15 لباس های زمستانی شیک برای قرارهای خارج از ایران

15 لباس های زمستانی شیک برای قرارهای خارج از ایران

15 لباس های زمستانی شیک برای قرارهای خارج از ایران : در آخرین پست خود، در مورد برخی از لباس های زمستانی الهام گرفته از اینفلوئنسرها صحبت کردیم اما امروز بر روی لباس های زمستانی کاربردی تر تمرکز خواهیم کرد البته هدف این است که به شما کمک کند در زمستان امسال تعادل بین زیبایی و دنج را ایجاد کنید:

برای یک قرار زمستانی چه بپوشیم؟

اگر توانایی مالی دارید کمی می تواند راه طولانی را طی کند چیزی به سادگی یک روسری یا تاپ جدید نشان می دهد که تاریخ به اندازه کافی برای شما مهم بوده که بتوانید تلاش کنید.

15 لباس های زمستانی شیک برای قرارهای خارج از ایران

15 لباس های زمستانی شیک برای قرارهای خارج از ایران

اغلب، بهترین دوستان شما بهتر از خودتان می دانند که چه چیزی برای شما مناسب است یک ژاکت یا شال گردن داشته باشید که برای استایل شما مناسبتر است.

چیزی نپوشید که باعث ناراحتی شما شود یک لباس تنها زمانی می درخشد که در آن احساس خوبی داشته باشید.

بیش از حد از اکسسوری استفاده نکنید مگر اینکه موقعیت آن را ایجاب کند اگرچه در بیشتر موارد، کمتر، بیشتر است.

بیشتر بخوانید: 20 لباس زیبا برای پوشیدن سفر خارجه با صندل

1– ژاکت مشکی کژوال

مردم اغلب ژاکت‌ها را به کمد لباس‌های خود محدود می‌کنند اما شما به راحتی می‌توانید ژاکت مشکی خود را تقریباً روی هر لباس ست کنید و آن را به یک استایل زیبا تبدیل کنید.

چند بوت تا زانو داشته باشید و یک لباس برای قرار ملاقات خواهید داشت. در اینجا تعدادی لباس شیک دیگر برای پوشیدن با بوت های بلند آورده شده است.

15 لباس های زمستانی شیک برای قرارهای خارج از ایران

2- بلیزر

قرارهای شام کمی رسمی‌تر است بنابراین لباس صورتی توری خود را بیرون بیاورید و آن را با یک بلیزر بپوشید تا خود را راحت گرم نگه دارید.

15 لباس های زمستانی شیک برای قرارهای خارج از ایران

3 – پیراهن کلاسیک

برای قرارهای غیر رسمی مهم است که از آرایش طبیعی استفاده کنید موهای خود را به صورت موج دار یا یک مدل موی نامرتب رها کنید.

15 لباس های زمستانی شیک برای قرارهای خارج از ایران

 

4- یک ژاکت زیبا بپوشید

یک کت کوتاه می تواند لباس شما را شاداب کند و شانه های شما را از سرما در امان نگه دارد با اکسسوری مناسب می توانید این ظاهر را برای یک شام و به همان اندازه برای قرار ملاقات در سینما بسازید این یک لباس واقعا زیبا برای دختران نوجوان خواهد بود.

15 لباس های زمستانی شیک برای قرارهای خارج از ایران

5- استایل بوهمی

این لباس شیک است و استایل آن بسیار راحت است تنها چیزی که نیاز دارید شلوار جین تنگ مشکی است و آن را با هر پلیور ست کنید.

15 لباس های زمستانی شیک برای قرارهای خارج از ایران

6– دامن ساده 

برای یک مراسم نیمه رسمی می توانید هر دامن که تا روی زانو است بپوشید با استفاده از این دامن می توانید یک دامن توری سفید را بپوشید.

15 لباس های زمستانی شیک برای قرارهای خارج از ایران

7– استایل دخترانه

همه دخترها در لباس یا با دامن راحت نیستند و لزومی هم ندارند باز هم احساس شما در مورد لباس خود از هر چیز دیگری مهمتر است می توانید شلوار جین تنگ مشکی را با پیراهنی به رنگ متضاد بپوشید.

استایل دخترانه

8– لباس قرمز

می توانید برای قرار بعدی خود یک لباس ژاکت قرمز تا روی زانو بپوشید. اگر هوا خیلی سرد است، می توانید زیر لباستان شلوار بپوشید.

لباس قرمز

9 – استایل برای یک قرار قهوه

برای این سبک لباس پوشیدن می توانید یک ژاکت گشاد به رنگ سفید (یا هر سایه پاستلی دیگر) با شلوار جین زیر آن بپوشید برای اکسسوری سعی کنید تن رنگ ها را سرد و خنثی نگه دارید به عنوان مثال، سایه های نود یا قهوه ای روشن.

استایل برای یک قرار قهوه

10- استایل پولکی

پولک ها هرگز از مد نمی افتند. این ظاهر به ویژه اگر قرار است قرار ملاقات شما در محیطی کم نور باشد مثلاً یک کافه یا یک رستوران دنج خوب عمل می کند.

استایل پولکی

11– دامن مدادی 

دامن های مدادی راهی عالی برای شیک بودن استایل شما هستند. برای قرارها، به خصوص قرارهای اول..

دامن مدادی 

12- استایل برای قرار شام

استایل مینیمالیستی یکی از آن استایل های شیک و منحصر به فردی است که میتوانید داشته باشید دقت کنید این استایل خیلی کاربردی تر از استایل های دیگر محسوب میشود و طرفداران بسیار زیادی هم دارد!

استایل برای قرار شام

13– لباس مشکی 

زمانی که شرکت شَنِل این ترند را آغار کرد به دنبال چیزی بود. مثل همیشه قوی و برای دخترانی که دوست دارند همه چیز را ساده نگه دارند عالی عمل می کند بوت های قرمز زیبا و همسان کمی بیشتر از شخصیت عجیب شما به لباس ست می کند.

14– ژاکت پف دار خزدار

اگر شما هم از آن دسته دخترانی هستید که به دلیل سردی هوا تردید دارند که از خانه بیرون بیایند این ظاهر فقط برای شماست. در این ژاکت خزدار به سبک پف دار حتی اگر امتحان کنید احساس سرما نخواهید کرد.

لباس مشکی 

15- کت و شلوار

همانطور که دنیای مد روز به روز فراگیرتر می شود می توانید به سادگی یک کت و شلوار روی تی شرت مورد علاقه خود بپوشید تا ظاهری ایجاد کنید که نشان می دهد خلاق هستید و ارزش علاقه او را دارد.

ما می دانیم که لباس پوشیدن مناسب برای قرار ملاقات شما می تواند یکم استرس زا باشد اما باید به خاطر داشته باشید که اگرچه لباس پوشیدن شما بدون شک فوق العاده است باید یکسری فاکتورها را در نظر داشته باشید آن هم فرم بدنی و شکل استخوان بندی شماست.

کت و شلوار

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله برای شما کاربردی بوده باشه شما همینطور میتونید با کلیک برروی کمد لباس کپسولی زمستانی | استایل مینیمال 2024 این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *