مدل پلیور و هودی شیک زنانه سال 2022

مدل پلیور و هودی شیک زنانه سال 2024

مدل پلیور و هودی شیک زنانه سال 2024 : مدل پلیور و سویشرت در پاییز و زمستان و همچنین در اوایل بهار بسیار محبوب هستند و به دلیل راحتی ، اغلب برای گرم نگه داشتن خود استفاده می شوند. ما مدل پلیور اسپرت زنانه را در این مقاله به شما نشان داده ایم.

رایج ترین لباس های پاییزی و زمستانی مدل های مختلف مدل پلیور و سویشرت است با لباس های زمستانی می توانید استایلی زیبا و جذاب داشته باشید.همچنین اگر دوست دارید مطالب دیگری از لباس های زمستانه زنانه و یا مردانه بخوانید برروی استایل زمستانه کلیک کنید.

مدل پلیور و هودی شیک زنانه سال 2022مدل پلیور و هودی

البته همه با پلیور آشنا هستند ، اما ما می خواهیم ریشه این کلمه را به شما معرفی کنیم. پلیور معنی کلمه آمریکایی pullover است که با نام‌های دیگر نظیر پولوور و یا پلوور نیز شناخته شده‌اند اما بیشتر با نام پلیور به کار برده می‌شود.

پلیور یک لباس بافتنی گرم است که برای محافظت از بدن در برابر سرما به تنهایی یا روی پیراهن از جلو پوشیده می شود. با تنوعی که در بازار پوشاک وجود دارد انواع مختلفی از پلیور  در بازار وجود دارد ، پلیور های مردانه و زنانه یا ژاکت های بافته که مناسب روزهای پاییزی است که هوا چندان سرد نیست.همچنین بخوانید» 4 روش برای پوشیدن لایه های کلاسیک پاییزی

شاید بخواهید بدانید تفاوت بین پلیور و ژاکت در چیست. تنها تفاوت پلیور و ژاکت در این است که پلیور جلو بسته است اما پلیور جلو باز است و ممکن است یک یا چند دکمه داشته باشد.

مدل پلیور و هودی شیک زنانه سال 2022

انواع جنس پلیور

پلیورها از نظر جنس به چهار دسته تقسیم می شوند: ژاکت های نخی ، ژاکت های پشمی ، ژاکت های ترمه و ژاکت های الیاف مصنوعی.

پلیور نخی

پلیور های پنبه ای ژاکت های سبکی هستند که نسبت به دیگر پلیور های بافتنی نازک تر هستند و برای فصول پاییز و بهار و روزهایی که زیاد سرد نیستند بسیار مناسب هستند.

مدل پلیور و هودی شیک زنانه سال 2022

پلیور پشمی

پلیور های پشمی پلیور های ضخیم و گرم هستند تا بدن را در برابر سرما به طور کامل محافظت کنند در مراقبت و شستن این نوع پلیور ها باید مراقب باشید زیرا هنگام خیس شدن آسیب پذیر هستند.

مدل پلیور و هودی شیک زنانه سال 2022

پلیور کشمیری

گران قیمت‌ترین و در حین حال باکیفیت‌ترین نوع پلیور است. الیاف پلیور کشمیری که از موی گردن بز تهیه شده است بسیار نرم و لطیف بوده و این نوع پلیور دارای طول عمر بالایی است و به مرور زمان پرز نمی‌دهند و بعد از شستشو رنگ اصلی خود را از دست نخواهد داد.

مدل پلیور و هودی شیک زنانه سال 2022

پلیور مصنوعی

این نوع پلیور از الیافی مانند پلی استر ، اکریلیک ، نایلون ، ابریشم یا سایر الیاف مصنوعی ساخته شده است ژاکت های الیاف مصنوعی نسبت به دیگر ژاکت ها مقرون به صرفه هستند و گرمای قابل قبولی دارند اما دوام و ماندگاری کمتری نسبت به ژاکت های پشمی و کشمیری دارند.

انواع مدل پلیور

پلیورها از نظر شکل یقه با یکدیگر متفاوتند و به انواع زیر دسته بندی می‌شوند:

  • یقه گرد
  • یقه هفت
  • یقه ایستاده
  • یقه اسکی
  • یقه آرشال

مدل پلیور و هودی شیک زنانه سال 2022

انواع هودی های جذاب زنانه 

هودی با رنگها و مدلهای متنوع یک لباس محبوب برای مردان و زنان است راحتی و گرمای آن محبوبیت عمومی خرید آن را افزایش داده است. هودی نوعی سویشرت است که دارای کلاه و جیب در جلو است و با زیپ و بدون زیپ عرضه می شود.

هودی از نخ پنبه ای ساخته شده است که ضمن داشتن نرمی ، بدن را نیز گرم نگه می دارد. قسمت داخلی برخی از هودی ها از پشم ساخته شده است و تنوع تولید آنها از مواد مختلف در حال گسترش است این محصول در مدل های جلویی بسته ، روکش های باز با زیپ یا دکمه ، با یا بدون جیب به بازار عرضه می شود.

هودی با کلاهی که به وسیله‌ی یک طناب یا بند به دلخواه تنظیم می‌شود، از دیگر لباس‌های پاییزه و بهاره متمایز می‌گردد.افراد علاقه‌مند به لباس اسپرت یا شیوه‌ی خاصی از تیپ‌ و قیافه مثل رپ، معمولا به دنبال خرید هودی هستند. همچنین بخوانید»ایده استایل زمستانی با هودی زنانه

مدل پلیور و هودی شیک زنانه سال 2022

مدل هودی زنانه جدید

مدل پلیور و هودی شیک زنانه سال 2022مدل هودی زنانه جدید

انواع لباس گرم زنانه

مدل ژاکت زنانه و دخترانه

انواع لباس گرم زنانه مدل هودی زنانه جدید

انواع لباس گرم زنانه مدل هودی زنانه جدید

انواع لباس گرم زنانه

مدل پلیور زنانه

انواع لباس گرم زنانه مدل پلیور پشمی زنانه

انواع لباس گرم زنانه مدل پلیور پشمی زنانه

انواع لباس گرم زنانه مدل هودی زنانه

انواع لباس گرم زنانه مدل پلیور زنانه

انواع لباس گرم زنانه مدل پلیور زنانه

انواع لباس گرم زنانه

مدل پلیور جذاب دخترانه

انواع لباس گرم زنانه

مدل پلیور جذاب دخترانه

 

سخن پایانی»

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد همانطور که گفتیم هودی ها و پلیور ها در مدل های مختلفی در بازار موجود هستند و شما میتوانید با سلیقه خودتون هر مدلی که مد نظرتون هست رو انتخاب کنید شما همچنین میتوانید با کلیک برروی مدل هودی و لباس پشمی گرم زنانه و دخترانه این مقاله را هم بخوانید همچنین میتوانید نظرات و یا پیشنهادات خودتون رو برای ما در پایین همین پست در قسمت ارسال نظر به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *