چند اشتباه مهم آقایان در لباس پوشیدن

چند اشتباه مهم آقایان در لباس پوشیدن : راستش را بخواهید ، اکثر آقایان در لباس پوشیدن و ژست گرفتن خوش سلیقه نیستند. البته استثنائاتی نیز وجود دارد و اکثر مردان حداقل می دانند که چگونه موقر به نظر برسند.

اما هنوز هم تعدادی اشتباه در استایل وجود دارد که تقریباً همه مردان به هر دلیلی مرتکب می شوند. مهم نیست که سبک شخصی شما چیست ، مهم این است که بدانید چگونه لباس مناسب بپوشید ، مخصوصاً در موارد رسمی.پس تا پایان این مقاله همراه تیپزا باشید.

چند اشتباه مهم آقایان در لباس پوشیدنچند اشتباه مهم آقایان در لباس پوشیدن

1. جوراب های سفید

جوراب های سفید به خصوص جوراب های سفید ورزشی رایج ترین اشتباه استایلی در بین آقایان است. هر چقدر هم مردم در این باره هشدار دهند ، باز هم برخی از آقایان به آن توجه نمی کنند و جوراب های سفید ورزشی را به همراه کت و شلوارهای خود می پوشند.

چند اشتباه مهم آقایان در لباس پوشیدن

اگر می خواهید جوراب های سفید ورزشی خود را در باشگاه یا خانه در روزهای تعطیل بپوشید مشکلی ندارد ، اما پوشیدن آنها برای کار یا مناسبت های رسمی اشتباه بزرگی است. ،جدای از اینکه از نظر ظاهری زیبا نیست بلکه باعث می‌شود تا شما ابله و نابالغ، مانند پسر سیزده ساله‌ای در عروسیف به نظر برسید.

در عوض ، به دنبال جوراب های مشکی ، خاکستری یا آبی تیره برای مناسبت های رسمی باشید. اگر می خواهید جوراب های طرح دار یا رنگ های روشن تری بپوشید مشکلی نیست اما اطمینان حاصل کنید که آنقدر متمایز است که نباید آن را با جوراب عرق مخصوص باشگاه خود اشتباه بگیرید.

بیشتر بخوانید: نکات مهم برای داشتن استایل مردانه جذاب

2. کفش مناسب

به نظر می رسد که مانند جوراب ها ، مردان اغلب در پوشیدن کفش مناسب مشکل دارند. بسیاری از آقایان کتونی یا کفش های غیر رسمی دیگر را با کت و شلوار می پوشند و ظاهر خود را مضحک می کنند.

چند اشتباه مهم آقایان در لباس پوشیدنچند اشتباه مهم آقایان در لباس پوشیدن

فقط سیاه بودن کفش های شما به این معنی نیست که مردم نمی فهمند این کفش ها برای بازی فوتبال مناسب هستند. کفش های مجلسی یکی از آن مواردی است که هر مرد باید در کمد خود داشته باشد و هر مرد باید آن را حداقل با یک جفت مشکی خریداری کند.

رنگ قهوه‌ای آن نیز بسیار توصیه می‌شود تا کمد شما تطبیق پذیرتر کند. هرچند که این مورد یک اشتباه نیست اما کفش‌هایی که قسمت جلوی آنها مربع شکل است معمولاً به عنوان کفش‌های شیک در نظر گرفته نمی‌شود و به روز نیستند. کفش‌های دارای نوک مربعی را باید پسرهای جوان بپوشند و نه مردان بزرگ و جا افتاده.

3. کروات

این مسخره است که کراوات تقریباً یک وسیله جانبی منحصر به فرد برای استایل مردانه است ، اما همچنین یکی از مواردی است که اغلب ظاهر آنها را خراب می کند. نیازی نیست که بدانید چگونه گره ای شیک درست کنید ، فقط مطمئن شوید که گره کراوات شما عادی به نظر می رسد.

جدا از بستن کراوات ، موارد زیادی وجود دارد که باید هنگام انتخاب کراوات در نظر گرفت زیرا مردان نیز در مورد طول ، عرض ، رنگ یا طرح آن اشتباه می کنند. وقتی کراوات خود را می بندید ، انتهای آن باید تقریبا بالای کمربند باشد.

در مورد کراوات های گسترده قوانین سختی وجود دارد ، باید مراقب باشید که طول کراوات شما خیلی کوتاه یا زیاد نباشد. عرض دو یا سه انگشت معمولاً مناسب است. در آخر ، حتماً کراواتی متناسب با موقعیت مناسب و متناسب با بقیه لباس خود انتخاب کنید.

چند اشتباه مهم آقایان در لباس پوشیدن

بیشتر بخوانید: 39 مدل از جدیدترین پیراهن مردانه 1400 

4. بلندی آستین و شلوار

بلندی آستین و شلوار، مخصوصاً در کت و شلوار، اشتباه رایج دیگری است که آقایان انجام می‌دهند و باعث می‌شوند تا ظاهرشان بچگانه و غیرحرفه‌ای به نظر برسد. هیچکس نمی‌خواهد که مانند پسری کوچک در کت و شلوار پدرش یا مثل پسری بزرگ در کت و شلوار بچگی خود به نظر می‌رسد.

بلندی آستین و شلوار نشانه‌ای ابتدایی از این هستند که لباس اندازه شما نیست بنابراین بلندی آنها را مناسب انتخاب کنید تا در داشتن ظاهری آراسته و مرتب به شمات کمک کنند. پیدا کردن لباسی که به بهترین نحو اندازه شما باشد، کمی به مهارت نیاز دارد.

کت هرگز نباید کاملاً آستین را بپوشاند ، اما در عین حال کل آستین نباید از آن خارج شود. بلندی شلوار باید تقریباً تا پایین برجستگی استخوان قوزک پا بلندی داشته باشد و هرگز نباید روی کفش چین بخورند. همیشه بهتر است شلوار کمی کوتاه‌تر باشد، تا خیلی بلند، و کمی از قوزک پا را نپوشاند اما هرگز نباید زیاده‌روی کنید.

چند اشتباه مهم آقایان در لباس پوشیدن

5. لباسشویی و خشکشویی

استایل فقط در مورد نحوه لباس پوشیدن و ظاهر شما نیست ، بلکه همچنین در حفظ ظاهر لباس شماست. استفاده نادرست از لباس می تواند باعث اشتباهات زیادی در استایل در آینده شود.

اگرچه نگهداری لباس برای طول عمر بسیار مهم است ، اما بسیاری از مردان هنوز همه چیز را با هم در ماشین لباسشویی می اندازند. برای شروع روند آماده سازی برای مدی تیشن دو مرحله ساده وجود دارد که می توانید انجام دهید. ابتدا لباس های سفید و سیاه را جدا کنید.

بیشتر بخوانید: ست لباس مردانه اسپرت روزمره و ورزشی 2021

بله، این کاری آزار دهنده و قدیمی است اما حداقل به شما کمک می‌کند تا از اتفاقی صورتی شدن همه لباس‌هایتان جلوگیری کنید. دوم، نگاهی به مارک لباس بیندازید که نحوه شست و شو آن را توضیح داده است!

تقریباً در تمام لباس ها برچسبی در داخل آن دوخته شده است که نحوه مراقبت از آن را به شما می گوید. اکثر افراد این برچسب را نادیده می گیرند یا حتی نمی دانند که وجود دارد ، اما می توانید با استفاده از آن تصمیم بگیرید که چگونه لباس ها را بشویید و وقتی لباس ها را به لباسشویی می برید از آنها کاملاً مراقبت کنید ، که به ماندگاری بیشتر آنها کمک می کند.

چند اشتباه مهم آقایان در لباس پوشیدن

6. مرتب و سِت کردن

سِت کردن رنگ و طرح لباس‌ها یکی از اشتباهات استایلی قدیمی است و به خصوص میان آقایان رواج دارد. لباس‌های آقایان به طور معمول اکثراً رنگ‌ها، طرح‌ها و استایل‌های کمتری دارند بنابراین آقایان فکر می‌کنند که اینگونه سِت کردن لباس‌ها آسان‌تر خواهد بود اما متاسفانه شرایط اینگونه پیش نمی‌رود.

پوشیدن رنگها و طرحهای مختلف یا پوشیدن فقط یک رنگ مشکلی ندارد ، اما استایل شما باید تعادل یکپارچگی و تمایز داشته باشد تا ظاهر شما ناهماهنگ و خسته کننده به نظر نرسد.

چند اشتباه مهم آقایان در لباس پوشیدن

بیشتر بخوانید: آقایان در هر سن و سالی چگونه استایلی داشته باشند؟

7. اکسسوری بیش از حد

اگر آقایان بخواهند از اکسسوری کمی استفاده کنند مشکلی ندارد. در واقع ، استفاده از اکسسوری راهی عالی برای ارتقا استایل سبک و تمایز دادن خود به عنوان یک مرد است. مسئله این است که وقتی آقایان از اکسسوری استفاده می کنند.

در این کار زیاده روی می کنند یا مقدار زیادی از آن را می پوشند. فقط یک قطعه اکسسوری خاص یا چند اکسسوری ظریف همه آنچه شما نیاز دارید هستید. زیرا آنها خیلی کم لباس‌زیر نو می‌خرند یا تنها از نوعی خاص یا طرحی مسخره استفاده می‌کنند.

لباس پوشیدن آقایان

8. لباس خیلی تنگ یا خیلی گشاد

باز هم می گویم ، اندازه لباس یکی از رایج ترین دلایل اشتباهات سبک در مردان است ، نه تنها طول لباس بلکه عرض. لباس هایی که کمی گشاد یا کمی تنگ هستند اگر به طور صحیح یا هدفمند با لباس های دیگر ست شوند ، می توانند زیبا به نظر برسند ، اما بیشتر مردان این لباس های نامناسب را به اشتباه انتخاب می کنند.

تنها راه حل درست کردن این استباه استایلی این است که با خودتان روراست باشید. درست است که همه ما، بسته به ترجیح شخصی خود، می‌خواهیم کوچکترین سایز یا بزرگترین و عضلانی‌ترین سایز را داشته باشیم.

اما در واقع، پوشیدن لباس با آن سایزی که می‌خواهید هرگز باعث نمی‌شود که مانند پوشیدن لباس به اندازه خودتان خوب به نظر برسید. بدن خود را دوست داشته و آن را با پوشیدن لباس‌هایی که به بهترین نحو اندازه شما هستند، در آغوش بگیرید.

لباس پوشیدن آقایان

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره استایل مینیمال مخصوص آقایان

9.زیر پیراهنی و لباس‌ زیر

این کمی شخصی است اما وقتی صحبت از انتخاب لباس زیر می شود ، مردان نه تنها در لباسی که دیگران می بینند اشتباه می کنند بلکه در انتخاب لباس زیر نیز اشتباهات زیادی می کنند.

یک اشتباه آشکار این است که اجازه دهید دیگران لباس زیر شما را ببینند. لباس زیر مچاله شده غیر معمول نیست ، خصوصاً وقتی صحبت از لباس رسمی اداری می شود ، اما همه جا می بینیم که یقه پیراهن در زیر بلوز مردانه دیده می شود.

برای جلوگیری از چنین اشتباهاتی ، اطمینان حاصل کنید که لباس زیر آراسته و تنگ است و لباس زیر با شعله ور نپوشید. وقتی صحبت از لباس زیر می شود ، از رویکرد آقایان تعجب خواهید کرد زیرا آنها به ندرت لباس زیر جدید خریداری می کنند یا فقط از نوع خاصی یا طرح مضحک استفاده می کنند.

ممکن است بهترین پیشنهادی که می توانیم به شما ارائه دهیم کمی خجالت‌آور باشد ، اما همیشه لباس زیر خود را طوری انتخاب کنید که گویی ممکن است شخصی آن را ببیند.

بنابراین در اصل شما فقط باید آن لباس زیر را بپوشید که نشان دادن آن به دیگران مشکلی نداشته باشید. نکته دیگر برای داشتن ظاهری مرتب این است که مطمئن شوید قسمت بالای لباس زیر از کمر شلوار بیرون نمی زند و مشخص نیست.

لباس پوشیدن آقایان

بیشتر بخوانید: راه هایی برای بلندقدتر بنظر رسیدن آقایان 

10. محصولات مو برای آقایان 

این یکی از رایج ترین اشتباهاتی است که مردان هنگام اصلاح موهای خود مرتکب می شوند ، اما هنوز بخشی از اشتباهات استایل آقایان است. استفاده از محصولات مو اشتباه دیگری است که آقایان هنگام جبران خوش تیپ بودن اشتباه خود مرتکب می شوند.

تلاش های شما قابل تحسین است ، اما موهای چرب واقعاً زیبا نیستند. فراموش نکنید که با کمی استفاده از محصولات مو شروع کنید. قوانین به خصوص در دنیای مد ساخته شده اند تا شکسته شوند ، اما شما باید قبل از شکستن آنها را به خوبی بشناسید.

لباس پوشیدن آقایان

سخن آخر:

امیدواریم از این مقاله استفاده کرده باشید.دقت کنید همگی داشتن یک استایل تمیز و مرتب را دوست دارند و استقبال میکنند بنابراین مخاطب شما هم از اینکه تمیز و مرتب هستید بدون شک رفتار مناسبی خواهد داشت و مورد احترام واقع میشوید.همچنین میتوانید با کلیک بر روی آقایان در هر سن و سالی چگونه استایلی داشته باشند؟ مطالعه کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

1 نظر در حال حاضر

  1. با سلام میشه لطف بفرماید چطو خرید کنیم اخه نه شماره تلفن نه ثبت نامی برای سایت وجود داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *