10 روش برای ست کردن رنگ‌های خنثی

10 روش برای ست کردن رنگ‌های خنثی

10 روش برای ست کردن رنگ‌های خنثی : در اصل اکثر مردم فکر می کنند که ست کردن رنگ های خنثی آسان است. اما این کار چندان آسان به نظر نمی رسد زیرا ترکیب رنگ های خنثی در کنار هم می تواند ظاهری کسل کننده در استایل ما ایجاد کند.

استفاده از چندین تکنیک هنگام ست رنگ های خنثی به ما کمک می کند تا جذاب و شیک به نظر برسید. اگر با تکنیک های ست کردن رنگ خنثی آشنایی ندارید با ما همراه باشید تا نحوه ست کردن آن را به شما آموزش دهیم. با استفاده از تکنیک هایی که در ادامه به شما آموزش خواهیم داد، خواهید توانست استایلی منحصر به فرد و جذاب خلق کنید.

10 روش برای ست کردن رنگ‌های خنثی

10 روش برای ست کردن رنگ‌های خنثی

ترکیب رنگ های خنثی با یکدیگر

استفاده از رنگ مشکی برای ترکیب با وسایل دیگر بسیار آسان است و ما به راحتی پس از بازکردن لباس مشکی در کمد خود تصمیم می گیریم برای راحتی آن را با هم ترکیب کنیم.

راحتی این به ما این امکان را می دهد که بسیاری از لباس های دیگر خود را نادیده بگیریم. اما زمان آن فرا رسیده است که با ترکیب رنگ های مناسب با یکدیگر یک سبک منحصر به فرد ایجاد کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که لباس های رنگ خنثی را از کمد بیرون بیاورید و از ترکیب آن ها با هم لذت ببرید. مطمئن باشید ترکیب های مختلف رنگ های خنثی در کنار هم ظاهری زیبا ایجاد می کنند.

رنگ های جذاب را به استایل اضافه کنید

رنگ های خنثی به تنهایی می توانند در کنار هم استایلی خسته کننده ایجاد کنند، برای جلوگیری از یکنواختی و استایل کسل کننده می توانید از رنگ های براق برای ست کردن رنگ های خنثی استفاده کنید.

برای این کار باید لباس های رنگ خنثی را با کفش یا کیف های براق در رنگ های طلایی یا نقره ای ترکیب کنید. برای این ترکیب توجه داشته باشید که ترکیب رنگ های خنثی مانند رنگ کرم در کنار رنگ طلایی ظاهری منحصر به فرد برای شما ایجاد می کند، همچنین استفاده از رنگ های خنثی مانند خاکستری در کنار رنگ نقره ای بسیار جذاب به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل بلوزهای مجلسی زنانه

10 روش برای ست کردن رنگ‌های خنثی

ترکیب سبک های مختلف

بسیاری از ما در چند سال اخیر چیزهای زیادی یاد گرفته‌ایم که پوشیدن کفش‌های کتانی همراه با پیراهن‌های میدی، ظاهری زیبا در استایل ما ایجاد می‌کند.

پس وقت آن رسیده است که یک قدم فراتر از آنچه آموخته ایم برویم. برای این کار از ترکیب سبک های مختلف با رنگ های خنثی نترسید و حتماً پوشیدن پیراهن میدی حتی با چکمه های فانتزی نیز می تواند زیبا باشد.

10 روش برای ست کردن رنگ‌های خنثی

از رنگ سفید در کنار مشکی استفاده کنید

همانطور که در بالا ذکر شد، در بسیاری از موارد برای ما آسان است که رنگ سیاه خنثی را به طور کامل تنظیم کنیم. اما استفاده از رنگ مناسب در کنار مشکی باعث درخشندگی بیشتر ترکیب رنگ های به کار رفته در کنار یکدیگر می شود.

ساده ترین راه برای انجام این تکنیک استفاده از ترکیب رنگ سفید و سیاه با هم است استفاده از رنگ سفید در کنار مشکی استایل شما را درخشان تر می کند.

10 روش برای ست کردن رنگ‌های خنثی

بیشتر بخوانید: انتخاب تاپ های مخملی مناسب برای خانم ها

یک رنگ خنثی برای زمستان ست کنید

همانطور که می دانید فرا رسیدن روزهای سرد سال ما را به استفاده از رنگ های تیره دعوت می کند و چه چیزی راحت تر از ست کردن یک رنگ خنثی برای زمستان است.

برای این کار باید به راحتی لباس های خود را در رنگ های سرمه ای، زرشکی و با رنگ های خنثی دیگر ترکیب کنید. بدون شک این ترکیب شما را در روزهای سرد زمستان جذاب می کند.

از شلوار چرمی برای ست کردن رنگ خنثی استفاده کنید

شلوار چرمی یا لگ‌های چرمی در اکثر کمد لباس های ما یک معجزه است زیرا پوشیدن آن ها در کنار سایر وسایل موجود ترکیب فوق العاده ای را ایجاد می کند. به خاطر داشته باشید که این موضوع حتی برای ترکیب و تنظیم رنگ های خنثی نیز صادق است.

برای این کار باید بارانی یا کت رنگ خنثی خود را با ساق های چرمی ترکیب کنید. ترکیب این دو گزینه با هم استایل زیبایی را برای شما ایجاد می کند.

10 روش برای ست کردن رنگ‌های خنثی

بیشتر بخوانید: ست لباس ها مناسب مجلسی برای روزهای گرم تابستان

ترکیب لباس های طرح دار با رنگ های خنثی

لباس های طرح دار که اکثرا طرح های حیوانی دارند تبدیل به ترند تمام ماه های سال شده اند و به راحتی می توانید از این طرح ها برای ترکیب با رنگ های خنثی استفاده کنید.

به عنوان مثال، ترکیب رنگ های پلنگی با رنگ های خنثی مانند کرم یا رنگ های نود، استایل شگفت انگیزی را برای شما ایجاد می کند. یادگیری این تکنیک ها به شما کمک می کند تا به راحتی رنگ های خنثی را از یونیفرم خارج کنید و با کمک هر چیزی که در کمد لباس خود دارید، استایل خود را جذاب تر کنید.

ست رنگ های خنثی

اکسسوری مناسب را انتخاب کنید

با انتخاب اکسسوری مناسب برای ست کردن رنگ های خنثی با یکدیگر لباس های خود را از یکنواختی خارج کرده و ظاهری جذاب به استایل خود ببخشید.

حتما از اکسسوری مانند کمربند یا جواهرات استفاده کنید تا لباستان یکنواخت به نظر برسد برای مثال می توانید از انواع زیورآلات نقره برای ترکیب با لباس های رنگ خنثی مانند خاکستری استفاده کنید.

ست رنگ های خنثی

بیشتر بخوانید: کالکشن جدید شومیز و شلوار مجلسی

ترکیب کت و مانتو در کنار رنگ‌های خنثی

برای ترکیب کت و مانتو در کنار رنگ‌های خنثی لازم است ابتدا مانتو، بارانی یا کت مورد نظر خود را انتخاب کنید و به این ترتیب از لباس های رنگ خنثی در کنار آنها استفاده کنید. به عنوان مثال استفاده از رنگ‌های نود برای مانتوها یا سایر پوشیدنی‌هایی که دارای رنگ قهوه‌ای هستند ترکیب زیبایی خواهد بود.

ست رنگ های خنثی

ترکیب رنگ های خنثی و نود

شما می توانید از ترکیب رنگ های خنثی استفاده کنید تا ریسک سبک خود را به حداقل برسانید برای این کار باید از تناژهای مختلف رنگ های خنثی در کنار هم استفاده کنید برای مثال استفاده از تناژهای مختلف رنگ خاکستری در کنار اکسسوری های مناسب و جذاب ظاهری منحصر به فرد ایجاد می کند.

ست رنگ های خنثی

سخن پایانی»

ست کردن رنگ های خنثی در کنار یکدیگر یا با وسایل دیگر می تواند ترکیبی منحصر به فرد و جذاب برای استایل های روزمره یا رسمی باشد. برای انجام بهتر این کار باید چند نکته را که در بالا به آنها اشاره کردیم بدانیم. هنگام ست رنگ های خنثی به چه نکاتی توجه می کنید؟

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *