چگونه با کفش پاشنه بلند راه برویم تا پاهای شما هرگز درد نگیرد؟

چگونه با کفش پاشنه بلند راه برویم تا پاهای شما هرگز درد نگیرد؟

چگونه با کفش پاشنه بلند راه برویم تا پاهای شما هرگز درد نگیرد؟ شاید شما یک لباس رسمی داشته باشید که با یک جفت پاشنه بلندتر باید ست کنید یا متوجه می شوید که ظاهر زیبای شما با یک پاشنه استایلی دارد. شما تصمیم گرفته اید که با یک جفت کفش پاشنه بلند بچرخید حتی اگر این فکر شما را عصبی کند.

در هر صورت همه ما می‌توانیم از برخی نکات و ترفندها برای راه رفتن مطمئن با کفش‌های پاشنه بلند از بچه گربه‌های بلند تا بچه گربه‌های کوچک استفاده کنیم. 

وقتی با کفش پاشنه پا راه می روید می خواهید با اعتماد به نفس و مهمتر از آن پایدار به نظر برسید. برای کمک به شما در انجام تمام حرکات صحیح با دو متخصص صحبت کردیم تا بهترین راه‌ها برای راه رفتن با کفش‌های پاشنه‌دار را بیابیم تا بتوانید احساس راحتی در بیرون رفتن با استایل داشته باشید.

کفش ایده آل خود را پیدا کنید

قبل از شروع به سر خوردن روی زمین مهم است که یک کفش پاشنه در اندازه راحت انتخاب کنید. چه پاشنه میانی باشد چه پاشنه بلند سطح راحتی خود را در نظر بگیرید.

اگر تازه کفش‌های پاشنه‌دار میپوشید از اندازه های پایین‌تر شروع کنید و به تدریج به سمت پاشنه‌های بلندتر بروید با انتخاب کفش‌های پاشنه‌ای که به خوبی مناسب هستند، شروع کنید و مطمئن شوید که آنها اذیت کننده نیستند یا نمی‌لغزند.»

با کفش های پاشنه دار بچه گربه یا بلوکی شروع کنید این مدل‌ها ثبات بیشتری را ارائه می‌دهند و می‌توانند به شما کمک کنند به تدریج با پوشیدن کفش‌های پاشنه بلندتر سازگار شوید.

چگونه با کفش پاشنه بلند راه برویم تا پاهای شما هرگز درد نگیرد؟

اگر احساس اعتماد به نفس بیشتری می کنید، یک پاشنه مدل بلوکی قد وسط می تواند یک شروع عالی باشد. یک پاشنه بلوکی سطح بیشتری دارد بنابراین هنگام راه رفتن احتمال لرزش کمتری وجود دارد.

مهمترین چیزی که هنگام انتخاب یک جفت کفش پاشنه بلند باید به خاطر بسپارید این است که سطح راحتی خود را تشخیص دهید.

پوشیدن یک جفت کفش پاشنه بلند که در نهایت باعث بدبختی شما می شود زیرا برای راه رفتن با آن ها مشکل زیادی دارند ممکن است شما را از پوشیدن دوباره کفش های پاشنه دار منصرف کند.

گام خود را در نظر بگیرید

شما پاشنه های خود را پیدا کرده اید و آماده هستید که آنها را برای چرخش ببرید با توجه به مدل پاشنه ای که انتخاب کرده اید حرکات مختلفی را در نظر بگیرید تا با اطمینان با کفش های خود راه بروید با قامت ایستادن و شانه‌ها به عقب و درگیر کردن قسمت مرکزی بدن خود وضعیت بدن خود را خوب حفظ کنید.

با ایستادن با پاشنه پا و عادت کردن به احساس بلند شدن شروع کنید. انتخاب یک جفت با بند مچ پا ممکن است ترجیح داده شود تا بتوانید احساس کنید که کفش مناسب شماست.

باز هم ارتفاع پاشنه تعیین می کند که چگونه با کفش راه بروید. پاشنه های پایین با نگه داشتن پای شما نسبتاً در یک سطح از گام شما حمایت می کنند.

اگر برای مهمانی بزرگ آماده هستید و می‌خواهید با کفش‌های پاشنه بلند قدم بردارید  استایل برای حفظ تعادل و ثبات به مراحل کوتاه‌تر و کنترل‌شده‌تری نیاز دارد.

از آنجایی که وزن بیشتری به سمت پای شما جابه‌جا می‌شود از تعادل و وضعیت بدن خود آگاه باشید تا از ناراحتی یا بی‌ثباتی جلوگیری کنید.

چگونه با کفش پاشنه بلند راه برویم تا پاهای شما هرگز درد نگیرد؟

هنگام پوشیدن کفش‌های پاشنه بلندتر به تعادل و قدرت بیشتری در ساق پا و مچ پا نیاز دارد او می افزاید: «عضلات اصلی خود را کمی بیشتر درگیر کنید تا به ثبات کمک کنید.

هنگام شروع داشتن چیزی در نزدیکی شما می تواند مفید باشد تا به آرامی برای تعادل آن را لمس کنید تا زمانی که احساس اطمینان بیشتری کنید.

تمرین کامل می کند

حالا که یک جفت کفش پاشنه بلند عالی دارید وقت آن است که این مراحل را عملی کنید اما قبل از بیرون رفتن، برای یک بار تمرین کمی در اتاق نشیمن خود گردش کنید.

با قدم زدن در خانه‌تان شروع کنید تا به احساس پاشنه‌ها عادت کنید و در هر مرحله روی یک حرکت صاف از پاشنه تا پنجه تمرکز کنید به تعادل خود توجه کنید وزن خود را روی پاشنه های خود متمرکز کنید و آن را به طور مساوی بین هر دو پا تقسیم کنید.

ابتدا روی پایین قرار دادن پاشنه پا و سپس پاشنه پا و سپس انگشتان تمرکز کنید. این حرکت چرخشی به شما کمک می کند طبیعی تر راه بروید زمانی که هوس راه رفتن در یک خط مستقیم را پیدا کردید چند قدم اضافه کنید تا واقعاً احساس کنید که یک مدل حرفه‌ای هستید.

چرخش و چرخیدن در پاشنه‌های خود را تمرین کنید این به شما کمک می کند تا با حرکات مختلف سازگار شوید از آنجایی که احتمالاً در طول روز روی یک سطح صاف در یک خط مستقیم راه نمی‌روید.

چند سناریو مختلف به شما کمک می‌کند هنگام بیرون رفتن از دنیای واقعی اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید هنگامی که در داخل خانه راحت شدید سعی کنید روی سطوح مختلف مانند فرش چوب سخت یا پیاده‌رو راه بروید تا با بافت‌های مختلف سازگار شوید.

همانطور که در حال راه رفتن هستید به احساس کفش روی پاهایتان توجه کنید آیا در پاشنه پا لغزیدی وجود دارد یا کفش های رکابی شما کمی ناپایدار هستند؟

پوشیدن کفش های پاشنه بلند چه برای اولین بار و چه برای آخرین بار پس از مدت ها لازم نیست احساس ترس و وحشت داشته باشید وقت خود را صرف تمرین در کفشی کنید که برای شما مناسب تر است و از آزمایش سبک های مختلف نترسید. شما می خواهید در پاشنه های خود احساس راحتی و امنیت کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *