چه لباسی را با دامن سفید بپوشیم تا جذاب شویم؟

چه لباسی را با دامن سفید بپوشیم تا جذاب شویم؟

چه لباسی را با دامن سفید بپوشیم تا جذاب شویم؟ دامن های سفید یکی از لوازم اصلی کمد لباس هستند که نباید از آن بی بهره باشید. اگر به دنبال الهام گرفتن هستید، به راهنمای استایل ما در مورد اینکه چه چیزی با دامن سفید بپوشید، نگاهی بیندازید تا ایده‌های لباس زیبای زیادی داشته باشید.

دامن‌های سفید در سبک‌ها و متریال‌های مختلفی تولید می‌شوند و بنابراین می‌توان آن‌ها را بالا یا پایین پوشید و در تمام طول سال پوشید آن‌ها را به یک تکه فوق‌العاده همه‌کاره تبدیل می‌کند که واقعاً در زندگی خود به آن نیاز دارید. از آنجایی که رنگ سفید یک رنگ خنثی است روش‌های مختلفی برای مدل دادن به دامن سفید وجود دارد و می‌توانید برای بیان استایل شخصی خود با آن بازی کنید.

اگرچه دامن سفید کاملاً مناسب ماه‌های تابستان است اما راه‌های زیادی برای مدل دادن به دامن سفید مورد علاقه‌تان برای بهار، زمستان و پاییز وجود دارد! به علاوه، راه‌های زیادی برای پوشاندن دامن سفید برای ایجاد یک ظاهر رسمی در شب و همچنین گزینه‌های گاه به گاه برای هر سبک زندگی وجود دارد.

ما این راهنمای بسیار کاربردی را در مورد اینکه با دامن سفید چه بپوشیم ایجاد کرده ایم تا بتوانید لباس های جدید و زیبا با این لباس ضروری بسازید. 15 لباس در این مقاله گنجانده شده است و شما به راحتی می توانید با استایل یا رنگ ها کمی بازی کنید تا مطمئن شوید که ظاهر واقعاً به شما می آید بیا شروع کنیم!

چه لباسی را با دامن سفید بپوشیم تا جذاب شویم؟

1. تاپ با دامن سفید

هر تاپ بدون بند با یک دامن سفید جذاب به نظر می رسد و راهی آسان برای ایجاد یک لباس شیک و در عین حال راحت برای روزهای تابستان است ما عاشق رنگ مات خنثی این تاپ و لبه‌های نامتقارن تیز هستیم که حسی شیک می‌افزاید و کاملاً جذاب را با دامن میدی سفید تکمیل می‌کند.

لباس‌های مشکی، کیف دستی چرمی مشکی صندل مشکی رنگ‌های پایانی خیره‌کننده این ظاهر هستند این لباس فوق العاده همه کاره است زیرا می توانید صندل های تخت را برای یک ظاهر روزانه یا صندل های پاشنه دار را برای شادابی بیشتر در شب انتخاب کنید!

چه لباسی را با دامن سفید بپوشیم تا جذاب شویم؟

2. سویشرت

ترکیب یک پلیور سایز بزرگ و یک دامن همیشه یک راه عالی برای ایجاد یک ظاهر شیک بدون دردسر است دامن مینی سفید باید با یک سویشرت مایل به سفید یا بژ ست شود تا مطمئن شوید که بالا و دامن به خوبی با هم هماهنگی دارند.

سپس این لباس را با کفش هایی با رنگ خنثی، مانند بوت های کابویی بژ یا یک جفت کفش ورزشی سفید و یک کیف دستی سفید به پایان برسانید. عینک آفتابی مشکی رنگ کمی به ظاهر می افزاید.

چه لباسی را با دامن سفید بپوشیم تا جذاب شویم؟

3. پیراهن نخی دکمه دار

اگر کمی رنگ بیشتر در کمد لباس تابستانی خود دوست دارید این پیراهن دکمه دار روشن و لباس دامن کوتاه دقیقا همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید!

دامن سفید ساده با یک پیراهن دکمه دار راه راه سبز پررنگ ست شده و سپس با اکسسوری های سفید یا مایل به سفید تکمیل شده است تا پیراهن در مرکز توجه بماند.

هر پیراهنی در اینجا به خوبی کار می کند بنابراین رنگی را انتخاب کنید که مناسب رنگ مو و رنگ پوست شما باشد. کفش های پاشنه دار، کیف دستی و جواهرات طلایی پر زرق و برق ضامن زیبایی ظاهری این لباس است و آن را برای یک شام بیرون ایده آل می کند.

چه لباسی را با دامن سفید بپوشیم تا جذاب شویم؟

4. پیراهن ابریشمیی

می‌توانید یک دامن ماکسی سفید را با یک پیراهن و چند کفش اسپرت ست کنید تا یک لباس کاری شیک و شیک داشته باشید. چاپ راه راه ظریف روی این دامن بلند سفید با سایه عاج جامد پیراهن سبک وزن بسیار خوب عمل می کند، در حالی که کمربند مشکی کمر را به هم می زند تا یک شبح جذاب ایجاد کند.

به سراغ اکسسوری‌های تیره بروید، یک کیف دسته‌دار کوچک‌تر برای شانه یا بالا و صندل‌های تخت بند دار برای یک پالت رنگ تک‌رنگ صاف و صیقلی استفاده کنید. فقط با چند گوشواره کوچک و یک گردنبند آویز شیک، جواهرات را ساده نگه دارید.

چه لباسی را با دامن سفید بپوشیم تا جذاب شویم؟

5. تاپ بافتنی

ما ظاهر مینیمالیستی و بدون زحمت این دامن ماکسی تمام سفید را دوست داریم ایده آل برای یک قرار آخر هفته . دامن ماکسی ساتن مجلل با این ژاکت بافتنی سبک آستین کوتاه و صندل های اسلاید سفید تخت، باورنکردنی به نظر می رسد.

اگر قصد دارید تاپ و دامن سفید داشته باشید سعی کنید بافت های مختلفی مانند ساتن بافتنی و ابریشمی بالا را برای یک روکش شیک انتخاب کنید.

چه لباسی را با دامن سفید بپوشیم تا جذاب شویم؟

6. کت چرم

این دامن ماکسی سفید برای ماه‌های پاییز و بهار که هوا کمی خنک‌تر است و برای داشتن حسی دنج به چند لایه دیگر نیاز دارید عالی است.

در اینجا یک دامن بلند سفید به استایل اسلیپ با یک تاپ ساده سفید و کفش‌های کتانی راحت ست شده است  دقیقاً کفش‌های ورزشی آدیداس ، که یکی دیگر از لباس‌های فوق‌العاده مد روز برای این فصل هستند.

ژاکت چرمی مشکی به سبک موتو در بالای لباس کاملا سفید کاملاً به نظر می رسد در حالی که کیف دستی با رنگ نقره ای کمی براق و درخشش به لباس خنثی می بخشد.

چه لباسی را با دامن سفید بپوشیم تا جذاب شویم؟

7. بلیزر 

استایل مینیمالیستی یک دامن سفید نرم و تاپ سفید باید با لباس بیرونی بافتی متعادل شود مانند کت سفید مایل به با بافت وافل در لباس بالا بسیار خیره کننده! این لباس چشمگیر باید با اکسسوری های مینیمالیستی در همان پالت رنگ خنثی، مانند کفش  اسپرت و کیف دستی بافته شده رافیا تکمیل شود.

چه لباسی را با دامن سفید بپوشیم تا جذاب شویم؟

8. بالاتنه یقه دار

این لباس نشان می‌دهد که چگونه یک دامن سفید را می‌توان برای یک شب یا یک مراسم رسمی با چند استایل پوشید.

ما حلقه‌ها و دستبندها را در لباس بالا دوست داریم در حالی که گوشواره‌ها و گردنبندها به دلیل یقه بالاتنه به حداقل رسیده‌اند. صندل های بنددار پاشنه مشکی با این لباس ساده و در عین حال فوق العاده شیک خیره کننده به نظر می رسند.

بالاتنه یقه دار

21 مدل از لباس تابستانی سفید 2024

9. پیراهن کتان

دامن های جین اخیراً بسیار محبوب شده اند و مدل دادن به آن با یک پیراهن دکمه دار سفید همیشه یک گزینه عالی است. این دامن جین مایل به سفید دارای یک چاک شیک در مرکز است و با یک پیراهن گشاد و کتانی ست شده است که در قسمت کمر قرار گرفته است تا استایل فوق العاده ای ایجاد کند.

ما عاشق اکسسوری‌های شیکی هستیم که بی‌عیب و نقص این ظاهر شیک را تحسین می‌کنند از جمله کیف بافته شده رافیا، کلاه بیسبال سفید مایل به قرمز، و صندل‌های مشکی. در این لباس واقعاً می توانید با جواهرات خود بازی کنید با لایه هایی از زنجیر طلا و مرواریدهای سفید درخشان و گوشواره های گلم طلایی.

پیراهن کتان

10. پیراهن 

برای داشتن ظاهری فوق‌العاده زیبا در تعطیلات فقط یک دامن سفید چین دار با پیراهنی در کمر بپوشید تا یک تاپ شیک ایجاد کنید و با چند صندل مشکی پر زرق و برق برای یک لباس شیک و در عین حال جفت پشت آن را به پایان برسانید.

ست رنگ سیاه و سفید خیره کننده به نظر می رسد با یک استایل زیبا که از زیر پیراهن باز شده بیرون زده است، در حالی که جواهرات نقره ای درخشان و صندل های تزئین شده کمی درخشش را به این لباس تابستانی می بخشد.

این لباس را با عینک های آفتابی پررنگ و مشکی و یک کیف دستی بافته شده مشکی یا رافیا به پایان برسانید ما این کیف استایل کلاچ را دوست داریم اما یک کیف ساده روی شانه یا دسته بالا نیز به خوبی کار می کند.

پیراهن 

11. لباس راه راه

ما عاشق این هستیم که این پیراهن راه راه آبی با یک دامن جین سفید فوق العاده زیبا طراحی شده است این پیراهن دکمه دار سایز بزرگ از یک طرف زیر آن جمع شده است تا یک روکش یک طرفه فوق العاده برای ظاهری غیررسمی و در عین حال شیک ایجاد کند می توانید این تیپ را با هر پیراهنی در کمد لباس خود ایجاد کنید فقط مطمئن شوید که آن را به عنوان یک نیمه مد روز استایل کنید!

این لباس را با یک گردنبند طلایی درشت صندل های سفید راحت، عینک آفتابی مربعی مشکی، و یک کیف مشکی براق برای خیره کننده و کاربردی تمام کنید! این لباس یک ظاهر ساده و در عین حال فوق العاده شیک است که برای آخر هفته های هوای گرم ایده آل است.

لباس راه راه

12. ژاکت کش باف پشمی 

صندل های پلت فرم مشکی و کیف شانه ای منحنی مشکی ظاهر فوق العاده شیک این لباس را تضمین می کند. چند گردنبند طلا و حلقه‌های طلا به این لباس زرق و برق دار می‌افزایند مناسب برای مهمانی یا هر رویداد تابستانی با دوستان!

ژاکت کش باف پشمی 

13. پیراهن دکمه دار مشکی

این لباس بهترین راه برای پوشیدن دامن سفید برای ماه های بهار یا پاییز است! دامن بلند جین سفید واقعاً تکه‌ای در این لباس است زیرا از پیراهن و اکسسوری‌های مشکی متمایز است.

پیراهن دکمه دار مشکی در دامن سفید با کمر بلند قرار گرفته و با کمربند در قسمت کمر به پایان رسیده است تا استایل فوق العاده ای ایجاد کند. کفش‌های بلند مشکی و کیف شانه‌ای مشکی بزرگ کمی به این لباس اضافه می‌کنند در حالی که حلقه‌ها و گوشواره‌های طلایی نیز کمی زرق و برق می‌آورند!

پیراهن دکمه دار مشکی

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *