مجلسی

جدیدترین مدل مانتو مزونی شیک مجلسی 1403

جدیدترین مدل مانتو مزونی شیک مجلسی 1403″ در این صفحه انواع مدل لباس های شیک و جدید طراحی و تولید سایت تیپزا را مشاهده می کنید که با نهایت زیبایی و دقت طراحی و دوخته شده اند.

مانتو مجلسی یا مانتو مزونی نوعی مانتو است که با ظاهری شیک و رسمی برای انواع مجالس رسمی مناسب است.

این مانتوهای رسمی معمولا نسبت به سایر مدل های مانتو از کیفیت بالاتر و لوکس تری برخوردار هستند و کارهای هنری دست ساز مانند گل دوزی یا نگین دوزی روی آن ها انجام شده است.

جدیدترین مدل مانتو مزونی شیک مجلسی

جدیدترین مدل مانتو مزونی شیک مجلسی 2023

کاربرد لباس مجلسی زنانه

مانتوهای رسمی برای خانم ها بسیار پرکاربرد است، در مجالس و مراسم مختلف خانم ها همیشه به فکر هماهنگی استایل خود با لباس مجلسی مناسب آن مجلس هستند.

لباس مجلسی و مانتو مزونی تیپزا را می توانید برای مهمانی های خانوادگی، جشن تولد و جشن های شاد خریداری و استفاده کنید و حتی امکان استفاده از آن ها را در انواع مجالس و مهمانی های رسمی خواهید داشت.

جدیدترین مدل مانتو مزونی شیک مجلسی 2023مدل مانتو مجلسی شیک

جدیدترین مدل مانتو مزونی شیک مجلسی 2023

انواع پارچه برای مانتو

مانتوهای مجلسی با انواع پارچه های کرپ، و حریر و … تولید می شوند، همچنین مانتوهای مزونی دارای مدل های متنوعی با جلو باز، جلو بسته، مانتو بلند و کوتاه، سارافون، مانتو، و شنل.

جدیدترین مدل مانتو مزونی شیک مجلسی 2023مدل مانتو مجلسی شیک

جدیدترین مدل مانتو مزونی شیک مجلسی 2023

انواع مدل مانتو مزونی دخترانه

مانتو مجلسی  از سری مانتوهایی است که در هنرهایی مانند گلدوزی، سنگ دوزی و جواهرات استفاده می شود.

یکی از ویژگی های مانتوهای جذاب مزون مانتو مجلسی طراحی و تولید انواع مدل های نگین دار، گلدوزی و سنگ دوزی می باشد. این یک انتخاب منحصر به فرد برای شیک پوشان به دلیل کیفیت بالا و ظاهر لوکس است.

مدل مانتو بلند مجلسی شیکمدل مانتو مجلسی شیک

مدل مانتو بلند مجلسی شیک

مانتو مجلسی مجلل و شیک

لباس های مجلسی معمولا مجلل هستند و می توانید طرح ها و دوخت های سنتی و فانتزی را در بین آنها ببینید. کت های کتی با مدل های مختلف مورد پسند بسیاری از خانم هاست.

دوخت باکیفیت یکی از ویژگی های با ارزش یک لباس مجلسی مجلسی است به طوری که مانتو علاوه بر ظاهری مجلل، شیک و جذاب به دلیل دوخت خوب از دوام و کیفیت قابل توجهی نیز برخوردار است.

مانتو مجلسی مجلل و شیک

مدل مانتو مجلسی شیکمانتو مجلسی مجلل و شیک

لباس مجلسی با رنگ های متنوع

مانتوهای تولید شده در مدل ها و رنگ های مختلف عرضه می شوند. رنگ های تیره، مشکی، سرمه ای، خاکستری و سفید معمولا پرطرفدارترین رنگ ها هستند.

اما علاوه بر رنگ های پرطرفدار مانتو مانند مشکی، مدل های مانتو رنگی با رنگ های جذابی مانند زرد، قرمز، بنفش و حتی آبی نیز وجود دارد.

برای انتخاب یک مانتو مناسب برای مهمانی باید به نکات زیادی توجه کرد تا در نهایت منجر به انتخاب و خرید یک مدل مناسب شود و همیشه از پوشیدن آن لذت ببرید.

در زیر به بررسی نکاتی می پردازیم که برای خرید و انتخاب مدل های مختلف لباس مجلسی باید رعایت شود:

انتخاب مانتو بر اساس قد: یکی از مهم ترین ویژگی ها و فاکتورهایی که در انتخاب مدل مانتو باید به آن توجه کنیم ظاهر اندام و سایز شماست.

انتخاب مانتو کوتاه با قد شما رابطه معکوس دارد. اگر کوتاه قد هستید سعی کنید از مانتوهای کوتاه استفاده نکنید اما اگر قدتان بلند است کت کوتاه را انتخاب کنید.

مانتو مجلسی مجلل و شیکمدل مانتو مجلسی شیک

مانتو مجلسی مجلل و شیکجدیدترین مدل مانتو مزونی شیک مجلسی

مانتو شیک

انتخاب مانتو با توجه به فرم اندام: انتخاب مدل مانتو با توجه به فرم اندام و ظاهر بدنی شما نکته مهمی است که نقش مهمی در انتخاب مانتو مناسب برای شما دارد.

بنابراین به شما عزیزان توصیه می شود قبل از خرید مانتو نظر چند تن از دوستان را جویا شوید و آنها را بررسی کرده و به درستی وزن کنید تا بهترین تصمیم گرفته شود و مدل مناسبتر و بهتری انتخاب شود.

انتخاب مانتو برای اندام های لاغر: اگر اندام شما لاغر به نظر می رسد، بهتر است کت مجلسی گشادتری بپوشید تا لاغری شما را با حجم لباس بپوشاند.

انتخاب مانتو برای افراد کوتاه قد: افراد کوتاه قد و خانم ها باید کت های بلندتر بپوشند تا قد بلندتر به نظر برسند. خانم های کوتاه قد نباید مانتو حج بپوشند، زیرا مانتوهای گشادتر آنها را کوتاه تر نشان می دهد.

انتخاب مانتو برای افراد قدبلند: افراد قد بلند باید مانتوهایی بپوشند که قد آنها را متعادل تر نشان دهد. مانتوهای حجیم برای افراد بلند قد مناسب هستند زیرا قد متعادلی را نشان می دهند.

مانتو شیکمدل مانتو مجلسی شیک

مانتو شیکمدل مانتو مجلسی شیک

جدیدترین مدل مانتو مزونی شیک مجلسی

اولین پوشیدن مانتو به قرن هفدهم پس از میلاد برمی گردد. مشخص نیست اولین استفاده از مانتو توسط زنان بوده یا توسط مردان، اما اولین استفاده زنان شامل لباس های بسیار تنگ و گشاد بوده است.

همچنین در برخی مطالب اشاره شده است که پوشیدن مانتو در برخی از جلسات دادگاه انجام می شود. اما اکثر منابع بین مانتوهای اشرافی که بسیار کمیاب بودند و مانتوهای معمولی تمایز قائل می شوند.

مانتو شیک

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی کالکشن مانتو مزونی شیک مناسب برای خانم های جوان این مقاله را هم بخوانید.نظرات و یا پیشنهادات خودتون رو برای ما در پایین همین پست در قسمت ارسال نظر به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

2 نظرات در حال حاضر

  1. سلام شما برای فروش هم مانتو دارید؟ من دارم دنبال جایی تو وبساییتون میکردم برای ثبت فروش ولی پیدا نمیکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *