10 رنگ که به خوبی با لباس های قرمز ست می شوند!

10 رنگ که به خوبی با لباس های قرمز ست می شوند!

10 رنگ که به خوبی با لباس های قرمز ست می شوند! قرمز عشق، اشتیاق و شجاعت است. این مورد علاقه همه است و همه علاقه مندان به مد نیز همینطور هستند. به همین دلیل است که من اینجا هستم تا در مورد رنگ هایی که با لباس های قرمز ست می شوند صحبت کنم.

در حالی که یکی از زیباترین و پر جنب و جوش ترین رنگ ها است، کنتراست آن می تواند چالش برانگیز باشد. اما با کمی آزمایش می توانید ظاهری ایجاد کنید که شما را از بقیه متمایز کند. فرقی نمی‌کند چه رنگی داشته باشید زرشکی، قرمز یا شرابی، آن‌ها را با رنگ‌های قهوه‌ای، آبی یا خاکستری ترکیب کنید!

10 رنگ که به خوبی با لباس های قرمز ست می شوند!

10 ترکیب لباس برای رنگ قرمز

قرمز را می توان به راحتی با رنگ های خنثی مانند سفید یا مشکی ست کرد. برای لباس های درجه یک ، رنگ های خاکستری، قهوه ای یا خاکستری را انتخاب کنید.

در تابستان نارنجی و خردلی پر جنب و جوش به نظر می رسند. بستگی به این دارد که به کجا می روید و ترجیح شخصی شما چیست، اما در اینجا لیستی با کمی از همه چیز وجود دارد.

1. مشکی و قرمز

ممکن است این ترکیب ساده به نظر برسد اما وقتی درست انجام شود بسیار شیک به نظر می رسد. با این حال، رنگ های قرمز و مشکی پررنگ را انتخاب نکنید زیرا بسیار نامرغوب به نظر می رسد.

زمانی که می خواهید مشکی بپوشید به سراغ قرمز گوجه ای ملایم بروید. با الگوها، برش ها و لایه ها بازی کنید. دامن‌های شفاف و کت‌های چرمی چاپ شده با رژ لب قرمز نیز یک راه باکلاس است.

10 رنگ که به خوبی با لباس های قرمز ست می شوند!

2. قرمز و آبی

قرمز و آبی می توانند یک ترکیب درجه یک باشند اگر به آن توجه داشته باشیداگر قصد دارید بیرون بروید، می‌توانید برای جلسات رسمی یک کت کتانی آبی رنگ، روی لباس قرمز کم‌رنگ یا یک کت چرمی آبی پودری بپوشید.

10 رنگ که به خوبی با لباس های قرمز ست می شوند!

3. زرد و قرمز

زرد و قرمز احتمالا اولین ترکیب رنگی نیست که به ذهن شما خطور کرده است. اما تا زمانی که با احتیاط انجامش دهید. می توانید با جزئیات ظریف مانند اکسسوری با لباس قرمز شروع کنید. یا یک تاپ زرد رنگ زیر کتانی قرمز بپوشید یا برعکس.

10 رنگ که به خوبی با لباس های قرمز ست می شوند!

4. خاکستری و قرمز

خاکستری رنگی است که برای پوشیدن لباس های رسمی بی عیب و نقص است. شما فقط نمی توانید با آن اشتباه کنید. تم سرد خاکستری به قرمز اجازه می دهد بیرون بیاید و تمام حرف زدن را انجام دهد.

ست با لباس های قرمز

5. سبز و قرمز

برای کشیدن سبز و قرمز لازم نیست شبیه درخت کریسمس باشید پارچه های مخملی انتخاب های جالبی از پارچه ها هستند که قرمز و سبز را در کنار هم قرار می دهند.

ست با لباس های قرمز

6. قرمز و زرشکی

ترکیب رنگ های مختلف قرمز یک بازی کاملاً جدید با لباس است. این فرصت را به شما می دهد تا با قطعاتی که قبلاً در کمد خود دارید یک لباس سفارشی ایجاد کنید این شلوار قرمز زرشکی، ژاکت چرمی قرمز و یقه‌پوش مشکی این کار را انجام می‌دهند بسیار شیک اما اصلا پر سر و صدا نیست.

ست با لباس های قرمز

7. قرمز شرابی و آبی

در اینجا یکی دیگر از استایل خیابانی پاریس است که می توانید امتحان کنید قرمز شرابی رنگ زیبایی است که مانند هیچ رنگ دیگری حالتی عظمت دارد. یک لباس آبی را با یک کت قرمز و ژاکت‌های قرمز ست کنید تا ظاهر خود را زیباتر کنید.

ست با لباس های قرمز

8. قرمز و صورتی

می‌توانید قرمز را با نزدیک‌ترین همسایه‌هایش در طیف رنگی مانند صورتی شیرین، هلویی، صورتی تند یا روژ جفت کنید. اگر لباس دو تکه است، به سراغ کتانی قرمز بروید و با قسمت بالا بازی کنید.

ست با لباس های قرمز

9. خاکستری با قرمز

ترکیب یک لباس قرمز می تواند چالش برانگیز باشد اما وقتی درست انجام شود همانطور که از ایده های لباس ارائه شده در اینجا پیداست، می تواند شما را از بقیه متمایز کند.

ترفند این است که سایه مناسب قرمز را با رنگ های دیگر جفت کنید. برخی از رنگ هایی که به خوبی با لباس های قرمز ست می شوند عبارتند از مشکی، خاکستری، قهوه ای، آبی، زرد و سبز.

باید با پارچه‌ها و تن رنگ‌ها بازی کنید. پارچه جین زرد، آبی ، ژاکت کش باف سبز، دامن های چهارخانه و لایه های خاکستری روی قرمز می توانند به خوبی با هم کار کنند. بنابراین دفعه بعد که می‌خواهید شجاعت و اشتیاق خود را در بیرون بپوشانید خجالت نکشید!

ست با لباس های قرمز

سوالات متداول

چه رنگ هایی با قرمز ست نمی شوند؟

رنگ‌های بنفش، صورتی و سرخابی با قرمز همخوانی ندارند. با این حال، صورتی روشن و رژگونه یک استثنا هستند.

آیا رنگ های زیتونی و قرمز با هم هماهنگی دارند؟

بله با هم خوب پیش می روند. رنگ قرمز انرژی سبز زیتونی را نمایان می کند.

سخن پایانی»

رنگ قرمز نماد عشق و شجاعت است. هر رنگی به خوبی با این رنگ پر جنب و جوش نمی آید، اما به خوبی با رنگ های خنثی مانند سیاه و سفید جفت می شود. آبی یکی دیگر از رنگ های خوب برای تکمیل لباس قرمز مورد علاقه شما است.شما همچنین میتوانید با کلیک برروی چه رنگ هایی به خوبی با هم ترکیب می شوند این مقاله را هم بخوانید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *