لباس های خیابانی زنانه | 7 ایده برتر برای امتحان

لباس های خیابانی زنانه | 7 ایده برتر برای امتحان

لباس های خیابانی زنانه | 7 ایده برتر برای امتحان : برای کشف آخرین ترند مد زنانه در لباس های خیابانی آماده اید؟ با راهنمایی های برتر ما در مورد نحوه استایل، انتخاب و ترکیب لباس، رنگ ها و الگوها، هر بار که پا را از در بیرون می گذارید از بین مردم متمایز خواهید شد.

در این مقاله شما در حال آموزش نحوه پوشیدن لباس‌های خیابانی برای خانم‌ها هستید که برای هر سایز و تیپ بدنی رایگان است ما چند ایده لباس خیابانی زنانه را به شما نشان خواهیم داد که هر زنی باید در این فصل امتحان کند!

لباس های خیابانی زنانه | 7 ایده برتر برای امتحان

لباس خیابانی چیست؟

اگر تا به حال فکر کرده اید که لباس های خیابانی چیست یا استایل لباس های خیابانی چیست پاسخ ساده است. هسته اصلی زیبایی‌شناسی لباس‌های خیابانی، خود کلمه است لباس شیکی که در خیابان می‌پوشید یا همان استایل مد غیررسمی.

لباس های خیابانی از فرهنگ هیپ هاپ الهام گرفته شده است و اولین بار در دهه 90 محبوبیت پیدا کرد در سال‌های اخیر، لباس‌های خیابانی به عنوان یکی از جدیدترین ترندهای مد زنانه محبوبیت خود را بازیافتند.

7 ایده مد لباس خیابانی برای زنان

بسیاری از استایلیست‌ها داستان‌هایی از چگونگی تغییر استایلی لباس‌های خیابانی در جهان می‌گویند و حتی می‌گویند لباس‌های خیابانی به مد لوکس نفوذ کرده است. دیگران ادعا می کنند که لباس های خیابانی لوکس جدید است. و انصافاً هیچ کدام اشتباه نمی کنند.

تکامل لباس‌های خیابانی هسته اصلی آخرین ترند و مد برای زنان است. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا نکاتی وجود دارد که در هنگام خرید لباس های خیابانی باید به دنبال آن باشید:

بزرگ بودن

تناسب و اندازه تفاوت بزرگی در مورد مد لباس های خیابانی برای خانم ها ایجاد می کند. الهام گرفتن از لباس های استایل اسکیت باز، لباس های ورزشی بسکتبال و لباس های هیپ هاپ، لباس های بزرگ کلید کشف رازهای زیبایی شناسی لباس های خیابانی است.

با انتخاب لباس خود جذاب باشید شکستن قاعده تناسب راهی است که باید در استایل لباس های خیابانی انجام شود. چه یک  سایز بزرگ، چه شلوار گشاد یا یک سویشرت گشاد مارک دار به سختی می توانید اشتباه بگیرید.

لباس های خیابانی زنانه | 7 ایده برتر برای امتحانلباس های خیابانی زنانه | 7 ایده برتر برای امتحان

لباس های ورزشی

با توجه به آخرین ترند مد زنانه در لباس های خیابانی، لباس های ورزشی الهام گرفته شده مانند لباس های ورزشی بیانیه بزرگی است به همین دلیل است که علاقه مندان به لباس های خیابانی دوست دارند این نوع لباس های اسپرت را در لباس های خود بگنجانند.

با ست مناسب کفش و اکسسوری، لباس‌های ورزشی می‌توانند در عین حال معمولی، شیک و مد روز به نظر برسند. داغ‌ترین رنگ‌ها برای لباس‌های ورزشی در سال 2024 رنگ‌های آب نباتی سفید و پاستلی هستند.

لباس های خیابانی زنانه | 7 ایده برتر برای امتحان

کفش ورزشی

برندهای مد زنانه و بهترین برندهای لباس خیابانی در جهان هر فصل مجموعه‌ای از کفش‌های کتانی و بوت ها را برای شیک پوشان عرضه می‌کنند تقاضا بسیار زیاد است زیرا چیزی نیست که ظاهر لباس های خیابانی داغ را مانند یک جفت کفش کتانی کامل کند.

مد لباس های خیابانی برای زنان همه چیز مربوط به کفش های کتانی جسورانه است آیا حتی لباس های خیابانی بدون کفش ورزشی است؟

آنها نه تنها یک ترند پایان ناپذیر هستند بلکه در هنگام ایجاد تأثیر استایل، حیاتی ترین بخش لباس نیز در نظر گرفته می شوند.

کفش ورزشی

یک رنگ اما تفاوت های ظریف

انتخاب با کیفیت ترین برندهای لباس خیابانی کافی نیست مطمئن شوید که استایل از نظر بصری به خوبی با هم هماهنگ می شوند.

در لباس های خیابانی، سعی کنید ظاهری تک رنگ داشته باشید از یک پالت رنگ خنثی که یک رنگ شده است پیروی کنید.، ته رنگ ها و تناژهای مختلف آن رنگ اصلی را برای ظاهر شیک و یکپارچه لباس خیابانی انتخاب کنید.

بژ و خاکستری از بهترین رنگ ها برای انتخاب لباس های خیابانی زنانه هستند اما اگر ترجیح می‌دهید رنگ‌های روشن‌تر یا پررنگ‌تری را با لباستان انتخاب کنید آن را انتخاب کنید!

یک رنگ اما تفاوت های ظریف

ترکیبی بین کلاسیک و معمولی

برای ظاهری جذاب، لباس های غیررسمی را با لباس های کلاسیک ست کنید تنوع استایل یک عنصر جدایی ناپذیر از لباس های خیابانی است، بنابراین توصیه می شود کمی بیشتر از آن استفاده کنید به همین دلیل است که وقتی در مورد مد لباس های خیابانی برای زنان صحبت می کنیم.

با توجه به آخرین مد زنانه، لایه بندی راه خوبی برای پذیرش هر دو استایل در یک لباس است. همچنین روشی خلاقانه برای پوشاندن نام تجاری بیش از حد لوگو (بیش از یک لوگو در یک لباس قابل مشاهده است).

کت و شلوار و هودی

این داغ ترین ترکیب لباس خیابانی امسال است کت و شلوار و هودی. هودی یکی از اصلی‌ترین لباس‌های خیابانی است و کت و شلوار آن چیزی است که برای داشتن این ظاهر خیره‌کننده به آن نیاز دارید.

لباس های خیابانی را با اکسسوری های کلاسیک از برندهای مد مورد علاقه خود کامل کنید. این ست عالی از لباس رسمی کلاسیک و یک تاپ اسپرت کژوال  یکی از مواردی است که باید در صدر لیست لباس های شما قرار گیرد!

کت و شلوار و هودی

سوتین ورزشی و کت و شلوار

مد لباس های خیابانی برای خانم ها چندان پیچیده نیست. در سال‌های اخیر، برندهای مد زنانه به ارائه این ست عجیب و غریب از سوتین ورزشی و کت و شلوار ادامه می‌دهند. و همه ما برای آن اینجا هستیم. ستی بین این لباس‌ها یک بیانیه مد قدرتمند ایجاد می‌کند و مطمئناً تمام نگاه‌ها را متوجه کسی می‌کند که آن را می‌پوشد.

چگونه لباس ها را به درستی ست کنیم؟

مدل دادن به لباس های خیابانی برای خانم ها ساده تر از آن چیزی است که تصور می کنید تنها چیزی که نیاز دارید این است که ملزومات لباس خیابانی (ذکر شده در بالا)، اکسسوری جسورانه و تخیل را داشته باشید به طور جدی.

✅ در هر لباس به یک لوگوی واحد پایبند باشید وفاداری به برند کلیدی است بنابراین از ترکیب لباس‌های  با لوگو از لباس‌های خیابانی و مارک‌های مد زنانه خودداری کنید.

✅به دنبال لباس های منحصر به فرد بوتیک و اقلام با نسخه محدود باشید

✅کفش های کتانی پررنگ بپوشید کفش های ساده را از کمد لباس های خیابانی خود ممنوع کنید
✅برای بازی با تناسب به سراغ لباس‌های بزرگ گشاد بروید

✅لباس کژوال و کلاسیک را ترکیب کنید، لایه بندی را در آغوش بگیرید

به یاد داشته باشید که مد لباس های خیابانی برای خانم ها تماماً به بیان این است که شما چه کسی هستید. منحصربه‌فرد بمانید ترکیب‌های عجیب و غریب را امتحان کنید، لباس‌های ساده  را امتحان کنید و از شکستن قوانین استایل لباس‌های خیابانی نترسید!

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *