5 نوع ژاکت مد روز مردانه در استایل های مختلف!

5 نوع ژاکت مد روز مردانه در استایل های مختلف!

5 نوع ژاکت مد روز مردانه در استایل های مختلف! یک ژاکت جذاب نیاز اساسی هر مردی است. لباس های بیرونی ترند همیشه جذاب هستند شما فقط باید ژاکت مناسب را برای موقعیت مناسب پیدا کنید. یک ژاکت ساده ترین راه برای ست یک استایل عالی به لباس شماست. من پنج نوع ژاکت را لیست کرده ام که برای با هر فصل با تغییر آب و هوا به روشی مناسب میتوانید انتخاب کنید.

کت چرمی

کت های چرمی همیشه مد هستند و بهترین لباسی است که هر مردی باید در کمد لباس خود داشته باشد این نوع کت ها با ظاهر شهری مناسب هستند. شما می توانید این ژاکت را با لباس های روزمره خود نیز ست کنید.

تنها چیزی که باید از آن مراقبت کنید این است که باید به خوبی متناسب با شما باشد تا جذابیت داشته باشید. اگر می خواهید در استایل خود خاص باشید کافی است یک کت چرم قهوه ای را با یک تی شرت سفید و یک شلوار جین آبی بپوشید برای جذابیت دوچرخه سواری، یک جفت بوت مشکی ست کنید.

5 نوع ژاکت مد روز مردانه در استایل های مختلف!

ژاکت نظامی

این ژاکت به عنوان ژاکت کاربردی نیز شناخته می شود که ظاهری شیک به لباس شما می بخشد این ژاکت ها سبک وزن و مناسب سفر هستند. با حداکثر تطبیق پذیری طراحی شده است تا بتوانید آن را با اکثر لباس های خود ست کنید. این یک ژاکت برای همه نوع استایل است زیرا وقتی یک ژاکت نظامی یا کاربردی دارید نیازی به اکسسوری زیادی ندارید.

5 نوع ژاکت مد روز مردانه در استایل های مختلف!

کت جین

همه ما می دانیم که لباس های جین دوباره ترند شده اند و این بار اینجاست که بماند. امروزه همه به دنبال یک ژاکت جین هستند، زیرا محبوب ترین ترند در صحنه مد است. این نه تنها ظاهری سبک به شما می دهد، بلکه لباس شما را از هر نظر کلاسیک می کند.

ست کردن یکی از آن ها با یک تی شرت چاپی گرافیکی و جین ، مطمئناً ظاهری جذاب به شما می بخشد. همچنین می توانید آن را با یک شلوار کوتاه برای جذابیت تعطیلات ترکیب کنید.

بیشتر بخوانید: کاپشن چرم یا کت جین مردانه | کدام را باید بخرید؟

5 نوع ژاکت مد روز مردانه در استایل های مختلف!

ژاکت ورزشی

این ژاکت با نام های حرف مردانه یا ژاکت بیسبال نیز شناخته می شود این در جزئیات و رنگ‌های تند ارائه می‌شود تا ظاهری کلاسیک به شما بدهد. می‌توانید آن را به‌طور یکپارچه با سبک لباس‌پوشی شخصی خود ست کنید، زیرا با ظاهری خارج از کار به خوبی هماهنگ می‌شود.

ژاکت ورزشی

ژاکت با پیراهن

وقتی از مد استایل خیابانی صحبت می کنیم، اولین کلمه ای که به ذهن خطور می کند کت بمب افکن است. این کت ها کاملا مردانه هستند و به همین دلیل پرفروش ترین کت های تمام دوران هستند، البته بعد از جین . یک ژاکت یا پیراهن با این ژاکت زیبا به نظر می رسد زیرا استایل لباس خیابانی شما را تقویت می کند.

ژاکت با پیراهن

سخن پایانی:

اکنون که در مورد شیک ترین ژاکت های شهر می دانید، وقت آن رسیده است که یکی را انتخاب کنید تا استایل خود را نشان دهید. اگر نکاتی در مورد استایل دارید، با ما در میان بگذارید زیرا ما دوست داریم آنها را بشنویم.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *