یا جداکننده‌های طراحی شده در زمانی که به ظاهری نیاز دارید تغییر دهید.

تی شرت کژوال گرم

ژاکت کش باف یقه بلند

ژاکت کش باف پشمی یقه بلند مورد علاقه نمادهای لباس مردانه استیو مک کوئین و پل نیومن بود و ظاهری کالتی روی شانه های «فرد» در «لبوفسکی بزرگ» داشت.

در ابتدا قرار بود این کاپشن مدرن تکرار شود، اما بعد از آن در دهه 1920، تیپ‌های دانشگاهی آن را برای خود ساختند و سپس هالیوود در دهه 60 آن را جذاب کرد.

نسخه‌های امروزی نسبت به نسخه‌های اصلی باکیفیت‌تر هستند اما راحت‌تر نیستند. نسخه لوکا فالونی یک اجرای زیبا است که در برگامو با 100% ترمه چهار لایه از مجموعه معتبر Cariaggi Fine Yarns ساخته شده است. این با یک دسته آجدار برای زیبایی مدرن بافته شده است که بسیار زیبا نیز می پوشد.

پوشیدن آن روی یک تی شرت ساده سفید با شلوار چینی یا شلوار جین فوق‌العاده به نظر می‌رسد، اما می‌توان آن را به جای ژاکت با شلوارهای چین دار هوشمند و کفش‌های بلند نیز استفاده کرد.

ژاکت کش باف یقه بلند

ژاکت یقه گرد

لباس یقه گرد یک استایل ضروری از لباس بافتنی یکی از همه کاره ترین لباس ها در کمد لباس پاییزی مردان است. می توان آن را به تنهایی به طور معمولی روی یک تی شرت یا یکی از پیراهن های نخی برس خورده لوکا فالونی برای جذابیت ظاهری پوشید. این یقه‌های گرد که در رنگ‌های خنثی فراوانی موجود هستند برای تناسب با هوای سرد بی‌نظیر هستند.

ژاکت یقه گرد

کلاه بافت

هر چقدر هم که گفتن سخت باشد، بله آب و هوای سرد زمستانی در راه است. و در حالی که کلاه بافت کلاسیک یک راه عالی برای گرم نگه داشتن سر شما است به ویژه با توجه به تطبیق پذیری آن به چیزی شبیه به یک استایل تبدیل شده است.

کلاه بافت

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی 10 اکسسوری مردانه که هرگز از مد نمی افتند! این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *