12 استایل شیک پاییزی که در پاریس باید بپوشید!

12 استایل شیک پاییزی که در پاریس باید بپوشید!

12 استایل شیک پاییزی که در پاریس باید بپوشید! : پاریس در پاییز یکی از زمان های مورد علاقه من برای بازدید از این شهر است با تغییر رنگ ها و دمای سردتر فصل عالی است. با این حال آب و هوای پاریس در طول پاییز می تواند غیرقابل پیش بینی باشد بنابراین امروز من 12 ایده لباس را برای شما جمع آوری می کنم تا در پاییز در پاریس بپوشید.

چه چیزی در پاریس در پاییز بپوشیم

هنگام سفر به پاریس در پاییز از اصول شیک در رنگ های خنثی استفاده کنید به این ترتیب می توانید لباس های خود را به حداکثر برسانید.

بسته به چند روز اقامت در پاریس می توانید به راحتی یک کمد لباس کپسولی را بسته بندی کنید تا به انتخاب لباس کمک کنید.

فراموش نکنید که قطعات لایه بندی شده را نیز بسته بندی کنید، مانند کامیس و تی شرت های آستین بلند، تا شما را گرم و راحت نگه دارد.

12 استایل شیک پاییزی که در پاریس باید بپوشید!

12 لباس برای پوشیدن در پاریس در پاییز

کت ترنچ + ژاکت + شلوار

برای روزها در پاریس زمانی که به موزه یا ناهار می روید و می خواهید شیک به نظر برسید شلواری را با ژاکت و کت شلواری بپوشید. کت کوتاه در این فصل دوباره شیک هستند اما هر ترنچ کلاسیک مانند یک لباس پاییزی پاریسی است.

12 استایل شیک پاییزی که در پاریس باید بپوشید!

بلیزر + جین فاق بلند

یکی از لباس‌هایی که در پاریس هرگز از مد نمی‌افتد یک کت شلواری کلاسیک یا چهارخانه یقه‌شب و جین گشاد است. این لباس همه کاره و کلاسیک بهترین لباس برای بسته بندی پاریس است شما می توانید آن را برای هر مناسبتی بپوشید.

12 استایل شیک پاییزی که در پاریس باید بپوشید!

کت شتری + ژاکت + شلوار

در روزهایی که می‌خواهید غیررسمی و در عین حال در کنار هم به نظر برسید می‌توانید به راحتی یک شلوار مشکی، یک ژاکت و یک کت شتری بپوشید. یک کت شتری با هر چیزی ست می شود و فوق العاده همه کاره است به علاوه یک لباس پاییزی مورد علاقه پاریسی.

کت روکش دار، کت بلیزر یا حتی کت پشمی بلند یک جفت کفش کتانی اضافه کنید و راحت خواهید بود و در عین حال شبیه یک محلی خواهید بود.

12 استایل شیک پاییزی که در پاریس باید بپوشید!

لباس ابریشمی سبز+ جین تیره + کیف دستی

یک ظاهر شیک و آرام یک تاپ ابریشمی را با جین تیره، کت های باله، روسری ابریشمی و کت بلیزر ترکیب می کند. این یک نگاه دختر فرانسوی است که در سراسر شهر خواهید دید.

این یک لباس معمولی پاییز پاریس است که می توانید تقریباً در هر جایی بپوشید. یک شلوار جین یا مشکی همیشه ظاهر را کمی بیشتر می کند، اما اگر با شلوار جین راحت نیستید، با یک شلوار مشکی بروید.

12 استایل شیک پاییزی که در پاریس باید بپوشید!

ژاکت پشمی + جین ساق پا گشاد

یکی دیگر از گزینه های روزهای خنک پاریس یک ژاکت پشمی است. به این ترتیب گرم می‌مانید و در عین حال شیک و کلاسیک به نظر می‌رسید. می توانید این ژاکت را با بوت های جین بلند یا شلوار برای یک روز در شهر بپوشید.

ژاکت پشمی + جین ساق پا گشاد

ژاکت مشکی + جین تیره + کفش راحتی

آیا نمی دانید چه نوع کفشی را به لیست بسته بندی خود برای پاریس اضافه کنید؟ شما هرگز نمی توانید با کتانی های کلاسیک به عنوان بخشی از لباس پاییزی پاریس اشتباه کنید.

آنها یک سبک از کفش های پاییزی زنانه هستند و همیشه می توانید برای راحتی و تطبیق پذیری روی آنها حساب کنید.

برای شیک ترین ظاهر آن ها را با یک جین بپوشید. برای فصل یک استایل با کاف یا مدل پای راست را امتحان کنید. ژاکت، تی شرت آستین بلند و کت بلیزر کلاسیک را برای ظاهری عالی در روز ست کنید.

ژاکت مشکی + جین تیره + کفش راحتی

بلیزر + جین

در پاییز و زمستان در پاریس نمی‌توانید کلاسیک‌تر از یک بلیزر نیروی دریایی بخرید رنگ دریایی ظریف و شیک است و رنگ مورد علاقه ای است که در سراسر خیابان های پاریس خواهید دید. در فصل پاییز به سراغ یکی بروید که پشم داشته باشد تا شما را گرم نگه دارد.

یک ژاکت الهام گرفته از توید کلاسیک و همیشه شیک است. در طول فصل های پاییز در پاریس من دوست دارم یک کت خرسی با جین تیره و بوت هایی مانند اینها از Margaux بپوشم. گزینه ها و سبک های زیادی از کت های الهام گرفته از خرسی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید.

بلیزر + جین

کت ترنچ + ژاکت + شلوار

یکی از نمونه‌های لباس پاییزی ساده و در عین حال کلاسیک پاریس یا حتی یکی از لباس‌های فصل بهار کت ترنچ با ژاکت، شلوار و کفش‌های کتانی است.

با این حال من آنها را در اوایل پاییز نیز دیده ام. اگر از کیف سبدی استفاده نمی کنید، آن را برای یک کراس بادی یا کت و شلوار تعویض کنید.

کت ترنچ + ژاکت + شلوار

بلیزر + روسری ترمه + جین

بلیزر + روسری ترمه + جین

روسری ترمه در کنار کت و شلوار جین و بوت ، ظاهری ساده و آسان برای این روز است. من دوست دارم همیشه ترکیبی از ترمه یا روسری ابریشم را بسته بندی کنم زیرا هرگز نمی دانید چه زمانی به کارتان می آید.

به علاوه روسری شما همچنین می تواند به عنوان یک اکسسوری برای تکمیل لباس شما در روز عمل کند بسته به سلیقه خود روسری کوتاه یا بلند بپوشید.

بلیزر + روسری ترمه + جین

ژاکت راه راه + جین + نیم بوت

ممکن است کلیشه باشد، اما ژاکت راه راه همیشه یک انتخاب عالی برای پوشیدن در پاریس در فصل پاییز است. با یک نسخه ترمه یا پشمی بپوشید تا شما را گرم نگه دارد.

ژاکت راه راه + جین + نیم بوت

سخن پایانی:

این یک لباس ساده و در عین حال کلاسیک پاییز پاریس برای یک روز یا عصر یا یک شب بیرون رفتن در یک کافه مورد علاقه است. من این ژاکت را برای یک شام فانتزی نمی پوشم اما آن را بیشتر برای روزها و شب های آرام نگه می دارم.

اگر می خواهید به این لباس خنثی رنگی ست کنید این کار را با چند بوت انجام دهید من این سزان اکسل را همیشه به لباس‌ها اضافه می‌کنم که سعی می‌کنم کمی رنگ بیاورم.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *