14 مورد از داغ ترین ترند مد اینستاگرام که باید بدانید!

14 مورد از داغ ترین ترند مد اینستاگرام که باید بدانید!

14 مورد از داغ ترین ترند مد اینستاگرام که باید بدانید! اینجا ما دوست داریم سبک خود را از اینستاگرام الهام بگیریم . و اگر اخیراً در برنامه بوده اید، احتمالاً دیده اید که چند ترند جدید شروع به تکرار کرده اند.

پس از صرف زمان زیادی برای مرور عکس های لباس، من داغ ترین ترندهایی را که قرار است پاییز امسال در همه جا مشاهده کنید جمع آوری کرده ام.

14 مورد از داغ ترین ترند مد اینستاگرام که باید بدانید!

1. بوت های بلند تا زانو

اگر از طرفداران آریانا گرانده هستید ، احتمالاً لباس های معروف او را دیده اید که شامل بوت های بلند تا زانو می شود. اما این فقط نیست که آنها را در حال حاضر پوشیده است. بوت های تا زانو یک ترند بزرگ در این فصل هستند!

بنابراین اگر به این فکر می کنید که چه نوع کفشی می توانید بپوشید همه لباس های شما را در ماه های آینده خواهد پوشاند، توصیه می کنم در اسرع وقت یک جفت بوت تا زانو بگیرید. به طور خاص، من عاشق این بوت های بلند تا زانو هستم آنها با همه چیز مطابقت دارند و قطعاً مورد تایید قرار خواهند گرفت!

14 مورد از داغ ترین ترند مد اینستاگرام که باید بدانید!

2. تاپ های یقه اسکی

با نزدیک شدن به فصل پاییز، هوای سردتری به ارمغان می‌آورد بنابراین جای تعجب نیست که یقه‌ اسکی در حال حاضر به یک ترند مد اینستاگرام تبدیل شده‌اند.

اگر می‌خواهید این ظاهر را داشته باشید، یک تاپ فوق‌العاده مد روز که شما را در طول فصل گرم نگه می‌دارد، ژاکت یقه‌پوش زارا به رنگ سبز است . سبز یک ترند رنگی فوق العاده محبوب در تابستان 2023 است که هنوز هیچ نشانه ای از کاهش را نشان نمی دهد.

14 مورد از داغ ترین ترند مد اینستاگرام که باید بدانید!

3. هودی بزرگ

یکی دیگر از ترندهایی که در سراسر اینستاگرام دیده‌ام، لباس‌های مینی هودی با بند کشی بزرگ است (اغلب با بوت های زانو بلند ست می‌شود. احتمالاً قبلاً چند هودی بزرگ در کمد خود دارید اما ترند جدید پوشیدن آنها به عنوان لباس است.

بنابراین می‌توانید هودی‌های بزرگ قدیمی‌تان را بیرون بیاورید تا به یک لباس بپوشید یا فقط یک لباس هودی مانند این بخرید من دوست دارم که در رنگ بژ زیبا برای پاییز آمده است.

14 مورد از داغ ترین ترند مد اینستاگرام که باید بدانید!

4. کاپشن مشکی

اگر به ظاهر جذاب هستید ، این ترند مد را دوست خواهید داشت من اخیراً این را در بسیاری از عکس های لباس دیده ام !

این آیتم مد مناسبی است که می‌توانید با تمام لباس‌های پاییزی خود بپوشید، زیرا تقریباً با هر چیزی ست می‌شود و شما را زیبا و گرم نگه می‌دارد.

14 مورد از داغ ترین ترند مد اینستاگرام که باید بدانید!

5. بوت های رزمی 

تا به حال می دانید که Doc Martens در چند فصل گذشته ترند بزرگی بوده است ، اما اینستاگرام به این کلاسیک ها افزوده است. به طور خاص، من اینفلوئنسرهای زیادی را دیده‌ام که بوت های جنگی می پوشند.

بوت های رزمی 

6. عینک آفتابی 

عینک آفتابی برای همیشه وجود داشته است (آنها یکی از آن استایل های کلاسیک هستند که هرگز از مد نمی افتند)، اما در حال حاضر ، عینک های قدیمی به طور گسترده ترند شده اند.

اگر به دنبال اکسسوری مقرون به صرفه برای ست کردن به لباس های پاییزی خود هستید، اینها عالی هستند!

عینک آفتابی 

7. پیراهن فلانل

پیراهن های فلانل قبلاً واقعاً محبوب بودند و اکنون به عنوان یک کالای مد به استایل بازگشته اند! به طور خاص، شلوار فلانل (پیراهن + ژاکت) ترند هستند.

این بدان معنی است که شما می توانید تمام پیراهن های فلانل قدیمی خود را که دوست دارید به عنوان بخشی از لباس های پاییزی خود بپوشید فقط یکی از آن ها را روی لباس تابستانی کوچک یا تاپ تابستانی مورد علاقه خود بیاندازید تا ظاهری زیبا داشته باشید. همیشه انواع مختلفی از طرح های فلانل وجود دارد که می توان از بین آنها انتخاب کرد.

پیراهن فلانل

8. ژاکت

اگر عاشق پوشیدن لباس هستید این ترند برای فصل پاییز و زمستان را دوست خواهید داشت. لباس‌های ژاکتی چیز جدیدی در مورد لباس هستند و من این ظاهر را دوست دارم بسیار پیچیده و جذاب هستند بنابراین، اگر می خواهید مدل لباس خود را در این فصل تغییر دهید، این ترندی است که باید امتحان کنید.

ژاکت

9. کیف کوچک

شبکه های اجتماعی یکی از مکان‌های مورد علاقه من برای جستجوی ترندهای اکسسوری است و به‌ویژه یکی از این مکان‌ها وجود دارد که اکنون فصول زیادی را در سرتاسر دنیا دیده‌ام. به طور خاص، کیف های کوچک هنوز هم قوی هستند و هر تأثیرگذار یکی از آن ها را دارد.

کیف کوچک

10. کلاه سطلی

یکی دیگر از ترندهای اکسسوری که در اینستاگرام دیده ام، کلاه های سطلی است احتمالاً در تابستان از کلاه های سطلی استفاده کرده اید و هنوز نباید آنها را کنار بگذارید!

متوجه شدم اینفلوئنسرها به سمت کلاه‌های سطلی تیره‌تر جذب می‌شوند تا با تمام رنگ‌های پاییزی هماهنگ شوند همچنین استایل بامزه‌ای جذاب را دیده‌ام که مد روز هستند مانند این کلاه سطلی به رنگ قهوه‌ای.

کلاه سطلی

11. شلوار چهارخانه

این ترند مد واقعا برای فصل پاییز داغ شده است. شلوار چهارخانه در تابستان امسال محبوب شد، اما با آمدن پاییز، آن‌ها یکی از ملزومات هستند. 

شلوار چهارخانه

12. گردنبند زنجیر

آیا به دنبال اضافه کردن جواهرات مد روز به لباس های خود هستید؟ این سبک برای شماست. در کنار ترند من اخیراً جواهرات بسیار درشتی را می بینم.

این گردنبند زنجیری بدلیجات نقره ای درشت با تمام لباس های شما هماهنگ می شود و شما را بسیار شیک نشان می دهد.

گردنبند زنجیر

13. تاپ آستین پف دار

تاپ‌های آستین پفی در چند فصل گذشته بسیار محبوب بوده‌اند و من هنوز می‌بینم که اینفلوئنسرها از پاییز 2024 استایل خودشان را شیک میکنند.

تاپ آستین پف دار

14. گیره مو

تا به حال احتمالاً حداقل چند گیره در دست دارید اما اگر هنوز این ترند را امتحان نکرده اید، به طور رسمی زمان آن فرا رسیده است!

گیره‌های پنجه مو در رنگ‌های پلنگی، قهوه‌ای و سایر رنگ‌های تیره‌تر به عنوان یک اکسسوری جذاب برای مو در سراسر وجود داشته است.

ترندهای مد اینستاگرام مورد علاقه شما چیست؟

چه ترندهایی را بیشتر در اینستاگرام مشاهده کرده اید؟ برای امتحان کدام مدل ها هیجان زده هستید؟

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *