تصاویر جدید از ست لباس شیک مادرانه و دخترانه

تصاویر جدید از ست لباس شیک مادرانه و دخترانه

تصاویر جدید از ست لباس شیک مادرانه و دخترانه : یکی از لذت های زندگی مادران وقتی است که آنها تصمیم می گیرند ست مادرانه دخترانه داشته باشند علاوه بر اینکه باعث می شود مادر و دختر نزدیکتر شوند و به آنها اجازه می دهد دنیایی از عکسهای زیبا را ثبت کنند مادران را به روزهای خوب کودکی باز می گرداند و می تواند خاطرات شیرین آنها را زنده کند.

تصاویر جدید از ست لباس شیک مادرانه و دخترانه

اگر شما از مادرانی هستید که دوست دارید از عکس و استایل خود لذت ببرید این مقاله از وب سایت تیپزا به شما کمک میکند.ما برای شما تصاویری را اماده کردیم که میتواند به استایل شما کمک کند.

اولین قدم برای ست لباس چیست؟

اولین کاری که برای ست کردن استایل مادر و دختر باید انجام دهید توجه به مو ، پوست و چشم خود و دخترتان است. با توجه به این موارد است که می توانید رنگ مناسب لباس را بر اساس رنگ پوست خود انتخاب کنید.

اگر دخترتان مانند شما باشد ، مشکل خاصی وجود ندارد و هر دو می توانید از یک رنگ لباس استفاده کنید. اما اگر شباهت زیادی به شما ندارد؛ شما باید بیشتر مراقب باشید و به دنبال رنگ هایی بروید که با هر دوی شما مشترک است.

تصاویر جدید از ست لباس شیک مادرانه و دخترانه

لباس های آماده یا سفارشی؟

مرحله بعدی تصمیم گیری در مورد خرید لباس های آماده یا سفارشی خیاطی است معمولاً در هنگام انتخاب پیراهن مهمانی پیدا کردن لباس های آماده که هم برای مادر و هم برای دختر مناسب باشد آسان نیست اما ست کت و ژاکت شیک دخترانه یا روش های دیگر بسیار آسان است. با در نظر داشتن این مسئله باعث صرفه جویی در وقت شما می شود.

تصاویر جدید از ست لباس شیک مادرانه و دخترانه

به نوع پارچه توجه کنید

یکی از مهمترین مراحل ست لباس مادر و دختر توجه به نوع و جنس پارچه ای است که قرار است لباس خود را از آن دوخت شود . توجه داشته باشید که کودکان نسبت به بزرگسالان حساسیت بیشتری نسبت به انواع پوست دارند به همین دلیل نمی توان به سراغ هر نوع پارچه ای برای دوخت لباس آنها رفت.

برای انتخاب پارچه بهتر است از نخ پنبه ای یا کتان استفاده کنید. پارچه های الیاف طبیعی مزایای خاص خود را دارند. اگر فکر می کنید رسمی بودن مراسمی که می خواهید با دخترتان شرکت کنید خیلی زیاد است. به آستر لباس که مستقیماً با پوست تماس دارد توجه کنید و قسمت بالایی لباس را از پارچه ای ظریف تر بدوزید.

تصاویر جدید از ست لباس شیک مادرانه و دخترانه

به راحتی لباس توجه کنید

یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کرد راحتی لباس است. تشخیص اینکه لباس برای شما راحت است آسان است ؛ اما کودکان معمولاً نمی توانند احساسات خود را به راحتی منتقل کنند.

به همین دلیل شما باید پس از انتخاب لباس مراقب زبان بدن فرزند خود باشید ، یا اگر او به سنی رسیده که می تواند صحبت كند ، از او بپرسید چه احساسی دارد  به عنوان مثال وقتی می بینید که گردنش را مرتب خارش میزند یقه لباس او را بررسی کنید

یا مستقیماً از او بپرسید چه چیزی او را آزار می دهد این روش به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که لباسی که دارای ویژگی های لباس بزرگسالان است راحتی کودک شما را مختل نمی کند.

تصاویر جدید از ست لباس شیک مادرانه و دخترانه

لباس راحتی ست کنید

خوشبختانه دنیایی از تنوع وجود دارد که می توانید با خیال راحت با لباس خواب و لباس راحتی دنبال کنید. مارک های مختلف انواع بلوزها و شلوارها و پیراهن های راحت مناسب در خانه را در رنگ ها و طرح های بسیار متنوعی ارائه می دهند که به راحتی می توانند قلب شما و دخترتان را از آن خود کنند.

بیشتر این لباس ها دارای طرح های کارتونی خنده دار هستند و تنها تفاوت آنها در اندازه آنهاست.

ست لباس شیک

آیا رنگ تیره ممنوع است؟

رنگ ها تأثیر زیادی در روان انسان دارند ، به همین دلیل دنیای مد و لباس امروزه تأکید زیادی بر پوشیدن رنگ های شاد و روشن دارد استفاده از رنگهای شاد در دنیای کودکان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

واقعیت این است که رنگ هایی مانند مشکی، قهوه ای یا خاکستری برای روحیه آنها خوب نیستند. مگر اینکه در کنار رنگهای روشن و شاد باشد. به همین دلیل ، بهتر است سبک کودک خود را به رنگهای تیره سبک بزرگسالان نزدیک کنید. استایل خود را با رنگهای شاد دنیای او ترکیب کنید.

ست لباس شیک

بهترین اکسسوری مادرانه و دخترانه

یکی از مواردی که می تواند مادر و دخترتان را بسیار شبیه به هم کند اکسسوری یا جواهرات آنها است. این گزینه ها به ویژه هنگامی که قصد دارید یک لباس روزمره ست کنید بسیار خوب هستند. نمونه یک تی شرت سفید کتانی و شلوار جین آبی روشن را در نظر بگیرید.

ست لباس شیک

اختلاف رنگ مو را کاهش دهید

آخرین کاری که می توانید انجام دهید تا شباهت بیشتری به دخترتان داشته باشید توجه به رنگ و مدل مو است دخترتان ممکن است موهای سیاه داشته باشد و شما هم موهای روشن در این حالت برای تکمیل ست زمستانی از کلاهی به همین رنگ استفاده کنید و سعی کنید با کمک سر یا روبان گل مشابه در مهمانی شرکت کنید.

ست لباس شیکست مادر دختری مجلسی

ست لباس شیکست مادر دختری مجلسی

ست لباس شیکست مادر دختری مجلسی

ست لباس شیکست مادر دختری مجلسی

ست لباس شیکست مادر دختری مجلسی

ست لباس شیکست مادر دختری مجلسی

ست لباس شیکست مادر دختری مجلسی

ست لباس شیک

سخن آخر:

امیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد در این مقاله نمونه های از ست مادرانه و دخترانه برای شما قرار دادیم شما همچنین میتوانید با کلیک برروی 41 مدل ست لباس مجلسی مادر و دختر 2021  مطالعه کنید.نظرات و یا پیشنهادات خودتون  رو برای ما در پایین همین پست در قسمت ارسال نظر به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *