7 مدل کفش که باید با ژاکت بپوشید!

7 مدل کفش که باید با ژاکت بپوشید!

7 مدل کفش که باید با ژاکت بپوشید! ما اغلب لباس ژاکت را با لباس زمستانی ست می کنیم اما همانطور که خواهید دید جنس و بافتنی های مختلف می توانند برای بهار، پاییز و حتی تابستان مناسب باشد.

به عنوان یک کمد کپسولی ضروری ژاکت را می توان به روش های مختلفی مدل داد. انتخاب کفش، بوت است که به همان اندازه برای آب و هوای سرد مناسب است، اما لازم نیست در اینجا متوقف شود. می توانید ژاکت خود را با یک جفت پوتین ست کنید یا آن را با صندل بپوشید.

اگر می‌خواهید الهام‌بخش لباس‌های ژاکتی منحصربه‌فرد باشید یا به لباس‌هایی نیاز دارید که می‌توانید در فصل آینده به سراغ آنها بروید،پس با ما همراه باشید زیرا ما 7 نوع کفش را برای مدل دادن به لباس پاییز گردآوری کرده‌ایم.

7 مدل کفش که باید با ژاکت بپوشید!

نیم بوت

نیم بوت یک پایه کلاسیک است که می تواند زیر یک لباس ژاکت بلند قرار بگیرد یا با خط لبه کوتاه تر ظاهری ایجاد کند.

هر زمان که ممکن است به طور طبیعی به یک بوت مشکی کلاسیک تمایل داشته باشید به جای آن با قهوه ای عوض کنید رنگ شکلاتی زرق و برق دار انتخابی غیرمعمول تر است. ست کردن آن با کت موهایتان یا در این مورد هر سه آسان است.

7 مدل کفش که باید با ژاکت بپوشید!

 

بوت های بلند

طول های مختلف بوت ، به خصوص بلند تا این یک جمله جسورانه است که لزوماً مانند یک گزینه “کلاسیک” و “هر روزه” به نظر نمی رسد. اما اگر لباس شما چاک دارد، یک بوت بلند راهی عالی برای متعادل کردن است.

7 مدل کفش که باید با ژاکت بپوشید!

کفش اسپرت

ژاکت ممکن است به معنای هوای خنک تر برای شما باشد اما بافتنی های باکیفیت این روزها طیف گسترده ای را به خود اختصاص داده اند.

می‌توانید یک ژاکت سبک‌تر بپوشید و آن را با یک کفش اسپرت ست کنید. یک لباس سبک‌تر و با یک کفش و کیف تیره‌تر و قابل توجه‌تر، یک ست عالی است.

7 مدل کفش که باید با ژاکت بپوشید!

لوفرها

کل این ظاهر از بالا تا پایین دنج است (و زمانی که هوا نامساعد است لباس مناسبی برای داخل دفتر خواهد بود) جایی که ممکن است انتظار داشته باشید که این را با یک بوت ست کنید.

لوفرها

کفش های لژدار

اگر احساس جسارت می کنید سعی کنید یک کفش لژدار به لباس ژاکت ست کنید. این بافتنی خاکستری است، زیرا هم نرم و هم شفاف است بنابراین بقیه لباس‌ها مقداری «سختی» را ست می‌کنند. کفش لژدار بلند از نظر رنگ و شدت مطابقت دارند.

هنگامی که یک آیتم بیانیه دارید آن را با آیتم دیگری ست کنید. این باعث می شود هر استایل کمی بهترترکیب شود به جای اینکه یک آیتم به تنهایی تمرکز را به خود جلب کند.

کفش های لژدار

کفش ها را می توان مانند هر لباس دیگری در هوای گرم استایل کرد. کفش ها در این مورد یک گزینه عالی برای استایل هستند.

کفش های لژدار

کفش های مجلسی کلاسیک

وقتی یک لباس (یا شلوار) با خط لبه بلندتر دارید هیچ چیز بهتر از پاشنه نوک تیز زیر آن نیست. از آنجایی که شما در درجه اول به جلوی پا یک ظاهر طراحی می کنید به جذابیت بصری می افزاید. این شکل همچنین شما را بلندتر نشان می دهد و پای شما را بلندتر نشان می دهد.

اگر با قانون سه تایی آشنایی ندارید این است که هر لباس باید سه عنصر اصلی داشته باشد. در اینجا ژاکت سفید با شلوار مشکی ست می شود و سپس لایه سوم کنتراست در  کفش استایل می شود. از بالا تا پایین از نظر بصری جالب است و اکسسوری مشکی مکمل همه چیز هستند.

کفش های مجلسی کلاسیک

درخشش

اگر زیبایی شناسی شما را می توان با کلمات “رنگارنگ” و “درخشنده” خلاصه کرد به کفش های خود تکیه دهید. این لباس ژاکت غیررسمی است بنابراین به کمی زرق و برق و درخشندگی نیاز دارد و یک ست بوت پاشنه دار  را با هم هماهنگ می کند. دو استایل متفاوت که با هم ست شده اند حس جالبی به لباس های آب و هوای خنک شما می بخشد.

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی 7 ایده لباس پاییزی برای استایل شیک این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *