استایل کاری آقایان باید چونه باشد؟ + نکات مهم

استایل کاری آقایان باید چگونه باشد؟ + نکات مهم

استایل کاری آقایان باید چگونه باشد؟ + نکات مهم : لباس اداری یکی از مهمترین سبک هایی است که زن و مرد برای حضور در محل کار انتخاب می کنند. شاید تا چند سال پیش ، توجه به سبک کار و لباسهایی که در محل کار می پوشید کمترین اهمیت را برای مردم داشت و معمولاً یک کت و شلوار ساده و خنثی با پیراهن سفید مردانه تنها لباسی بود که استایل کار افراد را تغییر می داد.

استایل کاری آقایان باید چونه باشد؟ + نکات مهم

استایل کاری آقایان باید چگونه باشد؟ + نکات مهم

امروزه اما  طراحان مد با ارائه پیشنهادها و طرح های جذاب معنای جدیدی به استایل کار داده اند. در این مقاله ، ما تصمیم گرفتیم همه چیزهایی را که باید درباره استایل کار بدانید به شما معرفی کنیم.

 استایل کار جدید !

داشتن یک استایل کار جذاب برای افراد شاغل بسیار مهم است ، زیرا آنها حداقل یک سوم روز را در محل کار خود سپری می کنند. مطمئناً افراد کمی هستند که از انتخاب یک کت و شلوار ساده و پیراهن در رنگ های خنثی راضی باشند.

طراحان و آرایشگران مد طی سالیان متمادی به کمک افراد شاغل آمده اند تا متناسب با شرایط کاری و شرکت یا شرکت هایی که در آن کار می کنند ، بر استایل جذاب آنها تمرکز کنند.

استایل کاری آقایان باید چونه باشد؟ + نکات مهم

کت و شلوار بپوش اما…!

بسیاری از افراد ترجیح می دهند در محل کار خود کت و شلوار بپوشند. پوشیدن کت و شلوار می تواند یک انتخاب جذاب برای یک استایل کاری باشد ، اما فقط در صورت استفاده از کت و شلوار خوش رنگ و این لباس همیشه به عنوان انتخاب محبوب در استایل زنانه و مردانه در نظر گرفته می شود. همیشه لازم نیست که لباس یکرنگ بپوشید. انتخاب کت های جذاب با شلوار کتان یا شلوار جین نیز می تواند استایل خاص شما را درخشان کند.

توجه داشته باشید که هرچه انرژی بیشتری برای لباسی که انتخاب می کنید انتخاب کنید ، هنگام کار احساس راحتی بیشتری خواهید کرد.

استایل کاری آقایان باید چونه باشد؟ + نکات مهم

بیشتر بخوانید” نحوه ست کردن استایل روزمره برای آقایان

به همراه کت و شلوار از کفش کتانی استفاده کنید!

در استایل کار خود می توانید کفش های کتانی را با کفش های رسمی جایگزین کنید. در دنیای مد امروز دیگر نیازی به استفاده از مدل خاصی از لباس نیستید و این واقعیت که برای کار باید کفش مردانه ساده و بند دار بپوشید رد شده است و می توانید یک مرد شیک و کفش کتانی باشید.

البته منظور از کفش های کتانی کفش های مخصوص دویدن یا کفش های ورزشی کلوپ نیست. بلکه به معنای پارچه های ساده است که معمولاً از چرم یا جیر ساخته می شوند و می توانند محیط راحت تری و استایل جوانی تری را برای شما ایجاد کنند.

استایل کاری آقایان باید چونه باشد؟ + نکات مهم

تی شرت و شلوار جین را امتحان کنید!

وقتی نوبت به استایل کار می رسد ، بیشتر مردم به لباس رسمی فکر می کنند و کمتر به دنبال لباس راحتی هستند شلوار جین یک لباس محبوب در میان همه افراد خوش لباس است که می تواند در استایل اداری استفاده شود.

اگر محیطی که در آن کار می کنید امکان پوشیدن لباس های کژوال جذاب را به شما می دهد ، پیشنهاد می کنیم از شلوار جین تیره و تی شرت ها و پیراهن های یقه دار بدون طرح اما زیبا استفاده کنید. توجه داشته باشید که در این سبک بهتر است از تی شرت های طرح دار و رنگ های جیغ استفاده نکنید.

استایل کاری آقایان باید چونه باشد؟ + نکات مهم

بیشتر بخوانید: خصوصیات استایل شیک با تی شرت سفید مردانه

پیراهن چهارخانه یا ساده؛ کدام یک را برای سبک کار انتخاب کنیم؟

انتخاب یک پیراهن ساده یا طرح دار برای سبک کار خود تا حد زیادی به علاقه شما و البته محیط کاری که در آن حضور دارید بستگی دارد. معمولاً محیطهایی مانند بعضی از دفاتر به دلیل شرایط رسمی شما را به انتخاب لباسهای ساده ترغیب می کنند.

اما اگر خودتان به پیراهن‌های چهارخانه و یا پیراهن راه‌راه علاقه دارید، می‌توانید از ترکیب شلوار پارچه‌ای یا کتان همراه با این مدل پیراهن‌ها استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم از هر دو مدل پیراهن ساده و یا چهارخانه استفاده کنید تا تنوع بیشتری به استایل خود بدهید.

نکته قابل توجه هنگام استفاده از پیراهن در استایل کار ، مدل تا زدن آستین آنهاست پیشنهاد می کنیم آستین پیراهن خود را تا کنید تا ساعت شما بیشتر جلوه کند و جذابیت استایل شما را دو چندان کند.

استایل کاری آقایان

اهمیت اکسسوری‌ها در استایل کاری!

استفاده از اکسسوری در استایل کار شما به جذابیت بیشتر سبک شما کمک زیادی می کند. برای استفاده از اکسسوری ، کمی متفاوت عمل کنید و جسورانه انتخاب کنید. به عنوان مثال  از کیف های مختلف به جای کیف های اداری و معمول استفاده کنید. به عنوان مثال ، یک کوله پشتی چرمی ساده می تواند تفاوت زیادی در استایل شما ایجاد کند.

ساعت، دستبند، کمربند، کلاه و حتی حلقه و انگشتر در استایل کاری خانم‌ها و آقایان بسیار اهمیت دارد. پیشنهاد می‌کنیم در استایل کاری خود حتماً از ساعت استفاده نمایید تا وقت‌شناسی خود را به همکاران خود یادآوری کنید.

استایل کاری آقایان

بیشتر بخوانید: چند اشتباه مهم آقایان در لباس پوشیدن

استفاده از زیرپوش مهم است !

تمام تلاش خود را بکنید تا از زیر پیراهن یا تی شرت خود استفاده کنید. اما مطمئن شوید که پیراهن شما در معرض دید نیست. این به تنهایی می تواند کل سبک شما را خراب کند. لباس زیر کمک زیادی به نشان دادن فرم بدن شما می کند و از رسیدن عرق به لباس جلوگیری می کند.

کفش مناسب استایل کار چگونه باشد؟

انتخاب کفش مناسب برای استایل کار  شما به لباسی که انتخاب می کنید بستگی دارد. در استایل کار می توانید از انواع کفش های رسمی ، کفش های کتانی ، کفش های کتانی و غیره استفاده کنید. به شرطی که کفشی که انتخاب می کنید راحت و متناسب با لباس شما باشد.

استایل کاری آقایان

داشتن یک استایل خاص و جذاب برای حضور در محل کار چه ضرورتی دارد؟

استایل شما در درجه اول راحتی شما را تضمین می کند و در مرحله دوم شخصیت شما را به اطرافیان ، به ویژه کسانی که برای اولین بار با شما ملاقات می کنند  آشنا می کند. بنابراین مهم است که استایل کار منحصر به فرد و جذاب خود را داشته باشید.

استایل کاری آقایان

چه لباسی برای استایل کار خود بپوشیم؟

انتخاب لباس برای استایل کار شما تا حد زیادی به موقعیت شغلی ، محیط کار و روحیه شما بستگی دارد. همیشه سعی کنید لباس راحتی برای این استایل انتخاب کنید و مهمتر از همه ، لباسی که دوست ندارید نپوشید.

چه لباس‌هایی را در استایل کاری نپوشیم؟

لباس های تنگ یا خیلی گشاد ، لباس های خیلی کوتاه ، لباس هایی با پارچه های گیپور و نخی و لباس های براق برای استایل اداری مناسب نیستند. توجه داشته باشید که خرید لباس های گران قیمت به جذابیت سبک شما کمک نمی کند. لباس های خود را مطابق سلیقه خود انتخاب کنید تا همیشه بدرخشید.

استایل کاری آقایان

سخن آخر:

در این مقاله سعی شده است نکاتی در مورد استایل کار  از به شما ارائه دهیم. استایل کار شما چیست؟ نظر خود را در مورد استایل کار و اهمیت آن با ما در میان بگذارید.همچنین میتوانید با کلیک برروی نکاتی که باید قبل انتخاب کت و شلوار آقایان به آن دقت کنید مطالعه کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *