8 مدل استایل برای شب قرار پاییزی

8 مدل استایل برای شب قرار پاییزی

8 مدل استایل برای شب قرار پاییزی : همانطور که هوا شروع به خنک شدن می کند باید ظاهر شب قرار ملاقات خود را متناسب با ماه های پاییز تغییر دهید در اینجا 8 مدل استایل برای شب قرار پاییزی وجود دارد که باید در این فصل دوباره بسازید!

گذار به پاییز به این معنی است که زمان آن فرا رسیده است که برخی از لایه‌های جذاب را که در ماه‌های تابستان کنار گذاشته‌اید مانند کت‌های بلند، ژاکت‌های بلند، و لباس‌های ژاکتی که برای فصل جدید آماده شده‌اند بیرون بکشید مخصوصاً اگر در شب می‌روید. برای شبی که هوا خیلی خنک تر است.

اگر به دنبال الهام بخشی از لباس شب قرار خود در هوای سردتر هستید این لیست برای شما عالی است زیرا ما 8 مدل استایل برای شب قرار پاییزی را گرد هم آورده ایم. این لباس‌ها برای هر شب ملاقاتی که برنامه‌ریزی کرده‌اید خیره‌کننده و عالی هستند، اما در آن شب‌های خنک پاییزی نیز شما را شیک میکند پس بیایید شروع کنیم!

8 مدل استایل برای شب قرار پاییزی

لباس های شب پاییز شیک

1. طرح پلنگی

یک شلوار ماکسی طرح پلنگی یک لباس است که شما واقعاً در کمد لباس خود به آن نیاز دارید و یک استایل عالی برای ایجاد یک ظاهر شب در پاییز شلوار طرح پلنگی خود را با یک کت مشکی و سایز بزرگ، یک تاپ مشکی، کفش های پاشنه بلند مشکی براق و یک کیف دستی مینی برنزه بپوشانید تا با رنگ های قهوه ای شلوار ببندید بسیار زیبا!

8 مدل استایل برای شب قرار پاییزی

2. رنگ های کاکائویی یا کاراملی

ما رنگ های کاکائویی و کاراملی را در این نمای شب پاییزی چند لایه و خیره کننده دوست داریم. با یک تاپ ساتن عاجی و دامن میدی چرمی مشکی شروع کنید سپس یک کت بلند با رنگ کاراملی روی آن بپوشانید و با یک کیف کتانی قهوه ای کاکائویی و کفش های پاشنه بلند برنزه تزئین کنید. عینک آفتابی و اکسسوری طلای فراوان به این لباس جذابیت می بخشد.

8 مدل استایل برای شب قرار پاییزی

3. لباس های ژاکت شیک

لباس‌های ژاکتی یکی از ملزومات کمد لباس پاییزی شما هستند که می‌توانند برای هر برنامه‌ای از جمله شب ملاقات بعدی شما استایل شوند. این لباس میدی با بوت مشکی، کیف دسته‌دار مشکی و عینک آفتابی مشکی ست شده است تا ظاهری شیک در شب ملاقات ایجاد کند که به راحتی در خانه استایل می‌شود.

8 مدل استایل برای شب قرار پاییزی

4. لباس های مینی با بوت های روی زانو

لباس‌های کوتاه و بوت های بلند تا زانو یکی از ست های لباس مورد علاقه ما هستند که همیشه شیک به نظر می‌رسند.

برای ماه‌های سرد پاییز یک لباس ژاکتی انتخاب کنید که به شما کمک می‌کند تا گرم بمانید مانند این لباس ژاکت کوتاه مشکی که با بوت های مشکی تا بالای زانو طراحی شده است اکسسوری با کمربند و کیف  مشکی.

لباس های مینی با بوت های روی زانو

5. سایه های خنثی

سایه های خنثی همیشه پیچیده و صیقلی به نظر می رسند ایده آل برای یک شب قرار شام. برای بازسازی این لباس خنثی زیبا، با یک شلوار کمر بلند و گشاد بژ روشن شروع کنید و با یک تاپ آستین بلند بژ ست کنید و یک کمربند قهوه ای به دور کمر اضافه کنید تا شلوار از بین برود.

سایه های خنثی

6. بلیزرهای سایز بزرگ

پاییز زمانی از سال است که دوباره شروع به پوشیدن جوراب شلواری می کنیم اما چه کسی می گوید جوراب شلواری باید ساده و خسته کننده باشد؟

کت شلوار سایز بزرگ خود را با یک جوراب شلواری طرح دار مدل دهید تا یک لباس شب قرار خیره کننده ایجاد کنید. این بلیزر سفید کاملاً با جوراب شلواری گلدار ست می شود سپس فقط کفش های پاشنه دار سفید و یک کیف شانه سفید را برای تکمیل این لباس خیره کننده به آن اضافه کنید.

بلیزرهای سایز بزرگ

7. ژاکت

چگونه می توانید در برابر این ژاکت فوق العاده زیبا و شیک مقاومت کنید؟ سپس با بوت های قهوه‌ای تا زانو کیف دستی سفید و جواهرات طلایی ظاهر را به پایان می‌رساند. این لباس فوق العاده همه کاره است و برای هر تاریخی که برنامه ریزی کرده اید مناسب است.

ژاکت

8. استایل مشکی

لباس با استایل مشکی فوق العاده شیک به نظر می رسد و به راحتی در خانه نیز ست می شود زمانی که زمان زیادی برای چیدمان ظاهر شب ملاقات خود ندارید. فقط یک تاپ یقه اسکوپ گشاد مشکی و آستین بلند را با یک شلوار کمر بلند مشکی مدل دهید.

ما این شلوارهای کوتاه و ظریف را دوست داریم، اما شما می توانید به سراغ شلوارهای گشاد نیز بروید. اکسسوری با کفشهای مشکی از جمله گوشواره های بزرگ و یک دستبند درشت.

استایل مشکی

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی استایل خنثی زمستانی که شما عاشقشان میشوید! این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *