راهنمای کامل استایل بیزینس فرمال زنانه

راهنمای کامل استایل بیزینس فرمال زنانه

راهنمای کامل استایل بیزینس فرمال زنانه :‌ به راحتی می توان تصور کرد که مردان در مورد لباس کار  به راحتی می توانند تصمیم بگیرند. چه کت و شلوار و پیراهن کتان برای مناسبت‌های غیررسمی یا کت و شلوار با پیراهن و کراوات برای امور رسمی‌تر، همه آنها آماده هستند. خوشبختانه، روزهایی که کت و شلوار بیشتر برای مردان بود، مدت هاست گذشته است. خانم‌ها می‌توانند تقریباً برای هر مناسبت رسمی تجاری در انواع لباس‌های دوخته شده به همان اندازه شیک به نظر برسند. بیایید این راهنمای لباس رسمی بیزینس فرمال را بررسی کنیم:

دامن

دامن تجاری یک آیتم عالی برای هر کد لباس بیزینس فرمالی است که هم زنانه و هم جدی است. به خاطر داشته باشید که وقتی کار مناسب باقی می‌ماند، دامن باید دقیقاً بالای زانو بیفتد. اگرچه در یک محیط حرفه ای نباید خیلی تنگ یا خیلی کوتاه باشد، با خیال راحت با برش ها، رنگ ها و مواد مختلف آزمایش کنید.

راهنمای کامل استایل بیزینس فرمال زنانه

دامن های تجاری نباید محدود به برش های مشکی و مدادی باشد. دامن A-line یا گشاد یک راه عالی برای حرفه ای و شیک جلوه دادن است. آن را با یک بلوز تک رنگ یا یک تاپ چاپ شده که مکمل رنگ دامن شماست بپوشید.

کت و دامن بیزینس فرمال

کت و شلوار دامن که باید در کمد لباس هر خانمی وجود داشته باشد، برای اکثر کدهای لباس رسمی تجاری مناسب است. مهم ترین ملاحظات در انتخاب کت و دامن، تناسب، پارچه و راحتی است. مهم نیست که یک کت دامن چقدر عالی به نظر می رسد، فقط در صورتی به شما عالی می رسد که واقعاً خوب باشد. و مهم نیست که چقدر برای شما عالی به نظر می رسد، فقط در صورتی احساس خوبی به شما می دهد که راحت باشد.

راهنمای کامل استایل بیزینس فرمال زنانه

پارچه های مختلف برای فصول مختلف کار می کنند. کتانی یا پنبه ای را برای ماه های گرم تابستان و پشم یا مواد سنگین تر را در فصل سرد زمستان به عنوان کت و شلوار کاری خود انتخاب کنید. از ترکیب و تطبیق رنگ ها نترسید. برای داشتن ظاهری تازه، سایه‌های مختلف را در یک خانواده رنگی امتحان کنید. لباس را با یک جفت کفش عالی، چه کفش های کلاسیک و چه صندل های معمولی کامل کنید.

بیشتر بخوانید: منظور از رنگ سرد در استایل چیست؟

کت و شلوار بیزینس فرمال

فقط چیزی بسیار شیک در مورد یک زن با کت و شلوار وجود دارد. اعتماد به نفس و پیچیدگی را تراوش می کند. لباس‌های شلوار امروزی در رنگ‌ها، پارچه‌ها و برش‌های متنوعی وجود دارند که می‌توانند به راحتی شما را از روز به شب ببرند و آن‌ها را به بهترین لباس رسمی تجاری برای خانم‌ها تبدیل می‌کنند. رنگ‌های روشن در پارچه‌های ملایم‌تر برای کارهای روزانه خوب عمل می‌کنند، در حالی که پارچه‌های تیره غنی برای مناسبت‌های عصر عالی به نظر می‌رسند.

راهنمای کامل استایل بیزینس فرمال زنانه

همانطور که در مورد کت و شلوار دامن، تناسب آن برای ایجاد ظاهری عالی برای کت و شلوار بسیار مهم است. شما هرگز نمی توانید با یک کت و شلوار تجاری ساخته شده که دقیقاً برای شکل و اندازه بدن شما ساخته شده است اشتباه کنید. کت و شلوار شما هرگز نباید خیلی تنگ یا خیلی گشاد باشد و آستین ها به مچ دست شما ختم شود. شلوارهای باریک باید فقط به مچ پا ختم شود و یک خط تمیز با کفش شما ایجاد کند. چه آن را با یک پیراهن سفید ترد بپوشید یا یک تاپ غیررسمی تر، مطمئناً در یک کت شلوار مناسب ظاهری تیز خواهید داشت.

اگر کت و شلوار آنطور که باید مناسب نباشد، ارزان به نظر می رسد و ظاهر تجاری که می خواهید از بین برود. برای اطمینان از تناسب کامل، همیشه کت و شلوارهای خود را مطابق با سلیقه خود تهیه کنید. با انتخاب کت و شلوارهای سفارشی، ژاکت و شلوار/ دامن کاملاً متناسب با سایز و فرم بدن شما خواهد بود.

بلوز و پیراهن های بیزینس فرمال

تاپی که برای پوشیدن انتخاب می کنید کت و شلوار عالی را کامل می کند. انتخاب تاپ مناسب به اندازه انتخاب کت و شلوار تجاری مناسب اهمیت دارد. شما می خواهید مطمئن شوید که تاپ شما به خوبی تناسب دارد و رنگ و پارچه کت و شلوار شما را تکمیل می کند تا ظاهر رسمی کسب و کار عالی ایجاد کنید.

راهنمای کامل استایل بیزینس فرمال زنانه

یک بلوز یا پیراهن مناسب انتخاب کنید که خیلی بزرگ نباشد و زیر کت و شلوار شما حجیم به نظر نرسد. هنگام پیروی از کد لباس رسمی تجاری، از پارچه های شفاف و شفاف دوری کنید. یک پیراهن نخی مناسب یا یک بلوز ساخته شده از ترکیبات ریز فیبر با کیفیت، جایگزین های عالی هستند. اگر بلوز شما از مواد نازک ساخته شده است، زیر آن یک تاپ بپوشید تا حرفه ای به نظر برسد. در حالی که هرگز نمی توانید با یک پیراهن سفید دکمه دار اشتباه کنید، احساس محدودیت نکنید. راه راه، تاپ های چاپ شده و رنگ های تند می توانند برای یک ظاهر رسمی تجاری شیک بسیار عالی به نظر برسند.

چگونه از اشتباهات لباس در مشاغل پرهیز کنیم

نکته دیگری که در راهنمای کامل استایل بیزینس فرمال زنانه به آن پرداخته ایم اشتباهات استایل است. گاهی اوقات دشوار است که بدانید در مشاغل مختلف شرکتی چه چیزی بپوشید و چه چیزی را نپوشید. نکاتی وجود دارد که به شما در مورد آنچه مناسب است و آنچه باید در خانه/برای آخر هفته بگذارید کمک می کند. برای کمک به جلوگیری از خجالت در محل کار، ما فهرستی در مورد نحوه جلوگیری از اشتباهات کلاسیک پوشیدن لباس های تجاری گردآوری کرده ایم:

به یاد داشته باشید که با چه کسی کار می کنید

اغلب فراموش می کنیم که با چه کسی کار می کنیم: باید به یاد داشته باشید که برای شرکتی که در آن کار می کنید لباس بپوشید. کد لباس چیست؟ کژوال است یا شرکتی تجاری؟ رؤسا و همکاران شما چه کسانی هستند؟ آنچه در یک دفتر کار می کند، ممکن است در محل کار دیگر کارایی نداشته باشد. اگر در یک محیط شرکتی کار می کنید، مطمئن شوید که کت و شلوار تجاری بپوشید (بسته به فرهنگ شرکت کت و شلوار شلوار یا دامن). از طرف دیگر، اگر بلیزر مورد علاقه شما نیست، حتما یک جفت شلوار بیزینس زنانه خوب داشته باشید. بنابراین مهم است که لباس خود را متناسب با فرهنگ شرکت تغییر دهید.

راهنمای کامل استایل بیزینس فرمال زنانه

برجسته شوید

وقتی زمان خرید لباس های تجاری جدید فرا می رسد، بسیاری از خانم ها تمایل دارند به همان فروشگاهی مراجعه کنند. این هم برای خودتان و هم برای محیطتان خسته کننده است، زیرا لباس ها مثل بقیه هستند.

این امکان وجود دارد که سبک خود را منحصر به فرد کنید در حالی که همچنان به دستورالعمل های فرهنگ سازمانی پایبند هستید! بازدید کنید و کت و شلواری را انتخاب کنید که متناسب با محیط شما باشد و با افزودن گزینه‌های سفارشی‌سازی که می‌خواهید متناسب با سلیقه منحصر به فرد شما باشد، آن را شیک‌تر کنید. با افزودن لمس شخصی خود به تمام لباس های لباس خود (چه تجاری یا غیر رسمی) از ظاهر شدن مانند بقیه افراد جلوگیری می کنید، مورد توجه قرار می گیرید و می توانید لمس شخصی خود را ایجاد کنید در حالی که دستورالعمل های مورد نظر را رعایت می کنید.

به تناسب توجه کنید

صرف نظر از محیطی که در آن کار می کنید و سبک لباس شما، لباس شما باید به خوبی تناسب داشته باشد. آنها نباید خیلی گشاد یا خیلی تنگ باشند – راه جلوگیری از این امر این است که لباس ها را مطابق با اندازه های خود دوخته کنید. به این ترتیب، تناسب کامل تضمین می شود و شما یک چیز کمتر برای نگرانی دارید!

سخن آخر: 

امیدواریم این راهنمای کوچک برای لباس رسمی تجاری برای زنان مورد پسند شما واقع شده باشد. اگر شک دارید، لطفا برای ما پیام بگذارید و ما شما را در انتخاب سبک برای محیط های تجاری راهنمایی خواهیم کرد. همچنین پیشنهاد می کنیم بخوانید: استایل مناسب برای مصاحبه کاری | نکات مهم

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *