کفش های تحت مدل باله در سال 2024 | 6 روش برای پوشیدن آن‌ها

کفش های تحت مدل باله در سال 2024 | 6 روش برای پوشیدن آن‌ها

کفش های تحت مدل باله در سال 2024 | 6 روش برای پوشیدن آن‌ها : کفش های باله همچنان ترند کفش های این فصل هستند بنابراین در اینجا 6 لباس وجود دارد که به شما نشان می دهد چگونه این کفش های خیره کننده را برای آب و هوای بهاری استایل کنید.

یک چیز از سال 2023 تا 2024 ثابت مانده است و آن محبوبیت کفش های مدل باله است. این کفش‌ها در بهار/تابستان 2023 دیده شدند و با گذشت ماه‌ها محبوبیت بیشتری پیدا کردند به طوری که هایلی بیبر، السا هاسک و سوفیا ریچی گرینج همگی با لباس‌های باله در بیرون و اطرافشان می‌پوشیدند.

 

کفش های تحت مدل باله در سال 2024 | 6 روش برای پوشیدن آن‌ها

به احتمال زیاد قبلاً یک جفت از این کفش‌های مرسوم را انتخاب کرده‌اید تا ظاهری فوق‌العاده شیک را به هر کار یا تیپ غیررسمی ببخشید، اما ممکن است به دنبال راه‌های جدیدی برای مدل دادن به این کفش‌ها برای ماه‌های بهار و تابستان باشید.

اینجاست که ما وارد می شویم تا کمک کنیم! ما 6 لباس تخت باله فوق‌العاده جالب را گرد هم آورده‌ایم که در تمام فصل می‌پوشید با لباس‌هایی که برای هر آب و هوای بهاری مناسب هستند و به نظر می‌رسند که مناسب هر موقعیتی باشند.

کفش‌های مدل باله همچنان پوشیده‌ترین کفش شما خواهند بود بنابراین در اینجا الهام‌بخشی از لباس‌های تازه در مورد نحوه استایل دادن به آن‌ها وجود دارد!

کفش های تحت مدل باله در سال 2024 | 6 روش برای پوشیدن آن‌ها

1. تک رنگ

کفش های باله‌تان را با ظاهری کاملا تک رنگ استال کنید تا ظاهری شیک داشته باشید که برای کار یا شام بیرون عالی است. این کفش های مدل باله مشکی چشمگیر با یک تی شرت سفید، دامن ماکسی سفید و کت مشکی ست شده اند.

کفش های تحت مدل باله در سال 2024 | 6 روش برای پوشیدن آن‌ها

2. پیراهن با کفش تحت 

کفش های باله کفش مناسبی برای ست کردن با یک پیراهن برای ایجاد یک لباس خیره کننده است که برای روزهای گرم بهاری و تابستانی ایده آل است. کفش اکسسوری را با یک کیف بادی مشکی و عینک آفتابی مشکی ست کنید.

کفش های تحت مدل باله در سال 2024 | 6 روش برای پوشیدن آن‌ها

3. لباس های ساتن

با ست کردن کفش های باله خود با یک لباس ساتن درخشان ظاهری آرام و شیک داشته باشید! ما عاشق ترکیب رنگ کاکائویی و کاراملی این لباس هستیم با یک ژاکت کش باف پشمی راه راه کاراملی که روی لباس ساتن قهوه‌ای کاکائویی قرار گرفته است و حسی معمولی به لباس می‌بخشد و آن را به اندازه کافی برای هوای بهاری گرم می‌کند.

لباس های ساتن

4. رنگ قرمز

یک جفت تخت باله روشن را انتخاب کنید تا ظاهر شما را رنگارنگ کند! اگر لباس‌های خنثی را دوست دارید اما می‌خواهید در ماه‌های بهار و تابستان کمی رنگ به ظاهرتان ببخشید این ایده‌آل است.

در اینجا کفش های باله قرمز با شلوارهای گشاد سفید و کت بژ طراحی شده‌اند تا شما را در روزهای خنک‌تر بهاری گرم نگه دارند. یک کیف دستی قرمز رنگ متناسب با کفش های باله ست کنید.

رنگ قرمز

5. کفش تحت مدل باله با جین

جین نیز در حال حاضر مد است پس چرا برای ایجاد ظاهری فوق العاده شیک کت های باله را به تیپ جین خود اضافه نکنید؟ کفش های باله مشکی براق و مینیمالیستی برای این ظاهر جذاب و تمام جین از جمله شلوار جین گشاد یک پیراهن جین دکمه‌دار، و یک کت جین بلند بسیار زیبا هستند.

کفش تحت مدل باله با جین

6. لباس های رنگ خنثی با کفش مدل باله

لباس های خنثی با کفش مدل باله برای لباس‌های محل کار نیز ایده‌آل هستند و جایگزینی عالی برای کفش‌های پاشنه‌دار هستند به‌ویژه کفش‌های باله با کمی زرق و برق بیشتر مانند این مدل‌های تزئین‌شده کریستالی.

با شلوار گشاد سبز زیتونی و یک بلوز یا پیراهن رنگی مشابه ست کنید سپس یک کت پشمی بلند را روی آن بپوشانید و با کفش مدل باله و یک کیف دستی خاکستری به پایان برسانید.

لباس های رنگ خنثی با کفش مدل باله

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی 7 مدل استایل با کفش های پلنگی 2024 این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *