12 رنگ لباس کلاسیک که هرگز از مد نمی افتند!

12 رنگ لباس کلاسیک که هرگز از مد نمی افتند!

12 رنگ لباس کلاسیک که هرگز از مد نمی افتند! چه چیزی یک رنگ را کلاسیک می کند؟ پاسخ کوتاه همه کاره بودن است. برای ترند رنگ ها باید به خوبی با دیگر استایل هماهنگ باشند. به این ترتیب متنوع‌ترین رنگ‌های لباس معمولاً از رنگ‌های خنثی هستند که می‌توانند در تمام طول سال پوشیده شوند.

این بدان معنا نیست که رنگ های کلاسیک باید خسته کننده باشند در واقع برعکس، همانطور که 13 سایه پیش رو ثابت می کند صادق است. از این گذشته، متالیک و حتی طرح ها به طور یکپارچه در لباس های غیررسمی، رسمی و مناسب اداری ادغام می شوند.

ست پذیری به معنای چیزی بیش از تناسب با ست رنگ های شیک است. برای اینکه یک رنگ کلاسیک امتحان شده و واقعی در نظر گرفته شود باید در ظاهری که از هر دهه الهام گرفته شده باشد.

برای راهنمای دقیق تر در مورد بی‌انتهاترین و کلاسیک‌ترین رنگ‌های لباس مد، از رنگ‌های خنثی که با همه چیز هماهنگ هستند تا سایه‌های روشن که هرگز از مد نمی‌افتند.

12 رنگ لباس کلاسیک که هرگز از مد نمی افتند!

کرم رنگ

ما دوست داریم این رنگ لباس کلاسیک را به عنوان یک سفید گرم در نظر بگیریم و سبک کنیم. رنگ‌های کرمی وقتی با دیگر رنگ‌های خنثی روشن مانند اکرو و برنزه است به خوبی کار می‌کنند.

مشکی

یکی از کلاسیک‌ترین رنگ‌های مد علی‌رغم اینکه از نظر فنی رنگ وجود ندارد. کافی است بگوییم دلیلی وجود دارد که دختران مد شهری کل کمد لباس‌های خود را از لباس‌های مجزا گرفته تا لباس‌های شیک این سایه شیک و خیره‌کننده ساخته‌اند.

12 رنگ لباس کلاسیک که هرگز از مد نمی افتند!

قرمز

رنگ قرمز رنگ تازه ای را تجربه کرده است که از زرشکی تا قرمز گوجه ای تابستانی پسند شده است. کلید طراحی این رنگ کلاسیک، قرمزهای روشن‌تر به خوبی با سایه‌های کم‌رنگ ست می‌شوند در حالی که تنوع‌های غنی‌تر و عمیق‌تر با رنگ‌های مشکی و جواهری بهترین کار را دارند.

طرح شطرنجی

در حالی که از نظر فنی یک رنگ واحد نیست، نمی توان انکار کرد که چهارخانه یک کلاسیک است که می تواند درست مانند یک رنگ خنثی پوشیده شود و کاملاً بی انتها است.

چه طرفدار ست های هماهنگ باشید و چه ست های مجزا لباس های بی پایانی از دامن های چهارخانه دریافت خواهید کرد. انتخاب شطرنجی نیز با وجود تنوع وسیع موجود آسان است. به سادگی یکی را انتخاب کنید که دارای رنگ های کلاسیک دیگر باشد.

12 رنگ لباس کلاسیک که هرگز از مد نمی افتند!

رنگ های سرمه ای

سرمه ای یک رنگ کلاسیک است که در خطوط بلند و جدایی ساختاری به بهترین شکل به نظر می رسد برخی از تکه های سرمه ای بی انتها که فکر می کنیم همه باید داشته باشند عبارتند از کت کتانی سرمه ای، شلوار گشاد و دامن بلند ابریشمی.

12 رنگ لباس کلاسیک که هرگز از مد نمی افتند!

خاکستری

حتی در میان رنگ های کلاسیک فوق العاده همه کاره، خاکستری به عنوان یک رنگ سبک کلاسیک است که در هر دو پالت رنگ روشن و تیره به خوبی کار می کند.

12 رنگ لباس کلاسیک که هرگز از مد نمی افتند!

رنگ شتری یا قهوهای مایل به زرد

شتری رنگ خاکی کمی گلگون، و قهوه‌ای مایل به قهوه‌ای ملایم. این رنگ‌های کلاسیک که معمولاً در مدل‌های لباس بیرونی کلاسیک دیده می‌شوند به زیبایی در بافتنی‌های شیک و لباس‌ها یا دامن‌های ساده و شیک کار می‌کنند.

رنگ شتری یا قهوهای مایل به زرد

رنگ زیتونی سبز

سبز زیتونی یک رنگ کلاسیک شکل است که عمق آن به پارچه مورد نظر بستگی دارد. سبزی های زیتونی شفاف ظاهر ابریشمی روغن زیتون را به خود می گیرند در حالی که سایه آن در چرم یا منسوجات بافته شده به سمت تیره تغییر می کند.

رنگ زیتونی سبز

رنگ های صورتی روشن

دخترانه بودن صورتی روشن در این سایه کلاسیک ظاهری بزرگسالانه پیدا می کند. صورتی روشن یقیناً دخترانه است اما به طور قابل توجه ای مخصوصاً وقتی که روی ابریشم یا پارچه ابریشمی استفاده شود. برای ظاهری ظریف اما از نظر رنگ غنی آن را به همان شکلی که هر خنثی کم رنگی را می پسندید ست کنید.

رنگ های صورتی روشن

طرح خالخالی

وقتی روی تاپ یا شلوار استفاده می‌شوند حالتی شیک به خود می‌گیرند اما در لباس‌ها و دامن‌های بلند یک هوای واقعاً کلاسیک و پیچیده ارائه می‌کنند.

طرح خالخالی

رنگ قهوه ای

رنگ قهوه ای می تواند مشکل ساز باشد اما این نباید مانع از تمایل شما به این رنگ کلاسیک لوکس شود نه تنها رنگ‌های زیادی وجود دارد که با قهوه‌ای ست می‌شوند بلکه این سایه در چرم ابریشم و ساتن درخشندگی منحصربه‌فردی به خود می‌گیرد.

رنگ قهوه ای

سفید

از بین تمام رنگ های لباس کلاسیک در این لیست سفید ممکن است کاربردی ترین باشد هیچ چیز به اندازه یک لباس تمام سفید قابل توجه نیست.

سفید

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی 14 استایل کلاسیک که کمد شما بدون آنها نمی تواند کابردی باشد! این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *