انواع شلوار های ترند مردانه سال

انواع شلوار های ترند مردانه سال : با گذشت هر سال ، دنیای مد چنان تغییر می کند که لباس هایی که قرن ها توسط مردم استفاده می شود با هنر روز هنرمندان و صنعتگران زیبا و جذاب می ماند و حرف های زیادی برای گفتن دارد.

شلوارها هم از این قاعده مستثنی نیستند تا در دنیای امروز شما برای هر استایل در هر فصل و زمانی دست‌کم یک گزینۀ ایده‌آل برای انتخاب در دسترس داشته باشید. همین موضوع بهانه‌ای شده است تا ما در این مطلب به انواع شلوار مردانه ترند بپردازیم. پس با ما در ادامه این مقاله، همراه باشید.

انواع شلوار های ترند مردانه سال 2022

1.مدل شلوار کتان مردانه

خواه می خواهید یک استایل کاملاً اسپرت را برای لباس خود در نظر بگیرید یا می خواهید یک شلوار مناسب با ژاکت بلیزر بپوشید ، در هر صورت ، باید بدانید که کدام نوع و مدل شلوار بیشتر مناسب لباس شما است.

برخلاف آنچه در ابتدا به نظر می رسد ، چنین انتخابی چندان ساده نیست. بگذارید اول نگاهی به داستان شلوارها بیاندازیم و از پا گذاشتن آن‌ها به دنیای مد بگوییم:

همه چیز از غرب و از دوران باستان آغاز شد. این نوع لباس ساده و راحت که برای آقایان دوخته شده و مورد استفاده قرار می گرفت به سرعت مورد توجه آقایان قرار گرفت.

اولین نشانه های تولید شلوار به قرن ششم قبل از میلاد در یونان برمی گردد  اما این لباس محبوب و پرکاربرد تا امروز نیز نقش مهمی در زندگی همه ما دارد.

بیشتر بخوانید: نکات مهم کلیدی برای شیک پوشی آقایان

انواع شلوار های ترند مردانه سال 2022

انواع شلوار های ترند مردانه سال 2022

2.انواع شلوار مردانه ترند 2022 که نمی‌توانید از آن‌ها بگذرید!

قرن بیست و یکم تغییرات زیادی را در تمام جنبه های زندگی ما و البته دنیای مد و استایل ایجاد کرده است. تا این قرن ، مد یک موضوع کلی در نظر گرفته می شد که همه را به همان رنگ و شکل می رساند ، اما امروز این روند تغییرات زیادی را تجربه کرده است.

اکنون افراد می توانند لباس های خود را بر اساس علایق ، نیازها و خواسته هایشان انتخاب کنند و برخلاف گذشته ، لباس های دیگر “از مد نمی افتند“. به همین دلیل است که انواع مرسوم ، شلوار مردانه لزوماً شامل شلواری با طرح جدید نیست. بلکه آنها تنها بخشی از پوشش هستند که در دنیای مد دوباره مورد توجه قرار گرفته است.

انواع شلوار های ترند مردانه سال 2022

بیشتر بخوانید: ست لباس مردانه اسپرت روزمره و ورزشی 2021

3.انواع مدل های شلوار جین مردانه در سال آینده

اگر به دنبال استایلی هستید که اسپرت باشد و هرگز پیر نشود ، شلوار جین یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید از بین انواع شلوار مردانه ترند انتخاب کنید. این شلوارها که برای اولین بار در اواخر قرن نوزدهم ساخته شد ، هنوز هم یکی از محبوب ترین انواع شلوار در مردان و زنان در جهان است.

اگر لاغر یا اضافه وزن فرقی نمی کند ، شما می خواهید یک شلوار راحت و گشاد انتخاب کنید یا به دنبال یک شلوار مناسب هستید ، در هر صورت شلوار جین مناسب شماست.

نکته جالب در مورد شلوار جین این است که می توانید آنها را با تی شرت بپوشید و همچنان مد روز باشید. برای آشنایی با داستان و تاریخچه شلوار جین به مقاله تیپزا در این زمینه مراجعه کنید.

انواع شلوار های ترند مردانه سال 2022

4.شلوار کتان، برای استایل مدرن و اسپرت

اگر از طرفداران استایل اسپرت و راحت هستید می توانید از شلوار کتان استفاده کنید که محبوب ترین نوع شلوار مردانه در سال است. از مزایای شلوار کتانی این است که هم گشاد و راحت است و هم ظاهر خوبی دارد.

این نوع شلوار مردانه ، بهار ، بهترین انتخاب برای مردان در بهار و پاییز است. می توانید آن را با پیراهن نخی یا جلیقه پاییزی بپوشید ، در هر صورت این شلوار جلوی خود را به خوبی حفظ می کند.

جالب است که برخلاف تصور رایج ، برخی از شلوارهای کتان برای موارد نیمه رسمی نیز مورد استفاده قرار می گیرند و می توان آنها را در موارد مختلف پوشید. علاوه بر این ، تنوع رنگی این نوع شلوارها باعث می شود تا آنها برای استایل های مختلف ست شوند.

شلوار های مردانه

بیشتر بخوانید« نکات مهم برای داشتن استایل مردانه جذاب

شلوار پارچه ای کشی مردانه

شلوارهای پارچه ای از آن دست لباس هایی است که همیشه شیک و در عین حال بسیار راحت است. این نوع شلوار در کنار ترکیبی که با آن پوشیده می شود ، در سالهای گذشته ترکیبی رایج نبوده است و شاید همین دلیل محبوبیت آن در بین انواع مدل شلوار مردانه ترند باشد.

می توانید آن را در خانه بپوشید ، با آن برای دویدن بروید یا در یک مهمانی خانوادگی شرکت کنید. اگر قصد سفر دارید نه تنها می توانید با این نوع شلوارها استایل شیک خود را حفظ کنید ، بلکه در رانندگی نیز کاملاً راحت باشید. در هر صورت شلوارهای پارچه ای آنقدر زیبا و راحت هستند که نمی توان به راحتی از آنها چشم پوشی کرد و چرا اصلا نباید در کمد باشد؟!

با استفاده از این نوع شلوار می توانید بلیزر ست کنید یا آن را با ژاکت بهاری بپوشید و این ترکیب راحت و شیک را با یک جفت کفش کتانی چرمی تکمیل کنید.

شلوار های مردانه

مدل شلوار اسلیم فیت مردانه

اسلیم فیت، از انواع شلوار مردانه ترند 2022به شمار می‌آید که با برش و دوخت ساده‌اش، مناسب استفاده روزمره است و شاید هم اصلا همین سادگی و راحتی اسلیم فیت‌ها دلیل محبوبیتشان میان آقایان باشد. آنچه شلوارهای اسلیم فیت را از شلوارهای چسبان (اسکینی) و شلوارهای کشی متمایز می‌کند، نحوه برش و جنس آن است.

این نوع  از شلوار به شکلی شبیه اندام انسان دوخته می شود. به همین دلیل یکی از آن لباس هایی است که هنگام پوشیدن آن احساس می کنید کاملاً متناسب شماست.

از طرف دیگر ، استفاده از پارچه های نخی در این شلوار پوشیدن و شستشوی آنها را ساده می کند تا برای استفاده روزانه مناسب باشد. بنابراین ، اگر نمی خواهید لباس خود را برای یک مهمانی یا یک جلسه رسمی انتخاب کنید ، شلوار اسلیم را فراموش نکنید.

شلوار های مردانه

مدل شلوار فلانل مردانه

اگر شما از آن دسته مردانی هستید که می خواهید ظاهری جذاب ، به روز و خارق العاده داشته باشید ، بهترین گزینه در بین انواع شلوار مردانه 1400 شلوار فلانلی است.

این نوع شلوارها (که شاید هیچ‌وقت به‌اندازه کافی موردتوجه قرار نگرفته‌اند) را می‌توان بارها و بارها پوشید؛ چراکه بنا به جنس پشمی خود، مقاوم هستند و به‌سختی کثیف می‌شوند.

آن‌ها را می‌توانید با انواع و اقسام پیراهن‌ها ست کنید و صرف‌نظر از این‌که کدام پیراهن را انتخاب می‌کنید، استایل شیکی با این شلوارها بسازید؛ بنابراین اگر قصد دارید تا در جمع یا قراری به چشم بیایید، از شلوار فلانل غافل نشوید!

شلوار های مردانه

بیشتر بخوانید« چند اشتباه مهم آقایان در لباس پوشیدن 

مدل شلوار کارگو مردانه

شلوارهای باری که به آن شلوارهای نظامی نیز گفته می شود ، حضور خود را در بوتیک ها مدیون توسعه و نوسازی صنعت مد می دانند. Cargo که نوعی شلوار ورزشی مردانه است.

استایل راحت و جیب های بی شماری دارد؛ همچنین رنگ آن معمولاً سیاه ، خاکی ، سبز و آبی تیره یا شتری است. بنابراین اگر به دنبال یک شلوار گشاد ، خنک و راحت برای فصول گرم سال هستید ، شلوارهای باری می تواند همان چیزی باشد که به دنبال آن می گردید!

شلوار های مردانه

 شلوار فاق بلند مردانه مدل جدید

شاید فکر کنید که شلوارهای فاق‌بلند دیگر از مد افتاده‌اند، اما این‌طور نیست! می‌توان آن‌ها را در فصل‌های گرم سال با یک بلیزر یا پیراهن نخی همراه کرد تا استایل شما به‌طور کامل حس و حال تابستانی را یادآور شود.

استفاده از رنگ‌های کرم، اُکر و خاکی در استایل‌هایی با شلوار فاق‌بلند بسیار رایج است و دلیل آن هم فصل‌های بهار و تابستان است. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، رنگ‌های روشن به دلایل مختلف در این فصول با اقبال بیشتری روبه‌رو هستند.

شلوار های مردانه

شلوار اسلش مردانه

برای مردانی که به دنبال استایلی راحت اما شیک برای مسافرت یا پیاده روی هستند ، گزینه ای بهتر از شلوار اسلش مردانه وجود ندارد!

این نوع شلوارها به راحتی قابل برش و دوخت هستند و در طرح ها و رنگ های مختلف یافت می شوند و یا سفارش داده می شوند. این شلوار راحت و شیک را می توان با تی شرت ست کرد و از هوای بهار لذت برد. به خاطر داشته باشید که با این استایل قطعاً به یک جفت کفش ورزشی احتیاج خواهید داشت.

شلوار های مردانه

مدل شلوار ترند مردانه

در این مقاله تعدادی از انواع شلوار مردانه ترند 2022 را معرفی کرده ایم که امسال می توانید با انواع پیراهن یا تی شرت ست کنید. البته شلوار انواع دیگری نیز دارد؛ به عنوان مثال ، چرم ، مخمل ، شلوار کبریتی یا راه‌راه

البته ممکن است انواع مختلفی از شلوار در کمد شما وجود داشته باشد ، مناسب برای موقعیت های مختلف ، اما شما معمولاً کدام نوع شلوار را بیشتر خریداری می کنید؟ این مهم است زیرا استایل اصلی شما را می سازد. بنابراین اگر می خواهید تجدید نظر کنید ، خوب است که در ابتدای سال برنامه جدیدی برای استایل جدید خود داشته باشید.

شلوار های مردانه

سخن آخر:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد همانطور که دیدید برای انتخاب شلوار مناسب با استایل خود بسیار گزینه های زیادی در انتخاب شلوار دارید که  در این مقاله به آن اشاره کردیم شما میتوانید با کلیک برروی نکات مهم در استایل آقایان برای اینکه قد بلندتر به نظر برسند! مطالعه کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *