آموزش استایل زنانه شیک با لگ

  • توسط مریم
  • ۲ سال پیش
  • 0
آموزش استایل زنانه شیک با لگ

آموزش استایل زنانه شیک با لگ

آموزش استایل زنانه شیک با لگ : شلوار های لگ از محبوب ترین شلوارها هستند که ساختار جذب دارند و برای انواع تیپ های بدنی مناسب اند. در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد چگونه با لگ  یک استایل شیک داشته باشید.

لگ چیست؟

لگ ها  شلوارهای کششی باریکی هستند که از مواد کششی ساخته شده‌اند و به جای زیپ یا دکمه، با کمربند الاستیک می‌مانند. ساق‌ها در سبک‌های مختلفی عرضه می‌شوند، از ساق‌های موتو چرم مصنوعی برای یک شب تا جفت‌های ورزشی با مواد ضد عرق و انعطاف‌پذیر برای یوگا یا فعالیت‌های دیگر. ساق‌ها در پارچه‌های ضخیم یا پونته و پارچه‌های لوکس مانند مخمل، جیر یا چرم عرضه می‌شوند. برخی از شلوارهای ساق از مدل‌های شلوار کلاسیک، مانند ژگینگ – تلاقی بین شلوار ساق و جین – یا ساق‌های چرمی تقلید می‌کنند. بیشتر ساق‌ها تا مچ پا می‌افتند، اما برخی تا وسط ساق پا یا تا زانو می‌افتند.

نحوه پوشیدن لگ شلواری: 4 ایده برای لگ

شما می توانید شلوار لگ دار را برای موقعیت های مختلف بپوشید. از این نکات سبک استفاده کنید تا به شما کمک کند با این کمد لباس همه کاره لباس بسازید:

یک استایل کژوال ایجاد کنید. از آنجایی که لگ‌ها نرم و کشدار هستند، می‌توانید آن‌ها را به‌عنوان یک لباس راحتی راحت درآورید. در فصل بهار و تابستان یک تاپ یا تی شرت جامد را با شلوارهای لگ طرح دار و یک کت جین ست کنید، یا کت شلواری مشکی را با یک ژاکت کش باف پشمی بلند یا ژاکت های سایز بزرگ ست کنید تا در ماه های سردتر ظاهری راحت و غیررسمی داشته باشید.

آموزش استایل زنانه شیک با لگ

بیشتر بخوانید: استایل کژوال چیست؟ چطور استایل شیک و ساده ای داشته باشیم؟

به دنبال یک ظاهر ورزشی باشید. شلوار لگ بلند برای ظاهر ورزشی راحت و اسپرت. لگ‌های با رنگ روشن یا لگ‌های چاپ شده در لباس‌های تمرینی استاندارد هستند. یک تی شرت ساده سفید یا تاپ کوتاه را با شلوارهای برش دار بسازید یا در ماه های گرم سال، شلوارهای لگ بلند کمر را با یک سوتین ورزشی طرح دار هماهنگ کنید. در زمستان یک شلوار لگ بلند با یک پیراهن آستین بلند و هودی بپوشید.

آموزش استایل زنانه شیک با لگ

استایل با پیراهن بلند. برای ظاهری شیک و زیبا، یک جفت شلوار استرچ چرم مصنوعی را با یک پیراهن دکمه دار، کت و شلوار و کفش پاشنه بلند، چکمه یا کفش بلند مدل دهید. در فصل زمستان، می‌توانید چکمه‌های بلند تا زانو را روی لگ‌هایتان بپوشید و روی تاپ بلندتان یک ژاکت کش باف پشمی بپوشید.

آموزش استایل زنانه شیک با لگ

در هوای سرد جوراب شلواری را با لگ شلواری عوض کنید. دامن و لباس های اسپرت در زمستان با پوشیدن شلوارهای پشمی یا نخی به جای جوراب شلواری. زیر دامن شلوار لی مشکی با یقه یقه اسکی یا پلیور بلند بپوشید یا زیر ژاکت یا تاپ بلند تونیک شلوارهای شلوار چسبان را امتحان کنید. لباس را با نیم بوت یا کفش باله کامل کنید.

آموزش استایل زنانه شیک با لگ

سخن پایانی: 

همانطور که مشاهده کردید لگ ها یکی از لباس های اسپرت محبوب هستند که هم آقایان و خانم ها و همچنین در تمامی سنین از آنها استفاده می کنند. نظر خود را برای ما در قسمت دیدگاه ها بنویسید. همچنین پیشنهاد می کنیم بخوانید: در 40 سالگی ظاهری شیک داشته باشید!

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *