کالکشن زمستانی به سبک خانم های اروپایی!

کالکشن زمستانی به سبک خانم های اروپایی!

کالکشن زمستانی به سبک خانم های اروپایی! به نظر نمی رسد لباس مورد علاقه خود را برای ماه های سردتر پیش رو رها کنید؟ در اینجا یک راهنمای سریع در مورد نحوه پوشیدن لباس های کوتاه در زمستان آورده شده است.

کالکشن زمستانی به سبک خانم های اروپایی!

کالکشن زمستانی به سبک خانم های اروپایی!

فصل زمستان می‌تواند بی‌رحمانه باشد، اما راه‌هایی برای گرم و شیک ماندن در این فصل از سال وجود دارد. انواع مختلفی از لباس‌ها وجود دارد که می‌توانید در ماه‌های زمستان بپوشید، اما اگر می‌خواهید مدل لباس کوتاه‌تری داشته باشید، ممکن است اوضاع کمی دشوار شود.

از آنجایی که این لباس‌ها معمولاً به خودی خود گرمای کافی را نمیدهد، کلید پوشیدن یک لباس کوتاه در ماه‌های زمستان این است که آن را با لباس‌های دیگر لایه‌بندی کنید تا نیازی به فدا کردن استایل نداشته باشید.

کالکشن زمستانی به سبک خانم های اروپایی!

کالکشن زمستانی به سبک خانم های اروپایی!

مقاله مرتبط: استایل پاستلی زمستانه با بوت روی زانو

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای ست لایه‌ای از گرما، البته انتخاب یک کت بلند مناسب است، آنها ترکیبی عالی بین عملکرد و استایل هستند اما اگر در آب و هوای نه چندان سرد زندگی می کنید، می توانید کت پشمی باریک تری را انتخاب کنید.

در زیر نکات استایل را گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید جلوه‌های بیشتری به کمد لباس زمستانی خود ست کنید  امیدواریم که شما نیز مانند ما این ظاهر را دوست داشته باشید.

اگر می خواهید در زمستان یک لباس کوتاه بپوشید، مهم است که پاهای خود را گرم نگه دارید. جوراب شلواری ضخیم زیر لباس یا دامن شما این کار را انجام می دهد. آنها در مواد و ضخامت های مختلف، از جوراب شلواری پشمی بسیار گرم گرفته تا گزینه های شفافی که برای آب و هوای گرم تر مناسب هستند وجود دارند.

کالکشن زمستانی به سبک خانم های اروپایی!

کالکشن زمستانی به سبک خانم های اروپایی!

پاهای خود را با بوت های بلند مانند بوت های تا زانو یا بوت های روی زانو گرم نگه دارید. آنها یک راه عالی برای گرم نگه داشتن انگشتان پا هستند و با یک دامن مینی و یک لباس کوچک، به خصوص یک لباس ژاکت عالی به نظر می رسند.

اگر می‌خواهید شیک‌تر باشید می‌توانید با آن‌ها جوراب شلواری بپوشید (ما همه در مورد لایه‌بندی هستیم)، اما احساس نکنید که نیازی به این کار دارید! از آنجایی که بوت های بلند تا زانو جادار هستند، می‌توانید زیر آن یک جفت جوراب گرم و گرم بپوشید و هیچ‌کس نمی‌داند.

کالکشن زمستانی به سبک خانم های اروپایی!

یک کت ضخیم و بلند یک راه ایده آل برای گرم ماندن در زمستان است شما را در تمام فصل دنج و شیک نگه می دارد. مدل‌های مختلفی از کت‌ها وجود دارد به این معنی که یکی از آن‌ها متناسب با سلیقه هر کسی است!

چه یک کت ترنچ، یک کت پشمی یا یک کت عروسکی شما باید بتوانید چیزی را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد. این‌ها نه تنها شما را گرم نگه می‌دارند، بلکه به شما کمک می‌کنند حتی شیک‌تر از زمانی که یک کت زمستانی حجیم می‌پوشید به نظر برسید.

به دنبال یک کت با کیفیت باشید که از مواد ضخیم مانند پشم یا قیچی ساخته شده باشد و مطمئن شوید که حداقل تا وسط ران شما را بپوشاند. طول بیشتر به این معنی است که احتمال وزش باد در کت شما کمتر است و باعث سرد شدن شما می شود زیرا قسمت بیشتری از پوست را می پوشاند و جلوی ریزش ها را بهتر می گیرد.

کالکشن زمستانی به سبک خانم های اروپایی!

همچنین می‌توانید کت‌های خز مصنوعی یا چرم مصنوعی را انتخاب کنید اگر این کت‌ها بیشتر مورد توجه شما هستند.

یقه‌ها برای زیباتر کردن ظاهر لباس کوتاه شما و مناسب‌تر کردن آن‌ها برای پوشیدن در فصل زمستان عالی هستند. یقه یقه اسکی آستین بلند گردن و بازوهای شما را گرم نگه می دارد و در عین حال ظاهری شیک به شما می بخشد.

استایل زمستانی

برای گرمای بیشتر، پارچه ای را انتخاب کنید که از پارچه های طبیعی با کیفیت بالا مانند کشمیر، پشم مرینو ساخته شده است.

از طرف دیگر می توانید یک یقه اسکی ساخته شده از جنس مشبک را نیز انتخاب کنید در حالی که این گرم ترین نیست، لبه جالبی به لباس شما می بخشد.

استایل زمستانی

استایل زمستانی

اگر نمی خواهید زیر لباستان یقه اسکی بپوشید حتما یک ژاکت بافتنی درشت بپوشید که گرمای بیشتری به شما بدهد. آنها می توانند در دماهای ملایم تر به عنوان یک لباس بیرونی عالی عمل کنند و شما را در ماه های زمستان زیر کت گرم نگه می دارند.

به سادگی ژاکت بزرگ مورد علاقه خود را روی لباس های تابستانی مورد علاقه خود بپوشید و تمام! لباس های زیادی وجود دارد که می توانید ژاکت خود را با آن ست کنید، بنابراین گزینه ها تقریباً بی پایان هستند.

یقه اسکی

لباس‌های ژاکتی به طور معروف گرم هستند و آن‌ها را به لباس کوتاه مناسبی برای پوشیدن در زمستان تبدیل می‌کند. لباس‌های ژاکت‌دار در انواع مختلف وجود دارند از لباس‌های محکم گرفته تا لباس‌های بافتنی گشادتر، که آنها را برای موقعیت‌های مختلف ایده‌آل می‌کند.

از آنجایی که لباس ژاکت شاید اصلی ترین لباس پاییز و زمستان مورد علاقه همه باشد، گزینه های بی شماری در بازار برای انتخاب وجود دارد! می توانید بسته به آب و هوا، لباس ژاکت خود را با جوراب شلواری، بوت یا جوراب بلند تا روی زانو ست کنید و با لباس بیرونی یا کت مورد علاقه تان به همان اندازه زیبا به نظر می رسند.

همچنین بخوانید” نحوه پوشیدن لباس ژاکت با بوت های بلند

لباس ژاکت

لباس ژاکت

نتیجه

لایه بندی واقعاً بهترین دوست شما در پوشیدن لباس کوتاه در فصل سردتر است بنابراین مطمئن شوید که روی چند لایه ضخیم با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید که بتوانید روز و روز با لباس های کوتاه خود بپوشید. توصیه می‌کنیم لایه‌های پایه ساخته شده با پشم مرینو را انتخاب کنید این لایه‌ها به طور طبیعی رطوبت‌گیر، فوق‌العاده نرم و گرم هستند و آنها را به قطعات ایده‌آل برای آب‌وهوای سرد تبدیل می‌کند.

راهنمای ما برای پوشیدن لباس های کوتاه در زمستان. اگر هنوز به دنبال نکات مد و الهام بیشتر هستید، مقالات زیر را بررسی کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *