دامن پنسیل چیست؟ استایل با دامن پنسیل

دامن پنسیل چیست؟ استایل با دامن پنسیل

دامن پنسیل چیست؟ استایل با دامن پنسیل : در سال 1954، کریستین دیور با ساخت اولین دامن مدادی جهان، مد زنان را متحول کرد. او با یک جادوی نادر مد، نه تنها یک فرم کاملاً جدید اختراع کرد، بلکه لباسی را معرفی کرد که بدن هر زنی را متملق کند. با تأکید بر روی باسن و انحناهای طبیعی و زیبای زنانه در همه جا، دامن مدادی از آن زمان به عنوان جذاب ترین دامن در بازار شناخته شده است.

اگر فکر می کنید دامن مدادی فقط در یک محیط شرکتی پوشیده می شود، دوباره فکر کنید. از آژیرهای نمایشگر و دختران پر زرق و برق گرفته تا تاجران پرقدرت و دوستداران سبک قدیمی، 70 سال گذشته ثابت کرده است که هر کسی می تواند این سبک همیشگی را بپذیرد. فرقی نمی‌کند که گل‌های خاص را انتخاب کنید یا پولک‌های درخشان، چرم شیک یا توری مجلل، طیف وسیعی از راه‌های هیجان‌انگیز برای آوردن این روند به قرن بیست و یکم وجود دارد. بنابراین، اگر به دامن مدادی علاقه دارید اما نمی دانید از کجا شروع کنید، ما اینجا هستیم تا شیک ترین روش های پوشیدن این لباس نمادین را کشف کنیم.

دامن پنسیل یا دامن مدادی

دامن مدادی که از دهه 1950 به عنوان یک تکه اصلی در نظر گرفته شده است، دستخوش تحولات متعددی شده است. در نتیجه، در حالی که شکل باریک و در آغوش کشیده ثابت مانده است، روش های پوشیدن آن به طور تصاعدی گسترش یافته است. چه بخواهید ظاهر یک آژیر خشمگین هالیوود، یک تاجر قدرتمند، یا یک غول مد بالا را هدایت کنید، دامن مدادی سلاح مخفی جدید شماست. برای دفتر، خیابان ها یا یک شب در شهر آن را بالا یا پایین بپوشید. برای برجسته کردن اندام خود از کمر تا زمین، یک دامن مدادی را با پاشنه های کوتاه ست کنید.

دامن پنسیل چیست؟ استایل با دامن پنسیل

برای خانم های ریزه اندامی که می خواهند به این ترند بپیوندند، دامنی را انتخاب کنید که روی زانو یا بالای زانو باشد. این باعث می شود که شکل طبیعی شما برجسته شود و در عین حال یک توهم قد ایجاد کنید. از آنجا، امکانات برای لباس بی پایان است. به دنبال یک لباس گاه به گاه جالب و بدون دردسر هستید؟ دامن مدادی جین خود را با یک تاپ کراپ رنگارنگ و چند سایه وینتاژ ست کنید.

برای بردن شما از دفتر به بار نیاز به نگاهی دارید؟ به سادگی دامن مدادی مشکی تنگ و بلوز ساتن لیز را بپوشید. در نهایت، هنگام غروب آفتاب مقداری لبه قرمز به آن اضافه کنید تا از روز تا شب این حالت را داشته باشید.

دامن مدادی جین

دامن مدادی جین یک چیز ضروری است. شیک، آرام و بدون دردسر، این رویای جین، افزودنی عالی برای هر کمد لباس تابستانی است. هنگام طراحی این قطعه، قوانین مد قدیمی را که مادرتان به شما یاد داده را فراموش کنید. آیا به این فکر می کنید که دامن جین غیر رسمی خود را با چند مدل رکابی درجه یک ست کنید؟ شما در راه هستید تا توسط پاپاراتزی های سبک خیابانی دستگیر شوید. برای یک لباس واقعا منحصر به فرد، قطعات قدیمی را آزمایش کنید. در نهایت، یک جفت پاشنه ساده اضافه کنید تا پاها بلندتر شوند و این ظاهر را زیباتر کنید.

دامن پنسیل چیست؟ استایل با دامن پنسیل

دامن مدادی چرمی

به دنبال یک افزودنی شیک، پیچیده و کاملا قدرتمند برای کمد لباس خود هستید؟ یک دامن مدادی چرمی تمام این جعبه ها و موارد دیگر را نشان می دهد. این ظاهر جسورانه باعث اعتماد به نفس می شود و تقریباً در هر موقعیتی برنده می شود. بنابراین، در حالی که دامن مدادی چرمی ممکن است لباس ساحلی مناسب نباشد، ما موفقیت آن را در دفتر، در خیابان یا در یک شب بیرون از خانه تضمین می کنیم.

دامن پنسیل چیست؟ استایل با دامن پنسیل

برای ایجاد تعادل بین ظاهر و اطمینان از اینکه ظاهر شما پیچیده باقی می ماند، تاپ هایی با یقه بلند و آستین بلند انتخاب کنید. علاوه بر این، در حالی که رنگ ها را خنثی نگه دارید، با شکل و بافت بالا بازی کنید. برای تکمیل ظاهر، کیف چرمی مشکی را بخرید که ماه‌ها قبل از تکمیل ظاهر آن را با نیم بوت‌های پاشنه بلند و شیک به آن دوخته‌اید.

دامن مدادی گلدار

همیشه سرگرم کننده، اغلب معاشقه، و فقط کمی پر زرق و برق. افزودن چند گل به لباس خود هرگز در کتاب های ما اشتباه نیست. اگر قدم اول خرید دامن مدادی گلدار را برداشته اید، احتمالاً با تمام این توضیحات مطابقت دارید. اگر مطمئن نیستید که چگونه این قطعه بیانیه را استایل کنید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. در حالی که قوانین مشخصی وجود ندارد، چند راه ساده برای ایجاد یک لباس واقعا به یاد ماندنی وجود دارد.

دامن پنسیل چیست؟ استایل با دامن پنسیل

برای گل های روشن، به دنبال تاپ هایی با رنگ های روشن و پارچه های ظریف باشید. این یک ظاهر رویایی، زنانه و بسیار همه کاره ایجاد می کند. اگر رنگ‌های گل‌دار تیره بیشتر مورد توجه شما هستند، با ست کردن دامن خود با تاپ‌های توری یا شفاف تیره، زیبایی لوکس را در آغوش بگیرید. در نهایت، برای یک رویکرد واقعا منحصربه‌فرد، با پوشیدن بلوز، کت یا تری با طرح‌های «تقابل‌آمیز» از مدهای مصنوعی گذشته استقبال کنید.

دامن مدادی پولکی

اگر الماس بهترین دوست دختر است، پولک‌های روی دامن عشق راز و گمشده اوست. در سال‌های اخیر، این مد خیره‌کننده از کمد لباس‌های پر زرق و برق هنرمندان صحنه به کمدهای بسته‌بندی مد که با دقت طراحی شده‌اند، حرکت کرده است. برای اطمینان از درخشش این ظاهر درخشان به جای نابینایان، نیمه بالا، لوازم جانبی و کفش خود را ساده نگه دارید. یک بلوز کلاسیک سفید یا سه راهی سیاه فوراً این ظاهر را از دیسکو به مد روز ارتقا می دهد.

دامن پنسیل چیست؟ استایل با دامن پنسیل

بیشتر بخوانید:جذابترین مدل های پیراهن های پولکی مناسب برای عروسی

دامن مدادی توری

برای اینکه پارچه‌ای فوق‌العاده زنانه برای تکمیل شبح دامن مدادی همیشه جذاب باشد، به توری نگاه نکنید. برای هر خانمی که معتقد است توری منسوخ شده است، عروسی است یا به سادگی برای آنها نیست، این افکار را برای لحظه ای کنار بگذارید. با چند نکته ساده در سبک، این مواد ظریف می تواند محور یک لباس مدرن و پرطرفدار باشد. اولاً، اگر می‌خواهید دامن توری سفید بپوشید، به احتمال زیاد این اولین چیزی است که مردم متوجه آن می‌شوند. بنابراین، برای بلندتر شدن ظاهر پاهایتان، روی یک جفت کفش پاشنه بلند برهنه مانور بدهید.

دامن پنسیل چیست؟ استایل با دامن پنسیل

بیشتر بخوانید:32 مدل لباس توری مجلسی زنانه

این کار چشم ها را فریب می دهد تا به سمت زمین حرکت کنند و چند اینچ اضافی به شما می دهد. صرف نظر از اینکه کدام رنگ دامن را انتخاب می کنید، توری در اصل پارچه ای با جزئیات بسیار زیاد است. بنابراین، برای پیدا کردن نیمه بالایی آن می توانید یکی از دو راه را انتخاب کنید. اولاً، می‌توانید با پوشیدن یک پیراهن توری یا لباس مجلسی، پیچیدگی را با ظرافت هماهنگ کنید و زنانگی را به رخ بکشید. از طرف دیگر، می توانید با انتخاب چیزی تمیز و ساده یک لباس همه کاره و مدرن ایجاد کنید. انتخاب های برتر ما در این فصل شامل پیراهن راه راه روشن، بافتنی ترمه سایز بزرگ، یا یقه یقه اسکی شیک و خوش فرم است.

کلام آخر: 

امیدواریم از این پست آموزشی لذت برده باشید و بتوانید با دامن های پنسیل یا مدادی خود بهترین استایل ها را داشته باشید. همچنین پیشنهاد می کنیم بخوانید: چگونه با دامن های ماکسی استایل شیکی داشته باشیم؟

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *