بلیزر

با بلیزر سفید چه چیزی بپوشیم؟

با بلیزر سفید چه چیزی بپوشیم؟  بلیزرها همیشه بسیار همه‌کاره هستند که باید در کمد لباس‌هایتان داشته باشید، اما اگر می‌خواهید با یک کت سفید چه چیزی بپوشید در جای مناسبی هستید زیرا ما 18 ایده برای لباس با بلیزرها برای شما داریم.

همه افراد در زندگی خود به یک کت بلیزر سفید نیاز دارند رنگ خنثی و شیک آن را در بسیاری از کمد لباس ها به یک عنصر اصلی تبدیل کرده است. می توانید از این استایل همه کاره برای ست لباس  از پیچیدگی و ظرافت به هر لباسی استفاده کنید.

اگر قبلاً یک کت بلیزر سفید دارید یا به فکر ست کردن آن به کمد لباس خود هستید این مقاله در مورد 18 روش شیک برای استایل کردن یک کت سفید برای شما مناسب است!

18 ظاهر مختلف برای انتخاب وجود دارد بنابراین شما موظف هستید ظاهری پیدا کنید که کاملاً با استایل شخصی شما مطابقت داشته باشد بیایید شروع کنیم!

با بلیزر سفید چه چیزی بپوشیم؟

1. تاپ راه راه

ما ظاهر لوکس کلاسیک و آرام این لباس تک رنگ را دوست داریم. با ست کردن یک کت سفید با شلوار سفید مناسب هرگز اشتباه نکنید هر دو مورد در هر کمد لباس کپسولی ضروری هستند در حالی که بالاتنه راه راه جلوه ای عالی به این ظاهر شیک می بخشد.

لایه های گردنبند طلا گوشواره های طلایی پر زرق و برق، و اکسسوری های مشکی رنگ نهایی برای این ظاهر همیشگی هستند.

با بلیزر سفید چه چیزی بپوشیم؟

2. شلوار جین و تی شرت

یک تی شرت سفید که در شلوار جین آبی مورد علاقه شما قرار گرفته است همیشه زیبا به نظر می رسد اما افزودن یک کت شلوار سفید واقعاً این لباس را به سطح بالاتری می برد! می‌توانید از طریق کیف، کفش، عینک آفتابی و جواهرات از سبک شخصی خود را به این لباس ست کنید تا واقعاً این ظاهر را شخصی‌سازی کنید.

با بلیزر سفید چه چیزی بپوشیم؟

3. شلوار و کت بلیزر سفید

این لباس همه کاره را می توان در بسیاری از رویدادهای مختلف پوشید  چه در محیط اداری، چه برای شام یا در جلساتی که نیاز دارید شیک و زیبا به نظر برسید.

نمای بزرگ این کت سفید همه کاره رنگی شیک به این ظاهر کاملا سفید می بخشد و اطمینان می دهد که مدرن و تازه به نظر می رسد. کفش‌ها و کمربند قهوه‌ای مایل به زرد، به‌علاوه کیف‌های رافیا و چرم، حس خنثی ملایمی را برای تکمیل این لباس زیبا ایجاد می‌کنند.

با بلیزر سفید چه چیزی بپوشیم؟

4. تاپ مشکی

این ظاهر سیاه و سفید زرق و برق دار برای پوشیدن در ماه های تابستان عالی است و اضافه کردن کت بلیزر لباس را از روز به شب می برد.

شورت سفید سبک وزن با یک کمربند مشکی براق به کمر بسته شده و سپس با یک تاپ مشکی کلاسیک با یقه متقاطع چشمگیر به پایان رسیده است – بسیار خیره کننده! کیف و جواهرات با ظاهری مینیمال برای تکمیل این لباس مورد نیاز است.

با بلیزر سفید چه چیزی بپوشیم؟

5. شلوارک با بلیزر بلند

اکسسوری های عالی واقعاً می توانند یک عنصر منحصر به فرد و چشم نواز را به یک لباس ساده و کاملا سفید اضافه کنند. در اینجا، می‌توانید ببینید که یک بلیزر دو سینه سفید شفاف با یک تاپ ساده سفید و شورت سفید با کمر بلند ست شده است – لباسی ایده‌آل برای هوای گرم.

کیف سبز Bottega Veneta و چکمه‌های پاشنه مشکی این لباس را با ظاهری شیک و مد روز تکمیل می‌کنند، اما می‌توانید کفش‌ها و کیف‌هایی را که استایل شخصی شما را نشان می‌دهند انتخاب کنید.

با بلیزر سفید چه چیزی بپوشیم؟

6. شلوار جین لایت واش

این شلوار جین و بلیزر سفید ظاهری هوشمندتر و صیقلی دارد که آن را برای جلسات ناهار یا یک شام پیچیده با دوستان عالی می کند.

شلوار جین باریک با کت سفید تک دکمه ای خیره کننده به نظر می رسد، در حالی که فقدان تاپ زیر کت کت، یک حس غیرمنتظره سکسی به این لباس اضافه می کند! پاشنه های نوک تیز و کیف دستی طراحی شده، ظاهری شیک و درجه یک را تضمین می کند.

با بلیزر سفید چه چیزی بپوشیم؟

7. استایل کژوال

تناسب این لباس کاملاً عالی است و ظاهری با مد بالا را تضمین می کند! تاپ سفید و شلوارک با کمر بلند در کنار هم ظاهر بزرگ کت بلیزر را در کنار هم قرار داده اند – که درست زیر انتهای شورت تمام می شود.

افزودن اکسسوری های مشکی چشمگیر، از جمله کیف لوکس و کفش های بلند مشکی، ظاهری چشم نواز را به این لباس سفید تضمین می کند. جواهرات استیتنت این ترکیب کت بلیزر سفید را بالا می برد.

استایل کژوال

8. بلیزر سفید

ما عاشق این لباس زیبا هستیم که در آن کت سفید به عنوان یک لباس برای ایجاد ظاهری شاداب و جوان و در عین حال ظریف و جلا داده شده است.

روکش ساتن براق بر روی کت لباس ظاهری شبانه به لباس می بخشد، در حالی که اکسسوری ها رنگی سرگرم کننده به آن می بخشند. کفش‌های صورتی و کیف کوچک جلوه‌ای زنانه می‌بخشند، اما می‌توانید هر رنگی را که مناسب شماست برای تکمیل این لباس انتخاب کنید.

بلیزر سفید

9. لباس مشکی ماکسی

لباس مشکی ساده واقعاً کت سفید مورد علاقه شما را در این تیپ زیبا و غیررسمی آخر هفته تبدیل می کند.

هر لباس میدی یا ماکسی را می توان با یک لباس مشکی ست کرد تا ظاهری زیبا در آخر هفته بهاری ایجاد کند با عینک آفتابی مشکی بزرگ، کیف دستی مشکی شیک و کفش های کتانی – کفش های کتانی مشکی یا سفید در اینجا به خوبی کار می کنند. این لباس آسان و فوق العاده شیک روی طیف وسیعی از تیپ های بدنی نیز کار می کند!

لباس مشکی ماکسی

10. شلوار جین فاق بلند

انتخاب یک استایل برای ست کردن با ظاهری زنانه لباسی عالی، شیک و فوق‌العاده شیک ایجاد می‌کند! به عنوان مثال این کت بلیزر سایز بزرگ با شلوار جین فاق بلند و یک تی شرت سفید شفاف برای ترکیبی عالی از مردانه و زنانه بسیار زیبا به نظر می رسد.

اکسسوری‌های مشکی ظاهری صیقلی و ظریف به این لباس ست می‌کنند در حالی که عینک‌های آفتابی مشکی چشم گربه‌ای لبه‌ای قدیمی می‌دهند.

شلوار جین فاق بلند

11. شلوار جین راسته

این لباس سفید برای یک ظاهر آخر هفته ایده آل است که می خواهید راحت باشید اما هنوز هم پیچیده به نظر برسید! شلوار جین سفید صاف یکی دیگر از موارد ضروری در کمد لباس شما است و با یک مشکی سفید که با یک تاپ برش سفید تکمیل شده است، فوق العاده به نظر می رسد.

کفش ورزشی کلفت سفید که این لباس تمام سفید را تکمیل می‌کند به این معنی است که کیف دستی واقعاً می‌چرخد. هر کیف دستی رنگی با این لباس باورنکردنی به نظر می رسد!

شلوار جین راسته

12. لباس خاکستری

تناسب خاکستری با اندام این با ظاهر گشاد و بزرگ کت سفید بسیار خوب عمل می کند تا ظاهری کلاسیک ایجاد کند که هرگز از مد نمی افتد می‌توانید این ظاهر را با اکسسوری‌های شیک، مانند یک کیف کوچک زیبا و صندل‌های مشکی تکمیل کنید.

لباس خاکستری

13. شلوار گشاد

بلیزر سفید هماهنگ با این شلوارهای گشاد هماهنگ به نظر باورنکردنی به نظر می رسد و سپس با یک تی شرت سفید و کفش ورزشی سفید تکمیل می شود. لایه های گردنبند طلایی و عینک آفتابی مشکی مد روز، جلوه ای جذاب به این لباس می بخشد.

شلوار گشاد

14. شلوار جین سفید

کت سفید و اکسسوری های مشکی چشمگیر راهی شیک برای بلند کردن یک شلوار جین سفید ساده است. تاپ کراپ مشکی، کمربند مشکی و کیف دستی لوکس مشکی لباس سفید را در هم می شکند تا ظاهری چشم نواز ایجاد کنند.

کفش‌های پاشنه بلند مشکی و گوشواره‌های طلایی به اندازه کافی زرق و برق می‌آورند تا این لباس را برای یک شام در ماه‌های گرم‌تر که شب‌ها کمی خنک‌تر می‌شود، ایده‌آل کند.

شلوار جین سفید

15. دامن ماکسی سفید

تناسب گشاد و شکل بزرگ این کت کت بلیزر سفید استایلی راحت به این لباس خیره کننده می بخشد. دامن ماکسی سفید یکی از ملزومات هر کمد لباسی است زیرا می توان آن را به طرق مختلف مدل داد و با این کت و شلوار سفید و تاپ سفید عالی به نظر می رسد.

اکسسوری‌های خنثی از جمله کفش‌های کتانی خاکستری و سفید، کلاه قهوه‌ای و کیف قهوه‌ای، این ظاهر را با لمس رنگی برای زیبایی شیک تکمیل می‌کنند.

دامن ماکسی سفید

16. دامن مشکی

ترکیبی از سایه های ترکیبی از کت سفید با دامن نرم و خوش اندام لباسی زیبا و شیک را ایجاد می کند. سایه مایل به سفید این کت یک جایگزین عالی برای گزینه سفید ترد است و با تاپ کراپ سفید و دامن ماکسی مشکی زیبا به نظر می رسد.

دامن مشکی

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشه شما میتوانید با کلیک برروی مدل های جذاب بلیزر جدید برای کمد لباس خود! این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین مقاله برای ما به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *