ترفند ساده استایل‌سازی | ست لباس‌ها در کنار هم

ترفند ساده استایل‌سازی | ست لباس‌ها در کنار هم

ترفند ساده استایل‌سازی | ست لباس‌ها در کنار هم ! این تنها چیزی است که وقتی در حال استایل دادن به یک لباس هستم به آن باز می گردم و می خواهم علاقه بیشتری به ظاهر کلی ایجاد کنم. بنابراین فکر کنید چیزهایی را جفت کنید که به طور سنتی با هم جفت نمی شوند.

بنابراین در پست امروز من قصد دارم 4 نمونه فرمول لباس را به شما ارائه دهم که همگی دارای نوعی کنار هم قرار گرفتن هستند.

کنار هم قرار گرفتن لباس ها

جین‌ها ماهیت غیر رسمی دارند این شلوارها نیز غیررسمی‌تر هستند، زیرا شست‌وشوی بسیار سبکی هستند و جیب‌هایشان آزاردهنده است. آنها همچنین آرام و راحت هستند که یک استایل راحت را نیز می دهد.

در طرف مقابل تاپ مشکی که من پوشیده ام کاملاً شیک است. این پارچه مشبک است با جزئیات ساتن روی آستین. سپس کفش های پاشنه دار کوچک و جواهرات طلایی را ست کردم که ظاهر را نیز زیبا می کند.

ترفند ساده استایل‌سازی | ست لباس‌ها در کنار هم

لباس دوم: کنار هم قرار گرفتن عجیب و غریب

من به دنبال یک لباس بوهو، با یک ژاکت و نیم بوت تیره رفته ام.

ترفند ساده استایل‌سازی | ست لباس‌ها در کنار هم

لباس سوم: کنار هم قرار گرفتن زنانه و مردانه

یکی از معروف‌ترین ترکیب‌هایی که این روزها معمولاً استفاده می‌شود، ترکیب زنانه با مردانه است. در لباس من، لباس اسلیپ ساتن شکل مردانه کت دوخت بزرگ را در کنار هم قرار می دهد.

یکی دیگر از استایل برتر در کنار هم قرار گرفتن در این لباس کفش های ورزشی سفید است ست کردن کفش‌های کتانی غیر رسمی با لباس ساتن یا لباس‌های دوخت نیز یک راه مدرن برای استایل کردن لباس‌ها و ایجاد جذابیت است.

لباس سوم: کنار هم قرار گرفتن زنانه و مردانه

لباس چهار: کنار هم قرار گرفتن اسپرت و شیک

لباس های ورزشی و لباس های تفریحی راه دیگری برای ایجاد کنار هم در یک لباس است. من شلوارک دوچرخه را با وسایل ورزشی و جوراب ست کرده‌ام و به جای ست کردن هودی یا ژاکت، یک بلیزر سایز بزرگ را انتخاب کرده‌ام که انتخاب کمتر واضحی است.

من همچنین گوشواره‌های حلقه‌ای طلایی بزرگ و دستبند درشتم را که به‌طور کلی با لباس‌های ورزشی می‌پوشیدند.

ایجاد کنار هم در لباس ها نباید پیچیده باشد. شما ممکن است آن را در حال حاضر انجام دهید!

لباس چهار: کنار هم قرار گرفتن اسپرت و شیک

نکته پایانی:

اگر مطمئن نیستید که فرمول لباس شما کار می کند یا خیر، آن را در Pinterest تایپ کنید و ببینید آیا لباس های مشابهی وجود دارد یا خیر. امیدواریم این مقاله مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد شما همچینن میتوانید با کلیک برروی 11 رنگی که واقعاً با هر چیز در کمد شما مطابقت دارد! این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *